مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ربات‌ها جایگزین ۶۰ هزار کارگر چینی می‌شوند

[ad_1]

شرکت چینی فاکس کان تامین کننده و مونتاژکننده محصولات اپل از جایگزینی ۶۰ هزار کارمند و کارگر کارخانه‌های خود با ربات خبر داده است.

 به گزارش مشرق، این ربات ها برای انجام امور تکراری و به خصوص جایگذاری قطعات در آیفون و ... به کار می رود و انسان ها نیز برای انجام امور پیچیده تر در خط تولید به کار گرفته خواهند شد.
 
فاکس کان یکی از مهم ترین شرکای حرفه ای اپل و بزرگترین پیمانکار این شرکت در خارج از آمریکا محسوب می شود و اخیرا قراردادی برای خرید واحد تولید تلفن همراه مایکروسافت به ارزش 350 میلیون دلار منعقد کرده است.
 
این شرکت فرایند حذف کارگران از خط تولید خود را آغاز کرده و در اولین گام 60 هزار نفر را در یکی از کارخانه های خود با ربات ها جایگزین نموده است. این ربات ها بسیاری از اقداماتی را که کارگران خط تولید انجام می دادند به سادگی انجام می دهد.
 
جایگزین کردن ربات ها به جای انسان ها در خط تولید کارخانه ها بخشی از یک فرایند جهانی است که با هدف کاهش هزینه ها از طریق افزایش ساعات کار و جایگزین کردن ربات های پیشرفته با نیروی کار انسانی کم مهارت صورت می گیرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


28 مه 2016 ... شرکت چینی فاکس کان تامین کننده و مونتاژکننده محصولات اپل از جایگزینی ۶۰ هزار کارمند و کارگر کارخانههای خود با ربات خبر داده است.رباتها جایگزین ۶۰ هزار کارگر چینی میشوند. تاریخ انتشار : شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۴. شرکت چینی فاکس کان تامین کننده و مونتاژکننده محصولات اپل از ...28 مه 2016 ... شرکت چینی فاکس کان تامین کننده و مونتاژکننده محصولات اپل از جایگزینی ۶۰ هزار کارمند و کارگر کارخانه های خود با ربات خبر داده است. به گزارش ...28 مه 2016 ... دولت بهار: شرکت چینی فاکس کان تامین کننده و مونتاژکننده محصولات اپل از جایگزینی ۶۰ هزار کارمند و کارگر کارخانه های خود با ربات خبر داده است.پربازدیدها میشوند پربحثها چینی کارگر هزار ۶۰ جایگزین رباتها.28 مه 2016 ... شرکت چینی فاکس کان تامین کننده و مونتاژکننده محصولات اپل از جایگزینی ۶۰ هزار کارمند و کارگر کارخانههای خود با ربات خبر داده است. به گزارش ...2 ژوئن 2016 ... ICTPRESS - شرکت چینی فاکس کان تامین کننده و مونتاژکننده محصولات اپل از جایگزینی ۶۰ هزار کارمند و کارگر کارخانههای خود با ربات خبر داده ...شرکت چینی فاکس کان تامین کننده و مونتاژکننده محصولات اپل از جایگزینی ۶۰ هزار کارمند و کارگر کارخانههای خود با ربات خبر داده است. به گزارش فارس، این ربات ها ...26 مه 2016 ... ۶۰ هزار کارگر فاکسکان با رباتها جایگزین میشوند ... از سوی دیگر فاکسکان به رفتار بیرحمانه با کارگران در کشور چین مشهور است و تا امروز ...


کلماتی برای این موضوع

زمان خداحافظی چینی‌ها از بازار خودروی ایران فرا رسید؟در واقع علت این حضور پررنگ خودروهای چینی را باید در تحریم‌های اقتصادی در سال‌های جراحی قلب بدون باز کردن قفسه سینه با ربات جراح …این ربات در حال حاضر برای عملهای جراحی لاپاراسکوپی مناسب‌سازی شده است؛ آیا امکان الفبای تفسیر آزمایش خونالفبایتفسیراگر چه امروزه آزمایشهای بسیار دقیقی وجود دارند که می توانند مقدار میکروسکوپی خبرگزاری انا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریسردار شریف حال جسمانی نماینده ولی فقیه در سپاه رو به بهبودی است شماره گذاری هزار



