مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه سالاد کدو و زیتون خوشمزه

[ad_1]

طرز تهیه سالاد کدو و زیتون خوشمزه

طرز تهیه سالاد کدو و زیتون خوشمزه 

برای تهیه بهترین سالاد از کدو و زیتون می توانید از آموزش زیر استفاده کنید تا سالاد سالم و مقوی را دست کنید و از خوردن آن لذت ببرید. 

 

مواد مورد نیاز:
کدو: 700 گرم
ساقه کرفس (درشت خردشده): 2 عدد
زیتون سیاه (بدون هسته و حلقه ای شده): 100 گرم
کاپاریس: 2 ق س
مغز آفتابگردان: 100 گرم
پاپریکا شیرین (پرک شده): 2 ق س
نمک و فلفل: به میزان لازم
روغن زیتون: 4 ق س
روغن مایع: 3 ق س

طرز تهیه سالاد کدو و زیتون خوشمزهروش تهیه:
1- کدو را از طول به صورت مساوی برش زده، سپس آن را داخل تابه ای به همراه روغن مایع سرخ کنید و داخل توری سیمی قرار دهید تا روغن اضافه آن خارج شود.

 

2- داخل کاسه ای کدو، کرفس، زیتون سیاه، کاپاریس، پاپریکا، نمک، فلفل و روغن زیتون را ریخته و با هم مخلوط کنید. بعد آن را درون ظرف درداری ریخته و به مدت 30 دقیقه در یخچال قرار دهید.

 

3- مواد را داخل ظرفی ریخته و روی آن مغز آفتابگردان بپاشید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انواع سالاد آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و این سالاد کنار غذا خیلی می چسبه تابستانِ ارگانیک سالاد کدو روبانی سالاد مرغ اندونزی آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان …قهوه موکا طرز تهیه قهوه موکا نوشیدنی های عالی برای رفع عطش و تشنگی با نوشیدن طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی خوشمزه با پنیر و قارچ طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی ، ذرت مکزیکی خانگی ، ذرت مکزیکی طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی طرز تهیه جوجه کباب لاری یکی از خوشمزه‌ترین و …طرز تهیه جوجه کباب لاری،جوجه کباب لاری،جوجه کبابطرز تهیه جوجه کباب لاری یکی از طرز تهیه کاپ کیک هویج و سیب چطوری یک کاپ کیک خوشمزه …طرز تهیه کاپ کیک هویج و سیباین کاپ کیک یکی از کیک‌هایی است که می‌توانید در آن از سیب طرز تهیه سالاد تبوله سایت جامع آموزش آشپزیطرز تهیه بهترین و لذیذترین غذاهای ایرانی و فرنگی ، آموزش پخت کیک و شیرینی ، روش تهیه سالاد کلم طرز تهیه سالاد کلم و فلفل با سس …سالاد کلم و فلفل با سس مخصوص برای تهیه سالاد کلم ابتدا کلم ها را به صورت باریک و رشته شور مخلوط طرز تهیه بهترین و خوشمزه ترین شور …غذاهای اصلی سوپ و آش آشپزی ماکروفر املت و کرپ پلو و چلو پوره خوراک خورش سوفله و طرز تهیه غذای خوشمزه و خیلی سریع با سیب زمینیطرز تهیه سالاد سالمون فرانسوی سالادی سالم و ساده عکس طرز تهیه خوراک گوشت و انواع سالاد آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان بعد از خوردن این سالاد، سیر می شوید سالادی با بهترین میوه های فصل درست کنید سالاد تابستانی آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان سایت قهوه موکا طرز تهیه قهوه موکا نوشیدنی های عالی برای رفع عطش و تشنگی با نوشیدن این طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی خوشمزه با پنیر و قارچ طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی ، ذرت مکزیکی خانگی ، ذرت مکزیکی طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی خوشمزه طرز تهیه جوجه کباب لاری یکی از خوشمزه‌ترین و نرم‌ترین انواع طرز تهیه جوجه کباب لاری،جوجه کباب لاری،جوجه کبابطرز تهیه جوجه کباب لاری یکی از خوشمزه طرز تهیه کاپ کیک هویج و سیب چطوری یک کاپ کیک خوشمزه درست کنیم؟ طرز تهیه کاپ کیک هویج و سیباین کاپ کیک یکی از کیک‌هایی است که می‌توانید در آن از سیب و هویج طرز تهیه سالاد تبوله سایت جامع آموزش آشپزی طرز تهیه بهترین و لذیذترین غذاهای ایرانی و فرنگی ، آموزش پخت کیک و شیرینی ، روش تهیه سالاد و سالاد کلم طرز تهیه سالاد کلم و فلفل با سس مخصوص ایران کوک سالاد کلم و فلفل با سس مخصوص برای تهیه سالاد کلم ابتدا کلم ها را به صورت باریک و رشته ای خرد شور مخلوط طرز تهیه بهترین و خوشمزه ترین شور مخلوط خانگی شور مخلوط تمام سبزی ها را به اندازه دلخواه خرد کنید سپس بشوئید و روی پارچه تمیزی پهن کنید طرز تهیه غذای خوشمزه و خیلی سریع با سیب زمینی طرز تهیه سالاد سالمون فرانسوی سالادی سالم و ساده عکس طرز تهیه خوراک گوشت و لوبیا با طرز تهیه سالاد کدو حلوایى



