مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی با موتور فرمول یک

[ad_1]
وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: یک عضو تیم فرمول یک مرسدس ای‌ام‌جی پتروناس تائید کرد که این برند آلمانی در حال کار روی هایپرکاری الکتریکی بوده و این خودرو از پیشرانه‌ی متعلق به فرمول یک استفاده خواهد کرد.
هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی با موتور فرمول یک 

Mercedes-AMG Vision Gran Turismo Concept


اولین خبرها مربوط به این خودرو که R50 نامیده می‌شود ماه گذشته مخابره شده و یکی از مقامات مرسدس گفت که این خودرو در حال حاضر در مراحل پایانی طراحی خود بوده و به زودی مراحل توسعه و آزمایش خود را آغاز خواهد کرد.

هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی با موتور فرمول یک

در ابتدا تصور می‌شد که این هایپرکار پیشرانه 4 سیلندر توربو خواهد داشت اما حالا اعلام شده که R50 از همان پیشرانه 6 سیلندر 1.6 لیتری توربوی حاضر در خودروی مسابقه‌ای فرمول 1 ای‌ام‌جی سود خواهد برد. زمانی که این پیشرانه با سیستم بازیابی انرژی ترکیب شود قدرت نهایی خودرو چیزی بین 1000 تا 1500 اسب بخار خواهد بود که 900 اسب بخار آن به تنهایی از پیشرانه‌ی فرمول 1 حاصل می‌شود.
هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی با موتور فرمول یک

تبدیل کردن این پیشرانه به نمونه‌ای خیابانی بزرگ‌ترین چالش برای مهندسان مرسدس-ای‌ام‌جی خواهد بود. پیشرانه باید اصلاح شود تا این اطمینان حاصل گردد که توانایی تأمین هندلینگ بسیار دقیق رانندگی‌های روزمره را دارد.
هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی با موتور فرمول یک

این امکان نیز وجود دارد که حجم پیشرانه به 2 لیتر ارتقا یافته و توربوی دومی نیز به آن اضافه گردد. گیربکسی جدید نیز باید برای استفاده در خیابان و پیست مسابقه توسعه داده شود.
هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی با موتور فرمول یک

قدرت حاصل از پیشرانه‌ی درون‌سوز به‌طور انحصاری به چرخ‌های عقب انتقال می‌یابد درحالی‌که هر یک از چرخ‌های جلو را پیشرانه‌ی الکتریکی 160 اسب بخاری به گردش درمی‌آورند.
هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی با موتور فرمول یک

به منظور دستیابی به وزن خالص 1000 تا 1300 کیلوگرمی، این هایپرکار از فیبر کربن و آلومینیوم در بخش اعظم ساختار خود سود خواهد برد. علاوه بر اطمینان از وزن کم خودرو، مهندسان در حال کار شدید روی تضمین این موضوع هستند که نیروی رو به پایین نیز بیشینه باشد و البته توانایی رقابت با استون مارتین ردبول AM-RB 001 را پیدا بکند.
 هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی با موتور فرمول یک

Aston Martin AM-RB


این خودرو سال آینده و همزمان با جشن پنجاهمین سالگرد تأسیس ای‌ام‌جی رونمایی خواهد شد و در هنگام فروش می‌تواند بهایی در حدود 4.46 میلیون دلار داشته باشد.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


3 سپتامبر 2016 ... یک عضو تیم فرمول یک مرسدس ایامجی پتروناس تائید کرد که این برند آلمانی در حال کار روی هایپرکاری الکتریکی بوده و این خودرو از پیشرانهی ...3 سپتامبر 2016 ... یک عضو تیم فرمول یک مرسدس ایامجی پتروناس تائید داد که این برند آلمانی در حال کار روی هایپرکاری الکتریکی بوده و این اتومبیل از پیشرانهی ...3 سپتامبر 2016 ... یک عضو تیم فرمول یک مرسدس ایامجی پتروناس تائید کرد که این برند آلمانی در حال کار روی هایپرکاری الکتریکی بوده و این خودرو از پیشرانهی ...3 سپتامبر 2016 ... یک عضو تیم فرمول یک مرسدس ای ام جی پتروناس تائید کرد که این برند آلمانی در حال کار روی هایپرکاری الکتریکی بوده و این خودرو از پیشرانه ی ...3 سپتامبر 2016 ... وب سایت پدال – شاهین احمدزاده: یک عضو تیم فرمول یک مرسدس ایامجی پتروناس تائید کرد که این برند آلمانی در حال کار روی هایپرکاری الکتریکی ...3 سپتامبر 2016 ... یک عضو تیم فرمول یک مرسدس ایامجی پتروناس تائید کرد که این برند آلمانی در حال کار روی هایپرکاری الکتریکی بوده و این خودرو از پیشرانهی ...14 سپتامبر 2016 ... کد خبر: ۳۸۳۴۱۵ ۸۲ بازدید وب سایت خودروبانک: برگردیم به دهه 1950 میلادی، اگر شما به اندازه کافی پول برای خرید محصولات سدان جگوار داشتید، شما ...خودرو افسانه ای مرسدس بنز بالاخره رونمایی شد خودرویی از نسل آینده توسط بنز که واقعا تحسین ها را به خود برانگیخته است و مطمئنا جایگاه بهترین در جهان را از آن خود ...یک عضو تیم فرمول یک مرسدس ایامجی پتروناس تائید کرد که این برند آلمانی در حال کار روی هایپرکاری الکتریکی بوده و این خودرو از پیشرانهی متعلق به فرمول یک ...


