مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دستکش پزشکی پودری ممنوع شد

[ad_1]

خبرگزاری ایسنا: سازمان غذا و داروی آمریکا(FDA) در یک حکم نهایی استفاده از دستکش‌های پزشکی پودری را ممنوع کرد.

 

به نقل از لایو ساینس، FDA استفاده از این دستکش‌ها را خطرناک اعلام کرده که این دومین بار در تاریخ است که این سازمان یک دستگاه پزشکی را ممنوع کرده است.

این سازمان پیشنهاد ممنوعیت این دستکش‌ها را در ماه مارس ارائه کرد و صدور حکم نهایی در تاریخ 16 دسامبر  بوده و اجرای آن در 19 ژانویه 2017 انجام خواهد شد.

سازمان غذا و داروی آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرد: در حالیکه دستکش‌های پزشکی نقش مهمی در حفاظت از بیماران دارند، استفاده از آن برای ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی مانند پزشکان و پرستاران و افراد دیگری که در مجاورت زیاد این دستکش‌ها قرار دارند، به دلایل مختلف بسیار خطرناک است.

این پودرها به این دلیل به دستکش‌ها زده می‌شود که پوشیدن و در آوردن آنها را آسان‌تر کنند اما می‌توانند سبب بروز واکنش‌های آلرژیک در بدن شوند.

علاوه بر این، استفاده از این دستکش‌ها توسط پرستاران و پزشکان می‌تواند سبب بروز التهاب در زخم بیماران شود.

این دستکش‌ها همچنین می‌تواند سبب ایجاد بافت اسکار بین اندام‌های بیمارران پس از عمل جراحی شود.

به گفته این سازمان، محققان موفق به تولید دستکش‌های فاقد پودر شدند که جایگزینی برای دستکش‌های پیشین بوده و دارای تمام مزایای دستکش‌های پودری بدون داشتن خطرات آنها است.

FDA  اعلام کرد که تنها اضافه کردن یک برچسب هشدار دهنده به دستکش‌های پودری برای آگاهی مردم از خطرات آنها کافی نبوده و اطلاع‌رسانی و اجرای ممنوعیت باید در حد گسترده‌تری صورت گیرد.

اولین باری که آژانس یک دستگاه پزشکی را ممنوع کرد در سال 1983 بود که استفاده از الیاف موهای مصنوعی را ممنوع کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کتابچه توجیهی دانشگاه علوم پزشکی زنجاندرباره زنجان استان زنجان که آن را فلات زنجان نیز مینامند در ناحیه ی مرکزی شمال غربی انواع روش کاشت ناخن مزایا و معایب کاشت ناخنکاشت ناخن،روش کاشت ناخن،کاشت ناخن قالبیناخن مصنوعی،کاشت ناخن پودریانواع کاشت ناخن خواص و روش استفاده از واجبی نوره مو بر از بین …پزشکیسلامت پوست و موخواص و روش استفاده از واجبی نوره واجبی نوره ماده‌ای است که برای دفع موهای زاید بدن نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا نقاشی ساختمان در کرج لوازم آرایش همه چیز در باره لوازم آرایشی، لوازم آرایشی …آرایش کردن یا نکردن؟ علل گرایش زنان به آرایش افراطی ملاقات من بدون آرایش؛ ممنوعانرژِی مثبت پوست و زیباییپوست، علاوه بر زیبایی از ورود هرگونه آسیبی به اعضای داخلی و خارجی بدن محافظت می کندایمنی و بهداشت حرفه ای مشهدفضاهای بسته •محیط های محصور مکانهایی هستند که محل ورود آن به اندازه یک فرد می وبلاگ تخصصی شکار و تیراندازی شاهین دژوبلاگ تخصصی شکار و تیراندازی شاهین دژ مطالبی جامع ازشکار و تیراندازی به اهداف پروازی شیمی دبیرستان علمی شیمی جوشاندن آب در کمتر از یک پلک به هم زدن دانشمندان به یک تکنیک جدید برای جوشاندن آب در کتابچه توجیهی دانشگاه علوم پزشکی زنجان درباره زنجان استان زنجان که آن را فلات زنجان نیز مینامند در ناحیه ی مرکزی شمال غربی ایران انواع روش کاشت ناخن مزایا و معایب کاشت ناخن کاشت ناخن،روش کاشت ناخن،کاشت ناخن قالبیناخن مصنوعی،کاشت ناخن پودریانواع کاشت ناخن،مواد خواص و روش استفاده از واجبی نوره مو بر از بین بردن پزشکی سلامت پوست و مو خواص و روش استفاده از واجبی نوره واجبی نوره ماده‌ای است که برای دفع موهای زاید بدن لوازم آرایش همه چیز در باره لوازم آرایشی، لوازم آرایشی خوب آرایش کردن یا نکردن؟ علل گرایش زنان به آرایش افراطی ملاقات من بدون آرایش؛ ممنوع انرژِی مثبت پوست و زیبایی پوست، علاوه بر زیبایی از ورود هرگونه آسیبی به اعضای داخلی و خارجی بدن محافظت می کند نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا نقاشی ساختمان در کرج نقاشی ایمنی و بهداشت حرفه ای مشهد فضاهای بسته •محیط های محصور مکانهایی هستند که محل ورود آن به اندازه یک فرد می باشد وبلاگ تخصصی شکار و تیراندازی شاهین دژ وبلاگ تخصصی شکار و تیراندازی شاهین دژ مطالبی جامع ازشکار و تیراندازی به اهداف پروازی تراپ شیمی دبیرستان علمی شیمی دستگاه تصفیه آب مقایسه پنج فیلتر تصفیه آب چند سالی است که فیلترهای تصفیه آب و اینکه کدام یک



