مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حضور مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران در نمایشگاه راهداری، راهسازی، حمل و نقل و صنایع وابسته

[ad_1]

اولین نمایشگاه راهداری، راه‌سازی، حمل و نقل و صنایع وابسته با حضور مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران (مگفا)، در روزهای ۲۷ تا ۳۰ آذر ماه در محل مصلای تهران برگزار شد.

در این نمایشگاه که برای اولین بار با این عنوان برگزار شده بود، مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران (مگفا) در کنار شرکت‌های حوزه راهسازی و راهداری حضور داشت و به معرفی سرویس‌های خود در این بخش پرداخت.

مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران در این نمایشگاه با ارایه راه حل‌های سازمانی مبتنی بر بستر فناوری اطلاعات به معرفی محصولات خود در حوزه سیستم‌های حمل و نقل هوشمند، رایانش ابری، کسب و کار هوشمند، سیستم‌های یکپارچه و اینترنت اشیا در بخش‌های مرتبط با راهداری و جاده پرداخت.

مدیرعامل این مرکز در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: مگفا در صدد جستجوی روش‌هایی است که امکان دسترسی مناسب را برای همه اقشار جامعه فراهم کرده، هزینه‌های اقتصادی را تعدیل نموده و زمینه آلودگی‌های زیست محیطی را کاهش دهد.

magfa

محمدجواد انبیایی در همین راستا افزود: سامانه‌های حمل و نقل هوشمند با ارائه راهکار جامع مدیریت حمل و نقل مبتنی بر سه مولفه اصلی راه‌ها، وسایل نقلیه و افراد با دسترسی لحظه‌ای به اطلاعات راه‌ها از طریق حسگرهای مختلف، وسایل نقلیه از طریق GPS های نصب شده و افراد امکان مدیریت هوشمند حمل و نقل را فراهم می‌نماید.

وی در ادامه به فناوری‌های زیرساختی مگفا در حوزه حمل و نقل هوشمند اشاره کرد و گفت: زیرساخت سامانه اطلاعات جغرافیایی GIS، سامانه کنترل و مانیتورینگ ابنیه (اعم از راه ها، تونل ها، پل ها، علائم و …)، داشبورد ساز پویای سازمانی با پشیبانی کامل از طرح های مرتبط با حوزه حمل و نقل، حسگرهای متنوع یکپارچه با زیرساخت اینترنت اشیاء، پلتفرم اینترنت اشیاء اختصاصی برای حوزه حمل و نقل، فناوری رایانش ابری، پلتفرم به عنوان سرویس، زیرساخت ذخیره‌سازی داده‌های کلان و زیرساخت هوش تجاری  به منظور مانیتورینگ لحظه‌ای داده ها از جمله خدمات ارائه شده است.

مدیرعامل مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران در پایان با اشاره به انجام پروژه های انجام شده مگفا در این حوزه اظهار داشت: با  توجه به اینکه مگفا تنها شرکت حوزه آی تی بود که به صورت کاملا تخصصی در حوزه حمل و نقل هوشمند در این نمایشگاه حضور داشت امید است با  اجرایی شدن سامانه های هوشمند جاده ای در حوزه حمل و نقل درون شهری و برون شهری بتواند در ارائه راهکارهای جامع مدیریت حمل و نقل گام های موثرتری بردارد.

گفتنی است مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران تابع سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

صفحه اصلیتوسعه سرمایه‌گذاری‌ صنعتی توسعه و ترویج سرمایه‌گذاری توسعه صنایع نوین توسعه موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ نیازنگارنگارش اخبار و نیاز های اینترنتی شهرداری رشت برای مالکیت سپیدرود باید میلیارد عصر خودرو پرفروش‌ترین خودرو جهانبا عضویت در خبرنامه عصرخودرو شما می توانید از مهمترین و بروزترین اخبار و اطلاعات روز عصر خودرو تولید رنو سیمبل در سایپا و رنو کوئید در ایران مدیر عامل خاورمیانه رنو خبر داد تولید رنو سیمبل در سایپا و رنو کوئید در ایران‌خودروسازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان چهارمحال و به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون طراحی و اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار می رساند تا مازندشورا مدیریت شهری و شوراهای اسلامی استان …قسمت دوم و آخر میزگرد تخصصی مازندشورا پیرامون مسائل بانوان استان با حضور ماه‌سلطان صفحه اصلی توسعه سرمایه‌گذاری‌ صنعتی توسعه و ترویج سرمایه‌گذاری توسعه صنایع نوین توسعه صنایع نوین موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ دوگانه سوز نیازنگار نگارش اخبار و نیاز های اینترنتی شهرداری رشت برای مالکیت «سپیدرود» باید میلیارد تومان سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری به گزارش مسئول روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان چهارمحال و عصر خودرو پرفروش‌ترین خودرو جهان با عضویت در خبرنامه عصرخودرو شما می توانید از مهمترین و بروزترین اخبار و اطلاعات روز ما با تولید رنو سیمبل در سایپا و رنو کوئید در ایران‌خودرو مدیر عامل خاورمیانه رنو خبر داد تولید رنو سیمبل در سایپا و رنو کوئید در ایران‌خودرو مازندشورا مدیریت شهری و شوراهای اسلامی استان مازندران قسمت دوم و آخر میزگرد تخصصی مازندشورا پیرامون مسائل بانوان استان با حضور ماه‌سلطان کاشی و