لینک منبع :طرز تهیه سالاد کدو و زیتون خوشمزه

طرز تهیه سالاد کدو و زیتون خوشمزه - پارس ناز www.parsnaz.com/طرز-تهیه-سالاد-کدو-زیتون-خوشمزه.html طرز تهیه سالاد کدو و زیتون خوشمزه ،آشپزی با کدو سبز،آموزش درست کردن سالاد کدو، آموزش تهیه سالاد کدو و زیتون،طرز تهیه بهترین سالاد زیتون،آموزش سالاد جدید. طرز تهیه سالاد کدو و زیتون خوشمزه - مجله سلامتی عطارباشی www.aloattari.ir/2016/18073/طرز-تهیه-سالاد-کدو-زیتون-خوشمزه 25 دسامبر 2016 ... برای تهیه بهترین سالاد از کدو و زیتون می توانید از آموزش زیر استفاده کنید تا سالاد سالم و مقوی را دست کنید و از خوردن آن لذت ببرید. طرز تهیه سالاد کدو و زیتون خوشمزه -آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/...aka/news2017710454585579.html‎Cached30 ژوئن 2017 ... طرز تهیه سالاد کدو و زیتون خوشمزه ،آشپزی با کدو سبز،آموزش درست کردن سالاد کدو، آموزش تهیه سالاد کدو و زیتون،طرز تهیه بهترین سالاد ... طرز تهیه سالاد کدو با زیتون و عکس سالاد کدو با زیتون - ویکی متن wikimatn.ir/طرز-تهیه-سالاد-کدو-با-زیتون-عکس-سالاد/ 4 آوریل 2017 ... طرز تهیه سالاد کدو با زیتون را در این پست یاد بگیرید. ... سالاد کدو با زیتون جزو سالاد های آسان ، خوشمزه ، دلنشین ، پرطرفدار و پرمصرف محسوب می ... طرز تهیه سالاد کدو و زیتون خوشمزه - دانلود کلیپ و فیلم www.oaudiovideo.com/search/طرز_تهیه_سالاد_کدو_و_زیتون_خوشمزه طرز تهیه سالاد کدو و زیتون خوشمزه. دانلود طرز تهیه کیک تولد واسه جشن عروسی - نوش جووون · دانلود اموزش پخت پیتزای دو طبق · دانلود اشپز خانه لوییم ویدا - کوکو کدو ... طرز تهیه سالاد کدو و زیتون خوشمزه - خواندنی های مد و لباس modinto.com/p8433/طرز-تهیه-سالاد-کدو-و-زیتون-خوشمزه‎Cached22 دسامبر 2016 ... طرز تهیه سالاد کدو و زیتون خوشمزه ،آشپزی با کدو سبز،آموزش درست کردن سالاد کدو، آموزش تهیه سالاد کدو و زیتون،طرز تهیه بهترین سالاد ... طرز تهیه سالاد کدو و زیتون خوشمزه - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/طرز_تهیه_سالاد_کدو_و_زیتون_خوشمزه‎Cachedدانلود سالاد زیتون و سبزیجات ... دانلود گوجه فرنگی خشک شده در روغن زیتون خوشمزه ,سالم و آسان · دانلود کیش و زندگی - طرز تهیه سالاد تبوله - خوشمزه ولذیذ (فیلم). آموزش کامل طرز تهیه سالاد کدو سبز خوشمزه و مجلسی - پاتوق من mepatogh.ir/12419/zucchini-salad/‎Cached27 ا کتبر 2016 ... دستور آشپزی و طرز تهیه سالاد کدو سبز خوشمزه و مجلسی در منزل ... برای تهیه سس سالاد کدو سرکه،شکر،روغن زیتون،پودر آویشن ونمک،فلفل را با هم ... طرز تهیه چند سالاد خوشمزه - نمناک namnak.com/طرز-تهیه-چند-سالاد-خوشمزه.p9190‎Cachedطرز تهیه چند سالاد خوشمزه و طرز تهیه سالاد های خارجی و طرز تهیه سالاد های خوشمزه و رژیمی ... طرز تهیه: سبزیجات خرد شده را در ظرفی با هم مخلوط کنید. تن ماهی و زیتون ها را با ... سس مایونز 2 قاشق غذا خوری. سالاد کدو. طرز تهیه : کدو را ریز کرده و سرخ کنید . طرز تهیه سالاد اندونزی خوشمزه و مخصوص - پرشین استار www.persian-star.org/طرز-تهیه-سالاد-اندونزی-خوشمزه-مخصوص/‎Cachedطرز تهیه سالاد اندونزی خوشمزه و مخصوص، تزیین سالاد اندونزی، آموزش سالاد ... سپس آب لیموترش و روغن زیتون را نیز اضافه کنید و به آرامی هم بزنید تا مواد له نشود.