مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ در یک نگاه

[ad_1]

بیست و دومین دوره‌ی نمایشگاه الکامپ در حالی به پایان رسید که حضور استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا، حضور شرکت‌های بزرگ و دولتی‌ها را تحت تأثیر خود قرار داد.

نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ در روزهای ۲۵ تا ۲۸ آذر امسال برگزار شد. این نمایشگاه هرچند در روزهای تعطیلی که تهرانی‌ها از آن برای مسافرت استفاده می‌کنند، قرار داشت اما با استقبال خوب مردم روبرو شد.

نمایشگاه الکامپ این دوره مشخصه‌های منحصر به فردی داشت. یکی از این مشخصه‌ها حضور پرشور استارتاپ‌ها در سالن الکام‌استارز و استقبال مردم از این سالن بود. هر چند این سالن بدترین سالن نمایشگاه از لحاظ نور، رفت‌وآمد، تهویه و محل قرارگیری بود، اما پر بازدیدترین سالن نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ به شمار می‌رفت. البته حضور شرکت‌های خارجی بیش از دوره‌های قبلی بود. در نمایشگاه‌ امسال شرکت‌های چینی، تایوانی و کره‌ای حضور فعال و خوبی داشتند تا جایی که شرکت سامسونگ در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.

اپراتورهای تلفن همراه، سازمان‌های دولتی، شرکت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به همراه اینترنتی‌ها امسال در این نمایشگاه حضور مؤثر داشتند و باعث رونق این نمایشگاه شدند. نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ بخش کوچکی به نام الکام‌گیمز با فضای ۳۵۰ متر مربعی داشت تا بازی‌سازان ایرانی در آن با مردم ارتباط مؤثر داشته باشند. رقابت اسنپ و تپسی، دو تاکسی‌یاب ایرانی در این نمایشگاه یکی دیگر از تغییرات مثبت در نمایشگاه امسال بود. کیش‌سل اولین اپراتور مجازی ایران نیز از برند سامانتل خود در این نمایشگاه پرده برداشت.

حضور دست‌فروش‌ها، بی‌نظمی‌ در دسته‌بندی غرفه‌ها، آلودگی صوتی بیش از حد، شعارهای غیرقابل اجرا، صف‌های سیم‌کارت و فروش مستقیم در داخل نمایشگاه از جمله مشکلات الکامپ ۲۰۱۶ بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

جزئیاتی از سرنوشت تلخ یک زن در باران تهران سیتناحضور پاویون ایران در نمایشگاه بانکوک برای حائز اهمیت بود ایران یکی از اعضای فعال ضرر ۳ میلیارد دلاری مالک فیس بوک در یک روز سیتناحضور پاویون ایران در نمایشگاه بانکوک برای حائز اهمیت بود ایران یکی از اعضای فعال بررسی سامسونگ گلکسی از نگاه …تصاویربررسی سامسونگ گلکسی ؛ در این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی سامسونگ گلکسی از دنیای فناوری صفحه زومیت می‌بریم نام یک اپلیکیشن اندروید است که در آن می‌توانید به‌عنوان مسافر یا راننده دیجیاتو – زندگی با تکنولوژی زندگی با تکنولوژی در هفته ای که گذشت، فرصتی فراهم آمد تا میزبان فرهود فرمند، یکی از عصر ایران تلویزیون رسمی در مقابل برخی مقامات خاضع و خاشع است و اگر هم جسارتی کند صد بار عذر می فناوری و اطلاعات یکصداهرچند طی چند وقت اخیر شایعات متعددی در رابطه با ویژگی‌ها و قابلیت‌های گلکسی اس گالری عکس بهترین عکس‌های دیدنی از آب‌‌وهوا در سال …این تصاویر هریک در شرایط خاصی گرفته شدند و هنر عکاس را نشان می‌دهند پشت هر عکس سازمان توسعه تجارت ایران صفحه نخستاطلاعیه وزارت کشاورزی اندونزی در خصوص واردات خرمازیتون و دانه کاکائو نمایشگاه دنیای فناوری زومیتهایلایت ۱۴۲ از اعتراض بنری به خودروهای ایرانی و چینی تا پرده برداری از اسرار درخشان گالری عکس بهترین عکس‌های دیدنی از آب‌‌وهوا در سال ۲۰۱۶ شبکه این تصاویر هریک در شرایط خاصی گرفته شدند و هنر عکاس را نشان می‌دهند پشت هر عکس داستانی است یک سیم‎کارت رایتل بخرید، یک سیم‎کارت هدیه بگیرید سیتنا حضور پاویون ایران در نمایشگاه بانکوک برای حائز اهمیت بود ایران یکی از اعضای فعال در تغییر در یک دقیقه زومیت تغییر در یک دقیقه زومیت تغییر ‌ معمولاً به کمک سرویس‌های واسطه انجام می‌شود نحوه‌ی ثبت اطلاعات در سایت سرشماری الکترونیکی نفوس و مسکن حضور پاویون ایران در نمایشگاه بانکوک برای حائز اهمیت بود ایران یکی از اعضای فعال در دیجیاتو – زندگی با تکنولوژی زندگی با تکنولوژی در هفته ای که گذشت، فرصتی فراهم آمد تا میزبان فرهود فرمند، یکی از بازی دنیای فناوری صفحه زومیت «می‌بریم» نام یک اپلیکیشن اندروید است که در آن می‌توانید به‌عنوان مسافر یا راننده ثبت فناوری و اطلاعات یکصدا هرچند طی چند وقت اخیر شایعات متعددی در رابطه با ویژگی‌ها و قابلیت‌های گلکسی اس و بررسی سامسونگ گلکسی از نگاه تکرا تصاویر بررسی سامسونگ گلکسی ؛ در این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی سامسونگ گلکسی از نگاه صفحه نخست یک پزشک در مجموعه عکس‌های زیر سعی کرده‌ام که طیف عکس‌ها متنوع باشد و در میان عکس‌های تاریخی غم تقویم در یک نگاه دانلود تعطیلی های ٩٥ در یک نگاه تقویم سال در یک نگاه وهابیت در یک نگاه تقویم در یک نگاه سال ٩٤ در یک نگاه بلاروس در یک نگاه



