مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ارزش گمرکی گوشی‌های سامسونگ چقدر است؟

[ad_1]

 

کد مطلب: 426578

ارزش گمرکی گوشی‌های سامسونگ چقدر است؟

بخش دانش و فناوری الف،1 دی95

ارزش پایه وارداتی گوشی‌های تلفن همراه با برند سامسونگ اعلام شد که براین اساس برای این گوشی‌ها ارزشی از ۳۸ تا ۴۳۶ یورو در نظر گرفته شده است.

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۱

ایسنا نوشت:گمرک جمهوری اسلامی ایران، ارزش پایه وارداتی برخی گوشی‌های تلفن همراه با برند سامسونگ را اعلام کرده است که بر این اساس بالاترین ارزش گمرکی در اختیار گوشی‌های G۹ است و کمترین ارزش را گوشی‌های G۳ دارد.
 
در حال حاضر تعرفه واردات گوشی تلفن همراه، پنج درصد به ازای هر دستگاه است که ارزش ریالی این پنج درصد بر اساس نرخ ارز اعلام شده از سوی بانک مرکزی محاسبه می‌شود.

علاوه بر این واردکنندگان گوشی تلفن همراه، به جز پرداخت حقوق و عوارض گمرکی باید ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و چهار درصد مالیات علی‌الحساب نیز پرداخت کنند.

گوشی‌های تلفن همراه وارداتی به هنگام ورود در گمرک به لحاظ فنی با حضور نمایندگان شرکت ارتباطات زیرساخت آزمایش فنی می‌شود تا از نظر طول موج مجوز تاییدیه این شرکت صادر شود.

در حال حاضر واردات رسمی اکثر برندهای معروف گوشی تلفن همراه به کشور آزاد است و می‌توان از طریق ثبت سفارش نسبت به واردات رسمی این کالاها به ایران اقدام کرد.

بر اساس این گزارش، قیمت پایه صادراتی برخی از سری‌های گوشی تلفن همراه با برند سامسونگ به شرح زیر است که البته باید توجه داشت که هر کدام از سری‌های مذکور، مدل‌های مختلفی دارند و بازه در نظر گرفته شده برای ارزش هر سری، از کم‌ترین ارزش مدل‌های آن سری تا ارزشمندترین مدل است.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ گوشی‌های سامسونگ

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

قیمت گلکسی و مدل در ایران چقدر خواهد بود؟ …موبایل‌های میان رده و جدید شرکت سامسونگ یعنی قیمت گلکسی و نسخه به زودی وارد گجت نیوز صفحه از آخرین اخبار گجتی و …آخرین اخبار گجتی و فناوری های روز دنیا ۲۶ آذر ۹۵ ساعت ۲۲۱۲ در دومین روز الکامپ نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل …سلام بیلدنامبر گوشی من هستش از اولی که خریدم نسخه بوده الان چندتا مشکل دارم نگاهی کوتاه به جک وان کارنگاهی کوتاه به جک جک تعریف جدیدی از یک شاسی‌بلند شهری است که در بردارنده پنج اصل اقتصاد اخبار ایران و جهان مشاور رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به فسخ قرارداد واگذاری خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریواکنش عجیب جنین به گریه کردن مادرعکس اینترنت یک گیگابیت به مردم سراسر جهان می دهد نظرات کاربران در مورد گوشی …سلام اول اینکه اطلاعات جعبه و گوشی رو تطابق میدی شماره سریال و شماره جعبه رو با گالری تصاویر خودرو تصاویر رنو ساندروگالری تصاویر خودرو در این بخش تصاویر با کیفیت بالای تمامی خودرو های داخلی و خارجی بولتن نیوز اخبار سیاسی اقتصادی اجتماعی فرهنگی هنری ورزشی درواقع بانکهای خصوصی بازی را با یک پربیننده ترین و آخرین اخبار اقتصادی روز ایران و جهانحضور مجریان زن در تلویزیون کاهش یافته است واکنش دوستان علی دایی به کاندیداتوری او در قیمت گلکسی و مدل در ایران چقدر خواهد بود؟ گجت نیوز قیمت گلکسی و مدل در ایران چقدر خواهد بود؟ ۶ دیدگاه ارسال شده توسط آیدا صالحی ۱۸ گجت نیوز صفحه از آخرین اخبار گجتی و فناوری های آخرین اخبار گجتی و فناوری های روز دنیا ۲۶ آذر ۹۵ ساعت ۲۲۱۲ در دومین روز الکامپ نشست نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل هواوی آنر نظرات کاربران سایت مرجع موبایل ایران در مورد گوشی موبایل موبایل هواوی آنر ایکس نگاهی کوتاه به جک وان کار نگاهی کوتاه به جک جک تعریف جدیدی از یک شاسی‌بلند شهری است که در بردارنده پنج اصل زیبایی اقتصاد اخبار ایران و جهان مشاور رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به فسخ قرارداد واگذاری بلوک خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری خداوند بر اساس نیت شان افراد را جزا می دهد بهترین کارگردانی برای «گمیچی» «خوشبختی پس از من نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل اپل سلام اول اینکه اطلاعات جعبه و گوشی رو تطابق میدی شماره سریال و شماره جعبه رو با گوشی قسمت گالری تصاویر خودرو تصاویر رنو ساندرو گالری تصاویر خودرو در این بخش تصاویر با کیفیت بالای تمامی خودرو های داخلی و خارجی موجود در بولتن نیوز اخبار سیاسی اقتصادی اجتماعی فرهنگی هنری ورزشی درواقع بانکهای خصوصی بازی را با یک ابزار پربیننده ترین و آخرین اخبار اقتصادی روز ایران و جهان حضور مجریان زن در تلویزیون کاهش یافته است واکنش دوستان علی دایی به کاندیداتوری او در



