مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تردد آزمایشی مینی بوس خودران در دبی

[ad_1]
خبرگزاری ایسنا: امارات در راستای استفاده بیشتر از فناوری خودروهای خودران، از اولین مینی‌بوس بدون راننده در دبی به صورت یک دوره آزمایشی یک ماهه رونمایی کرد.

به گزارش فیزورگ، این خودرو که دارای 10 صندلی است اولین سفر خود را به طول 700 متر (2300 فوت) در حوالی برج خلیفه، بلندترین برج جهان آغاز کرد.

این خودرو که با همکاری فرانسه و دبی ساخته شده از یک موتور الکتریکی نیرو می‌گیرد و می‌تواند با سرعت 40 کیلومتر در ساعت حرکت کند.

 

تردد آزمایشی مینی بوس خودران در دبی

این مینی‌بوس می‌تواند سرعت خود را با محیط اطراف انطباق دهد و حتی در زمان عبور یک عابر پیاده توقف کامل داشته باشد.
مینی بوس خودران جدید برای تردد بین جاذبه‌های توریستی اصلی دبی، از جمله برج خلیفه، بازار دبی، سالن اپرای دبی و مرکز خرید Souk al-Bahar برنامه ریزی شده است.

 

تردد آزمایشی مینی بوس خودران در دبی

مقامات این شهر اعلام کردند قصد دارند تا سال 2030  یک چهارم از کل دبی را به سیستم حمل و نقل اتوماتیک مجهز کنند.

 

تردد آزمایشی مینی بوس خودران در دبی

دبی یک مقصد توریستی در خلیج فارس است که در سال 2015 توانست 14.2 میلیون بازدید کننده را به خود جذب کند.

 

تردد آزمایشی مینی بوس خودران در دبی 

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


3 سپتامبر 2016 ... امارات در راستای استفاده بیشتر از فناوری خودروهای خودران، از اولین مینیبوس بدون راننده در دبی به صورت یک دوره آزمایشی یک ماهه رونمایی کرد.امارات در راستای استفاده بیشتر از فناوری خودروهای خودران، از اولین مینیبوس بدون راننده در دبی به صورت یک دوره آزمایشی یک ماهه رونمایی کرد.3 سپتامبر 2016 ... امارات در راستای استفاده بیشتر از فناوری خودروهای خودران از اولین مینی بوس بدون راننده در دبی به صورت یک دوره آزمایشی یک ماهه رونمایی کرد.3 سپتامبر 2016 ... خبرگزاری ایسنا: امارات در راستای استفاده بیشتر از فناوری خودروهای خودران، از اولین مینی بوس بدون راننده در دبی به صورت یک دوره آزمایشی یک ماهه ...امارات در راستای استفاده بیشتر از فناوری خودروهای خودران، از اولین مینیبوس بدون راننده در دبی به صورت یک دوره آزمایشی یک ماهه رونمایی کرد. تبلیغات چطور در ...4 سپتامبر 2016 ... امارات در راستای استفاده بیشتر از فناوری خودروهای خودران، از اولین مینیبوس بدون راننده در دبی به صورت یک دوره آزمایشی یک ماهه رونمایی کرد.3 سپتامبر 2016 ... تردد آزمایشی مینیبوس بدون راننده در دبی تصاویر ... مینی بوس خودران جدید برای تردد بین جاذبههای توریستی اصلی دبی، از جمله برج خلیفه، بازار ...خبرگزاری ایسنا: امارات در راستای استفاده بیشتر از فناوری خودروهای خودران، از اولین مینی بوس بدون راننده در دبی به صورت یک دوره آزمایشی یک ماهه رونمایی کرد.امارات در راستای استفاده بیشتر از فناوری خودروهای خودران، از اولین مینیبوس بدون راننده در دبی به صورت یک دوره آزمایشی یک ماهه رونمایی کرد. امتیاز خبر: 96 از 100 ...امارات در راستای استفاده بیشتر از فناوری خودروهای خودران، از اولین مینیبوس بدون راننده در دبی به صورت یک دوره آزمایشی یک ماهه رونمایی کرد.


کلماتی برای این موضوع

تردد آزمایشی مینی بوس خودران در دبی شمار از خوراک تردد آزمایشی مینی بوس خودران در دبی تردد آزمایشی مینی بوس خودران در تردد آزمایشی مینی‌بوس بدون راننده در دوبی مینی‌بوس بدون راننده در دبی به تردد آزمایشی مینی‌بوس مینی بوس خودران تردد آزمایشی مینی‌بوس بدون راننده در دبیتصاویر …امارات در راستای استفاده بیشتر از فناوری خودروهای خودران، از اولین مینی‌بوس بدون تردد آزمایشی مینی‌بوس بدون راننده در دوبیمینی بوس خودران جدید برای تردد بین جاذبه‌های توریستی اصلی دبی، از جمله برج خلیفه تردد آزمایشی مینی‌بوس بدون راننده در دبی تصاویر مینی‌بوس بدون راننده در دبی تردد آزمایشی مینی‌بوس مینی بوس خودران تردد آزمایشی مینی‌بوس بدون راننده در دوبی مینی‌بوس بدون راننده در تردد آزمایشی مینی‌بوس بوس بدون راننده در دبی خبر ایرانی تردد آزمایشی مینی‌بوس بدون راننده در دبیترددآزمایشیمینیبوسدبیامارات در راستای استفاده بیشتر از فناوری خودروهای خودران، از اولین مینی‌بوس بدون تردد آزمایشی مینی‌بوس بدون راننده در دبیتصاویر … در حوالی برج مینی‌بوس می‌تواند سرعت خود را با محیط اطراف انطباق دهد و حتی در تردد آزمایشی مینی‌بوس بدون راننده در دبیتصویرسال‌ها قانون شکنی در تبلیغات تردد آزمایشی مینی‌بوس بدون راننده در دبی تصاویر…خبرگزاری ایسنا امارات در راستای استفاده بیشتر از فناوری خودروهای خودران، از اولین



