مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فواید ترکیب معجزه آسای سیر و عسل

[ad_1]

با استفاده از سیر و عسل می توانید بسیر از امراض و ناراحتی های جسمی خود را برطرف کنید ایا با خاصیت این ترکیب معجزه آسا آشنایی دارد بهتر است به دانستنی هایتان در این مورد بیافزایید.

به گزارش مشرق، تحقیقی نشان داده است که مصرف ترکیب سیر و عسل به طور روزانه به مدت یک هفته می‌تواند تاثیرات جالب و شوکه‌کننده‌ای را بر روی افراد داشته باشد.

به احتمال زیاد شما در طول زندگی‌تان ترکیب شیر و عسل خورده باشید اما کم پیش آمده است که سیر و عسل خورده باشید. سال‌های سال، سیر به عنوان نوعی ماده غذایی و همچنین نوعی دارو در نظر گرفته شده است و افراد از فواید بسیار آن استفاده کرده‌اند.

در زمان‌های پیش‌تر از سیر به عنوان نوعی پماد و در درمان عفونت‌ها و ضعف‌های جسمانی و فشار خون بالا و مشکلات قلبی عروقی نیز استفاده می‌شده است.

از طرف دیگر، عسل ماده‌ای معجزه‌آسا تلقی می‌شود و خواص دارویی، درمانی و خوراکی بسیاری دارد که مصرف آن تاثیرات مثبتی بر قسمت‌های مختلف بدن دارد. حال از ترکیب این دو ماده مفید چه به دست می‌آید و چه فوایدی ممکن است داشته باشد؟

برای این کار به یک لیوان عسل خالص و 24 حبه سیر پوست کنده نیاز دارید. در لیوان حبه سیرها را قرار دهید و عسل را روی آن بریزید و چند روز آن را به همان حالت بگذارید. سپس، آن را به مدت یک سال یا کمی بیشتر در یخچال نهگداری کنید و از یک قاشق چای‌خوری از آن به مدت 7 روز با شکمی خالی استفاده کنید.

از جمله فواید این ترکیب می‌توان به برطرف کردن عفونت‌ها، سرماخوردگی، سرفه، تب، خراش‌ها و زخم‌ها اشاره کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


16 مارس 2016 ... تحقیقی نشان داده است که مصرف ترکیب سیر و عسل به طور روزانه به مدت یک ... دارو در نظر گرفته شده است و افراد از فواید بسیار آن استفاده کردهاند.با استفاده از سیر و عسل می توانید بسیر از امراض و ناراحتی های جسمی خود را برطرف کنید ایا با خاصیت این ترکیب معجزه آسا آشنایی دارد بهتر است به دانستنی ...7 ا کتبر 2016 ... با استفاده از سیر و عسل می توانید بسیر از امراض و ناراحتی های جسمی خود را برطرف کنید ایا با خاصیت این ترکیب معجزه آسا آشنایی دارد بهتر است ...با استفاده از سیر و عسل می توانید بسیر از امراض و ناراحتی های جسمی خود را برطرف کنید ایا با خاصیت این ترکیب معجزه آسا آشنایی دارد بهتر است به دانستنی ...27 ژانويه 2015 ... یافته های جدید پژوهشگرانِ علوم سلامتی، از خواص معجزه گرِ مخلوطِ عسل، سیر، سرکه سیب پرده برداشت.13 ژانويه 2016 ... رسیدن به وزن ایدهآل، طرز تهیه خمیردندانی جادویی و در نهایت از ترکیبی جادویی خواهیم گفت برای از بین بردن مضرات سیگار، پس با بسته سلامت فرادید همراه شوید. ... برای تهیه معجون عسل و سیر یک حبه سیر را له کرده و در یک فنجان آب داغ قرار ... دویدن، حرکات چرخشی، پیادهروی سریع و تمرینات دایرهای باعث سوزاندن ...سیر و عسل را ۷ روز ناشتا بخورید و اثرات شگفتاش را ببینید. همه میدانیم سیر و عسل دارو ... بیشترِ خواص و فوایدِ سیر برای سلامتی به دلیل ترکیبی است به نام آلیسین. آلیسین از طریق ... امروز% visits today). راحت و سریع با زدن دکمه انتشار بده ...9 مه 2016 ... ترکیب سیر و عسل معجزه می کند ترکیب سیر و عسل می تواند تاثیری ... بیشترِ خواص و فوایدِ سیر برای سلامتی به دلیل ترکیبی است به نام ...با استفاده از سیر و عسل می توانید بسیر از امراض و ناراحتی های جسمی خود را برطرف کنید ایا با خاصیت این ترکیب معجزه اسا اشنایی دارد بهتر است به دانستنی ...... 07 آبان 1395. سلامت و بهداشترژیم درمانیمعجزه عسل و دارچین در کاهش وزن ... فواید خوردن انجیر در کاهش وزن و فشارخون · غذاهای نفخ آور ... بعد از سرد شدن مخلوط آب و دارچین، عسل را اضافه کنید. • نصف این .... برای کمردرد · کندی ترمیم زخم, بهبود سریع زخم ...


