مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کوبا؛ کشوری که خیابان‌هایش بزرگترین موزه خودروهای کلاسیک جهان است!

[ad_1]

کوبا؛ کشوری که خیابان‌هایش بزرگترین موزه خودروهای کلاسیک جهان است!

دانش > فناوری - با درگذشت فیدل کاسترو،رهبر انقلابی کوبا خیلی‌ها نظرشان به این کشور بار دیگر جلب شد. برای دوستداران خودرو اما کوبا کشوری معمولی نیست. در خیابان‌های شهرهای مختلف کوبا از جمله هاوانا،پایتخت این کشور می‌توان خودروهایی کلاسیک را دید که هنوز در حال رفت و آمد هستند.

کوبا کشوری است که بیشترین خودروهای قدیمی جهان در خیابانهای آن تردد دارند. رهبر مرحوم کوبا پس از به قدرت رسیدن و پیروزی انقلابش در سال 1959 ورود کلیه محصولات خارجی را به این کشور ممنوع اعلام کرد. چند سال پیش فیدل کاسترو اعلام کرد: این خودروهای قدیمی بخشی از هویت ملی کوبا است و نمی‌توان آنها را از کوبا خارج کرد. چند سال پیش فیدل کاسترو اعلام کرد: این خودروهای قدیمی بخشی از هویت ملی کوبا است و نمی‌توان آنها را از کوبا خارج کرد.

 

حتی تا قبل از سال 2011 شهروندان کوبا نمی توانستند خودروهایی که بعد از پیروزی انقلاب یعنی سال 1959 وارد کرده بودند را خرید و فروش کنند. بعد از سال 2011 خرید و فروش این گونه خودروها آزاد شد ولی با کسب مجوز مربوطه از دولت، که شرایط را بدتر کرد.

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کوبا؛ کشوری که خیابان‌هایش بزرگترین موزه خودروهای کلاسیک جهان است کوبا؛ کشوری که خیابان‌هایش بزرگترین موزه خودروهای کلاسیک جهان است



لینک منبع :کوبا؛ کشوری که خیابان‌هایش بزرگترین موزه خودروهای کلاسیک جهان است!

کشوری که خیابان‌هایش بزرگترین موزه خودروهای کلاسیک جهان است!+ ... www.yjc.ir/.../کشوری-که-خیابان‌هایش-بزرگترین-موزه-خودروهای-کلاسیک-جهان-است-تصاویر‎Cached22 دسامبر 2016 ... با درگذشت فیدل کاسترو،رهبر انقلابی کوبا خیلی‌ها نظرشان به این کشور بار دیگر جلب شد. کوبا؛ کشوری که خیابان‌هایش بزرگترین موزه خودروهای کلاسیک جهان ... https://www.tasnimnews.com/.../کوبا-کشوری-که-خیابان-هایش-بزرگترین-موزه-خودروهای-کلاسیک-جهان-است-تصاویر‎Cachedکوبا؛ کشوری که خیابان‌هایش بزرگترین موزه خودروهای کلاسیک جهان است!+تصاویر. شناسه خبر: 1274245 سرویس: رسانه ها. ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳. کوبا؛ کشوری که خیابان هایش بزرگترین موزه خودروهای ... - خبر از ما www.khabarazma.com/589460 به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، با درگذشت فیدل کاسترو،رهبر انقلابی کوبا خیلی‌ها نظرشان به این کشور بار دیگر جلب شد. کوبا کشوری است که ... کشوری که خیابان‌هایش بزرگترین موزه خودروهای کلاسیک جهان است!+ - دمادم https://damadam.ir/.../کشوری-که-خیابان‌هایش-بزرگترین-موزه-خودروهای-کلاسیک-جهان-است.../6258442 کوبا کشوری است که بیشترین خودروهای قدیمی جهان در خیابانهای آن تردد دارند. رهبر مرحوم کوبا پس از به قدرت رسیدن و پیروزی انقلابش در سال 1959 ورود کلیه ... کوبا؛ کشوری که خیابان‌هایش بزرگترین موزه خودروهای کلاسیک جهان است www.airvideo.ir/.../کوبا؛_کشوری_که_خیابان‌هایش_بزرگترین_موزه_خودروهای_کلاسیک_جهان_است_‎Cachedکوبا؛ کشوری که خیابان‌هایش بزرگترین موزه خودروهای کلاسیک جهان است. دانلود موزه باستان شناسی استانبول (فیلم) · دانلود بزرگترین زمرد برش داده شده در جهان. کوبا؛ کشوری که خیابان هایش بزرگترین موزه خودروهای کلاسیک جهان ... tnews.ir/news/133f76434711.html کوبا؛ کشوری که خیابان هایش بزرگترین موزه خودروهای کلاسیک جهان است!+تصاویر. دریافت خبر : چهار‌شنبه 01 دی 1395 ساعت 15:6. کوبا؛ کشوری که خیابان هایش ... کشوری که خیابان‌هایش بزرگترین موزه خودروهای کلاسیک جهان است!+ ... www.bazarkhabar.ir/News.aspx?ID=138070‎Cached22 دسامبر 2016 ... به گزارش بازار خبر، با درگذشت فیدل کاسترو،رهبر انقلابی کوبا خیلی‌ها نظرشان به این کشور بار دیگر جلب شد. کوبا کشوری است که بیشترین ... بزرگترین موزه خودروهای کلاسیک جهان! (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../بزرگترین-موزه-خودروهای-کلاسیک-جهان-عکس‎Cachedکوبا کشوری است که بیشترین خودروهای قدیمی جهان در خیابانهای آن تردد دارند. رهبر مرحوم کوبا پس از به ... برچسب ها: بزرگترین موزه خودروها ، موزه خودروهای کلاسیک. وبلاگ ماشین نو کوبا بزرگ‌ترین موزه خودروهای کلاسیک در جهان - وبلاگ ... https://mashinno.com/blog/1961/موزه-خودروهای-کلاسیک/‎Cachedجالب است بدانید که بزرگ‌ترین موزه خودروهای کلاسیک جهان نه در ساختمان‌های مسقف بلکه در خیابان‌های کوبا در حال جابجایی است. ... خرید و فروش خودرو در این کشور را تغییر دهد تا از این پس شهروندان برای خرید خودرو نیازی به مجوز دولتی نداشته باشند. آخرین خبر | کوبا بزرگترین موزه خودروهای کلاسیک جهان akharinkhabar.com/Pages/News.aspx?id=3164605‎Cachedخبرآنلاین/ با درگذشت فیدل کاسترو،رهبر انقلابی کوبا خیلی‌ها نظرشان به این کشور ... کوبا کشوری است که بیشترین خودروهای قدیمی جهان در خیابانهای آن تردد دارند.