مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زیباترین مجموعه حلقه در اتاق کودک (حلقه اسم نمدی)

[ad_1]

حلقه اسم نمدی به عنوان حلقه در اتاق کودک، قاب یا آویز دیواری در اتاق کودک نصب میشود. کلکسیونی از جدیدترین نمونه‌های حلقه اسم نمدی را ببینید.

وقتی خبردار می‌شوید که قرار است یک کودک به جمع خانوادگی‌تان اضافه شود، ایده‌های زیادی به ذهنتان خطور خواهد کرد. ممکن است به این فکر بیفتید که یک هدیه کوچک مثل اسباب‌بازی، لباس، کفش، وسایل ضروری اتاق کودک، وسایل بهداشتی مورد نیاز کودک، پول، ... به او یا پدر و مادرش پیش‌کش کنید. 

اما اگر دستی در هنر داشته و وقت کافی نیز داشته باشید، ممکن است به این فکر کنید که هدیه کودک تازه وارد را خودتان با دست خود و با صرف کمی خلاقیت و سلیقه بسازید تا یک کادوی خاص و منحصربه‌فرد به او بدهید و پدر و مادرش را خوشحال کنید؛ چیزی که لنگه آن در بازار پیدا نمی‌شود.

در این میان خانم‌های باسلیقه زیادی نیز هستند که وقتی خبردار می‌شوند که قرار است خودشان مادر شوند، دست به کار شده و شروع به دوخت لباس و ساخت تزیینات زیبا برای اتاق فرزندشان می‌کنند.

حلقه اسم نمدی، حلقه در اتاق کودک، تزیینات نمدی، سیسمونی نوزاد

از ساخت حلقه در اتاق گرفته تا ریسه و آویز بالای تخت و استند اسم و رنگ آمیزی قاب‌های چوبی و پلی‌استر و ... نمونه‌هایی از این کارهای هنری مخصوص اتاق کودک هستند.

یکی از تزیینات زیبایی که مدتی است به اصطلاح مد شده و خیلی زود جای خود را در دل افراد و به خصوص مادران و کودکان باز کرده، تزیینات نمدی است. عروسک‌های نمدی کوچک و بزرگی که در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع ساخته می‌شوند و یک یا چند تای آن‌ها، روی یک حلقه قرار می‌گیرند و با تزیینات ریز و درشت دیگر مثل حروف اسم کودک، تاریخ تولد کودک، یک عکس کوچک از کودک یا هر چیز تزیینی زیبای دیگر، تشکیل یک حلقه اسم نمدی زیبا می‌دهند. از این حلقه اسم نمدی می‌توان به عنوان حلقه در اتاق کودک و نوزاد استفاده کرد و یا آن‌ را بالای تخت کودک، به صورت قاب یا آویز به دیوار آویخت.

این حلقه‌های نمدی با پارچه‌های نمدی بسیار متنوع و رنگارنگ ساخته می‌شوند و رنگ‌های شاد و چشم‌نوازی دارند. 

در ادامه قصد داریم نمونه‌هایی زیبا از انواع حلقه اسم نمدی مخصوص در اتاق کودک را به شما نشان دهیم و امیدواریم از آن‌ها لذت برده و برای فرزند خود یا به عنوان یک هدیه دست‌ساز باارزش از آن‌ها ایده بگیرید.

گردآوری: مجله اینترنتی ستاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری خانه داری و تزئیناتخانه داری وخلاقیتخانه داری و آشپزیخانه داری در هتلخانه داری هتل دنیای کودکانه ، سرگرمی کودک کودکسرگرمی کودکانسرگرمی کودکان در خانهسرگرمی کودکانهسرگرمی کودکسرگرمی کودکانبازی دانلود کتاب آموزش هنر های دستی پایگاه دانلود …دانلودکتابآموزشبا کلیک بر روی اشتراک در بخش زیر تازه ترین کتاب ها و مقالات سایت را در ایمیل تان دریافت خواندنی هایی در مورد خوانندگان ایران آرشیو عارف در ۲۱ سالگی شروع به خوانندگی در تلویزیون ملی ایران کرد عارفآشنایی عارف با دنیای … آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری، آکا خانه داری و تزئیناتخانه داری وخلاقیتخانه داری و آشپزیخانه داری در هتلخانه داری هتلخانه دنیای کودکانه ، سرگرمی کودک کودک سرگرمی کودکانسرگرمی کودکان در خانهسرگرمی کودکانهسرگرمی کودکسرگرمی کودکانبازیسرگرمی دانلود کتاب آموزش هنر های دستی پایگاه دانلود رایگان کتاب دانلودکتاب با کلیک بر روی اشتراک در بخش زیر تازه ترین کتاب ها و مقالات سایت را در ایمیل تان دریافت کنید خواندنی هایی در مورد خوانندگان ایران آرشیو عارف در ۲۱ سالگی شروع به خوانندگی در تلویزیون ملی ایران کرد عارفآشنایی عارف با دنیای