کلماتی برای این موضوع

خواص اسطوخودوس فواید روغن و دمنوش گلهای لاوندرخواصاسطوخودوسخواص اسطوخودوس و فواید روغن گیاه اسطوخودوس و بهترین نسخه های درمانی گل لاوندر و خاصیت دارچین چیست، دارچین، خواص دارچین، فواید دارچین، …ادویه جات و سلامتخواص دارچینخواص دارویی دارچینفواید دارچینخاصیت دارچیندارچین در خواص مواد غذایی، میوه ها، سبزیجاتبنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت علل خیانت های زناشویی مخصوص دختر و پسرهای خوش طب سنتی و گیاهان داروییداروی گیاهی مقالات سلامتقهوه و خواص بی نظیر آن سردرد میگرنی دارید؟پس آلوئه ورا مصرف کنید چای سبز معجزه ای از خواص برگ و شیره درخت انجیر آخرین خبرها استخدام فوری در یهترین شرکتها با عالی ترین حقوق و مزایا زیباترین عکسهای شگرد خانگی برای رفع بوی بد دهانگاهی اوقات ممکن است دهان شما بوی بد و نامطبوع بگیرد که هم برای خودتان و هم برای دیگران گیاه درمانیزیرهزعفرانزرشکالوگوجهسیر…داروهایگیاهیگیاه درمانیزیرهزعفرانزرشکالوگوجهسیرپیازسبزیکلمکدوغلاتلوبیاشلغمعناب گیاه درمانیزیرهزعفرانزرشکالوگوجهسیر…خواصزعفرانزعفران ، گیاهی با ارزش غذایی ، دارویی ، آرایشی و بهداشتی زعفران گیاهی است با نام علمی اخبار گیاهان دارویی سایت پزشکان بدون مرزسیر خواص ضد سرطانی و ضد ویروسی دارد و همچنین مصارف زیادی در طب سنتی دارد و مطمئنا سس خردل سس دیجونیز بهروز ، تولید کننده انواع سس خردل • رنگ این سس از زرد روشن تا قهوه‌ای تیره



لینک منبع :فواید ترکیب معجزه آسای سیر و عسل

فواید ترکیب معجزه آسای سیر و عسل www.fardanews.com/fa/.../فواید-ترکیب-معجزه-آسای-سیر-و-عسل‎Cachedبا استفاده از سیر و عسل می توانید بسیر از امراض و ناراحتی های جسمی خود را برطرف کنید ایا با خاصیت این ترکیب معجزه آسا آشنایی دارد بهتر است به دانستنی ... فواید ترکیب معجزه آسای سیر و عسل - سلام خبر salamkhabar.com/fa/news/64471/فواید-ترکیب-معجزه-آسای-سیر-و-عسل با استفاده از سیر و عسل می توانید بسیر از امراض و ناراحتی های جسمی خود را برطرف کنید ایا با خاصیت این ترکیب معجزه آسا آشنایی دارد بهتر است به دانستنی ... اخبار-فواید ترکیب معجزه آسای سیر و عسل sarvonline.ir/news/show/6348/فواید-ترکیب-معجزه-آسای-سیر-و-عسل با استفاده از سیر و عسل می توانید بسیر از امراض و ناراحتی های جسمی خود را برطرف کنید ایا با خاصیت این ترکیب معجزه آسا آشنایی دارد بهتر است به دانستنی ... فواید ترکیب معجزه آسای سیر و عسل | اخبار شمال - اخبار گلستان ... news.shomalgardi.com/fa/news/.../فواید-ترکیب-معجزه-آسای-سیر-و-عسل/ با استفاده از سیر و عسل می توانید بسیر از امراض و ناراحتی های جسمی خود را برطرف کنید ایا با خاصیت این ترکیب معجزه آسا آشنایی دارد بهتر است به دانستنی ... خواص معجزه گر مخلوط عسل،سیر و سرکۀ سیب - العالم fa.alalam.ir/news/1670648‎Similar27 ژانویه 2015 ... یافته های جدید پژوهشگرانِ علوم سلامتی، از خواص معجزه گرِ مخلوطِ عسل، سیر، سرکه سیب پرده برداشت. سیر و عسل را ۷ روز ناشتا بخورید و اثرات شگفت‌اش را ببینید - مجله ... bazdeh.org/۷-روز-ناشتا-سیر-و-عسل-بخورید-و-تاثیرات-ش/‎Cachedحال ببینید از ترکیب دو ماده مفید معجون عسل و سیر چه به دست می‌آید و چه فوایدی ممکن است داشته باش ؟ بسیاری از ... مقداری از آن را بنوشید. مطلب مرتبط : خواص عسل : ۲۱ فایده علمی عسل که معجزه می‌کند ... خواهد گرفت. راحت و سریع با زدن دکمه + انتشار بده ... فواید ترکیب معجزه آسای سیر و عسل - خبرگزاری تسنیم - تی نیوز tnews.ir/news/208860465308.html‎Cachedبا استفاده از سیر و عسل می توانید بسیر از امراض و ناراحتی های جسمی خود را ... ایا با خاصیت این ترکیب معجزه آسا آشنایی دارد بهتر است به دانستنی هایتان در این مورد ... ترکیب سیر و عسل معجزه می کند - سیمرغ seemorgh.com/.../300048-ترکیب-سیر-و-عسل-معجزه-می-کند/‎Cached9 مه 2016 ... ترکیب سیر و عسل معجزه می کند ترکیب سیر و عسل می تواند تاثیری ... بیش‌ترِ خواص و فوایدِ سیر برای سلامتی به دلیل ترکیبی است به نام ... معجزه سیر و عسل قبل از خواب - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/444744/معجزه-سیر-و-عسل-قبل-از-خواب‎Cached Similarچربی های جمع شده در اطراف شکم دغدغه برخی اشخاصی است که از چاقی رنج می برند. مخلوط عسل و سیر باعث می شود شخص در یک ماه 10 کیلو وزن کم کند، با این روش که هر ... معجون لاغری و معجزه آسای "سیر و عسل"! - ایران استایل https://www.irstyle.net/معجون-لاغری-و-معجزه-آسای-سیر-و-عسل/‎Cachedمعجون لاغری و معجزه آسای "سیر و عسل"! بهترین نسخه، مخلوط عسل و سیر است که باعث می شود شخص در یک ماه 10 کیلو وزن کم کند، با این روش که هر روز یک فنجان از ای.