مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پیام های امنیتی تلگرام فارسی سازی شدند

[ad_1]

 

کد مطلب: 426753

پیام های امنیتی تلگرام فارسی سازی شدند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۸

کاربران ایرانی تلگرام برای دریافت کد احراز هویت به زبان فارسی، پیام های مربوطه را از مدیریت این پیام رسان موبایلی دریافت می کنند.

به گزارش خبرآنلاین، این حرکت در راستای توجه بیشتر به فارسی زبانان که بیشترین تعداد کاربران اپلیکیشن را دارند، صورت گرفته است و پیام های امنیتی را مستقیما از تیم مدیریت تلگرام به زبان بومی خود دریافت می کنند.
تصاویر زیر توسط کاربران ایرانی حین دریافت کد و توصیه امنیتی برای جلوگیری از دسترسی غیر قانونی به اکانت کاربران به ثبت رسیده است:


 

 

 

کلمات کلیدی : تلگرام

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

معرفی همه ربات‌های فارسی تلگرام – شاهوار دات نتابزارهای اینترنتپانوشت در این مطلب فقط به معرفی ربات‌های فارسی پرداختیم و از معرفی ربات‌های خبرگزاری فارس صفحه اصلی قاسمی عنوان کرد نشست ایران، روسیه و ترکیه درخصوص بحران سوریه دی در مسکورایزنی‌های آپدیت مرجع برنامه اندروید و کامپیوتر از جدیدترین و محبوب ترین برنامه ها در زمینه ی چراغ قوه برای اسمارت فون های آذر ساعت فایل های آپدیت آفلاین برای آنتی ویروس برای همه ورژن ها و نسخه ها موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ یاس دانلود دانلود بازی و نرم افزاربه هزار کاربر پیام رسان بپیوندید برخی از امکانات سامانه ارسال اس ام اس پیام رسان پارسینهپارسینه سایت خبری پارسینه آنطور که به نظر می‌رسد دولت رغبتی نسبت به قضایی عصر ایران نکات جالب و خواندنی درباره‌ سنگاپور عکس نگاهی به بوئینگ افسانه ای عکس معروف دانلود نسخه جدید تلگرام برای اندرویددانلود نسخه جدید مسنجر تلگرام برای اندروید با استفاده از برنامه تلگرام شما آشنایی با نرم افزار پیام رسان ایمن تلگرام …آشنایی با نرم افزار بروزرسانی ۱۳۹۵۰۴۱۷ همانطور که می دانید برنامه های معرفی همه ربات‌های فارسی تلگرام – شاهوار دات نت ابزارهای اینترنت پانوشت در این مطلب فقط به معرفی ربات‌های فارسی پرداختیم و از معرفی ربات‌های انگلیسی دانلود نسخه جدید تلگرام برای اندروید دانلود نسخه جدید مسنجر تلگرام برای اندروید با استفاده از برنامه تلگرام شما آشنایی با نرم افزار پیام رسان ایمن تلگرام آشنایی با نرم افزار بروزرسانی ۱۳۹۵۰۴۱۷ همانطور که می دانید برنامه های پیام پرسشها و پاسخ های کامپیوتری آموزشی پرسشها و پاسخ های کامپیوتری موقع وصل شدن از طریق کارت اینترنت با اشکال مواجه می‌شوم دیار دانلوددانلود رایگان نرم افزار عکاسی از ظریف ترین و زیباترین جلوه های هنری قرن اخیر است عکس حافظ جذاب ترین خاطره ها و آموزش بلاک و آنبلاک کردن یک شماره در تلگرام آموزش بلاک و آنبلاک کردن یک شماره در تلگرام اپلیکیشن تلگرام یکی نرم افزار های ارتباطی پر آذر ساعت فایل های آپدیت آفلاین برای آنتی ویروس برای همه ورژن ها و نسخه ها تا چگونه بفهمیم که هک شده ایم چگونه بفهمیم که هک شده ایم ؟ راههای زیادی هست که به کمک آنها بفهمیم هک شده ایم یا نه؟ ‌مهم‌ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد وزارت اطلاعات اعلام کرد بمب‌گذاری در تهران و سایر استان‌ها وزارت اطلاعات اعلام کرد بمب‌گذاری در تهران و سایر استان‌ها خنثی شد تروریست‌ها بازداشت شدند