لینک منبع :تردد آزمایشی مینی بوس خودران در دبی

تردد آزمایشی مینی‌بوس بدون راننده در دبی+تصاویر - ایسنا www.isna.ir/.../تردد-آزمایشی-مینی-بوس-بدون-راننده-در-دبی-تصاویر‎Cached3 سپتامبر 2016 ... امارات در راستای استفاده بیشتر از فناوری خودروهای خودران، از اولین مینی‌بوس بدون راننده در دبی به صورت یک دوره آزمایشی یک ماهه رونمایی کرد. تردد آزمایشی مینی‌بوس بدون راننده در دبی – وبسایت گروه آناد anadgroup.com/2017/01/.../تردد-آزمایشی-مینی‌بوس-بدون-راننده-در/‎Cached10 ژانویه 2017 ... امارات در راستای استفاده بیشتر از فناوری خودروهای خودران، از اولین مینی‌بوس بدون راننده در دبی به صورت یک دوره آزمایشی یک ماهه رونمایی کرد. تردد آزمایشی مینی‌بوس بدون راننده در دوبی | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/09/03/1422824 3 سپتامبر 2016 ... به گزارش ایسنا،امارات در راستای استفاده بیشتر از فناوری خودروهای خودران، از اولین مینی‌بوس بدون راننده در دبی به صورت یک دوره آزمایشی یک ماهه ... تردد آزمایشی مینی بوس بدون راننده در دبی - بدندید | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24703110 4 سپتامبر 2016 ... تردد آزمایشی مینی بوس بدون راننده در دبی. امارات در راستای استفاده بیشتر از فناوری خودروهای خودران، از اولین مینی بوس بدون راننده در دبی به ... تردد آزمایشی مینی بوس خودران در دبی - اروم زیست تاک uzt.co.ir/2016/09/تردد-آزمایشی-مینی-بوس-خودران-در-دبی/ 3 سپتامبر 2016 ... خبرگزاری ایسنا: امارات در راستای استفاده بیشتر از فناوری خودروهای خودران، از اولین مینی‌بوس بدون راننده در دبی به صورت یک دوره آزمایشی یک ماهه ... تردد آزمایشی مینی‌بوس بدون راننده در دبی +تصاویر - تازه‌ترین خبرها www.farsnew.ir/.../تردد-آزمایشی-مینی-بوس-بدون-راننده-در-دبی-تصاویر خبرگزاری ایسنا: امارات در راستای استفاده بیشتر از فناوری خودروهای خودران، از اولین مینی‌بوس بدون راننده در دبی به صورت یک دوره آزمایشی یک ماهه رونمایی کرد. تردد آزمایشی مینی‌بوس بدون راننده در دبی+تصاویر - دولت بهار :: هواداران ... www.dolatebahar.com/view-305791.html‎Cached3 سپتامبر 2016 ... مینی بوس خودران جدید برای تردد بین جاذبه‌های توریستی اصلی دبی، از جمله ... خودران ، از اولین مینی‌بوس بدون راننده در دبی به صورت یک دوره آزمایشی ... تردد آزمایشی مینی‌بوس بدون راننده در دبی | باشگاه سرمایه fund.ir/2016/09/04/تردد-آزمایشی-مینی‌بوس-بدون-راننده-در/ 4 سپتامبر 2016 ... امارات در راستای استفاده بیشتر از فناوری خودروهای خودران، از اولین مینی‌بوس بدون راننده در دبی به صورت یک دوره آزمایشی یک ماهه رونمایی کرد. تردد آزمایشی مینی بوس خودران در دبی - رسانه خبری تحلیلی پژوهشی ... tnews.ir/news/8cca69825592.html کشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): خبرگزاری ایسنا: امارات در راستای استفاده بیشتر از فناوری خودروهای خودران، از اولین مینی بوس بدون راننده در دبی به صورت یک ... تردد آزمایشی مینی بوس خودران در دبی – مجله راگا https://magazine.raganews.ir/240146/ 4 سپتامبر 2016 ... خبرگزاری ایسنا: امارات در راستای استفاده بیشتر از فناوری خودروهای خودران، از اولین مینی‌بوس بدون راننده در دبی به صورت یک دوره آزمایشی یک ماهه ...