لینک منبع :حضور مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران در نمایشگاه راهداری، راهسازی، حمل و نقل و صنایع وابسته

حضور مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران در نمایشگاه راهداری، راهسازی ... itresan.com/.../حضور-مرکز-گسترش-فناوری-اطلاعات-ایران.../.html‎Cachedاولین نمایشگاه راهداری، راه‌سازی، حمل و نقل و صنایع وابسته با حضور مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران (مگفا)، در روزهای ۲۷ تا ۳۰ آذر ماه در محل مصلای تهران بر. حمل و نقل و صنایع وابسته - مگفا www.magfa.com/.../home/?...نمایشگاه-راهسازی،-راهداری،-حمل-و-نقل-و-صنایع-وابسته...‎Cachedاولین نمایشگاه راهداری، راهسازی، حمل و نقل و صنایع وابسته با حضور مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران (مگفا)، در روزهای 28 تا ۳۰ آذر ماه در محل مصلای تهران برگزار شد. حضور مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران در نمایشگاه راهداری، راهسازی ... www.rajanews.com/node/262381 اولین نمایشگاه راهداری، راهسازی، حمل و نقل و صنایع وابسته با حضور مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران ( مگفا )، در روزهای 27 تا 30 آذر ماه در محل مصلای تهران برگزار ... مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران در نمایشگاه راهداری - روزنامه تعادل www.taadolnewspaper.ir/.../57439-مرکز-گسترش-فناوری-اطلاعات-ایران-در-نمایشگاه-راهداری‎Cached22 دسامبر 2016 ... گروه تجارت نخستین نمایشگاه راهداری، راهسازی، حمل و نقل و صنایع وابسته با حضور مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران (مگفا)، در روزهای 27 تا 30 آذر ... | حضور مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران در نمایشگاه راهداری، راهسازی ... www.topgadgetnews.ir/?aid=15940 حضور مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران در نمایشگاه راهداری، راهسازی، حمل و نقل و صنایع وابسته. شاید برای برنامه های زندگی یا کاری خود، اهدافی تعیین کرده باشید ... حضور مگفا در اولین نمایشگاه حمل و نقل ایران - ایدرو نیوز idronews.ir/1503/حضور-مگفا-در-اولین-نمایشگاه-حمل-و-نقل/‎Cached18 دسامبر 2016 ... اولین نمایشگاه راهداری، راهسازی، حمل و نقل و صنایع وابسته با حضور ... در این نمایشگاه ،‌مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا ) ،‌از شرکت های وابسته ... حضور مگفا دراولین نمایشگاه حمل و نقل ایران - اخبار رسمی https://news.akhbarrasmi.com/.../حضور-مگفا-دراولین-نمایشگاه-حمل-و-نقل-ایران/ 19 دسامبر 2016 ... اولین نمایشگاه راهداری، راهسازی، حمل و نقل و صنایع وابسته با حضور وزیر ... گفتنی است مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) از سال 1382 به عنوان ... حضور مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران در نمایشگاه راهداری راهسازی ... onvansho.ir/.../حضور-مرکز-گسترش-فناوری-اطلاعات-ایران-در-نمایشگاه-راهداری-راهسازی-حمل-نقل-صنایع-وابسته.html حضور مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران در نمایشگاه راهداری راهسازی حمل نقل ... جشنواره فناوری نانو festival nano ir وابسته در معرض حمل‌و‌نقل ریلی صنایع ساخت ایران ... حضور مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران در نمایشگاه راهداری راهسازی ... www.airvideo.ir/.../حضور_مرکز_گسترش_فناوری_اطلاعات_ایران_در_نمایشگاه_راهداری_راهسازی_حمل_و_نقل_و_صنایع_وابسته‎Cachedدانلود نمایشگاه صنایع چوب و ماشن آلات وابسته تهران WOODEXPO (فیلم). حضور مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران در نمایشگاه راهداری راهسازی حمل و نقل و صنایع ... حضور مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران در نمایشگاه راهداری، راهسازی ... wesria.xyz/news/441909 حضور مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران در نمایشگاه راهداری، راهسازی، حمل و نقل و صنایع وابسته از وبلاگ مجله مطالب خواندنی دریافت و به همراه لینک مستقیم مطلب در ...