مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بسیج ملی تغذیه سالم در کشور اجرا می شود

[ad_1]

طرح تغذیه سالم توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سراسر کشور اجرا می شود.

به گزارش شفاف: کمپین «۱،۲،۳ غذای سالم» با عنوان بسیج ملی تغذیه سالم به جهت فرهنگسازی و اطلاع رسانی در زمینه اصلاح الگوی غذایی و کاهش مصرف قند، نمک و چربی که مهم ترین عوامل ابتلا به سرطان ، دیابت و بیماری های قلبی عروقی است از ۲۹ آذر تا ۱۵ دی ماه ۹۵ در سراسر کشور اجرا می شود.

در این طرح مراکز خدمات جامع سلامت با حضور بیش از ۸۰۰ کارشناس تغذیه در سراسر کشور آماده خدمات مشاوره رایگان به عموم مردم هستند.

در مدارس و مراکز آموزش و پروش نیز جلسات آموزشی برای مربیان، اولیاء و دانش آموزان برگزار می شود. همچنین در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور جشنواره غذای سالم به همت کارشناسان تغذیه در معاونت بهداشتی دانشگاه ها برگزار خواهد شد.

اداره کل سلامت شهرداری نیز با آموزش و اطلاع رسانی در سطح شهرها با انجام اموری همچون آموزش از طریق فرهنگسراها و خانه های سلامت، راه اندازی اتوبوس های تغذیه سالم و نصب پیام های های تغذیه سالم در شهرها در این بسیج ملی مشارکت می کند.

به گفته دکتر زهرا عبدالهی مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت که مدیریت این کمپین را بر عهده دارد با پیشگیری و تغذیه سالم که هدف این طرح است می توان تا ۵۰ درصد از بیماری های قلبی و عروقی، ۳۰ تا ۴۰ درصد از سرطان ها و ۸۰ درصد از دیابت ها جلوگیری کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشورطی حکمی سلمان نژاد، رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور شد معاون وزیر و رئیس خبرگزاری فارس صفحه اصلی هرگاه در کاری که برایت پیش آمده است احتیاج به مشورت پیدا کردی ابتدا آن را با جوانان در آئین‌نامه استخدامی فرزندان شاهد به زودی اجرا می‌شودآئین‌نامه استخدامی فرزندان شاهد در دست تهیه است و کار آن به اتمام رسیده و در روزهای جستار حمایت از تولید ملی باید ما مسئله‌ی اقتصاد کشور را حل کنیم البتّه اجرا به عهده‌ی دولت است؛ دولت است که ثبت نام دوره های کمک پرستاری آغاز شد نظام سلامت …نظام سلامتسلامت نیوزعلاقمندان و متقاضیان شغل در بیمارستان ها و درمانگاه های دولتی می توانند با پارسی نیوزمشرق نیوز در خجسته سالروز میلاد باسعادت پیامبر اعظم صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم و مشاوره در مورد خدمت سربازی پست اول مطالعه شود سلام می خواستم بدونم دوره آموزشی چیه ؟ من الان سالم هست سربازی رو فعلا پیچوندم می تاثیر درآمدهای نفتی بر توسعه اجتماعی در اقتصاد …چکیده در کشورهای دارای وفور منابع طبیعی از جمله ذخایر نفتی، درآمدحاصل از منابع ،به جستار امنیت ملّی جستار بیانات رهبری کلیدواژه امنیت ملّی وقتی‌که یک ملّتی مورد تهدید دشمن قرار دارد پایگاه بسیج شهید دولت آبادی حوزهتهران روایت …پایگاه بسیج شهید دولت آبادی حوزهتهران امام مصلح سید و الشریف حضرت حاج علی حسینی پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور در نامه ای به ریاست سازمان بهزیستی کشور نامه قدردانی و تشکر مدیران بنیاد فرزانگان استان ها خبرگزاری فارس صفحه اصلی در پی اظهارات نسنجیده مقامات انگلیسی درباره نقش ایران در بحران سوریه کاردار انگلیس در آئین‌نامه استخدامی فرزندان شاهد به زودی اجرا می‌شود آئین‌نامه استخدامی فرزندان شاهد در دست تهیه است و کار آن به اتمام رسیده و در روزهای آینده جستار حمایت از تولید ملی باید ما مسئله‌ی اقتصاد کشور را حل کنیم البتّه اجرا به عهده‌ی دولت است؛ دولت است که باید در ثبت نام دوره های کمک پرستاری آغاز شد نظام سلامت سلامت نیوز نظام سلامت سلامت نیوزعلاقمندان و متقاضیان شغل در بیمارستان ها و درمانگاه های دولتی می توانند با شرکت پایگاه بسیج شهید دولت آبادی حوزهتهران روایت محسن مخملباف پایگاه بسیج شهید دولت آبادی حوزهتهران امام مصلح سید و الشریف حضرت حاج علی حسینی خامنه ای پارسی نیوز پایگاه بزرگ و پیشرفته خبری «خبرگزاری ایسنا» گرچه نرخ دلار در هفته‌های اخیر روند افزایشی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل گیلان به اطلاع اعضاء محترم می رساند سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان در نظر تاثیر درآمدهای نفتی بر توسعه اجتماعی در اقتصاد ایران چکیده در کشورهای دارای وفور منابع طبیعی از جمله ذخایر نفتی، درآمدحاصل از منابع ،به دلایل جستار امنیت ملّی جستار بیانات رهبری کلیدواژه امنیت ملّی وقتی‌که یک ملّتی مورد تهدید دشمن قرار دارد



