مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حفایقی که خال‌های بدنتان فاش می‌کنند

[ad_1]

نقاطی از بدن وجود دارند که به‌وجود آمدن خال در آن قسمت‌ها معانی بسیار جالبی دارد و حقایق جالبی را راجع‌به بازگو می‌کند.

به گزارش مشرق، تقریبا همه افراد در سطح پوست خود دست کم یک خال را دارند و کمتر فردی است که از وجود آن‌ها بی‌خبر باشد. بسیاری اوقات خال‌ها جنبه زیبایی دارند و بر زیبایی فرد میفزایند و در برخی موارد نیز از زیبایی فرد می‌کاهند.

خال‌ها در اندازه‌های مختلفی در بدن و صورت افراد بوجود می‌آیند و محل قرارگیری آن‌ها می‌تواند اطلاعات جالبی را نشان دهد. گفته می‌شود که خال‌ها می‌توانند اطلاعاتی راجع به خانواده،‌ ویژگی‌های شخصیتیِ، وضع مالی، بخت و اقبال و سلامتی افراد در اختیار بگذارند. در اینجا به برخی از این حقایق اشاره می‌کنیم:

خال میان دو ابرو
خال میان ابروها می‌تواند نشان از دورنمای شغلی بسیار خوب باشد. در واقع، وجود خال در این ناحیه به معنای پیشرفت شغلی، افزایش حقوق یا ارتقاء شغلی می‌باشد.

خال میان چشم و ابرو‍

خال میان چشم و ابرو‍ بدان معنا است که شما فردی قابل انعطاف هستید که می‌توانید به راحتی خود را با شرایط جدید سازگار کنید. شما فردی راحت هستید که می‌تواند به راحتی مدیریت کند.

خال در بالای لب

وجود خال در بالای لب بدان معنا است که بیشتر نگرانی‌های شما راجع به خوراک و پوشاک است و نشان می‌دهد که شما فردی درون‌گرا هستید و مهارت‌های شخصی بسیاری دارید.

خال بر روی گونه

خال بر روی گونه بدین معنا است که شما شخصیتی بانفوذ به خصوص در محل کار هستید و بسیار تاثیرگذار هستید. علاوه بر این، امکان دارد که از نظر مالی شاهد پیشرفت‌های بسیار مطلوب باشید.

خال در کف دست
این خال بدان معنی است که شما هیچ‌گاه دچار مشکلات مالی نمی‌شوید و فردی باهوش و مدیری موفق هستید. اگر این خال پشت دست باشد، به معنای داشتن مهارت‌های مدیریتی بسیار عالی و وضعیت اقتصادی بسیار خوب است.

خال روی پا
این خال نشان می‌دهد که شما فردی ماجراجو هستید که از سفر کردن بسیار لذت می‌برید و در محیط کاری بسیار محبوب هستید. علاوه بر این، به این علت که شما می‌توانید بسیار مسئولیت‌پذیر باشید، مدیر خوبی نیز می‌شوید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


نقاطی از بدن وجود دارند که بهوجود آمدن خال در آن قسمتها معانی بسیار جالبی دارد و حقایق جالبی را راجعبه بازگو میکند.نقاطی از بدن وجود دارند که به وجود آمدن خال در آن قسمت ها معانی بسیار جالبی دارد و حقایق جالبی را راجع به بازگو.نقاطی از بدن وجود دارند که بهوجود آمدن خال در آن قسمتها معانی بسیار جالبی دارد و حقایق جالبی را راجعبه بازگو میکند. - جام نیوز.22 مارس 2016 ... خال, بدن, پوست مورینیو نام جانشین فن خال را فاش کردنقاطی از بدن وجود دارند که به وجود آمدن خال در آن قسمت ها معانی بسیار جالبی دارد و حقایق جالبی را ...نقاطی از بدن وجود دارند که بهوجود آمدن خال در آن قسمتها معانی بسیار جالبی دارد و حقایق جالبی را راجعبه بازگو میکند.نقاطی از بدن وجود دارند که بهوجود آمدن خال در آن قسمتها معانی بسیار جالبی دارد و حقایق جالبی را راجعبه بازگو میکند.نقاطی از بدن وجود دارند که بهوجود آمدن خال در آن قسمتها معانی بسیار جالبی دارد و حقایق جالبی را راجعبه بازگو میکند.نقاطی از بدن وجود دارند که بهوجود آمدن خال در آن قسمتها معانی بسیار جالبی دارد و حقایق جالبی را راجعبه بازگو میکند.نقاطی از بدن وجود دارند که بهوجود آمدن خال در آن قسمتها معانی بسیار جالبی دارد و حقایق جالبی را راجعبه بازگو میکند....