لینک منبع :زیباترین مجموعه حلقه در اتاق کودک (حلقه اسم نمدی)

Images for زیباترین مجموعه حلقه در اتاق کودک (حلقه اسم نمدی) زیباترین مجموعه حلقه در اتاق کودک (حلقه اسم نمدی) | ستاره setare.com/.../زیباترین-مجموعه-حلقه-در-اتاق-کودک-حلقه-اسم-نمدی‎Cached21 دسامبر 2016 ... حلقه اسم نمدی به عنوان حلقه در اتاق کودک، قاب یا آویز دیواری در اتاق کودک نصب میشود. کلکسیونی از جدیدترین نمونه‌های حلقه اسم نمدی را ببینید. زیباترین مجموعه حلقه در اتاق کودک (حلقه اسم نمدی) | سبک ... - Pinterest https://www.pinterest.com/pin/551550285600721454/‎Cachedزیباترین مجموعه حلقه در اتاق کودک (حلقه اسم نمدی) ... The kit includes wool felt, precise patterns, gold string, embroidery floss and simple instructions to create six ... زیباترین مجموعه حلقه در اتاق کودک (حلقه اسم نمدی) - ستاره | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30061162 21 دسامبر 2016 ... حلقه اسم نمدی به عنوان حلقه در اتاق کودک، قاب یا آویز دیواری در اتاق کودک نصب ... جدیدترین و زیباترین نمونه های آویز در اتاق کودک (آویز در نمدی). زیباترین مجموعه حلقه در اتاق کودک (حلقه اسم نمدی) - تی نیوز https://tnews.ir/news/37a476433269.html‎Cached21 دسامبر 2016 ... حلقه اسم نمدی به عنوان حلقه در اتاق کودک، قاب یا آویز دیواری در اتاق کودک نصب میشود. کلکسیونی از جدیدترین نمونه های حلقه اسم نمدی را ببینید. زیباترین مجموعه حلقه در اتاق کودک (حلقه اسم نمدی) | حلقه - قطره www.ghatreh.com/.../زیباترین-مجموعه-حلقه-اتاق-کودک-حلقه-اسم-نمدی‎Cached21 دسامبر 2016 ... حلقه اسم نمدی به عنوان حلقه در اتاق کودک، قاب یا آویز دیواری در اتاق کودک نصب میشود. کلکسیونی از جدیدترین نمونه. زیباترین مجموعه حلقه در اتاق کودک (حلقه اسم نمدی) | سبک ... - Pinterest https://www.pinterest.se/pin/551550285600721454/‎Cachedزیباترین مجموعه حلقه در اتاق کودک (حلقه اسم نمدی). شیک ترین و زیباترین کفش عروس 2016، مدل کفش عروس، عکس کفش عروس، کفش عروس نگین دار، کفش پاپیون ... زیباترین مجموعه حلقه در اتاق کودک (حلقه اسم نمدی) - d9y d9y.rozblog.com/.../زیباترین-مجموعه-حلقه-در-اتاق-کودک-حلقه-اسم-نمدی.html 21 دسامبر 2016 ... حلقه اسم نمدی به عنوان حلقه در اتاق کودک، قاب یا آویز دیواری در اتاق کودک نصب میشود. کلکسیونی از جدیدترین نمونه‌های حلقه اسم نمدی را ببینید.… زیباترین مجموعه حلقه در اتاق کودک (حلقه اسم نمدی) - d9y - بلاگ خوان d9y.rzb.h5h.ir/post527447.html حلقه اسم نمدی به عنوان حلقه در اتاق کودک، قاب یا آویز دیواری در اتاق کودک نصب میشود. کلکسیونی از جدیدترین نمونه‌های حلقه اسم نمدی را ببینید. وقتی خبردار می‌شوید ... حلقه در اتاق کودک نمدی / حلقه اسم نمدی دخترانه و پسرانه | | حیاط خلوت hayatkhalvat.com/2017/.../حلقه-در-اتاق-کودک-نمدی-حلقه-اسم-نمدی-دخ/‎Cached8 آگوست 2017 ... حلقه در اتاق کودک نمدی / حلقه اسم نمدی دخترانه و پسرانه. حلقه های اسم نمدی ایده ای زیبا برای تزیین اتاق کودک است . از این حلقه های بر روی در اتاق ...