مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سرمایه‌گذاری مخابرات در ماهواره اینمارست

[ad_1]

شرکت مخابرات ایران یک میلیون و 800 هزار سهم در شرکت خارجی ارائه دهنده خدمات تلفن ماهواره‌ای اینمارست خریداری کرده که حسابرس شرکت تعیین وضعیت این سرمایه گذاری را تکلیف کرده است.

 به گزارش مشرق، در گزارش حسابرس شرکت مخابرات ایران در بخش الزامات قانونی و مقرراتی که حسابرس برای این شرکت دیده به تعیین تکلیف سرمایه گذاری مخابرات در ماهواره اینمارست اشاره شده است.
 
در این بند از گزارش، برنامه‌ریزی لازم برای ساماندهی دارایی‌های ثابت مشهود راکد و بلااستفاده، جلوگیری از تأخیر پروژه‌ها و اجرای قراردادهای منعقده با پیمانکاران و تعیین تکلیف سرمایه‌گذاری در ماهواره اینمارست تکلیف شده است.
 
شرکت دولتی مخابرات ایران در سال 1370 سهامی را از یک شرکت خارجی ارائه دهنده خدمات تلفن ماهواره ای اینمارست خریداری کرد. میزان سهام خریداری شده یک میلیون و 800 هزار سهم بوده است که این سهم پس از خصوصی سازی مخابرات به شرکت خصوصی مخابرات ایران منتقل شد.
 
این شرکت خارجی در اواخر دهه 70 ورشکست شد و اخیرا شرکت دیگری امتیاز شرکت قبلی را خریداری کرده است و شرکت مخابرات پس از خصوصی سازی ملزم به پیگیری پول ایران شد.
 
علیرغم گذشت 7 سال از خصوصی‌سازی شرکت مخابرات هنوز تکلیف سرمایه گذاری در این شرکت خارجی مشخص نشده و این موضوع هر سال در گزارش حسابرس شرکت مخابرات اشاره و بدون نتیجه به سال بعد موکول می‌شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


27 مه 2016 ... شرکت مخابرات ایران یک میلیون و 800 هزار سهم در شرکت خارجی ارائه دهنده خدمات تلفن ماهواره ای اینمارست خریداری کرده که حسابرس شرکت تعیین ...28 مه 2016 ... سرمایهگذاری مخابرات در ماهواره اینمارست. دولت بهار: شرکت مخابرات ایران یک میلیون و 800 هزار سهم در شرکت خارجی ارائه دهنده خدمات تلفن ماهوارهای ...27 مه 2016 ... شرکت مخابرات ایران یک میلیون و 800 هزار سهم در شرکت خارجی ارائه دهنده خدمات تلفن ماهواره ای اینمارست خریداری کرده که حسابرس شرکت تعیین ...27 مه 2016 ... 55آنلاین: در گزارش حسابرس شرکت مخابرات ایران در بخش الزامات قانونی و مقرراتی که حسابرس برای این شرکت دیده به تعیین تکلیف سرمایه گذاری ...28 مه 2016 ... شرکت مخابرات ایران یک میلیون و 800 هزار سهم در شرکت خارجی ارائه دهنده خدمات تلفن ماهوارهای اینمارست خریداری کرده که حسابرس شرکت تعیین ...27 مه 2016 ... شرکت مخابرات ایران یک میلیون و 800 هزار سهم در شرکت خارجی ارائه دهنده خدمات تلفن ماهواره ای اینمارست خریداری کرده که حسابرس شرکت تعیین ...28 مه 2016 ... شرکت مخابرات ایران یک میلیون و ۸۰۰ هزار سهم در شرکت خارجی ارائه دهنده خدمات تلفن ماهوارهای اینمارست خریداری کرده که حسابرس شرکت تعیین ...27 مه 2016 ... عصر بازار- شرکت مخابرات ایران یک میلیون و 800 هزار سهم در شرکت خارجی ارائه دهنده خدمات تلفن ماهواره ای اینمارست خریداری کرده که حسابرس شرکت ...پربازدیدها اینمارست پربحثها ماهواره در مخابرات سرمایهگذاری.27 مه 2016 ... کد مطلب : 257828 فارس میدهدسرمایهگذاری در اینمارست/ میلیون 800 سهم شد مخابرات یک و هزار در خارجی دهنده تلفن ای خریداری که شرکت وضعیت ...