کلماتی برای این موضوع

زندگی دوباره با موتور سیلندر جدید پدال، …بنزطراحی مرسدس بنز جدید چندان تفاوتی با سایر مدلهای کلاس اس ندارد و تنها اگزوزهای بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …با تکمیل این فرم آخر اخبار و اطلاعیه های مهم صنعت خودرو برای شما به صورت رایگان و تقابل احساس و نظم مرسدس بنز در برابر …بنزمرسدسبنزلکسوسدیگر گزینه‌ها با بهایی مشابه جدید پورشه کاین دیزل قیمت پوند پیشرانه سیلندر نظرات کاربران درباره جیلی امگراند شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف



لینک منبع :هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی با موتور فرمول یک

Images for هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی با موتور فرمول یک هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی با موتور فرمول یک | پدال، مجله خودرو و حمل و نقل https://www.pedal.ir/بنز/هایپرکار-مرسدس-amg-2017/‎Cached3 سپتامبر 2016 ... یک عضو تیم فرمول یک مرسدس ای‌ام‌جی پتروناس تائید کرد که این برند آلمانی در حال کار روی هایپرکاری الکتریکی بوده و این خودرو از پیشرانه‌ی ... موتور فرمول 1 قلب هایپرکار جدید مرسدس amg - onvansho onvansho.ir/result/موتور-فرمول-1-قلب-هایپرکار-جدید-مرسدس-amg.html هایپرکار مرسدس ای‌ام‌جی با موتور فرمول یک پدال مجله. هایپرکار مرسدس ای‌ام خودروی مسابقه‌ای فرمول 1 ای‌ام جدید کرمان موتور . پیشرانهابرخودروی مرسدس AMG رونمایی شد ... هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی با موتور فرمول یک - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/.../هایپرکار-مرسدس-ای‌ام‌جی-با-موتور-فرمول-یک یک عضو تیم فرمول یک مرسدس ای‌ام‌جی پتروناس تائید کرد که این برند آلمانی در حال کار روی هایپرکاری الکتریکی بوده و این خودرو از پیشرانه‌ی متعلق به فرمول یک ... هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی با موتور فرمول یک - پیشخوان خبری پرتال ... pishkhan.unp.ir/item.php?id=446639 یک عضو تیم فرمول یک مرسدس ای‌ام‌جی پتروناس تائید کرد که این برند آلمانی در حال کار روی هایپرکاری الکتریکی بوده و این خودرو از پیشرانه‌ی متعلق به فرمول یک ... هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی با موتور فرمول یک – اخبار کشاورزی – مجله ... https://keshavarzejavan.ir/.../هایپرکار-مرسدس-ای‌ام‌جی-با-موتور-فرم/‎Cachedوب سایت پدال – شاهین احمدزاده: یک عضو تیم فرمول یک مرسدس ای‌ام‌جی پتروناس تائید کرد که این برند آلمانی در حال کار روی هایپرکاری الکتریکی بوده و این خودرو از ... هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی با موتور فرمول یک www.titreno.com/fa/.../هایپرکار-مرسدس-ای-ام-جی-با-موتور-فرمول-یک 3 سپتامبر 2016 ... یک عضو تیم فرمول یک مرسدس ای‌ام‌جی پتروناس تائید کرد که این برند آلمانی در حال کار روی هایپرکاری الکتریکی بوده و این خودرو از پیشرانه‌ی ... کانسپت بایگانی - صفحه 2 از 3 - امیدخوزستان omid-khouzestan.ir/بایگانی/tag/کانسپت/page/2 وب سایت پدال – امیر دهقان: فولکس‌واگن با معرفی نسخهٔ GT پاسات به تویوتا کمری در شمال آمریکا پاسخ داده است. ..... هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی با موتور فرمول یک. هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی با موتور فرمول یک - تماشای انلاین و دانلود ... www.rahekhob.ir/ch/هایپرکار_مرسدس-ای‌ام‌جی_با_موتور_فرمول_یک هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی با موتور فرمول یک ... دانلود اموزش جامع ساخت بازی های سه بعدی با موتور یونیتی (28) ... دانلود موزیک ویدیو حامد همایون به نام فرمول 1. هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی با موتور فرمول یک – مجله راگا https://magazine.raganews.ir/239964/ وب سایت پدال – شاهین احمدزاده: یک عضو تیم فرمول یک مرسدس ای‌ام‌جی پتروناس تائید کرد که این برند آلمانی در حال کار روی هایپرکاری الکتریکی بوده و این خودرو از ...