مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

80 درصد دکل های اپراتورها غیرمجاز است

[ad_1]
خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا با اشاره به اینکه شهروندان اطلاعات کاملی در خصوص نصب دکل های مخابراتی ندارند، گفت: برای نصب این دکل‌ها نیاز به اخذ مجوز است و همین امر باعث شده تا هموطنان با دریافت مبالغی تحت عنوان اجاره بهاء اجازه نصب این نوع دکل‌ها و آنتن‌های مخابراتی را در محل زندگی خود بدهند.

سرهنگ علی نیک نفس درباره نصب گیرنده و فرستنده‌های رادیویی موسوم به BTS تصریح‌کرد: برخی از اپراتورهای مخابراتی برای فرار از پروسه دریافت مجوز، نصب این دکل‌ها را به بخش خصوصی واگذار کرده اند. لذا برخی از شرکت‌های خصوصی نیز بدون توجه به سیر مراحل قانونی امر فقط با مراجعه به در منازل و صحبت با مالک یا مدیر ساختمان، این افراد را تشویق به اجازه نصب فرستنده‌های رادیویی می‌کنند.

وی افزود: امروزه شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت بی‌سیم در حال گسترش بوده و رشدی چشم‌گیر داشته و برای هرچه بهتر برقرار شدن ارتباط و افزایش سرعت ارائه خدمات انتظار می‌رود در گوشه و کنار شهر اقدام به نصب فرستنده و گیرنده‌های wifi کنند.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا با اشاره به آمار فرستنده‌های مخابراتی فاقد مجوز گفت: برابر آمار ارائه شده توسط رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست، چیزی در حدود80 درصد دکل‌های مخابراتی نصب شده از طرف اپراتورهای تلفن همراه مجوزی اخذ نشده است.

نیک نفس با اشاره به اینکه شهروندان باید متوجه این امر باشند که علاوه بر تاثیرات مخرب بر سلامت شهروندان احتمال خرابکاری، شنود غیر مجاز و... نیز توسط برخی از این دکل‌های به ظاهر مخابراتی می‌تواند صورت گیرد، گفت: از این رو هر گونه تخلف و جرمی که از طریق این دکل‌های غیر مجاز صورت می‌گیرد علاوه بر مقصر بودن اپراتور مخابراتی، مالک یا مالکین ساختمان نیز مقصر هستند و باید در برابر قانون پاسخگو باشند.

وی به برخی از فعالیت‌های مجرمانه از طریق این دکل‌ها اشاره کرد و گفت: شنود بیسیم‌های نظامی و امنیتی‌، ایجاد پارازیت برای دریافت شبکه‌های ماهواره‌ای، ایجاد اختلال در سامانه‌های دولتی و خصوصی مثل بانک ها و... از جمله مواردی است که هموطنان عزیز باید در نظر داشته باشند.

بر اساس اعلام پورتال پلیس فتا، نیک‌نفس به شهروندان توصیه کرد: به هیچ عنوان با افرادی که خود را کارمند مخابرات یا اپراتورهای مخابراتی معرفی می‌کنند در خصوص نصب دکل‌های مخابراتی یا دیش‌های اینترنت ماهواره‌ای همکاری نکنند مگر با ارائه مدارک شناسایی معتبر و پس از اخذ استعلام لازم از سازمان مربوطه و همچنین مراحل اخذ مجوز های لازم این کار انجام شده باشد.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ناجا در پایان با اشاره به آدرس سایت پلیس فتا آن را دریچه ارتباطی با شهروندان خواند و افزود: پلیس فتا از هموطنان درخواست می‌کند در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir سامانه پاسخگویی به فوریت‌های سایبری، بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


4 سپتامبر 2016 ... 80 درصد دکلهای اپراتورهای تلفن همراه غیرمجاز است. رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا گفت: برابر آمار ارائه شده توسط ...3 سپتامبر 2016 ... رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا با اشاره به اینکه شهروندان اطلاعات کاملی در خصوص نصب دکل های مخابراتی ...80 درصد دکل های اپراتورهای تلفن همراه غیرمجاز است. روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3856 تاریخ چاپ:1395/06/15 بازدید:328بار کد خبر: DEN-1067429 ...3 سپتامبر 2016 ... 80 درصد دکل های اپراتورهای تلفن همراه غیرمجاز است. رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا با اشاره به اینکه شهروندان ...شیشه ای 130 فوت است و سطح آن از پنل های خورشیدی برای ذخیره انرژی مورد نیاز چرخه آب در گوی پوشیده شده است. .... 80 درصد دکل های اپراتورهای تلفن همراه غیرمجاز است.خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا با اشاره به اینکه شهروندان اطلاعات کاملی در خصوص نصب دکل های مخابراتی ...3 سپتامبر 2016 ... رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا با اشاره به اینکه شهروندان اطلاعات کاملی در خصوص نصب دکل های مخابراتی ندارند ...کد خبر: ۳۸۲۱۶۶ ۱۰۶ بازدید حسین فلاح جوشقانی، معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات اعلام کرد که در صورت تخلف اپراتورهاي ارتباطی در تخصیص میزان پهنای باند ...به گزارش خبرآنلاین، تعداد دکلهای حفاری فعال در آمریکا نسبت به هفته ما قبل با 6 دستگاه افزایش به 414 دستگاه رسید که 445 دستگاه کمتر از سال قبل است.فتا: 80 درصد دکلهای اپراتورهای تلفن همراه غیرمجاز است. چکیده خبر: ایسنا نوشت: رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا با اشاره به ...