لینک منبع :دستکش پزشکی پودری ممنوع شد

استفاده از دستکش‌های پزشکی پودری ممنوع شد - ایسنا www.isna.ir/news/.../استفاده-از-دستکش-های-پزشکی-پودری-ممنوع-شد‎Cached21 دسامبر 2016 ... سازمان غذا و داروی آمریکا(FDA) در یک حکم نهایی استفاده از دستکش‌های پزشکی پودری را ممنوع کرد. استفاده از دستکش های پودری پزشکی ممنوع شد - کلینیک آنلاین پزشکی www.behpu.com/.../استفاده-از-دستکش-های-پودری-پزشکی-ممنوع-شد‎Cachedسازمان غذا و داروی آمریکا (FDA)، به تازگی استفاده از دستکش‌های پودری پزشکی را ممنوع اعلام کرده و آنها را خطرناک خواند. Images for دستکش پزشکی پودری ممنوع شد دستکش پزشکی پودری ممنوع شد harpynews.com/fa/news/2119/دستکش-پزشکی-پودری-ممنوع-شد 22 دسامبر 2016 ... سازمان غذا و داروی آمریکا(FDA) در یک حکم نهایی استفاده از دستکش‌های پزشکی پودری را ممنوع کرد. استفاده از دستکش‌های جراحی حاوی پودر ممنوع شد - سلامت آنلاین www.salamatonline.ir/news/4139/‎Cached27 مارس 2016 ... سلامت آنلاین- سازمان غذا و داروی آمریکا استفاده از دستکش جراحی حاوی پودر را هم در اتاق‌های جراحی و هم در حین عمل ممنوع اعلام کرد. دستکش پزشکی پودری ممنوع شد - تیک | دمادم https://damadam.ir/news/دستکش-پزشکی-پودری-ممنوع-شد/6246902 سازمان غذا و داروی آمریکا(FDA) در یک حکم نهایی استفاده از دستکش‌های پزشکی پودری را ممنوع کرد. به نقل از لایو ساینس، FDA استفاده از این ... استفاده از دستکش های پزشکی پودری ممنوع شد - ایسنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30080225 21 دسامبر 2016 ... استفاده از دستکش های پزشکی پودری ممنوع شد. سازمان غذا و داروی آمریکا(FDA) در یک حکم نهایی استفاده از دستکش های پزشکی پودری را ممنوع کرد. استفاده از دستکش های پزشکی پودری ممنوع شد - عرش نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30177241 24 دسامبر 2016 ... در زمان ارائه لایحه ممنوعیت استفاده از دستکش های طبی پودری در ماه مارس، ... اولین مرتبه ای که این آژانس استفاده از یک ابزار پزشکی را ممنوع کرد به ... استفاده از دستکش های پزشکی پودری ممنوع شد | سازمان غذا و - قطره www.ghatreh.com/news/.../استفاده-دستکش-های-پزشکی-پودری-ممنوع 21 دسامبر 2016 ... سازمان غذا و داروی آمریکا(FDA) در یک حکم نهایی استفاده از دستکش های پزشکی پودری را ممنوع کرد. -کلید واژه ها: مÙ. ممنوعیت استفاده از دستکش های جراحی حاوی پودر - کلیک | نبض فناوری ... click.ir/.../us-fda-banned-use-of-gloves-containing-powder-in-the-surgery/‎Cached22 مارس 2016 ... اما کارشناسان مدتی است که متوجه شده اند این پودر باعث بروز آسیب هایی می ... این ممنوعیت برای دستکش های جراحی حاوی پودر، دستکش های معاینه حاوی ...