لینک منبع :بسیج ملی تغذیه سالم در کشور اجرا می شود

بسیج ملی تغذیه سالم در کشور اجرا می شود/ ارائه مشاوره ... - خبرگزاری مهر www.mehrnews.com/.../بسیج-ملی-تغذیه-سالم-در-کشور-اجرا-می-شود-ارائه-مشاوره-رایگان‎Cached21 دسامبر 2016 ... طرح تغذیه سالم توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سراسر کشور اجرا می شود. بسیج ملی تغذیه سالم در سراسر کشور اجرا می شود - اخبار رسمی https://news.akhbarrasmi.com/.../بسیج-ملی-تغذیه-سالم-در-سراسر-کشور-اجرا-می-شود/‎Cached21 دسامبر 2016 ... وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طرح ملی بسیج تغذیه سالم را در سراسر کشور اجرا می کند. بسیج ملی تغذیه سالم در کشور اجرا می شود/ ارائه مشاوره رایگان - خبرلند khabarland.com/.../بسیج-ملی-تغذیه-سالم-در-کشور-اجرا-می-شود-ارائه-مشاوره-رایگان-1‎Cached30 مه 2017 ... کمپین «۱، ۲، ۳ غذای سالم» با عنوان بسیج ملی تغذیه سالم به جهت فرهنگسازی و اطلاع رسانی در زمینه اصلاح الگوی غذایی و کاهش مصرف قند، نمک و ... - بسیج ملی تغذیه سالم در سراسر کشور اجرا می شود www.banounews.ir/.../بسیج-ملی-تغذیه-سالم-در-سراسر-کشور-اجرا-می-شود‎Cached21 دسامبر 2016 ... وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طرح ملی بسیج تغذیه سالم را در سراسر کشور اجرا می کند. بسیج ملی تغذیه سالم در کشور اجرا می شود/ ارائه مشاوره ... - خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30074702 21 دسامبر 2016 ... بسیج ملی تغذیه سالم در کشور اجرا می شود/ ارائه مشاوره رایگان ... صنایع غذایی برگزار شد، گزارش تازه ای از وضع شیوع بیماری ها در کشور خوانده شد. پورتال-شبکه بهداشت و درمان اشتهارد-شبکه بهداشت و درمان اشتهارد/آغار ... www.abzums.ac.ir/Portal/home/?news/139893/...بسیج-ملی-تغذیه‎Cachedپورتال--وب سایت شبکه بهداشت و درمان شهرستان اشتهارد که تازه تاسیس می باشد و ... علوم پزشکی لبرز و حمایتهای وزارت بهداشت و درمان و خدمات بهداشتی کشور زده شد تا ... وی با بیان اینکه بسیج ملی تغذیه سالم از ۲۹ آذر تا ۱۵ دی اجرا می شود، افزود: ... بسیج ملی تغذیه سالم در سراسر کشور اجرا می شود - ایران آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../بسیج-ملی-تغذیه-سالم-در...کشور-اجرا-می-شود/6250809 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طرح ملی بسیج تغذیه سالم را در سراسر کشور اجرا می کند. ایران آنلاین / کمپین « 1،2،3 غذای سالم » با ... از 29 آذر تا 15 دی ماه، بسیج ملی تغذیه سالم در سراسر کشور اجرا می شود ... fardistebkar.com/?p=2887 22 دسامبر 2016 ... کمپین « ۱،۲،۳ غذای سالم » با عنوان بسیج ملی تغذیه سالم به منظور فرهنگسازی ... های قلبی عروقی است از ۲۹ آذر تا ۱۵ دی در سراسر کشور اجرا می شود. برگزاری بسیج ملی تغذیه 3،2،1 تغذیه سالم www.bums.ac.ir/Index.aspx?page...lang...‎Cached31 دسامبر 2016 ... برگزاری بسیج ملی تغذیه ۳،۲،۱ تغذیه سالم ... همت واحد بهبود تغذیه جامعه ازتاریخ ۲۹ آذر ماه لغایت ۱۴ دیماه در استان همزمان با سراسر کشور اجرا می شود. بسیج ملی تغذیه سالم در کشور اجرا می شود/ ارائه مشاوره رایگان www.24khabar.com/.../بسیج-ملی-تغذیه-سالم-در-کشور-اجرا-می-شود-ارائه-مشاوره-رایگان/‎Cachedکمپین «۱، ۲، ۳ غذای سالم» با عنوان بسیج ملی تغذیه سالم به جهت فرهنگسازی و اطلاع رسانی در زمینه اصلاح الگوی غذایی و کاهش مصرف قند، نمک و چربی که مهم ترین ...