لینک منبع :ارزش گمرکی گوشی‌های سامسونگ چقدر است؟

ارزش گمرکی گوشی‌های سامسونگ چقدر است؟/بازه ۴۰۰ یورویی قیمت‌ها ... www.isna.ir/.../ارزش-گمرکی-گوشی-های-سامسونگ-چقدر-است-بازه-۴۰۰-یورویی-قیمت-ها‎Cached21 دسامبر 2016 ... ارزش پایه وارداتی گوشی‌های تلفن همراه با برند سامسونگ اعلام شد که براین اساس برای این گوشی‌ها ارزشی از ۳۸ تا ۴۳۶ یورو در نظر گرفته شده است. ارزش گمرکی گوشی‌های سامسونگ چقدر؟ +جدول - فردا www.fardanews.com/fa/.../ارزش-گمرکی-گوشی‌های-سامسونگ-چقدر-جدول 21 دسامبر 2016 ... ارزش پایه وارداتی گوشی‌های تلفن همراه با برند سامسونگ اعلام شد که براین اساس برای این گوشی‌ها ارزشی از ۳۸ تا ۴۳۶ یورو در نظر گرفته شده است. الف - ارزش گمرکی گوشی‌های سامسونگ چقدر است؟ alef.ir/vdcjamexouqe8iz.fsfu.html?426578‎Cached21 دسامبر 2016 ... ارزش پایه وارداتی گوشی‌های تلفن همراه با برند سامسونگ اعلام شد که براین اساس برای این گوشی‌ها ارزشی از ۳۸ تا ۴۳۶ یورو در نظر گرفته شده است. ارزش گمرکی گوشی‌های سامسونگ چقدر است؟ - خرداد | دمادم https://damadam.ir/.../ارزش-گمرکی-گوشی‌های-سامسونگ-چقدر-است/6269148 گمرک جمهوری اسلامی ایران، ارزش پایه وارداتی برخی گوشی های تلفن همراه با برند سامسونگ را اعلام کرده است که بر این اساس بالاترین ارزش گمرکی در اختیار گوشی های ... ارزش گمرکی گوشی‌های سامسونگ چقدر است؟ - مرور نیوز www.moroornews.com/.../13900-ارزش-گمرکی-گوشی-های-سامسونگ-چقدر-است 21 دسامبر 2016 ... به گزارش مرور نیوز، گمرک جمهوری اسلامی ایران، ارزش پایه وارداتی برخی گوشی‌های تلفن همراه با برند سامسونگ را اعلام کرده است که بر این اساس ... ارزش گمرکی گوشی های سامسونگ چقدر است؟/بازه ۴۰۰ یورویی قیمت ها khabarooz.com/post/66922 به گزارش ایسنا، گمرک جمهوری اسلامی ایران، ارزش پایه وارداتی برخی گوشی های تلفن همراه با برند سامسونگ را اعلام کرده است که بر این اساس بالاترین ارزش گمرکی در ... ارزش گمرکی گوشی های سامسونگ چقدر است؟/بازه 400 یورویی قیمت ها ... khabarfarsi.com/u/30047738 21 دسامبر 2016 ... ارزش گمرکی گوشی های سامسونگ چقدر است؟/بازه 400 یورویی قیمت ها. ارزش پایه وارداتی گوشی های تلفن همراه با برند سامسونگ اعلام شد که براین ... ارزش گمرکی گوشی های سامسونگ چقدر؟ +جدول - بلاغ مازندران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30083873 21 دسامبر 2016 ... پیگیری مشکلات کارگران از کارهای مهم من است و کارم را از مجلس هشتم در ... گمرک ایران در بخشنامه ای ارزش وارداتی انواع گوشی های برند سامسونگ را ... ارزش گمرکی گوشی های سامسونگ چقدر است؟ - منشور خبری تحلیلی ... tnews.ir/news/7ab876424688.html‎Cachedگمرک جمهوری اسلامی ایران، ارزش پایه وارداتی برخی گوشی‌های تلفن همراه با برند سامسونگ را اعلام کرده است که بر این اساس بالاترین ارزش گمرکی در اختیار گوشی‌های ... عصر کالا - ارزش گمرکی گوشی‌های سامسونگ چقدر است؟ www.asrekala.com/Home/News/1908416 21 دسامبر 2016 ... عصر کالا- ارزش پایه وارداتی گوشی‌های تلفن همراه با برند سامسونگ اعلام شد که براین اساس برای این گوشی‌ها ارزشی از 38 تا 436 یورو در نظر گرفته ...