کلماتی برای این موضوع

عصر بازار سرمایه‌گذاری مخابرات در ماهواره اینمارستعصر بازار شرکت مخابرات ایران یک میلیون و هزار سهم در شرکت خارجی ارائه دهنده خدمات سرمایه‌گذاری مخابرات در ماهواره اینمارست فرهنگ نیوزشرکت مخابرات ایران یک میلیون و هزار سهم در شرکت خارجی ارائه دهنده خدمات تلفن سرمایه‌گذاری مخابرات در ماهواره اینمارست یک میلیون …فارس خبر می‌دهد سرمایه‌گذاری مخابرات در ماهواره اینمارست یک میلیون و هزار سهم آیینه آخرین اخبار وبسایت های خبریاینمارست مخابرات در ماهواره ماهواره ای اینمارست خریداری کرده که حسابرس شرکت تعیین وضعیت اینمارست ارائه دهنده تلفن موبایل ماهواره ایاینمارست دارای ۸ ماهواره است که در ای شرکت مخابرات در خصوص ارائه این اینمارست، ارائه دهنده تلفن موبایل ماهواره‌ای ایستنا ماهواره اینمارست ، کل جهان را تحت پوشش قرار می‌دهداین چهار ماهواره در مخابرات اینمارست، ارائه دهنده تلفن موبایل ماهواره‌ایاینمارست دارای ماهواره است که در ای شرکت مخابرات در خصوص ارائه این تست اینترنت در هواپیماهای اروپا با کمک اینمارست …خبرتستاینترنتدرسرمایه‌گذاری مخابرات در ماهواره اینمارست سرمایه‌گذاری مخابرات در ماهواره سرمایه گذاری سرمایهگذاریسرمایه گذاری عصر بازار کاهش سرمایه‌گذاری‌های خارجی در بورس مالزیسرمایهگذاریدربورسمالزیکاهش سرمایه‌گذاری‌های خارجی در مالی در بورس این کشور تا به امروز در سال جاری



لینک منبع :سرمایه‌گذاری مخابرات در ماهواره اینمارست

Fars News Agency : سرمایه‌گذاری مخابرات در ماهواره اینمارست/ یک ... www.farsnews.com/printable.php?nn=13950305000604‎Cached27 مه 2016 ... فارس خبر می‌دهد سرمایه‌گذاری مخابرات در ماهواره اینمارست/ یک میلیون و 800 هزار سهم خریداری شد شرکت مخابرات ایران یک میلیون و 800 هزار سهم در ... سرمایه‌گذاری مخابرات در ماهواره اینمارست - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/580155/‎Cached28 مه 2016 ... شرکت مخابرات ایران یک میلیون و 800 هزار سهم در شرکت خارجی ارائه دهنده خدمات تلفن ماهواره‌ای اینمارست خریداری کرده که حسابرس شرکت تعیین ... عصر بازار - سرمایه‌گذاری مخابرات در ماهواره اینمارست www.asrebazar.com/News/.../سرمایه-گذاری-مخابرات-در-ماهواره-اینمارست‎Cachedعصر بازار- شرکت مخابرات ایران یک میلیون و 800 هزار سهم در شرکت خارجی ارائه دهنده خدمات تلفن ماهواره ای اینمارست خریداری کرده که حسابرس شرکت تعیین وضعیت ... سرمایه‌گذاری مخابرات در ماهواره اینمارست/ یک میلیون و 800 هزار سهم ... https://www.tabanmed.com/369395/سرمایه‌گذاری-مخابرات-در-ماهواره-اینم 27 مه 2016 ... شرکت مخابرات ایران یک میلیون و 800 هزار سهم در شرکت خارجی ارائه دهنده خدمات تلفن ماهواره ای اینمارست خریداری کرده که حسابرس شرکت تعیین ... دولت بهار:سرمایه‌گذاری مخابرات در ماهواره اینمارست www.dolatebahar.com/telex-265018.html‎Cachedتلکس دولت بهار :: هواداران دکتر محمود احمدی نژاد: سرمایه‌گذاری مخابرات در ماهواره اینمارست شنبه، 8 خرداد 1395 - 13:32 کد خبر: 265018 ... آخرین خبر | سرمایه‌گذاری مخابرات در ماهواره اینمارست akharinkhabar.com/tech/.../سرمایه‌گذاری-مخابرات-در-ماهواره-اینمارست‎Cachedفارس/ شرکت مخابرات ایران یک میلیون و 800 هزار سهم در شرکت خارجی ارائه دهنده خدمات تلفن ماهواره ای اینمارست خریداری کرده که حسابرس شرکت تعیین وضعیت این... سرمایه‌گذاری مخابرات در ماهواره اینمارست - مفیدستان mofidestan.ir/سرمایه‌گذاری-مخابرات-در-ماهواره-اینم/‎Cachedسرمایهگذاری مخابرات در ماهواره اینمارست. دولت بهار: شرکت مخابرات ایران یک میلیون و 800 هزار سهم در شرکت خارجی ارائه دهنده خدمات تلفن ماهوارهای …27 مه 2016 … اخبار پارسیک - سرمایه‌گذاری مخابرات در ماهواره اینمارست/ یک میلیون و ... news.parseek.com/Url/?id=12482646‎Cachedسرمایه‌گذاری مخابرات در ماهواره اینمارست/ یک میلیون و 800 هزار سهم خریداری شد. تعیین تکلیف وضعیت سرمایه‌گذاری مخابرات در اینمارست donya-e-eqtesad.com/news/1053979 28 مه 2016 ... خبرگزاری فارس: وضعیت نامشخص سرمایه‌گذاری قدیمی شرکت مخابرات ایران در ماهواره اینمارست مورد انتقاد حسابرس مخابرات قرار گرفته است. یک میلیون و 800 هزار سهم خریداری شد | خبرگزاری فارس vista.ir/.../سرمایه‌گذاری-مخابرات-در-ماهواره-اینمارست-یک-میلیون-و-800-هزار-سهم-خریداری-شد شرکت مخابرات ایران یک میلیون و 800 هزار سهم در شرکت خارجی ارائه دهنده خدمات تلفن ماهواره ای اینمارست خریداری کرده که حسابرس شرکت تعیین وضعیت این سرمایه ...