مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دلایل انواع سردرد را بشناسید

[ad_1]

متخصص طب سنتی گفت: میگرن ترکیبی از انواع سردردهاست و مانند سردردهای ناشی از سرماخوردگی یا تومور مغزی نیست که با دارو درمان شود.

به گزارش مشرق، حسن سعیدی متخصص  طب سنتی گفت: در طب سنتی ۲۸ گروه سردرد داریم. علت یکسری از سردردها مربوط به داخل سر می شود و تعداد دیگری مربوط به داخل بدن است.
 
وی افزود: میگرن ترکیبی از انواع سردردهاست. علت دقیق سردردهای میگرنی تاکنون مشخص نشده است. و این نوع سردردها مانند سردردهای ناشی از سرماخوردگی یا تومور مغزی نیست که با دارو درمان شود.
 
این متخصص طب سنتی ، گفت: در طب سنتی تعدادی از سردردها را بر اساس مزاج فرد درمان می کنند مثلاً می گویندسردرد می تواند ناشی از مزاج گرم، سرد، خشک یا مرطوب باشد و ممکن است کسی که دارای مزاج سرد است با قرار گرفتن در معرض باد سرد، سردرد شود، همچنین فردی به دلیل داشتن مزاج گرم با قرار گرفتن در معرض آفتاب، سردرد شود.
 
سعیدی ادامه داد: همچنین کسی که دارای مزاج خشک است و بسیاری سردرد آن را حمل بر آلرژی می کنند یا کسی که سردرد آن در فصل خاص یا ورود در سرزمین خاص یا مصرف غذایی ایجاد می شود همه اینها به مزاج فرد مرتبط می شود.
 
این متخصص طب سنتی گفت: همچنین علت بعضی از سردردها در طب سنتی مشکلات بدنی همچون معده، عوارض رحمی و به طور کل مشکلات بدن از مغز سر تا کف پا می تواند باشد ،که با درمان این مشکلات، سردرد فرد نیز التیام می یابد.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دلایل انواع سردرد را بشناسید متخصص طب سنتی …در همین زمینه دلایل انواع سردرددرمان سردرد با شناخت مزاج بدن آیا سردرد به رابطه جنسی دلایل انواع سردرد را بشناسید مازندمجلس خبرگزاری …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از مازندران مجلس دی ١ دلایل انواع سردرد را بشناسید دلایل انواع سردرد را بشناسیدحسن سعیدی متخصص طب سنتی گفت در طب سنتی ۲۸ گروه سردرد داریم علت یکسری از سردردها مربوط علت این نوع سردرد را بشناسید سایت خبری …سلامتدرمان و بیماری هاعلت این نوع سردرد را بشناسید انواع خودرو قیمت دلایل انواع سردرد را بشناسید ساعتحسن سعیدی متخصص طب سنتی گفت در طب سنتی ۲۸ گروه سردرد داریم علت یکسری از سردردها مربوط نوع سردرد خود را بشناسید درماندر اینجا مهمترین انواع سردرد را به شما معرفی می کنیم نوع سردرد خود را بشناسید ساجده دلایل انواع سردرد را بشناسیدبه گزارش مشرق، حسن سعیدی متخصص طب سنتی گفت در طب سنتی ۲۸ گروه سردرد داریم علت یکسری بلاغ مازندران دلایل انواع سردرد را بشناسیددلایلانواعسردردبشناسیدوی افزود میگرن ترکیبی از انواع سردردهاست علت دقیق سردردهای میگرنی تاکنون مشخص نشده دلایل سردرد لادین دلایلسردردانواع سردرد دلایل و درمان آمریکا سردرد ها را به چهار نوع مغز را بشناسیددلایل انواع سردرد را بشناسید مازندمجلس پایگاه … خبری مجلس مازندران مازندمجلس دلایل انواع سردرد را بشناسید دلایل انواع سردرد را نشانه‌های کم خونی را بشناسید نشانه های کم خونیبسیاری از افراد به کم خونی مبتلا هستند بدون اینکه از این مورد آگاهی داشته علتهای سر درد و راهکارهای بهبود آن همه چیز در باره میگرن و دلایل انواع سردرد رژیم غذایی موثر برای درمان انواع سردرد ها ارتباط عجیب بین کیف دستی زنانه پوست و مو پزشکان ایران ابروها و مژه های ما به چهره مان شکل و چهارچوب می دهد زمانی که مژه ها و ابروها کم پشت شوند و یا کامل ترین مرجع در مورد بیماری ام اس و راههای پیشگیری و پزشکی و سلامت علائم و عوارض و علت بیماری ام اس راه درمان ام اس ام اسام اس خفیفام اس انام اس چیستام اس علامت سرطان خون را بشناسید آشپزی غذاهای گوشتی غذاهای دریایی مرغ و انواع پرنده آش، سوپ و آبگوشت کبابی و تنوری نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا لطفا نقاشی ساختمان قلی پور را با شماره بشناسید بیماری،درمان بیماری،علائم بیماری،انواع بیماریدرمان بیماری ها درمان جوش صورتبیماری پوستیتکرر ادراربیماری زنان بیماری هادرمان بیماری هادرمان زود مواد غذایی فوق العاده مفید برای بدن را می شناسید؟ آشپزی غذاهای گوشتی غذاهای دریایی مرغ و انواع پرنده آش، سوپ و آبگوشت کبابی و تنوری انواع زگیل ی ، پیشگیری و بهترین درمان ابتدا عکس های زیر را ببینید تا در نگاه و در عمل با انواع زگیل های ی اشنا شوید زگیل داخل بینی انواع سردرد علایم انواع سردرد انواع سردرد انواع سردرد میگرنی انواع سردرد وعلل ان انواع سردرد های درمان انواع سردرد



