مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

وسیله‌ای هوشمند برای جلوگیری از ایست قلبی

[ad_1]

محققین آمریکایی قطعه هوشمندی را طراحی کرده اند که می تواند ضربان قلب را کنترل کند.

 به گزارش مشرق، محققین دانشگاه «سن دیه گو» آمریکا موفق به ساخت قطعه ای انعطاف پذیر و پوشیدنی شده اند که قادر به بررسی سیگنال‌های الکتریکی و بیوشیمی بدن است.
 
این قطعه هوشمند می تواند ضربان قلب و سطح لاکتات را کنترل کند. در این قطعه، حسگرهای انعطاف پذیری وجود دارند که به مادربرد کوچکی متصل می شوند ضمن اینکه در آن تراشه بلوتوث نیز وجود دارد که می توان اطلاعات را به صفحه گوشی هوشمند یا کامپیوتر ارسال کرد.
 
در این قطعه سه الکترود وجود دارد که یکی از آنها لاکتات را شناسایی می کند و دو الکترود هم سیگنال های قلبی را ضبط می کنند.   
 
در واقع با نصب این قطعه بر روی بدن می توان میزان فعالیت بدنی افراد را به همراه ضربان قلب کنترل کرد تا از مرگ ناشی بر اثر عارضه قلبی در افراد جلوگیری کرد. نتیجه این تحقیق در نشریه Nature Communications منتشر شده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …هرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت یک راه نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی سی تی اسکن اسپیرال ممسنیوقایع ناخواسته گزارش شده در بیش از از بیمارانی که ماده حاجب التراویست طی آزمونهای آشنایی با تجهیزات رادیولوژی و تصویربرداری پزشکیعنوان پاسخ بازدید توسط جوراب های هوشمند برای بیماران دیابتی عرضه گجت اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان موفق به توسعه یک سیستم کنترل از راه دور صوتی برای دوربین‌های …خصوصیات یک مرد خوب برای ازدواج چیست؟ شهر سوالهمسر خوب به مفهوم درست و واقعی همسری است که با شما تناسب داشته باشد آنچه از نگاه دینی به جریمه خودروتان اعتراض دارید – جدیدترین اخبار …بهجریمهخودروتاناعتراضبه جریمه خودروتان اعتراض دارید ممتازنیوز افرادی که خودرو دارند و رانندگی می کنند مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، …شمار زیادی از شهدای حله ایرانی وافغانستانی های مقیم ایران هستند قاتل نامرئی و ساعت ایمنی، بهداشت و محیط زیست … وبلاگ تخصصی مهندسی مکانیک مقالات و مطالب …دستگاه فلوفرمینگ تنظیمسروش مهرک چکیده فلوفورمینگ لوله یکی از اقتصادی‌ترین روش



لینک منبع :وسیله‌ای هوشمند برای جلوگیری از ایست قلبی

ساخت وسیله ای هوشمند برای جلوگیری از ایست قلبی - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../ساخت-وسیله-ای-هوشمند-برای-جلوگیری-از-ایست-قلبی‎Cached25 مه 2016 ... محققین آمریکایی قطعه هوشمندی را طراحی کرده اند که می تواند ضربان قلب را کنترل کند. ساخت وسیله‌ای هوشمند برای جلوگیری از ایست قلبی donya-e-eqtesad.com/news/1053961 ساخت وسیله‌ای هوشمند برای جلوگیری از ایست قلبی. روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3775 تاریخ چاپ:1395/03/08 بازدید:238بار کد خبر: DEN-1053961. ساخت وسیله‌ای ... ساخت وسیله هوشمند برای جلوگیری از ایست قلبی | رسانه تی وی fardanews.rasanetv.com/page-855415.html‎Cachedساخت وسیله هوشمند برای جلوگیری از ایست قلبی. محققین آمریکایی قطعه هوشمندی را طراحی کرده اند که می تواند ضربان قلب را کنترل کند. مهر: محققین دانشگاه «سن دیه ... ساخت وسیله ای هوشمند برای جلوگیری از ایست قلبی | | linkchee.com/7eeq6aaaaaaia/‎Cached31 دسامبر 2016 ... ساخت وسیله ای هوشمند برای جلوگیری از ایست قلبی. اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, ایست قلبی. به گزارش مهر، به گزارش مهر، دکتر محمد علی اکبرزاده در ... روش‌هایی برای جلوگیری از ایست قلبی در ورزشکاران صبح یکشنبه ... khabarche.ir/خبر/.../روش-هایی-برای-جلوگیری-از-ایست-قلبی-در-ورزشکاران 10 آوریل 2016 ... روش‌هایی برای جلوگیری از ایست قلبی در ورزشکاران ... بررسی وضعیت قلبی ورزشکاران رقابتی قبل از مسابقات ورزشی برای جلوگیری از مرگ ناگهانی و مشکلات وخیم ... عکس ساخت وسیله ای هوشمند برای جلوگیری از ایست قلبی. دستگاه جدید جلوگیری از سکته های ناگهانی قلب - شفا آنلاین shafaonline.ir/fa/.../دستگاه-جدید-جلوگیری-از-سکته-های-ناگهانی-قلب‎Cached19 سپتامبر 2016 ... این وسیله دستگاهی است که زیر جلد کار گذاشته می‌شود و اگر قلب ایست کند این وسیله بلافاصله با شوک قلبی بیمار را احیا می‌کند. چندین سال است ... حمله، ایست و سکته قلبی چیست + روش جلوگیری - آسمونی www.asemooni.com/.../heart-attack-cardiac-arrest-myocardial-infarction‎CachedHeart attack حمله، ایست و سکته قلبی چیست + روش جلوگیری سکته قلبی یکی از مشکلاتی است که امروزه به دلیل استرس های زندگی شیوع بیشتری پیدا کرده است. اخبار - روزنامه تعادل www.taadolnewspaper.ir/بخش-اخبار-2/44227-اخبار‎Cached29 مه 2016 ... کنترل پهپاد با گوشی هوشمند یک شرکت چینی هواپیماهای بدون سرنشینی را تولید کرده که می‌توان ... وسیله‌ای هوشمند برای جلوگیری از ایست قلبی. فرمان اتومبیل هوشمند با تشخیص ... - نیک صالحی www.niksalehi.com/news/91929.html 16 ژانویه 2009 ... ... هوشمند میزن ضربان قلب را می‌سنجد و برای جلوگیری از ایست قلبی باد ... این مخترع گفت: این وسیله که از لحاظ پزشکی مورد تأیید قرار گرفته و ... با خوردن شکلات از سکته قلبی پیشگیری کنید www.hidoctor.ir/259636_با-خوردن-شکلات-از-سکته-قلبی-پیشگیری-کنی.html/‎Cached3 جولای 2017 ... در جدیدترین تحقیقی که توسط دانشکده سلامت دانشگاه هاروارد در خصوص خواص شکلات برای جلوگیری از سکته قلبی صورت ... راه تقویت قلب با شکلات تاثیر شکلات در تقویت قلب پیشگیری از سکته قلبی با شکلات ... قلم های هوشمند ... با این وسایل هوشمند · برای جلوگیری از پیری از ماسک برنج استفاده کنید ...