مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۵ فایده معجزه‌آسای لبخند برای سلامتی شما

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین ، خنده فشار عصبی را کاهش داده و باعث احساس راحتی می شود، و ۵ فایده برای سلامتی شما دارد.

۱- خنده مسری است

وقتی می بینیم کسی می خندد، ما نیز معمولا لبخند می زنیم و به همین دلیل خنده مسری است. تحقیقات نشان می دهد مشاهده خنده دیگران باعث فعالیت بخشی از مغز می شود که حرکت های صورت را کنترل می کند و به همین دلیل ما هم می خندیم. این یک سرایت مفید است.

۲- کاهش استرس و فشارهای قلبی

وقتی عصبی هستید خنده کار آسانی نیست، اما تحقیقات نشان می دهد وقتی می خندید استرس شما فروکش می کند و گرفتگی قلبی کاهش می یابد، و به همین دلیل احساس راحتی می کنید.

۳- اندرفینز آزاد می شود

اندرفینز مواد شیمیایی است که باعث خوشحالی می شود. این مواد در هنگام فعالیت های بدنی همچون ورزش و دویدن آزاد می شود. خنده هم باعث آزاد شدن این مواد می شود، و شما با خنده هم همان احساس شادی مشابه با ورزش را خواهید داشت.

۴- تقویت ایمنی بدن

خنده باعث تولید گلبول های سفید در خون و افرایش مقاومت بدن در مقابل بیماری ها می شود. به همین دلیل کودکانی که تحت درمان هستند بهتر است که با شنیدن قصه و بازی بخندند، زیرا خنده باعث بالا رفتن گلبول های سفید و تسریع فرایند بهبودی آنها می شود.

۵- سلامتی مغزی

خنده چارچوب ذهنی ما را برای مدت طولانی مثبت نگه می دارد، و باعث افزایش کارآیی ما می شود. خنده قدرت تمرکز ما بیشتر می کند و توانایی ما برای مقابله با مشکلات را افزایش می دهد.

به دلیل اثرات مثبت خنده، مردم این روزها هرچه بیشتر عضو کلوب های خنده می شوند، و افرادی که از بیماری رنج می برند، با این کار به درمان خود کمک می کنند.

خندیدن به وضعیت قلبی و جریان خون شما کمک می کند و باعث شل شدن عضلات می شود. خنده برای شش های شما هم خوب است و عوارض بیماریهایی همچون آلرژی، رماتیسم و آسم را کاهش می دهد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پایگاه تفریحی اتوپیا برای از بین … علی پ بهمن ۹ ۱۳۸۸ برای از بردن لکه ها یا خال های کوچک قهوه ای و سیاه که مدتی است بر راههای افزایش اعتماد به نفس ،زندگی بهتر ،روشهای …برای رسیدن به موفقیت اولین گام این است که بدون ترس و با اعتماد‌به‌نفس بالا جلو بروید سؤالات گوناگون در مورد ایمان و مذهبفرستندۀ این روی خط ٥٤٨٢٨ ١٢٥٢٠٠٩ دوست عزیز، سلام بر شما خوشحالیم که با علاقه نحوه مصرف قرص آهن قرصهای ضد بارداری اینگونه از عادت ماهانه شما جلوگیری میکنند عمل زیبایی واژن و هرآنچه راههایی برای مهار استرس دورین پاسخ در تاریخ اردیبهشت ۱ام ۱۳۹۲ ۱۱۳۲ بظ سلام من دقیقا علائم شما رو دارم اولین پشت پرده حضور عباس جدیدی در خانه پورحیدری چه …عباس جدیدی در خانه پورحیدری قهرمان سابق تیم ملی کشتی ایران شب گذشته به خانه اسطوره استرس و راههای رسیدن به آرامش روح و روان آرشیو …تضادها رو درک کنیم سیاه و سفید، سرد و گرم، زشت و زیبا به تضادها فکر کن وقتی که در شش انداز گیلانی کدبانو خیلی ممنون برای راهنمائی های شما لطفا برای من طرز تهیه خورش مرغ ترش را ارسال بفرمائید از پایگاه تفریحی اتوپیا » » برای از بین بردن جوش علی پ بهمن ۹ ۱۳۸۸ برای از بردن لکه ها یا خال های کوچک قهوه ای و سیاه که مدتی است بر روی سؤالات گوناگون در مورد ایمان و مذهب فرستندۀ این روی خط ٥٤٨٢٨ ١٢٥٢٠٠٩ دوست عزیز، سلام بر شما خوشحالیم که با علاقه موضوع راههایی برای مهار استرس دورین پاسخ در تاریخ اردیبهشت ۱ام ۱۳۹۲ ۱۱۳۲ بظ سلام من دقیقا علائم شما رو دارم اولین بار راههای افزایش اعتماد به نفس ،زندگی بهتر ،روشهای شاد بودن،راز برای رسیدن به موفقیت اولین گام این است که بدون ترس و با اعتماد‌به‌نفس بالا جلو بروید هر کس استرس و راههای رسیدن به آرامش روح و روان آرشیو سایت علمی تضادها رو درک کنیم سیاه و سفید، سرد و گرم، زشت و زیبا به تضادها فکر کن وقتی که در طبیعت