کلماتی برای این موضوع

بررسی میزان پرفروش‌ترین‌های بازار موبایل …تاثیر منفی تشعشعات موبایل بر سلامت سالهاست که مورد بررسی است و نگرانی‌ها درباره اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی رئیس سازمان حج و زیارت بیش از درصد زائران اربعین به میهن بازگشتند به دنبال رفع



لینک منبع :80 درصد دکل های اپراتورها غیرمجاز است

80 درصد دکل‌های اپراتورهای تلفن همراه غیرمجاز است - ایسنا www.isna.ir/.../80-درصد-دکل-های-اپراتورهای-تلفن-همراه-غیرمجاز-است‎Cached3 سپتامبر 2016 ... رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا با اشاره به اینکه شهروندان اطلاعات کاملی در خصوص نصب دکل های مخابراتی ... 80 درصد دکل‌های اپراتورهای تلفن همراه غیرمجاز است - کیهان kayhan.ir/fa/.../80-درصد-دکل‌های-اپراتورهای-تلفن-همراه-غیرمجاز-است‎Cached4 سپتامبر 2016 ... 80 درصد دکل‌های اپراتورهای تلفن همراه غیرمجاز است. رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا گفت: برابر آمار ارائه شده توسط ... 80 درصد دکل های اپراتورهای تلفن همراه غیرمجاز است donya-e-eqtesad.com/news/1067429 5 سپتامبر 2016 ... پلیس فتا: رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا با اشاره به اینکه شهروندان اطلاعات کاملی درباره نصب دکل های ... فتا: 80 درصد دکل های اپراتورهای تلفن همراه غیرمجاز است - تبیان article.tebyan.net/.../فتا-80-درصد-دکل-های-اپراتورهای-تلفن-همراه-غیرمجاز-است‎Cached4 سپتامبر 2016 ... سرهنگ علی نیک نفس درباره نصب گیرنده و فرستنده های رادیویی موسوم به BTS تصریح کرد: برخی از اپراتورهای مخابراتی برای فرار از پروسه ... [PDF] 80 درصد دکل های اپراتورهای تلفن همراه غیرمجاز است - خراسان khorasannews.com/Newspaper/PagePDF/69212‎Cachedمعماران گوی براقی برای تصفیه آب در کالیفرنیا طراحی کردند.به گزارش ایسنا، این تاسیسات ساالنه قادربه تولید نیم میلیون گالن آب آشامیدنی است. قطر این سازه. 80 درصد دکل‌های اپراتورهای تلفن همراه غیرمجاز است - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../80-درصد-دکل‌های-اپراتورهای...غیرمجاز-است/3526937 رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا با اشاره به اینکه شهروندان اطلاعات کاملی در خصوص نصب دکل های مخابراتی ندارند، گفت: برای ... 80 درصد دکل های اپراتورهای تلفن همراه غیرمجاز است - علت | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24667984 80 درصد دکل های اپراتورهای تلفن همراه غیرمجاز است. به گزارش پایگاه خبری علت، سرهنگ علی نیک نفس درباره نصب گیرنده و فرستنده های رادیویی موسوم به BTS ... روزنامه خراسان - 80 درصد دکل‌های اپراتورهای تلفن همراه غیرمجاز است ... sahebkhabar.ir/.../80-درصد-دکل-های-اپراتورهای-تلفن-همراه-غیرمجاز-است‎Cached80 درصد دکل‌های اپراتورهای تلفن همراه غیرمجاز است ... درباره نصب دکل های مخابراتی ندارند، گفت: برای نصب این دکل‌ها به اخذ مجوز نیاز است و همین باعث شده است هموطنان ... 80 درصد دکل های اپراتورها غیرمجاز است - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/80_درصد_دکل_های_اپراتورها_غیرمجاز_است‎Cached80 درصد دکل های اپراتورها غیرمجاز است. دانلود دلیل پلمب این آرایشگاه‌های زنانه غیرمجاز · دانلود گزارش ۲۰:۳۰ از موسسه مالی و اعتباری غیرمجاز ثامن الحجج · دانلود خرید ... 80 درصد دکل های اپراتورهای تلفن همراه غیرمجاز است | رییس مرکز - قطره www.ghatreh.com/.../درصد-دکل-های-اپراتورهای-تلفن-همراه-غیرمجاز-است‎Cached80 درصد دکل های اپراتورهای تلفن همراه غیرمجاز است. رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا با اشاره به اینکه شهروندان اطلاعات کاملی در ...