مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هوشمندسازی کم‌هزینه خانه

[ad_1]

خیلی‌ها دوست دارند خانه‌ای هوشمند داشته باشند، اما برای این کار چاره‌ای جز خرید انواع تجهیزات نو ندارند. در این میان، سوئیچ‌بات (SwitchBot) امکان هوشمندسازی خانه را آن هم با تجهیزات معمولی فراهم می‌کند. سوئیچ‌بات در واقع یک مکعب بسیار کوچک است که می‌توان آن را روی سوئیچ روشن و خاموش لامپ، تلویزیون یا هر دستگاه دیگری قرار داد. سوئیچ‌بات دارای یک بازوی رباتیک کوچک است که می‌تواند مانند انگشت انسان، سوئیچ فیزیکی را به سمتی خاص ببرد و دستگاهی را روشن یا خاموش کند. سوئیچ‌بات را می‌توان با استفاده از اپلیکیشن ویژه‌ای که روی گوشی یا ساعت هوشمند نصب می‌شود کنترل کرد. همچنین برای مدیریت بهتر چند سوئیچ‌بات می‌توان از یک سامانه مرکزی که سوئیچ‌هاب (SwitchHub) نام دارد، استفاده کرد. به‌این‌ترتیب امکان کنترل وسایل مختلف خانه حتی در مواردی که در خانه نیستیم نیز فراهم می‌شود.

ضمیمه کلیک جام‌جم


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سیستم های مدیریت هوشمند ساختمان یک استاندارد بر مبنای مدل بوده و یک پروتکل ارتباطی شبکه است که در خانه‌های رئیس سازمان بسیج فرهنگیان در گفت‌وگو با فارس …رئیس سازمان بسیج فرهنگیان گفت این سازمان راهکار و اقدامات پیشنهادی خود را در قالب کارشناس رسمی دادگستری رشته راه وساختمان …کارشناس رسمی دادگستری رشته راه وساختمان سیستم های نوین در ساختمان سازی همایش های کامپیوتر و همایش ها ، کنفرانس ها و …کنفرانس های کامپیوتر و سال کنفرانس های کامپیوتر و سال های گذشته اطلاع رسانی نظرات کاربران درباره مورانو شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف سیستم های مدیریت هوشمند ساختمان یک استاندارد بر مبنای مدل بوده و یک پروتکل ارتباطی شبکه است که در خانه‌های هوشمند به رئیس سازمان بسیج فرهنگیان در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد رئیس سازمان بسیج فرهنگیان گفت این سازمان راهکار و اقدامات پیشنهادی خود را در قالب یک کار کارشناس رسمی دادگستری رشته راه وساختمان سیستم های نوین در کارشناس رسمی دادگستری رشته راه وساختمان سیستم های نوین در ساختمان سازی همایش های کامپیوتر و همایش ها ، کنفرانس ها و سمینار ها کنفرانس های کامپیوتر و سال کنفرانس های کامپیوتر و سال های گذشته اطلاع رسانی آخرین نظرات کاربران درباره مورانو شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف مانند دستور پخت غذاهای کم هزینه مشاغل کم هزینه پرده زیبا و کم هزینه غذاهای کم هزینه بتون کم هزینه سبز



لینک منبع :هوشمندسازی کم‌هزینه خانه

هوشمندسازی کم‌هزینه خانه - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/click/2664873623251569287/هوشمندسازی-کم‌هزینه-خانه هوشمندسازی کم‌هزینه خانه. چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 12:10. سوئیچ‌بات در واقع یک مکعب بسیار کوچک است که می‌توان آن را روی سوئیچ روشن و خاموش لامپ، تلویزیون یا ... جام‌جم آنلاین - هوشمندسازی کم‌هزینه خانه - صاحب‌خبر sahebkhabar.ir/news/17022639/هوشمندسازی-کم-هزینه-خانه‎Cachedهوشمندسازی کم‌هزینه خانه. سوئیچ‌بات در واقع یک مکعب بسیار کوچک است که می‌توان آن را روی سوئیچ روشن و خاموش لامپ، تلویزیون یا هر دستگاه دیگری قرار داد. هوشمندسازی کم هزینه خانه - جام جم | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30050840 21 دسامبر 2016 ... هوشمندسازی کم هزینه خانه. خیلی ها دوست دارند خانه ای هوشمند داشته باشند، اما برای این کار چاره ای جز خرید انواع تجهیزات نو ندارند. در این میان، سوئیچ ... [PDF] هوشمندسازی خانه و ساختمان با پروتکـل استانـداردZ-Wave payesh-energy.ir/wp-content/uploads/catalog/92-07-16.pdf‎Cached Similarفناوری بی سـیم برای هوشـمند سـازی خانه و سـاختمان می باشـد. مدلسـازی ... کم هزینــه. قابلیــت کارکــرد دوگانــه دســتی و هوشــمند بــه طــور. همزمــان. امنیت. فراهم سازی ... Images for هوشمندسازی کم‌هزینه خانه هوشمندسازی کم هزینه خانه - جستجو - بهار - بهترین و جدیدترین وبلاگها bahar.xyz/search/هوشمندسازی+کم+هزینه+خانه‎Cachedهوشمندسازی کم هزینه خانه از بین کلیه محتوا، اطلاعات، اخبار و وبلاگهای فارسی زبان جستجو و نتایج آن به صورت خلاصه و با درج لینک مستقیم منبع آن نمایش داده شده ... تاثیر هوشمندسازی در کاهش مصرف انرژی بایگانی - Fcaspian fcaspian.com/tag/تاثیر-هوشمندسازی-در-کاهش-مصرف-انرژی/‎Cached7 مه 2017 ... از روی قبـض بـرق و گاز مصرفـی مـی تــوان میــزان مصــرف انــرژی خانــه را ... دســته بنــدی کنیــم کارهــای هوشمندســازی جــزء راهکارهــای کــم هزینــه ... چرا به هوشمند سازی نیاز داریم؟ - فناوری های توحیدی - گلخانه هوشمند unity-tech.ir/چرا-به-هوشمند-سازی-نیاز-داریم؟/‎Cachedخانه هوشمند معمولاً یک خانه یا ساختمانی است که در آن از تجهیزاتی خاص با ساختاری ... شدن تجهیزات و افزودن برخی قابلیت های لوکس ، بعنوان گزینه های کم هزینه ای که به ... هوشمندسازی کم‌هزینه خانه - وسریا wesria.xyz/news/441896 هوشمندسازی کم‌هزینه خانه از وبلاگ مجله مطالب خواندنی دریافت و به همراه لینک مستقیم مطلب در سایت مرجع نمایش داده شده است. در صورت تمایل به خواندن متن کامل خبر بر ... خانه هوشمند هوم پلاس – هوشمند سازی ساختمان 021bms.com/‎Cached31 ژانویه 2017 ... خانه خود را با ساده ترین و کم هزینه ترین راه [بدون تغییر سیم کشی] هوشمند کنید خانه هوشمند هوم پلاس؛ ارائه دهنده سیستم های هوشمند خانگی و BMS.