مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش تهیه ماکارونی با پنیر خوشمزه

[ad_1]

آموزش تهیه ماکارونی با پنیر خوشمزه

آموزش تهیه ماکارونی با پنیر خوشمزه 

برای شما یک آموزش تصویری عالی داریم که با استفاده از ماکارونی و پنیر می توان غذای عالی را پخت و از آن لذت برد. 

آموزش تهیه ماکارونی با پنیر خوشمزه

مواد لازم

۲۰۰ گرم پنه (ماکارونی) لوله ای (حدود ۲ پیمانه)

۳ پیمانه پنیر چدار

سس آلفردو

شیر

نمک

فلفل

آموزش تهیه ماکارونی با پنیر خوشمزه

فر را روی دمای ۳۷۵ درجه گرم کنید.

آموزش تهیه ماکارونی با پنیر خوشمزه

ماکارونی ها را بپزید. پس از آن که ماکارونی ها پخته شد نصف آن را داخل ظرف مانند شکل زیر بریزید. نیازی نیست که داخل ظرف را چرب کنید.

آموزش تهیه ماکارونی با پنیر خوشمزه

اکنون می خواهیم سس را آماده کنیم. یک شیشه سس آلفردو را داخل قابلمه یا تاوه بریزید. شیشه خالی را با شیر پر کنید و روی سس داخل قابلمه بریزید. روی اجاق گاز با حرارت بالا قرار دهید و مدام هم بزنید. هنگامی که ترکیب سس و شیر جوشید از روی گاز بردارید و نصف آن را روی ماکارونی هایی که در ظرف ریخته اید خالی کنید و هم بزنید.

آموزش تهیه ماکارونی با پنیر خوشمزه

نصف پنیر چدار رنده شده را روی مواد ماکارونی و سس بریزید و هم بزنید.

آموزش تهیه ماکارونی با پنیر خوشمزه

سپس باقی ماکارونی، سس و پنیر را روی آن بریزید و خیلی آرام هم بزنید.

آموزش تهیه ماکارونی با پنیر خوشمزه

در انتها روی آن مقداری پنیر چدار رنده شده بریزید تا کاملا روی غذا را بپوشاند. نمک و فلفل به مقدار دلخواهتان به غذا اضافه کنید.

آموزش تهیه ماکارونی با پنیر خوشمزه

روی ظرف را با فویل بپوشانید و به مدت نیم ساعت داخل فر قرار دهید تا بپزد. بعد از نیم ساعت فویل را بردارید و بگذارید ۱۵ دقیقه دیگر در فر بپزد.

آموزش تهیه ماکارونی با پنیر خوشمزه

اکنون ماکارونی آماده است می توانید سرو کنید. این غذا برای ۶ الی ۸ نفر کافی است.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انواع ماکارونی ، انواع پاستا ، غذا با پاستا آموزش …در این بخش شما با انواع ماکارونی آشیانه ایپاستاپاستا با سس پستولازانیاغذای ساده آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان …روش تهیه سالاد پنیر کبابی با سبزیجات کبابی منوی رنگارنگ شب یلدا؛ سالاد میوه زمستانیدستور طرز تهیه ذرت مکزیکی اصل و مخصوص خوشمزه با قارچ و پنیرآشپزیدستور طرز تهیه ذرت مکزیکی اصل و مخصوص خوشمزه با قارچ و پنیر نمکستان برای این پست ماکارونی طرز تهیه ماکارونی دمی ایرانی با گوشت چرخ …ماکارونی دمی ایرانی طرز تهیه داخل قابلمه ای را از آب پر کنید و مقداری نمک و روغن آموزش طرز تهیه سوپ گشنیز تبریزی خوشمزه با ماستآشپزی و تغذیهآموزش آشپزیآموزش طرز تهیه سوپ گشنیز تبریزی خوشمزه با ماست آموزش آشپزی و دستور تهیه سوپ گشنیز آشنایی با روش تهیه ی ماکارونی سبزیجاتاین ماکارونی خوشمزه برای همه و مخصوصا گیاهخواران یک غذای فوق العاده است، با ما همراه لذت آموزش هنر آشپزی با سوران آشپزیطرز تهیه منوی یلدای سوران شماره نان کدو حلوایی طرز تهیه کـارپاچیو چغندر با سس طرز تهیه کیک ماکارونی پنیریطرز تهیه لازانیا با ماکارونی پروانه ایکیک پاستا مکزیکیچیز برگر طرز تهیه چیز برگر عالی و خوشمزه ایران …چیز برگر طرز تهیه گوشت را داخل کاسه ای بریزید و تخم مرغ ، سیر رنده شده ، پیاز رنده شده انواع ماکارونی ، انواع پاستا ، غذا با پاستا آموزش آشپزی آکا در این بخش شما با انواع ماکارونی آشیانه ایپاستاپاستا با سس پستولازانیاغذای سادهشام آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان سایت روش تهیه سالاد پنیر کبابی با سبزیجات کبابی منوی رنگارنگ شب یلدا؛ سالاد میوه زمستانی دستور طرز تهیه ذرت مکزیکی اصل و مخصوص خوشمزه با قارچ و پنیر آشپزی دستور طرز تهیه ذرت مکزیکی اصل و مخصوص خوشمزه با قارچ و پنیر نمکستان » برای این پست آموزش طرز ماکارونی طرز تهیه ماکارونی دمی ایرانی با گوشت چرخ کرده ماکارونی دمی ایرانی طرز تهیه داخل قابلمه ای را از آب پر کنید و مقداری نمک و روغن بریزید و آموزش طرز تهیه سوپ گشنیز تبریزی خوشمزه با ماست … آموزش آشپزی آموزش طرز تهیه سوپ گشنیز تبریزی خوشمزه با ماست آموزش آشپزی و دستور تهیه سوپ گشنیز خوشمزه و آشنایی با روش تهیه ی ماکارونی سبزیجات این ماکارونی خوشمزه برای همه و مخصوصا گیاهخواران یک غذای فوق العاده است، با ما همراه باشید لذت آموزش هنر آشپزی با سوران آشپزی طرز تهیه منوی یلدای سوران شماره نان کدو حلوایی طرز تهیه کـارپاچیو چغندر با سس مرکبات طرز تهیه کیک ماکارونی پنیری طرز تهیه لازانیا با ماکارونی پروانه ایکیک پاستا مکزیکی آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی آشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست چیز برگر طرز تهیه چیز برگر عالی و خوشمزه ایران کوک چیز برگر طرز تهیه گوشت را داخل کاسه ای بریزید و تخم مرغ ، سیر رنده شده ، پیاز رنده شده و آب