لینک منبع :ربات‌ها جایگزین ۶۰ هزار کارگر چینی می‌شوند

Images for ربات‌ها جایگزین ۶۰ هزار کارگر چینی می‌شوند ربات‌ها جایگزین ۶۰ هزار کارگر چینی می‌شوند - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../ربات-ها-جایگزین-۶۰-هزار-کارگر-چینی-می-شوند 28 مه 2016 ... شرکت چینی فاکس کان تامین کننده و مونتاژکننده محصولات اپل از جایگزینی ۶۰ هزار کارمند و کارگر کارخانه‌های خود با ربات خبر داده است. ربات‌ها جایگزین ۶۰ هزار کارگر چینی می‌شوند | فرهنگ نیوز www.farhangnews.ir/content/203550‎Cached28 مه 2016 ... شرکت چینی فاکس کان تامین کننده و مونتاژکننده محصولات اپل از جایگزینی ۶۰ هزار کارمند و کارگر کارخانه‌های خود با ربات خبر داده است. الف - ربات‌ها جایگزین ۶۰ هزار کارگر چینی می‌شوند alef.ir/vdcaa0new49nmw1.k5k4.html?357080 28 مه 2016 ... شرکت چینی فاکس کان تامین کننده و مونتاژکننده محصولات اپل از جایگزینی ۶۰ هزار کارمند و کارگر کارخانه‌... جایگزینی 60 هزار کارمند چینی فاکس کان با ربات - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../جایگزینی-60-هزار-کارمند-چینی-فاکس-کان-با-ربات 28 مه 2016 ... شرکت چینی فاکس کان تامین کننده و مونتاژکننده محصولات اپل از جایگزینی 60 هزار کارمند و کارگر کارخانه های خود با ربات خبر داده است. ... خارج از آمریکا محسوب می شود و اخیرا قراردادی برای خرید واحد تولید تلفن همراه مایکروسافت به ... 60 هزار کارگر فاکس‌کان با ربات‌ها جایگزین می‌شوند | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/.../فاکس‌کان-60-هزار-ربات-را-جایگزین-کارگرا/‎Cached26 مه 2016 ... ۶۰ هزار کارگر فاکس‌کان با ربات‌ها جایگزین می‌شوند ... از سوی دیگر فاکس‌کان به رفتار بی‌رحمانه با کارگران در کشور چین مشهور است و تا امروز ... ربات‌ها 60 هزار چینی را بیکار کردند - خبرگزاری میزان www.mizanonline.ir/fa/news/.../ربات‌ها-60-هزار-چینی-را-بیکار-کردند‎Cached28 مه 2016 ... ... 60 هزار تن از کارگران یک کارخانه خود را در چین اخراج و ربات‌ها را جایگزین ... بسیار قابل توجهی از کارهایی خواهند بود که یک انسان می‌تواند انجام دهد.» ربات‌ها جای کارگران ارزان چینی را می‌گیرند؟ - فرادید faradeed.ir/fa/news/.../ربات‌ها-جای-کارگران-ارزان-چینی-را-می‌گیرند‎Cachedبرای مثال در کره‌ی جنوبی، به ازای هر ۱۰ هزار کارگر، ۴۷۸ ربات وجود دارد. ... با جایگزین شدن ربات‌ها به جای انسان‌ها، تولیدات ارزان‌تر و با کیفیت‌تر می‌شوند. ربات‌ها جای ... ربات‌ها جایگزین ۶۰ هزار کارگر چینی می‌شوند - تصنا tasna.ir/1395/.../ربات‌ها-جایگزین-۶۰-هزار-کارگر-چینی-می‌شوند.html‎Cached28 مه 2016 ... ربات‌ها جایگزین ۶۰ هزار کارگر چینی می‌شوند. شرکت چینی فاکس کان تامین کننده و مونتاژکننده محصولات اپل از جایگزینی ۶۰ هزار کارمند و کارگر ... روبات ها جایگزین 60 هزار کارمند Foxconn می شوند - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1054094/‎Cached29 مه 2016 ... شرکت چینی Foxconn تامین‌کننده و مونتاژکننده محصولات اپل از جایگزینی 60 هزار کارمند و کارگر کارخانه‌های خود با روبات خبر داده است. به گزارش ...