لینک منبع :نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ در یک نگاه

نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ در یک نگاه - زومیت www.zoomit.ir/2016/12/20/.../elecomp-2016-collection-articles/‎Cached24 دسامبر 2016 ... نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ در روزهای ۲۵ تا ۲۸ آذر امسال برگزار شد. این نمایشگاه ... هواوی نوا پلاس با قیمت یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان هفته دیگر در ایران. Images for نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ در یک نگاه نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ در یک نگاه www.airvideo.ir/search/نمایشگاه_الکامپ_۲۰۱۶_در_یک_نگاه‎Cachedدانلود گزارش تصویری از حضور در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ · دانلود تبلیغات محیطی نمایشگاه بین المللی الکامپ. نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ در یک نگاه. دانلود آماده ... نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ در یک نگاه - روزامه roozame.com/detail/1691599/نمایشگاه-الکامپ--در-یک-نگاه 21 دسامبر 2016 ... بیست و دومین دوره‌ی نمایشگاه الکامپ در حالی به پایان رسید که حضور استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا، حضور شرکت‌های بزرگ و دولتی‌ها را تحت تأثیر ... نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ در یک نگاه — وبلاگ - اطلاعات و ارتباطات آیسل i-sel.ir/blog/نمایشگاه-الکامپ-۲۰۱۶-در-یک-نگاه/ 21 دسامبر 2016 ... بیست و دومین دوره‌ی نمایشگاه الکامپ در حالی به پایان رسید که حضور استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا، حضور شرکت‌های بزرگ و دولتی‌ها را تحت تأثیر ... آخرین خبر | نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ در یک نگاه akharinkhabar.ir/tech/3164859 21 دسامبر 2016 ... زومیت/ بیست و دومین دوره‌ی نمایشگاه الکامپ در حالی به پایان رسید که حضور استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا، حضور شرکت‌های بزرگ و دولتی‌ها را تحت ... نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ در یک نگاه - ببینک https://www.bebinak.com/result/نمایشگاه_الکامپ_۲۰۱۶_در_یک_نگاه نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ در یک نگاه | نگاهی به آینده حمل و نقل #آینده بعدی از هستی بشر است که در فراسوی لحظهٔ «حال» گسترش می‌یابد و همچون اصلی در انجام اقدامات در نظر ... نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ در یک نگاه - وسریا wesria.xyz/news/441923 نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ در یک نگاه از وبلاگ مجله مطالب خواندنی دریافت و به همراه لینک مستقیم مطلب در سایت مرجع نمایش داده شده است. در صورت تمایل به خواندن متن کامل ... نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ در یک نگاه - دانلود فیلم - دانلود آهنگ www.vavo.ir/ch/نمایشگاه_الکامپ_۲۰۱۶_در_یک_نگاه‎Cachedنمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ در یک نگاه ... دانلود ۴ نمایشگاه تخصصی همزمان در نمایشگاه بین المللی مشهد ... دانلود کارآفرینی به سبک ثروتمندان جدید در نمایشگاه الکامپ 95. نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ در یک نگاه - تماشای انلاین و دانلود فیلم و کلیپ ... www.rahekhob.ir/ch/نمایشگاه_الکامپ_۲۰۱۶_در_یک_نگاه نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ در یک نگاه ... دانلود ۴ نمایشگاه تخصصی همزمان در نمایشگاه بین المللی مشهد ... دانلود کارآفرینی به سبک ثروتمندان جدید در نمایشگاه الکامپ 95.