کلماتی برای این موضوع

حفایقی که خال‌های بدنتان فاش می‌کنند



لینک منبع :حفایقی که خال‌های بدنتان فاش می‌کنند

حفایقی که خال‌های بدنتان فاش می‌کنند - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../حفایقی-که-خال-های-بدنتان-فاش-می-کنند 23 مارس 2016 ... نقاطی از بدن وجود دارند که به‌وجود آمدن خال در آن قسمت‌ها معانی بسیار جالبی دارد و حقایق جالبی را راجع‌به بازگو می‌کند. بلاغ مازندران - حفایقی که خال‌های بدنتان فاش می‌کنند www.bloghnews.com/fa/doc/news/.../حفایقی-خال-های-بدنتان-فاش-می-کنند نقاطی از بدن وجود دارند که به‌وجود آمدن خال در آن قسمت‌ها معانی بسیار جالبی دارد و حقایق جالبی را راجع‌به بازگو می‌کند. Images for حفایقی که خال‌های بدنتان فاش می‌کنند خال‌های بدنتان حقایق جالبی را راجع به شما فاش می‌کنند شب سه شنبه 3 ... khabarche.ir/.../خال-های-بدنتان-حقایق-جالبی-را-راجع-به-شما-فاش-می-کنند 22 مارس 2016 ... عکس خال‌های بدنتان شخصیت شما را فاش می‌کنند. 1 سال پیش. خال‌های بدنتان شخصیت شما را فاش می‌کنند · عکس حفایقی که خال‌های بدنتان فاش می‌کنند. سلامت - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/Online/service/01-04-102-135/183/1 توت فرنگی مثال نقضی است برای این فکر که همیشه خوردن یک چیز خوشمزه یعنی اضافه شدن وزن! شنبه 7 فروردین ... تصویر خال‌های بدنتان شخصیت شما را فاش می‌کنند ... برچسب ها - خال https://entekhab.ir/fa/tag/2/خال کاربری که این گونه مخالفت اش را نشان می دهد... خال استاد ... حقایقی درباره سرطان/ از کجا بفهمیم به سرطان مبتلا شده ایم؟ ... خال‌های بدنتان شخصیت شما را فاش می‌کنند. حقایقی درباره سرطان/چگونه بدانیم سرطان داریم یانه؟ shafaonline.ir/.../حقایقی-درباره-سرطانچگونه-بدانیم-سرطان-داریم-یانه‎Cachedشفاآنلاین :سلامت >اجتماعی >سرطان نوعی بیماری است که در آن سلول‌ها توانایی ... اگر تومور به لایه‌‌ای محدود ختم شود و به سایر بافت‌ها و ارگان ها سرایت نکند تومور خوش ‌خیم (غیرتهاجمی‌ مثل خال) است و اگر تومور ... مغز استخوان در بدن افراد مسن سلولهای ایمنی کمتری تولید می‌کند، بنابراین ... معمای سرهای بریده درخیابان شیخ بهایی فاش شود ... پس از مرگ چه اتفاقی برای بدن انسان می‌افتد؟ - زومیت https://www.zoomit.ir/2015/11/.../10-things-happen-body-after-death/‎Cached8 نوامبر 2015 ... بدن پس از مرگ مراحل مختلفی را برای پوسیدگی سپری می کند که در ادامه نگاهی به این ... خال و علائم جراحی‌های روی بدن را مشخص کرده و یادداشت می‌کنند. کمی راجع به پل لمبرت - تیتر 98 https://titr98.ir/search/?q=کمی+راجع+به+پل+لمبرت‎Cachedحقایقی جالب راجع به پوست که شما را در فکر فرو می‌برد ... 7 واقعیت شوکه کننده راجع به مرگ که نمی‌دانید ... خال‌های بدنتان حقایق جالبی را راجع به شما فاش می‌کنند. حواستان به خال‌های بدن باشد! | رسانه تی وی isna.rasanetv.com/page-841387.html‎Cachedیزدان پناه اظهار کرد: پوست بزرگ‌ترین اندام بدن است که از بدن در برابر عفونت‌ها، ... پوست در هر قسمتی از پوست بدن می‌تواند خود را نشان دهد و به سرعت هم گسترش پیدا می‌کند. .... خال‌های بدنتان شخصیت شما را فاش ... جام نیوز :: JamNews - حفایقی که خال