مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طعنه وزیر بهداشت به بیمه ها

[ad_1]

وزیر بهداشت گفت: پرداخت مطالبات در برخی از بیمه ها در تاریخ بی سابقه بوده است.

به گزارش مشرق، دکتر سید حسن هاشمی در افتتاح مرکز درمانی شهرستان رودان در استان هرمزگان، گفت: فرزندان استان هرمزگان به تدریج پزشکان و متخصصان آینده خواهند شد چرا که ۳۰ درصد ظرفیت دانشگاه های علوم پزشکی متعلق به مردم بومی همان منطقه است و امیدواریم که وزارت بهداشت بتواند به تعهدات خود در تامین پرسنل مانند پزشکان، پرستاران و پیرا پزشکان عمل کند.

وی با بیان اینکه در این منطقه از کشور در گذشته کارآمدی چندانی نداشته ایم، اظهار داشت: یکی از دلایل عدم موفقیت وزارت بهداشت در این منطقه این بوده که شرکای ما به وظایف و تعهدات خود عمل نکرده و از ما به موقع حمایت نکرده اند. امیدواریم که بیمه ها این عقب ماندگی را جبران کنند اما پرداخت مطالبات در برخی از بیمه ها تاخیر زیادی دارد که در تاریخ ، رابطه بین ارائه دهنده و دریافت کننده خدمت، چنین تاخیری بی سابقه بوده است.

وزیر بهداشت به تلاش های ارزشمند وزارت بهداشت برای جبران تاخیر پرداخت بدهی بیمه ها اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم تاخیر پرداخت ها را کاهش دهیم و امیدواریم شرکای ما در سال۹۵ عملکرد بهتری نسبت به امسال داشته باشند.

هاشمی با بیان اینکه بیمارستان امام علی(ع) شهرستان رودان در کمترین زمان در دولت یازدهم به بهره برداری رسید، افزود: با توجه به مراجعه بیماران از شهرهای نزدیک و دور به این بیمارستان، اطمینان داشته باشید که ما نهایت کمک را به آن خواهیم کرد و نیازهای کوتاه مدت به سرعت و نیازهای بلند مدت مانند تامین نیروی انسانی متخصص بومی، با تاخیر برطرف می شوند اما منتظر بهره برداری از بیمارستان های جاسک و بندرعباس نیز هستیم.

وزیر بهداشت ضمن تاکید بر لزوم دلگرمی و حمایت از نیروهای متخصص اعزام شده به شهرستان رودان، اظهار داشت: مسئولان شهری هر چقدر به خوشنام ماندن ارائه خدمات در این بیمارستان کمک کنند، می توانیم نیروهای بیشتری را برای این منطقه جذب کنیم.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


11 مارس 2016 ... وزیر بهداشت گفت: پرداخت مطالبات در برخی از بیمه ها در تاریخ بی سابقه بوده است.11 مارس 2016 ... وزیر بهداشت به تلاش های ارزشمند وزارت بهداشت برای جبران تاخیر پرداخت بدهی بیمه ها اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم تاخیر پرداخت ها را کاهش ...11 مارس 2016 ... وزیر بهداشت گفت: پرداخت مطالبات در برخی از بیمه ها در تاریخ بی سابقه بوده است.طعنه وزیر بهداشت به بیمه ها وزیر بهداشت گفت: پرداخت مطالبات در برخی از بیم.11 مارس 2016 ... وزیر بهداشت به تلاش های ارزشمند وزارت بهداشت برای جبران تاخیر پرداخت بدهی بیمه ها اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم تاخیر پرداخت ها را کاهش ...11 مارس 2016 ... وزیر بهداشت گفت: پرداخت مطالبات در برخی از بیمه ها در تاریخ بی سابقه بوده است.11 مارس 2016 ... به گزارش سایت دهان دندان dahandandan.ir: پرداخت مطالبات در برخی از بیمه ها در تاریخ بی سابقه بوده است. – اتاق خبر- وزیر بهداشت گفت: پرداخت ...11 مارس 2016 ... وزیر بهداشت گفت: پرداخت مطالبات در برخی از بیمه ها در تاریخ بی سابقه بوده است.وزیر بهداشت گفت: پرداخت مطالبات در برخی از بیمه ها در تاریخ بی سابقه بوده است.


کلماتی برای این موضوع

الف واکنش وزیر بهداشت به موضوع فیش های حقوقی …واکنش وزیر بهداشت به موضوع فیش های حقوقی نجومی شمشیر دو لبهصفحه نخست رونامه ها از تمرین احمدی‌نژاد برای مناظره …صفحه نخست رونامه ها از تمرین احمدی‌نژاد برای مناظره با روحانی تا طعنه سنگین سیدحسن شاهکار جدید صداوسیما شاهکارجدیدصداوسیمابازداشت ایرانی به اتهام قتل یک عضو خانواده حاکم کویت عکس جسد یک کوهنورد مالزیایی پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی ماجرای سعید طوسی به چهار روایتماجرایسعیدطوسیبهطوسی بهانه است، اصل نظام نشانه است روزنامه جوان، نزدیک به سپاه پاسداران، در سرمقاله سایت خبری تحلیلی ثامن دستور وزیر بهداشت در خصوص افتتاح بیمارستان فرقانی تا هفته وحدتآزادگان آذربایجانیسوال آیا بنده به عنوان صاحب سهم، حق دارم حق رای و وکالت خود را به هر کسی که صلاح میدانم محمدرضا رحیمی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادمحمدرضارحیمیسمت‌ها دادستان و بخشدار قروه به نوشته وبگاه جرس از سالهای قبل از انقلاب تا سال ۱۳۶۳خبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریهشدار حداد عادل به اصولگرایان روایت سی ان اس نیوز از انتصاب ضد ایرانی ترامپ روابط متن های زیبا و عاشقانه دیدی غزلی سرود؟ عاشق شده بود انگار خودش نبود عاشق شده بود افتادشکست زیر باران پوسید



