مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

معجزه‌ای به نام آب‌هویج در درمان سرطان +عکس

[ad_1]

زنی که مبتلا به سرطان غدد لنفاوی بود، به مدت 8 ماه به طور منظم آب هویج مصرف کرد و بعد از این مدت از نتایجی که مشاهده کرد شوکه شد.

 به گزارش مشرق، این زن که به سرطان مبتلا بود، زمانی که در حال سپری کردن مرحله سوم بیماری‌اش بود تحت عمل جراحی قرار گرفت. به این علت که همسرش بر اثر سرطان ریه هنگام شیمی درمانی جان خود را از دست داده بود، این زن تصمیم گرفته بود که بیماری خود را شکست دهد و نمی‌خواست سرنوشتی مشابه با همسرش داشته باشد.

به همین علت او روزانه مقدار مشخصی آب هویچ به طور مداوم و منظم مصرف می‌کرد. بعد از 8 هفته، نتایج آزمایش‌های او نشان داد که گسترش و تکثیر سلول‌های سرطانی در بدنش متوقف شده است و تومورهای موجود در غدد لنفاوی او کاهش یافته‌اند. او درمان خود را با آب هویچ قطع نکرد و همانطور آن را ادامه داد.

معجزه‌ای به نام آب‌هویج در درمان سرطان +عکس

بعد از 8 ماه، بافت‌ها و اندام‌های بدن او به حالت اول بازگشتند و تومورها کوچک و کوچک‌تر شدند. بعد از 8 ماه سی تی اسکنی که از او گرفته شد نشان داد که اثری از سرطان در بدن او نیست. پزشکان به این نتیجه اکتفا نکردند و چندین آزمایش دیگر نیز بر روی او انجام دادند اما همگی نتایجی مشابه داشتند.

آب هویچ، آب‌میوه‌ای بی‌نظیر در درمان سرطان است و دارای مقادیر بالایی از کاروتنوئید بالا است. به همین علت نوشیدن این آب میوه کارتنوئید موجود در خون را افزایش می‌دهد و سلول‌های سرطانی را از بین می‌برد یا از افزایش آن جلوگیری می‌کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


زنی که مبتلا به سرطان غدد لنفاوی بود، به مدت 8 ماه به طور منظم آب هویج مصرف کرد و بعد از این مدت از نتایجی که مشاهده کرد شوکه شد.او درمان خود را با آب هویچ قطع نکرد و همانطور آن را ادامه داد. معجزهای به نام آبهویج در درمان سرطان عکس. بعد از 8 ماه، بافتها و اندامهای بدن او به حالت اول بازگشتند و تومورها ...معجزهای به نام آبهویج در درمان سرطان · روز نو : زنی که مبتلا به سرطان غدد لنفاوی بود، به مدت 8 ماه به طور منظم آب هویج مصرف .... ورودپیکر عباس کیارستمی به ایران/عكس.زنی که مبتلا به سرطان غدد لنفاوی بود، به مدت 8 ماه به طور منظم آب هویج مصرف کرد و ... معجزهای به نام آبهویج در درمان سرطان ... ستاره پرسپولیس پیتزا فروش شد عکس.15 سپتامبر 2016 ... این زن که به سرطان مبتلا بود، زمانی که در حال سپری کردن مرحله سوم بیماریاش بود تحت عمل جراحی قرار گرفت. به این علت که همسرش بر اثر سرطان ...10 آوريل 2016 ... به گزارش سوک ؛ این زن که به سرطان مبتلا بود، زمانی که در حال سپری کردن مرحله سوم بیماری اش بود تحت عمل جراحی قرار گرفت. به این علت که ...10 آوريل 2016 ... زنی که مبتلا به سرطان غدد لنفاوی بود، به مدت ۸ ماه به طور منظم آب هویج مصرف کرد و بعد از این مدت از نتایجی که مشاهده کرد شوکه شد. ...این زن که به سرطان مبتلا بود، زمانی که در حال سپری کردن مرحله سوم بیماریاش بود تحت عمل جراحی قرار گرفت. به این علت که همسرش بر اثر سرطان ریه هنگام شیمی ...9 آوريل 2016 ... او درمان خود را با آب هویچ قطع نکرد و همانطور آن را ادامه داد. معجزهای به نام آبهویج در درمان سرطان عکس. بعد از 8 ماه، بافتها و اندامهای بدن او به حالت اول ...به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این زن که به سرطان مبتلا بود، زمانی که در حال سپری کردن مرحله سوم بیماریاش بود ...