لینک منبع :دلایل انواع سردرد را بشناسید

دلایل انواع سردرد را بشناسید - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/668817/دلایل-انواع-سردرد-را-بشناسید‎Cached21 دسامبر 2016 ... متخصص طب سنتی گفت: میگرن ترکیبی از انواع سردردهاست و مانند سردردهای ناشی از سرماخوردگی یا تومور مغزی نیست که با دارو درمان شود. دلایل انواع سردرد را بشناسید|عصر اترک atraknews.com/new.aspx?id=2460607 21 دسامبر 2016 ... دلایل انواع سردرد را بشناسید,. به گزارش مشرق، حسن سعیدی متخصص طب سنتی گفت: در طب سنتی ۲۸ گروه سردرد داریم. علت یکسری از سردردها ... دلایل انواع سردرد را بشناسید - عصر خبر | دمادم https://damadam.ir/news/دلایل-انواع-سردرد-را-بشناسید/6242717 متخصص طب سنتی گفت: میگرن ترکیبی از انواع سردردهاست و مانند سردردهای ناشی از سرماخوردگی یا تومور مغزی نیست که با دارو درمان شود. به گزارش مشرق، حسن ... دلایل انواع سردرد را بشناسید | پایگاه خبری - تحلیلی زن امروز zananesharghi.ir/item/23570/دلایل-انواع-سردرد-را-بشناسید 21 دسامبر 2016 ... متخصص طب سنتی گفت: میگرن ترکیبی از انواع سردردهاست و مانند سردردهای ناشی از سرماخوردگی یا تومور مغزی نیست که با دارو درمان شود. دلایل انواع سردرد را بشناسید - مدیکال نیوز،انجمن دانشجویان علوم پزشکی olomepezeshki.ir/همه-اخبار-پزشکی/دلایل-انواع-سردرد-را-بشناسید/ به گزارش مشرق، حسن سعیدی متخصص طب سنتی گفت: در طب سنتی ۲۸ گروه سردرد داریم. علت یکسری از سردردها مربوط به داخل سر می شود و تعداد دیگری مربوط به داخل ... نوع سردرد خود را بشناسید+ درمان - خرداد نیوز khordadnews.ir/fa/news/19847/نوع-سردرد-خود-را-بشناسید-درمان‎Cached4 ا کتبر 2013 ... در اینجا مهمترین انواع سردرد را به شما معرفی می کنیم؛ شاید با شناخت علائم هر یک از آنها، بتوانید نوع سردرد خود را بهتر تشخیص دهید. انواع سر درد و عوامل آن را بشناسیم | فیلم - تگ https://tag.ir/health/96136-انواع-سر-درد-و-عوامل-آن-را-بشناسیم‎Cachedاگر سردرد تنشی شما مزمن است، امکان دلیل آن افسردگی باشد، با درمان افسردگی می توانید این سردرد را نیز بهبود بخشید. انواع سردرد را بشناسید - پیام سلامت https://www.payamesalamat.com/انواع-سردرد-را-بشناسید/‎Cached11 ژانویه 2016 ... سردرد از بدترین انواع درد است و سر یکی از شایع ترین نقاط درد در بدن است. در این مطلب پیام سلامت به بررسی علت های مختلف سردرد می پردازیم. انواع سردرد را بشناسید و جدی بگیرید!|مجله روزنو ruzeno.com/انواع-سردرد-را-بشناسید-و-جدی-بگیرید/‎Cachedسردردها انواع مخنتلفی دارند که شامل: میگرن ، سردرد با منشا گردنی ، سردرد تنشی، ... اگر مشکل بیمار به دلیل دردهای راجعه ایجاد شده باشد و بیمار دچار سردرد شود و داروهای ... انواع سردرد را بشناسید | شرکت تجهیزات پزشکی و دارویی پوراطب https://pourateb.com/news/انواع-سردرد-را-بشناسید‎Cachedیکی از شایعترین انواع سردرد است، عمدتاً به تدریج شروع می‌شود، معمولاً یک طرفه است و ۴ ... علت آن انقباض عضلات کاسه سر، گردن، شانه و صورت است و مهم‌ترین دلیل هم ...