لینک منبع :طعنه وزیر بهداشت به بیمه ها

طعنه وزیر بهداشت به بیمه ها/ تاخیر تاریخی در پرداخت مطالبات ... www.mehrnews.com/.../طعنه-وزیر-بهداشت-به-بیمه-ها-تاخیر-تاریخی-در-پرداخت-مطالبات‎Cached11 مارس 2016 ... وزیر بهداشت گفت: پرداخت مطالبات در برخی از بیمه ها در تاریخ بی سابقه بوده است. Images for طعنه وزیر بهداشت به بیمه ها طعنه وزیر بهداشت به بیمه ها - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/iran.../طعنه-وزیر-بهداشت-به-بیمه-ها/.../5615210/‎Cached11 مارس 2016 ... پرداخت مطالبات در برخی از بیمه ها در تاریخ بی سابقه بوده است./ به گزارش انتخاب، دکتر سید حسن هاشمی در افتتاح مرکز درمانی شهرستان رودان در ... طعنه وزیر بهداشت به بیمه ها | رسانه تی وی javanonline.rasanetv.com/page-799224.html‎Cachedطعنه وزیر بهداشت به بیمه ها/ تاخیر تاریخی در پرداخت مطالبات وزیر بهداشت گفت: پرداخت پر مخاطب ترین روزنامه اقتصادی کشور وزیر بهداشت گفت: پرداخت مطالبات ... طعنه وزیر بهداشت به بیمه ها/ تاخیر تاریخی در پرداخت مطالبات - پایگاه ... tnews.ir/news/284659237879.html‎Cachedبه گزارش داروغذا به نقل از خبرگزاری مهر، دکتر سید حسن هاشمی در افتتاح مرکز ... متعلق به مردم بومی همان منطقه است و امیدواریم که وزارت بهداشت بتواند به تعهدات خود در ... طعنه وزیر بهداشت به بیمه ها - پادشا padsha.com/طعنه-وزیر-بهداشت-به-بیمه-ها طعنه وزیر بهداشت به بیمه ها/ تاخیر تاریخی در پرداخت مطالبات. وزیر بهداشت گفت: پرداخت مطالبات در برخی از بیمه ها در تاریخ بی سابقه بوده است. به گزارش مهر، ... وزارت بهداشت در پرداخت بدهی ها جلوتر از بیمه هاست - onvansho onvansho.ir/.../وزارت-بهداشت-در-پرداخت-بدهی-ها-جلوتر-از-بیمه-هاست.html الف وزیر بهداشت عنوان کرد؛بدهی ۱۰ هزار میلیاردی بیمه ها. وزیر بهداشت از تاخیر بیمه‌ها در پرداخت مطالبات پزشکانمراکز درمانی کشور به شدت . آغاز پرداخت بدهی بیمه‌ها به بیمارستان‌ها ... طعنه وزیر بهداشت به بیمه ها. وزارت بهداشت در تاخیر پرداخت بدهی ... نسخه قابل چاپ > طعنه وزیر بهداشت به بیمه ها - نوشهر آنلاین noshahronline.ir/.../print:page,1,49238-طعنه-وزیر-بهداشت-به-بیمه-ها.html‎Cached11 مارس 2016 ... طعنه وزیر بهداشت به بیمه ها. وزیر بهداشت گفت: پرداخت مطالبات در برخی از بیمه ها در تاریخ بی سابقه بوده است. بازگشت. ©2015 Noshahronline.ir. راه دانا - بیمارستان امام علی(ع) رودان توسط وزیر بهداشت افتتاح شد ... sahebkhabar.ir/.../بیمارستان-امام-علی-ع-رودان-توسط-وزیر-بهداشت-افتتاح-شد‎Cached10 مارس 2016 ... طعنه وزیر بهداشت به بیمه ها/ تاخیر تاریخی در پرداخت مطالبات ... وزیر بهداشت در مراسم افتتاح این بیمارستان گفت: خوشحالیم که بخشی از نیازهای ... حوزه بهداشت و درمان خوب و به موقع عمل نکردند، افزود: انتظار می رود بیمه ها جبران کنند ... طعنه وزیر بهداشت به نوبخت در بندرعباس - سایت خبری و تحلیلی ... www.jonoubiran.com/.../طعنه-وزیر-بهداشت-به-نوبخت-در-بندرعباس‎Cached9 فوریه 2017 ... وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه سرانه‌ای که سازمان ... فارس: سازمان برنامه‌وبودجه در حق برخی از استان‌ها ظلم می‌کند / بدهی بیمه تامین.