لینک منبع :پیام های امنیتی تلگرام فارسی سازی شدند

پیام های امنیتی تلگرام فارسی سازی شدند - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/614819/ict/software‎Cached21 دسامبر 2016 ... کاربران ایرانی تلگرام برای دریافت کد احراز هویت به زبان فارسی، پیام های مربوطه را از مدیریت این پیام رسان موبایلی دریافت می کنند. پیام های امنیتی تلگرام فارسی سازی شدند - رویداد۲۴ www.rouydad24.ir/fa/.../پیام-های-امنیتی-تلگرام-فارسی-سازی-شدند‎Cached22 دسامبر 2016 ... کاربران ایرانی تلگرام برای دریافت کد احراز هویت به زبان فارسی، پیام های مربوطه را از مدیریت این پیام رسان موبایلی دریافت می کنند. پیام های امنیتی تلگرام فارسی سازی شدند - پایگاه خبری هم رسان hamresan.net/پیام-های-امنیتی-تلگرام-فارسی-سازی-شدند/ 26 دسامبر 2016 ... هم رسان: کاربران ایرانی تلگرام برای دریافت کد احراز هویت به زبان فارسی، پیام های مربوطه را از مدیریت این پیام رسان موبایلی دریافت می کنند. پیام های امنیتی تلگرام فارسی سازی شدند | خبرآزاد www.khabarazad.com/93963/پیام-های-امنیتی-تلگرام-فارسی-سازی-شدند/ 21 دسامبر 2016 ... پیام های امنیتی تلگرام فارسی سازی شدند. کاربران ایرانی تلگرام برای دریافت کد احراز هویت به زبان فارسی، پیام های مربوطه را از مدیریت این پیام ... پیام‌های امنیتی تلگرام فارسی شد - کلیک | نبض فناوری و اطلاعات click.ir/1395/10/02/12358963547/‎Cached... مذاکرات متعددی با مدیران تلگرام صورت گرفته و قرار بر همکاری این شرکت با دولت شد. ... صورت داده و پیام‌های امنیتی خود را علاوه بر متن انگلیسی با ترجمه فارسی برای ... ۱٫۵ گیگاهرتز; ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا ... پیام های امنیتی تلگرام فارسی شدند - گجت نیوز gadgetnews.ir/143044/پیام-های-امنیتی-تلگرام-فارسی-شدند؛-اقد/‎Cached22 دسامبر 2016 ... مدتی است که پیام های امنیتی تلگرام به زبان فارسی برای کاربران ارسال می‌شوند تا با این کار قدم مثبتی در جهت تامین امنیت کاربران این شبکه ... پیام‌های امنیتی تلگرام فارسی شد +عکس - افکار نیوز www.afkarnews.ir/.../578888-پیام-های-امنیتی-تلگرام-فارسی-شد-عکس‎Cached23 دسامبر 2016 ... پیام‌های امنیتی تلگرام فارسی شد +عکس ... جدید پیام‌ امنیتی دیگری نیز از سوی برای کاربر ارسال می‌شود که اکنون این پیام هم فارسی‌سازی شده است. پیام‌های امنیتی تلگرام فارسی شد (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../پیام‌های-امنیتی-تلگرام-فارسی-شد-عکس‎Cached22 دسامبر 2016 ... پس از نصب تلگرام بر روی دستگاه جدید پیام‌ امنیتی دیگری نیز از سوی برای کاربر ارسال می‌شود که اکنون این پیام هم فارسی‌سازی شده است. پیام های امنیتی تلگرام فارسی سازی شدند - line today https://today.line.me/.../e32d7d3c2f2ba45424a74afeba8a401970357311483bf61c01751077e44df... 21 دسامبر 2016 ... به گزارش خبرآنلاین، این حرکت در راستای توجه بیشتر به فارسی زبانان که بیشتریت تعداد کاربران این اپلیکیشن را در بر می گیرند، صورت ... پیام های امنیتی تلگرام فارسی سازی شدند - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../پیام-های-امنیتی-تلگرام-فارسی-سازی-شدند/ کاربران ایرانی تلگرام برای دریافت کد احراز هویت به زبان فارسی، پیام های مربوطه را از مدیریت این پیام رسان موبایلی دریافت می کنند.