مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فوائد باور نکردنی خوردن کاکتوس

[ad_1]

بر اساس مطالعه محققان ، گیاه کاکتوس به خاطر داشتن فیبر و آنتی اکسیدان به خوبی به جنگ با بیماری‌های سرطان رفته و آنها را شکست می‌دهد.

به گزارش مشرق، هنگامی که اسم گیاه کاکتوس شنیده می شود تصور یک گیاهی بدبو، خاردار و بیابانی افکار عموم مردم را به خوب جلب می‌کند اما نکته قابل توجه این است که این گیاه سخت و خشن سرشار از ویتامین‌های طبیعی بوده و در کشورهای حوزه آمریکای جنوبی غذای سالم و کم هزینه محسوب می‌شود.
گیاه کاکتوس در کشور آمریکا در فروشگاه‌های مکزیکی طرفداران زیادی را کسب کرده است و نوع هندی‌اش بیش از 200 گونه است و این گیاه داروی بسیار موثری برای کاهش کلسترول خون است.

نشاط آور بودن گیاه کاکتوس 

گیاه کاکتوس شامل طیف وسیعی از مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها‌است و ویتامین‌های A، E،C و املاح کلسیم و منیزیم به وفور در آن یافت می‌شود و مواد موجود در آن خاصیت دارویی آن را افزایش می‌دهد.

دکتر جاناتان استاگل محقق و استاد دانشگاه نیواورلتان در این رابطه می‌گوید: مواد آنتی اکسیدان موجود در کاکتوس خاصیت ضد سرطانی به این گیاه می‌دهد به طوری که با مصرف 5 -7 لیوان از آب برگ‌های آن سبب بروز نشاط و شادابی به افراد می‌شود و این نوشیدنی التهاب عضلانی بدن را کاهش می‌دهد.
 

کاهنده کلسترول 

سطح کاکتوس با وجود فیبرهای آن دارویی مفید برای بیماران مبتلا به سندروم متابولیک است و افرادی که سطح کلسترول خونشان بالا است پس از 4 هفته مصرف این گیاه، سطح LDL و تری گلیسیرید بدن کاهش و خطرات قلبی کم می‌شود.
کاکتوس گلابی خاردار می‌تواند سطح قند خون را در بیماران دیابت نوع 2 کاهش دهد و مصرف 140 میلی گرم از آن سبب کاهش پکتین و به حداقل رسیدن قندخون در معده منجر و  از کبد افراد محافظت جدی به عمل می آورد.
طی یک مطالعه‌ای به وسیله دانشمندان دانشکده این نتایج حاصل شد که افراد مبتلا به دیابت پس از هشت هفته مصرف عصاره کاکتوس LDL 15 درصد، کلسترول 12 درصد ، قندخون 11 درصد و انسولین 11 درصد کاهش یافت.

محافظت از سلول‌های مغزی

گیاه کاکتوس به سبب خواص ضدالتهابی، رادیکال‌های آزاد از مثبتی بر سلولهای مغزی می‌گذارد و سطح حفاظت و این سلول‌های قشر خاکستری مغز افزایش می‌یابد. گفتنی است برگ کاکتوس برای بیماری‌های پروستات پستان و سرطان کبد مفید است و از رشد سلول‌های سرطانی جلوگیری می‌کند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


14 ژوئن 2016 ... فواید باور نکردنی خوردن کاکتوس. بر اساس مطالعه محققان، گیاه کاکتوس به خاطر داشتن فیبر و آنتیاکسیدان به خوبی به جنگ با سرطان میرود و آن را ...14 ژوئن 2016 ... سرطان, مطالعه محققان, خوردن کاکتوس, فواید کاکتوس, مشرق, گیاه کاکتوس فواید خوردن شراب و عوارض آن (عروس شیطان)بر اساس مطالعه محققان، گیاه ...بر اساس مطالعه محققان، گیاه کاکتوس به خاطر داشتن فیبر و آنتیاکسیدان به خوبی به جنگ با سرطان میرود و آن را شکست میدهد. - مشرق نیوز.13 ژوئن 2016 ... بر اساس مطالعه محققان، گیاه کاکتوس به خاطر داشتن فیبر و آنتی اکسیدان به خوبی به جنگ با سرطان می رود و آن را شکست.14 ژوئن 2016 ... فواید باور نکردنی خوردن کاکتوس. خلاصه خبر. به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، هنگامی که اسم گیاه کاکتوس شنیده می شود تصور ...فوائد باور نکردنی خوردن کاکتوس! بر اساس مطالعه محققان ، گیاه کاکتوس به خاطر داشتن فیبر و آنتی اکسیدان به خوبی به جنگ با بیماریهای سرطان رفته و آنها را ...14 ژوئن 2016 ... فواید باور نکردنی خوردن کاکتوس. به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، هنگامی که اسم گیاه کاکتوس شنیده میشود تصور یک گیاهی ...14 ژوئن 2016 ... زردچوبه دارای حدود ۲۰ مولکول با خاصیت آنتی بادی، ۱۴ مولکول با قدرت پیشگیرانه از سرطان و ۱۲ مولکول با تاثیر ضد تومور است. به گفته محققان، ...14 ژوئن 2016 ... بر اساس مطالعه محققان، گیاه کاکتوس به خاطر داشتن فیبر و آنتی اکسیدان به خوبی به جنگ با سرطان می رود و آن را شکست می دهد.


