مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مقابله با روبات‌های قاتل در سال 2017

[ad_1]
 
 مقابله با روبات‌های قاتل در سال 2017

منظور از روبات‌های قاتل، سامانه‌های خودمختاری هستند که بدون دخالت اپراتور انسانی اهداف را شناسایی کرده و آن‌ها را مورد اصابت قرار می‌دهند. به ‌عنوان مثالی از سلاح‌های مذکور می‌توان به پهپادهایی اشاره کرد که افرادی با مشخصات خاص را تعقیب و آن‌ها به قتل می‌رسانند.

در نامه‌ی سرگشاده‌ای که سال گذشته توسط پژوهشگران برای سازمان ملل متحد ارسال شد، متخصصان هوش مصنوعی از روبات‌های قاتل به‌عنوان سومین تحول در جنگ بعد از اختراع باروت و تجهیزات هسته‌ای یاد کرده و هشدار دادند: «اگر ارتش کشورهای مختلف بخواهند به توسعه‌ی سلاح‌های هوشمند اقدام کنند، رقابتی تسلیحاتی اجتناب‌ناپذیری، در این زمینه و در سراسر دنیا به وجود خواهد آمد.»

دانشمندان با بیان این که فناوری یاد شده به جای چند دهه تنها در مدت چند سال فراگیر می‌شوند، در نامه‌ی مذکور اعلام کردند: «توسعه‌ی سلاح‌های هوشمند به نفع بشریت نیست»

به تازگی گزارشی منتشر شده است که نشان می‌دهد سازمان ملل متحد تصمیم گرفته است به خواسته دانشمندان پاسخ داده و کشورهای عوض آن موافقت کرده‌اند در سال 2017 ایجاد قوانینی در مورد سلاح‌های خودمختار را در اولویت قرار بدهد.

هفته‌ی گذشته 123 کشور عضو کنوانسیون ژنو رأی به تشکیل یک گروه از متخصصان بین‌المللی برای مقابله با مسئله‌ی روبات‌های قاتل و ممنوعیت توسعه‌ی آن‌ها دادند. به طور دقیق‌تر 19 کشور کاملاً مخالف توسعه‌ی روبات‌های قاتل هستند. به‌عنوان مثال مقامات کشور چین اعلام کرده‌اند برای اولین بار، تنظیم مقررات برای سلاح‌های مختار کاملاً احساس می‌شود. هدف این گروه حصول اطمینان از تشدید نشدن حملات علیه غیرنظامیان، ترورهای سیاسی و حملات تروریستی است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عصر ایران استقلال با این گل جابرانصاری و با کسب امتیاز امتیازی شد و در رتبه ششم جدول هم سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهاناین پیمانه موضوعاتی همچون ارزش دلار به بیشترین رقم در سال اخیر، پیش‌بینی قیمت در اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان دانشگاه توانستند با اسکن امواج مغز انسان، راه جدیدی برای افزایش اعتماد به اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزه عصر ایران استقلال با این گل جابرانصاری و با کسب امتیاز امتیازی شد و در رتبه ششم جدول هم امتیاز با سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهان این پیمانه موضوعاتی همچون ارزش دلار به بیشترین رقم در سال اخیر، پیش‌بینی قیمت در بازار اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی محققان دانشگاه توانستند با اسکن امواج مغز انسان، راه جدیدی برای افزایش اعتماد به نفس اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزهاخبار



لینک منبع :مقابله با روبات‌های قاتل در سال 2017

مقابله با روبات‌های قاتل در سال 2017 | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/fa/مقابله-با-روبات‌های-قاتل-در-سال-2017 20 دسامبر 2016 ... مقابله با روبات‌های قاتل در سال 2017. به گزارش واحد بین‌الملل سایبربان؛ هوش مصنوعی روزبه‌روز پیشرفت کرده و کشورهای بسیاری سعی دارند با ... Images for مقابله با روبات‌های قاتل در سال 2017 رویارویی با روبات های قاتل در سال 2017 میلادی - سرزه www.serze.com/رویارویی-روبات-قاتل-2017-میلادی-2569957/ 21 دسامبر 2016 ... مقابله با روبات های قاتل در سال 2017 سازمان ملل همگام به‌تازگی اعلام کرده است قصد دارد در سال 2017 میلادی، قوانین سخت‌گیرانه‌ای را برای توسعه‌ی ... مقابله با روبات های قاتل در سال 2017 - تی نیوز tnews.ir/news/c3a876416402.html 21 دسامبر 2016 ... وب سایت سایبربان: سازمان ملل متحد به تازگی اعلام کرده است قصد دارد در سال 2017، قوانین سخت گیرانه ای را برای توسعه ی سلاح های خودمختار ... مقابله با روبات‌های قاتل در سال 2017 | پست - بهتینا behtina.gdn/post/37149 پست با عنوان مقابله با روبات‌های قاتل در سال 2017 از وبلاگ مجله مطالب خواندنی. سازمان ملل تصمیم به مقابله با رباتهای قاتل گرفته است | گجت نیوز gadgetnews.ir/143426/سازمان-ملل-تصمیم-به-مقابله-با-رباتهای-ق/‎Cached24 دسامبر 2016 ... مقابله با رباتهای قاتل به شکل رسمی توسط سازمان ملل دنبال خواهد شد. ... سازمان ملل تصمیم گرفته است تا برای سال 2017، بحث و بررسی در خصوص ... ازدواج روبات‌ها در آینده ای نه چندان دور - ساعت24 www.saat24.com/news/226294/ازدواج-روبات-ها-در-آینده-ای-نه-چندان-دور 26 دسامبر 2016 ... روبات‌. ساعت 24- متخصصان هوش مصنوعی معتقدند اولین ازدواج میان انسان ها و ... و اعلام کرد در سال 2017 گروهی را برای مقابله با توسعه‌ی روبات‌های قاتل ... سازمان ملل تصمیم به مقابله با رباتهای قاتل گرفته است - تکنومون technomon.com/.../سازمان-ملل-تصمیم-به-مقابله-با-رباتهای-قاتل-گرفته-است‎Cached24 دسامبر 2016 ... مقابله با رباتهای قاتل به شکل رسمی توسط سازمان ملل دنبال خواهد شد. ... سازمان ملل تصمیم گرفته است تا برای سال 2017، بحث و بررسی در خصوص ... هشدار در خصوص توسعه‌ ربات های قاتل - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/.../هشدار-در-خصوص-توسعه‌-ربات-های-قاتل‎Cached17 نوامبر 2016 ... پیش از این سلاح‌های خودمختار یا ربات های قاتل را در فیلم‌هایی مانند ترمیناتور و جنگ ستارگان دیده بودیم؛ اما ... مقابله با روبات‌های قاتل در سال 2017. ربات‌های قاتل؛ افسانه‌ای که به واقعیت تبدیل شد | همه مطالب مدیا سنتر ... www.dw.com/fa-ir/رباتهای-قاتل-افسانهای-که-به.../g-17824190‎Cached31 جولای 2014 ... "ربات‌های قاتل" در بسیاری از ارتش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ ... ربات‌های نظامی هنوز در کنترل انسان‌ها هستند و حداقل ظاهرشان با ظاهر مخوف ربات قاتل ...