مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عرضه عمومی اپلیکیشن نما برای شناسایی اسکناس های قانونی

[ad_1]

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، برای آموزش و اطلاع‌رسانی به مردم و معرفی فاکتورهای امنیتی در اسکناس و ایران چک، بانک مرکزی اقدام به تامین نرم‌افزار «نما» (نرم‌افزار معرفی اسکناس) کرده ‌است. این نرم‌افزار رایگان در دسترس عموم قرار گرفته است.

نرم‌افزار یاد شده به گونه‌ای طراحی شده که پس از نمایان شدن نقاط درج فاکتورهای امنیتی اسکناس و ایران چک و لمس آن توسط کاربر، اطلاعات مربوطه همزمان در قالب متن، تصویر و فایل صوتی فراهم شود.

«نما» قابلیت شناسایی اسکناس‌ها و ایران‌چک‌های در جریان و چاپ شده در سال‌های اخیر از جمله اسکناس‌های ۵۰۰۰ ریالی، ۱۰۰۰۰ ریالی، ۲۰۰۰۰ ریالی، ۵۰۰۰۰ ریالی و ۱۰۰۰۰۰ریالی و ایران‌چک‌‌های ۵۰۰۰۰۰ ریالی جدید و قدیم و همچنین ایران‌چک ۱۰۰۰۰۰۰ ریالی را، هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین برای کاربر فراهم می‌آورد.

این نرم‌افزار صرفا ابزاری تعاملی برای اطلاع رسانی به شمار می‌آید و امکان شناسایی جعل از غیر‌جعل را ندارد.

بر اساس گزارش ها در حال حاضر تکنولوژی شناسایی جعل از غیر‌جعل از طریق تلفن همراه هوشمند در هیچ یک از کشورهای جهان فراهم نشده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ دوگانه سوز



لینک منبع :عرضه عمومی اپلیکیشن نما برای شناسایی اسکناس های قانونی

عرضه عمومی اپلیکیشن نما برای شناسایی اسکناس های قانونی - جام جم jamejamonline.ir/.../عرضه-عمومی-اپلیکیشن-نما-برای-شناسایی-اسکناس-های-قانونی نرم‌افزار واقعیت افزوده‌ «نما»، برای شناسایی اسکناس و ایران چک در دسترس عموم قرار گرفت. عرضه عمومی اپلیکیشن نما برای شناسایی اسکناس های قانونی - کلیک ... click.ir/1395/09/29/iran-let-public-use-of-nama-application/‎Cachedنرم‌افزار واقعیت افزوده‌ «نما»، برای شناسایی اسکناس و ایران چک در دسترس عموم قرار گرفت. به گزارش کلیک، برای آموزش و اطلاع‌رسانی به مردم و معرفی فاکتورهای ... عرضه عمومی اپلیکیشن نما برای شناسایی اسکناس های قانونی ... hendevaneh.com/عرضه-عمومی-اپلیکیشن-نما-برای-شناسایی-ا/ عرضه عمومی اپلیکیشن نما برای شناسایی اسکناس های قانونی. به گزارش آی تابناک : برای آموزش و اطلاع‌رسانی به مردم و معرفی فاکتورهای امنیتی در اسکناس و ایران چک، ... عرضه عمومی اپلیکیشن نما برای شناسایی اسکناس های قانونی | اتحادیه ... babolcomputer.ir/.../عرضه-عمومی-اپلیکیشن-نما-برای-شناسایی-ا/‎Cachedبه گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، با توجه به الزامات موجود برای آموزش و اطلاع‌رسانی به مردم در راستای معرفی فاکتورهای امنیتی موجود در اسکناس و ایران چک، بانک ... عرضه عمومی اپلیکیشن نما برای شناسایی اسکناس های قانونی - قطره www.ghatreh.com/.../عرضه-عمومی-اپلیکیشن-نما-برای-شناسایی-اسکناس-های-قانونی‎Cached19 دسامبر 2016 ... نرم افزار واقعیت افزوده «نما»، برای شناسایی اسکناس و ایران چک در دسترس عموم قرار گرفت. به گزارش کلیک، برای آموØ. عرضه عمومی اپلیکیشن نما برای شناسایی اسکناس های قانونی - اتحادیه ... babolcomputer.blogfa.com/post/24 اتحادیه کامپیوتر و ماشینهای اداری بابل - عرضه عمومی اپلیکیشن نما برای شناسایی اسکناس های قانونی - شهرستان بابل - اتحادیه کامپیوتر و ماشینهای اداری بابل. عرضه عمومی اپلیکیشن نما برای شناسایی اسکناس های قانونی | اخبار ... elim.ir/fa/.../عرضه-عمومی-اپلیکیشن-نما-برای-شناسایی-اسکناس-های-قانونی/ 21 دسامبر 2016 ... نرم‌افزار واقعیت افزوده‌ «نما»، برای شناسایی اسکناس و ایران چک در دسترس عموم قرار گرفت. عرضه عمومی اپلیکیشن نما برای شناسایی اسکناس های قانونی | کلیک vista.ir/cdn/32122790‎Cached19 دسامبر 2016 ... نرم‌افزار واقعیت افزوده‌ «نما»، برای شناسایی اسکناس و ایران چک در دسترس عموم قرار گرفت. به گزارش کلیک، برای آموزش و اطلاع‌رسانی به مردم و ... عرضه عمومی اپلیکیشن نما برای شناسایی اسکناس های قانونی - پایگاه ... tnews.ir/news/421076351284.html‎Cached20 دسامبر 2016 ... به گزارش تیتر امروز ، نرم افزار واقعیت افزوده «نما»، برای شناسایی اسکناس و ایران چک در دسترس عموم قرار گرفت. برای آموزش و اطلاع رسانی به مردم ... عرضه عمومی اپلیکیشن نما برای شناسایی اسکناس های قانونی - جام جم ... khabarfarsi.com/u/30047619 21 دسامبر 2016 ... عرضه عمومی اپلیکیشن نما برای شناسایی اسکناس های قانونی. به گزارش جام جم آنلاین به نقل از کلیک، برای آموزش و اطلاع رسانی به مردم و معرفی ...