لینک منبع :آموزش تهیه ماکارونی با پنیر خوشمزه

Images for آموزش تهیه ماکارونی با پنیر خوشمزه طرز تهیه ماکارونی با پنیـر پیتـزا - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_1267.html‎Cached Similarپنیر پیتزا: 50 گرم رنده شده. طرز تهیه: شاید به خودتان بگویید ماکارونی را که ... و می‌گذاریم تا با حرارت ملایم بپزد، دقت کنید که خوشمزگی چاشنی ماکارونی به این نکته ... طرز تهیه ماکارونی با پنیر پیتزا بسیار خوشمزه و پرطرفدار - آرگا arga-mag.com/103578/طرز-تهیه-ماکارونی-با-پنیر-پیتزا‎Cached29 دسامبر 2016 ... طرز تهیه ماکارونی با پنیر پیتزا خوشمزه و لذیذ در منزل به صورت مرحله به مرحله و با بهترین روش را در این مطلب مشاهده خواهید کرد. طرز تهیه ماکارونی به سبک لازانیا – | آموزش آشپزی و طرز تهیه ... mavadelazem.com/?recipe=طرز-تهیه-لازانیا-با-ماکارونی‎Cached Similar21 ژوئن 2013 ... قارچ شسته شده را به چهار قسمت تقسیم می کنیم و با روغن ذیتون و کمی نمک و ... سس پنیر پارمیسای رنده شده و در صورت تمایل پنیر فانتینا را آماده ... آشنایی با روش تهیه ماکارونی با گوشت و پنیر - تبیان article.tebyan.net/.../آشنایی-با-روش-تهیه-ماکارونی-با-گوشت-و-پنیر‎Cached12 مه 2013 ... دو عدد پیاز را با یک فنجان روغن سرخ کرده و به آن زردچوبه می‌زنیم... ماکارونی با پنیر - انواع ماکارونی - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/pasta1/120801040339.html‎Cached Similarماکارونی با پنیر,طرز تهیه ماکارونی با پنیر,روش تهیه ماکارونی با پنیر,طرز پخت ماکارونی با پنیر,آموزش پخت ماکارونی با پنیر,مواد لازم برای ماکارونی با پنیر. ماکارونی با پنیر پارمسان - انواع ماکارونی - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/pasta1/120801040517.html‎Cached Similarماکارونی با پنیر پارمسان,طرز تهیه ماکارونی با پنیر پارمسان,روش تهیه ماکارونی با پنیر پارمسان,طرز پخت ماکارونی با پنیر پارمسان,آموزش پخت ماکارونی با پنیر ... طرز تهیه ماکارونی و پنیر - نمناک namnak.com/ماکارونی-پنیر.p677‎Cachedپنیر پارمزان رنده شده 50 گرم نان خشک شده آسیاب شده 50 گرم روش تهیه: ابتدا ماکارونی را آبکش نمایید و کنار بگذارید. شیر را همراه با پیاز و سیر روی حرارت بگذارید ... طرز تهیه ماکارونی با پنیر خوشمزه - پارس ناز www.parsnaz.com/طرز-تهیه-ماکارونی-با-پنیر-خوشمزه.html‎Cachedطرز تهیه ماکارونی با پنیر خوشمزه ماکارونی با پنیر طعم عالی دارد و غذای امروزی نیز محسوب می گردد برای آماده سازی این غذای عالی دستور زیر را دنبال. آموزش تهیه ماکارونی با پنیر خوشمزه - پارس ناز www.parsnaz.com/آموزش-تهیه-ماکارونی-با-پنیر-خوشمزه.html‎Cachedآموزش تهیه ماکارونی با پنیر خوشمزهبرای شما یک آموزش تصویری بی نظیر داریم که با استفاده از ماکارونی و پنیر می‌توان غذای بی نظیر را پخت و از آن لذت.