لینک منبع :۵ فایده معجزه‌آسای لبخند برای سلامتی شما

۵ فایده معجزه‌آسای لبخند برای سلامتی شما - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../۵-فایده-معجزه‌آسای-لبخند-برای-سلامتی-شما‎Cached21 دسامبر 2016 ... خنده، حتی اگر طبیعی نباشد، تاثیر مثبتی بر احوال شخصی و سلامتی روانی شما می گذارد. تصویر ۵ فایده معجزه‌آسای لبخند برای سلامتی شما. ۵ فایده معجزه‌آسای لبخند برای سلامتی شما - سلامت - زندگی سالم - سلامت ... www.salamatnews.com/.../۵-فایده-معجزه‌آسای-لبخند-برای-سلامتی-شما‎Cached21 دسامبر 2016 ... خنده یکی از فعالیت های مفید برای سلامتی شماست. خنده، حتی اگر طبیعی نباشد، تاثیر مثبتی بر احوال شخصی و سلامتی روانی شما می گذارد. ۵ فایده معجزه‌آسای لبخند برای سلامتی شما - صفحه اصلى - العربیه فارسی farsi.alarabiya.net/.../۵-فایده-معجزه-آسای-لبخند-برای-سلامتی-شما-.html‎Cached20 دسامبر 2016 ... آخرین به روز شدن: سه شنبه 20 ربیع الاول 1438هـ - 20 دسامبر 2016م KSA 12:12 - GMT 09:12. ۵ فایده معجزه‌آسای لبخند برای سلامتی شما. سه شنبه 20 ... Images for ۵ فایده معجزه‌آسای لبخند برای سلامتی شما ۵ فایده معجزه‌آسای لبخند برای سلامتی شما - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../۵-فایده-معجزه‌آسای-لبخند-برای-سلامتی-شما/ ۵ فایده معجزه‌آسای لبخند برای سلامتی شما. خنده یکی از فعالیت های مفید برای سلامتی شماست. خنده، حتی اگر طبیعی نباشد، تاثیر مثبتی بر احوال شخصی و سلامتی ... ۵ فایده معجزه آسای لبخند برای سلامتی - پایگاه خبری تحلیلی خرداد tnews.ir/news/a5c976498329.html 22 دسامبر 2016 ... به گزارش جام جم آنلاین ، خنده فشار عصبی را کاهش داده و باعث احساس راحتی می شود، و ۵ فایده برای سلامتی شما دارد. ۱- خنده مسری است وقتی می بینیم ... ۵ فایده معجزه‌آسای لبخند برای سلامتی شما | جستجو در وبلاگها | آرشیو ... weblog724.gdn/list/۵-فایده-معجزه‌آسای-لبخند-برای-سلامتی-شما عبارت ۵ فایده معجزه‌آسای لبخند برای سلامتی شما در بین وبلاگهای سایتهای وبلاگی جستجو شده و نتایج با ذکر منبع به صورت خ ر بازنشر شده و در این صفحه نمایش داده ... ۵ فایده معجزه zwnj آسای لبخند برای سلامتی شما - onvansho https://onvansho.ir/.../۵-فایده-معجزه-zwnj-آسای-لبخند-برای-سلامتی-شما.html ۵ فایده معجزه‌آسای لبخند برای سلامتی شما از بین کلیه محتوا اطلاعاتاخبار سایتها . تاثیرات جدیدمفید خاکشیر بر بدن یکی دیگر از خواص معجزه‌آسای لبخند زدن بر ... ۵ فایده معجزه‌آسای لبخند برای سلامتی شما | جستجو - بهتینا behtina.gdn/tags/۵-فایده-معجزه‌آسای-لبخند-برای-سلامتی-شما عبارت ۵ فایده معجزه‌آسای لبخند برای سلامتی شما در بین اطلاعات جستجو شده و نتایج با ذکر منبع نمایش داده شده است. با توجه به جمع آوری خودکار اطلاعات از سطح وب و ... تبخال - لیدیز www.ladieez.com/bodyhealth/716-1390-10-05-08-13-00‎Cachedخنده هم باعث آزاد شدن این مواد می شود، و شما با خنده هم همان احساس شادی مشابه با ورزش را خواهید داشت.۴- تقویت ... سلامت نیوز: ۵ فایده معجزه‌آسای لبخند برای سلامتی شما ...