کلماتی برای این موضوع

فواید باور نکردنی خوردن کاکتوسباورنکردنیخوردنکاکتوسفواید باور نکردنی خوردن کاکتوسفواید باور نکردنی خوردن کاکتوس پایگاه خبری ترازفواید باور نکردنی خوردن کاکتوس کاکتوس گلابی خاردار می‌تواند سطح قند خون را در هفت صبح فواید باور نکردنی خوردن کاکتوسفوایدباورنکردنیخوردنفواید باور نکردنی خوردن کاکتوس سلامت و فواید باور نکردنی خوردن کاکتوس گیاه کاکتوس ، خوردن گیاه کاکتوس ، خوردن کاکتوسفواید باور نکردنی خوردن کاکتوس فواید باور نکردنی خوردن کاکتوسباورنکردنیخوردنکاکتوسفواید باور نکردنی خوردن کاکتوس هنگامی که اسم گیاه کاکتوس شنیده می‌شود تصور یک فواید باور نکردنی خوردن کاکتوسفوایدباورفواید باور نکردنی خوردن کاکتوس چهارشنبه خرداد ساعت فواید باور نکردنی خوردن کاکتوسفواید باور نکردنی خوردن کاکتوس بر اساس مطالعه محققان، گیاه کاکتوس به خاطر داشتن فیبر فواید باور نکردنی خوردن کاکتوس پایگاه خبری …خواندنی هافواید باور نکردنی خوردن کاکتوس در خرداد ۲۵ کاکتوس و فوائد باور نکردنی خوردن این گیاه عجیب …سلامتهنگامی که اسم گیاه کاکتوس شنیده می شود تصور یک گیاهی بدبو، خاردار و بیابانی افکار فوائد باور نکردنی خوردن کاکتوس پایگاه خبری ترازبه گزارش تراز ، هنگامی که اسم گیاه کاکتوس شنیده می شود تصور یک گیاهی بدبو، خاردار و



لینک منبع :فوائد باور نکردنی خوردن کاکتوس

Images for فوائد باور نکردنی خوردن کاکتوس فواید باور نکردنی خوردن کاکتوس - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5650717/فواید-باور-نکردنی-خوردن-کاکتوس‎Cached14 ژوئن 2016 ... فواید باور نکردنی خوردن کاکتوس. به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، هنگامی که اسم گیاه کاکتوس شنیده می‌شود تصور یک گیاهی ... فوائد باور نکردنی خوردن کاکتوس! - صراط نیوز www.seratnews.ir/fa/news/.../فوائد-باور-نکردنی-خوردن-کاکتوس‎Cachedفوائد باور نکردنی خوردن کاکتوس! بر اساس مطالعه محققان ، گیاه کاکتوس به خاطر داشتن فیبر و آنتی اکسیدان به خوبی به جنگ با بیماری‌های سرطان رفته و آنها را ... فوائد باور نکردنی خوردن کاکتوس - پارس نیوز www.parsnews.com/.../354181-فوائد-باور-نکردنی-خوردن-کاکتوس‎Cached3 آوریل 2016 ... فوائد باور نکردنی خوردن کاکتوس. بر اساس مطالعه محققان ، گیاه کاکتوس به خاطر داشتن فیبر و آنتی اکسیدان به خوبی به جنگ با بیماری‌های سرطان ... فواید باور نکردنی خوردن کاکتوس - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/589054/‎Cached14 ژوئن 2016 ... فواید باور نکردنی خوردن کاکتوس. بر اساس مطالعه محققان، گیاه کاکتوس به خاطر داشتن فیبر و آنتی‌اکسیدان به خوبی به جنگ با سرطان می‌رود و آن را ... فواید باور نکردنی خوردن کاکتوس - ثمین کاکتوس www.samincactus.com/.../94-benefits-incredible-eating-cactus.html‎Cachedفواید باور نکردنی خوردن کاکتوس. بر اساس مطالعه محققان، گیاه کاکتوس به خاطر داشتن فیبر و آنتی‌اکسیدان به خوبی به جنگ با سرطان می‌رود و آن را شکست می‌دهد. فواید باور نکردنی خوردن کاکتوس - خانه - مجله اینترنتی فهادان yjc.fahadan.org/post/1508 فواید باور نکردنی خوردن کاکتوس. بر اساس مطالعه محققان، گیاه کاکتوس به خاطر داشتن فیبر و آنتی‌اکسیدان به خوبی به جنگ با سرطان می‌رود و آن را شکست می‌دهد. فواید باور نکردنی خوردن کاکتوس - نشریه غذا و خراسان ghazanews.ir/blog/show/فواید-باور-نکردنی-خوردن-کاکتوس.html‎Cached8 مه 2016 ... کاکتوس درمانی. فواید باور نکردنی خوردن کاکتوس. هنگامی که اسم گیاه کاکتوس شنیده می‌شود تصور یک گیاهی بدبو، خاردار و بیابانی افکار عموم ... فواید باورنکردنی خوردن کاکتوس - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/فواید-باورنکردنی-خوردن-کاکتوس/2734080 فواید باورنکردنی خوردن کاکتوس. گیاه کاکتوس در کشور آمریکا در فروشگاه های مکزیکی طرفداران زیادی دارد و نوع هندی اش بیش از 200 گونه است. این گیاه داروی ... فواید باور نکردنی خوردن کاکتوس/تاثیر زردچوبه در مقابله با انواع ... www.mizanonline.ir/.../فواید-باور-نکردنی-خوردن-کاکتوستاثیر-زردچوبه-در-مقابله-با-انواع-سرطان‌ها‎Cached14 ژوئن 2016 ... زردچوبه دارای حدود ۲۰ مولکول با خاصیت آنتی بادی، ۱۴ مولکول با قدرت پیشگیرانه از سرطان و ۱۲ مولکول با تاثیر ضد تومور است. به گفته محققان، ...