مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پزشک بی‌تعهد قزوینی اخراج شد

[ad_1]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با ارسال نامه برای معاونان درمان و توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه از آنان خواست هرگونه قرارداد دانشگاه با پزشک متخصصی که روز هشتم فروردین 1395 در یکی از مراکز آموزشی - درمانی تابعه دانشگاه از معاینه بیماران اورژانسی و نیازمند، امتناع کرده بود، لغو شود.

به گزارش مشرق، منوچهر مهرام در این باره عنوان کرد: پزشک یاد شده، طبق گزارش مدیر کشیک هیأت رییسه دانشگاه و بررسی تکمیلی اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه، این تخلف را انجام داده است.

در نامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین تأکید شده است که ضمن اینکه هرگونه قرارداد منعقده دانشگاه با وی لغو شود؛ از این پس هرگونه حضور یا فعالیت نامبرده در همه واحدهای تابعه دانشگاه ممنوع است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


3 آوريل 2016 ... رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با ارسال نامه برای معاونان درمان و توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه از آنان خواست هرگونه قرارداد دانشگاه با پزشک ...رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با ارسال نامه برای معاونان درمان و توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه از آنان خواست هرگونه قرارداد دانشگاه با پزشک متخصصی که روز ...3 آوريل 2016 ... پزشک بیتعهد قزوینی اخراج شد. تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با ارسال نامه برای معاونان ...3 آوريل 2016 ... پزشک بیتعهد قزوینی اخراج شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با ارسال نامه برای معاونان درمان و توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه از آنان خواست ...پزشک بیتعهد قزوینی اخراج شد - به گزارش فرهنگ نیوز، منوچهر مهرام در این باره عنو-پزشک-تعهد-قزوینی-اخراج.4 آوريل 2016 ... پزشک بیتعهد قزوینی اخراج شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با ارسال نامه برای معاونان درمان و توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه از آنان خواست ...رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با ارسال نامه برای معاونان درمان و توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه از آنان خواست هرگونه قرارداد دانشگاه با پزشک متخصصی که روز ...4 آوريل 2016 ... رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با ارسال نامه برای معاونان درمان و توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه از آنان خواست هرگونه قرارداد دانشگاه با پزشک ...پزشک بیتعهد قزوینی اخراج شد. ... خاموشیهای تابستانی آغاز شد/ جزئیات قطع برق در برخی مناطق تهران. - مهر. فرهاد ظریف با اشک و گلایه درباره جدایی از همسرش گفت!4 آوريل 2016 ... رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با ارسال نامه برای معاونان درمان و توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه از آنان خواست هرگونه قرارداد دانشگاه با پزشک ...


کلماتی برای این موضوع

پزشک بی‌تعهد قزوینی اخراج شد



لینک منبع :پزشک بی‌تعهد قزوینی اخراج شد

پزشک بی‌تعهد قزوینی اخراج شد - ایسنا www.isna.ir/news/95011504100/پزشک-بی-تعهد-قزوینی-اخراج-شد 3 آوریل 2016 ... رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با ارسال نامه برای معاونان درمان و توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه از آنان خواست هرگونه قرارداد دانشگاه با پزشک ... پزشک بی‌تعهد قزوینی اخراج شد - سایت خبری تحلیلی تابناک|اخبار ... www.tabnak.ir/fa/news/578020/پزشک-بی‌تعهد-قزوینی-اخراج-شد 3 آوریل 2016 ... پزشک بی‌تعهد قزوینی اخراج شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با ارسال نامه برای معاونان درمان و توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه از آنان خواست ... پزشک بی‌تعهد قزوینی اخراج شد - شمانیوز shomanews.com/fa/news/686066/پزشک-بی‌تعهد-قزوینی-اخراج-شد پزشک بی‌تعهد قزوینی اخراج شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با ارسال نامه برای معاونان درمان و توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه از آنان خواست هرگونه قرارداد ... پزشک بی تعهد قزوینی اخراج شد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/313454/پزشک-بی-تعهد-قزوینی-اخراج-شد 4 آوریل 2016 ... رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با ارسال نامه برای معاونان درمان و توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه از آنان خواست هرگونه قرارداد دانشگاه با پزشک ... پزشک بی‌تعهد قزوینی اخراج شد - فردا www.fardanews.com/fa/news/.../پزشک-بی‌تعهد-قزوینی-اخراج-شد‎Cachedرئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با ارسال نامه برای معاونان درمان و توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه از آنان خواست هرگونه قرارداد دانشگاه با پزشک متخصصی که روز ... پزشک بی‌تعهد قزوینی اخراج شد - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/552179/پزشک-بی-تعهد-قزوینی-اخراج-شد 3 آوریل 2016 ... رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با ارسال نامه برای معاونان درمان و توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه از آنان خواست هرگونه قرارداد دانشگاه با پزشک ... الف - پزشک بی‌تعهد قزوینی اخراج شد alef.ir/vdca0unei49ny61.k5k4.html?342176 کد مطلب: 342176. پزشک بی‌تعهد قزوینی اخراج شد. تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با ارسال نامه برای معاونان ... پزشک بی‌تعهد قزوینی اخراج شد - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/پزشک-بی‌تعهد-قزوینی-اخراج-شد/2086548 رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با ارسال نامه برای معاونان درمان و توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه از آنان خواست هرگونه قرارداد دانشگاه با پزشک متخصصی ... پزشک بی تعهد قزوینی اخراج شد - کرج رسا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/16233292 4 آوریل 2016 ... پزشک بی تعهد قزوینی اخراج شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با ارسال نامه برای معاونان درمان و توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه از آنان خواست ... پزشک بی تعهد قزوینی اخراج شد - علت | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/16217789 3 آوریل 2016 ... پزشک بی تعهد قزوینی اخراج شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با ارسال نامه برای معاونان درمان و توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه از آنان خواست ...