کلماتی برای این موضوع

طب سنتی و گیاهان داروییداروی گیاهی مقالات سلامتقهوه و خواص بی نظیر آن سردرد میگرنی دارید؟پس آلوئه ورا مصرف کنید چای سبز معجزه ای از



لینک منبع :معجزه‌ای به نام آب‌هویج در درمان سرطان +عکس

معجزه‌ای به نام آب‌هویج در درمان سرطان + عکس - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../معجزه‌ای-به-نام-آب‌هویج-در-درمان-سرطان-عکس‎Cachedزنی که مبتلا به سرطان غدد لنفاوی بود، به مدت 8 ماه به طور منظم آب هویج مصرف کرد و بعد از این مدت از نتایجی که مشاهده کرد شوکه شد. معجزه‌ای به نام آب‌هویج در درمان سرطان +عکس - پارس نیوز www.parsnews.com/.../355777-معجزه-ای-به-نام-آب-هویج-در-درمان-سرطان-عکس‎Cached9 آوریل 2016 ... زنی که مبتلا به سرطان غدد لنفاوی بود، به مدت 8 ماه به طور منظم آب هویج مصرف کرد و بعد از این مدت از نتایجی که مشاهده کرد شوکه شد. معجزه‌ای به نام آب‌هویج در درمان سرطان +عکس - اصفهان شرق esfahanshargh.ir/98242/معجزه‌ای-به-نام-آب‌هویج-در-درمان-سرطا 9 آوریل 2016 ... زنی که مبتلا به سرطان غدد لنفاوی بود، به مدت 8 ماه به طور منظم آب هویج مصرف کرد و بعد از این مدت از نتایجی که مشاهده کرد شوکه شد. معجزه‌ای به نام آب‌هویج در درمان سرطان javanonline.ir/fa/news/777903/معجزه‌ای-به-نام-آب‌هویج-در-درمان-سرطان او درمان خود را با آب هویچ قطع نکرد و همانطور آن را ادامه داد. معجزه‌ای به نام آب‌هویج در درمان سرطان +عکس. بعد از 8 ماه، بافت‌ها و اندام‌های بدن او به حالت اول بازگشتند و تومورها ... معجزه‌ای به نام آب‌هویج در درمان سرطان +عکس - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../معجزه-ای-به-نام-آب-هویج-در-درمان-سرطان-عکس 9 آوریل 2016 ... به گزارش مشرق، این زن که به سرطان مبتلا بود، زمانی که در حال سپری کردن مرحله سوم بیماری‌اش بود تحت عمل جراحی قرار گرفت. به این علت که همسرش ... معجزه ای به نام آب هویج در درمان سرطان + عکس - پایگاه اطلاع رسانی میانا tnews.ir/news/162760521792.html 9 آوریل 2016 ... زنی که مبتلا به سرطان غدد لنفاوی بود، به مدت 8 ماه به طور منظم آب هویج مصرف کرد و بعد از این مدت از نتایجی که مشاهده کرد شوکه شد. معجزه ای به نام آب هویج در درمان سرطان/عکس - پایگاه اطلاع رسانی بلاغ ... tnews.ir/news/423760506154.html‎Cachedزنی که مبتلا به سرطان غدد لنفاوی بود، به مدت 8 ماه به طور منظم آب هویج مصرف کرد و بعد از این مدت از نتایجی که مشاهده کرد شوکه شد. یک نوشیدنی معجزه آسا برای بیماران سرطانی - نمناک namnak.com/نوشیدنی-بیماران-سرطانی.p5275‎Cachedنوشیدنی برای بیمار سرطانی ، نوشیدنی مناسب ، نوشیدنی مفید برای سرطان ، نوشیدنی مفید بعد از شیمی درمانی ، آب هویج و چغندر برای بیمار سرطانی مفید است. ... این نوشیدنی معجزه گر به سادگی تهیه می گردد: شما فقط به ... راه حل معجزه آسا برای پاک کردن لکه ماژیک; نجات معجزه آسا دختری که 17 ساعت وارونه زیرآوار ماند+عکس; پرخوری ... آب‌هویج معجزه درمان سرطان - پارسینه www.parsine.com/fa/news/280255/آب‌هویج-معجزه-درمان-سرطان‎Cachedزنی که مبتلا به سرطان غدد لنفاوی بود، به مدت 8 ماه به طور منظم آب هویج مصرف کرد و بعد از ... آب‌هویج معجزه درمان سرطان .... عکس:نام روسای جمهور مصر روی برندهای ایرانی! معجزه‌ای به نام آب‌هویج در درمان سرطان +عکس - دولت بهار :: هواداران دکتر ... www.dolatebahar.com/view-242570.html‎Cached9 آوریل 2016 ... باشگاه خبرنگاران: این زن که به سرطان مبتلا بود، زمانی که در حال سپری کردن مرحله سوم بیماری‌اش بود تحت عمل جراحی قرار گرفت. به این علت که ...