مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

میل جنسی در زنان و مردان چه تفاوتی دارد؟

[ad_1]

بامداد – ساختار بدنی مردان با زنان تفاوت های زیادی دارد ، ساختار جنسی و همچنین رفتار های جنسی نیز از این قاعده مستثنی نیستند، مردان نسبت به زنان از از لحاظ جنسی میل بیشتری دارند. همچنین آنها هر زمانی می توانند این میل را تحریک کنند ، اما حس جنسی زنان در شرایط خاصی تحریک می شود.

.

بله درست است. میل جنسی آقایون بیشتر از خانم ها نیست اما رک و راست تر است. اما برخلاف آقایون، منبع میل جنسی در خانم ها پیچیده تر است.

.

باور عمومی این است که خانم ها اهمیت بیشتری به رابطه احساسی در میل جنسی می دهند اما دیده می شود که به شدت تحت تاثیر عوامل اجتماعی و فرهنگی هم قرار دارند.

za4-3321

میل جنسی در خانم ها شدیداً متاثر از محیط و موقعیت است.

.

در زیر به شش الگوی میل جنسی در خانم ها و آقایان اشاره می کنم . یادتان باشد که ممکن است کسانی با این الگوها تفاوت داشته باشند.

.

۱- مردها بیشتر به رابطه جنسی فکر می کنند.

.

اکثریت مردهای بالغ زیر ۶۰ سال حداقل یکبار در روز به رابطه جنسی فکر می کنند. اما فقط یک چهارم خانم ها به این میزان روزانه درمورد رابطه جنسی فکر می کنند. با بالاتر رفتن سن در خانم و آقایون، این خیالپردازی ها کمتر می شود اما همچنان خیالپردازی های مردان در مورد رابطه جنسی دوبرابر خانم ها باقی می ماند. تحریک جنسی ناگهانی در مردها بسیار بیشتر از خانم ها گزارش شده و مردها خیالپردازیهای بیشتر و متفاوت تری دارند.

.

۲- مردها حریصانه تر دنبال رابطه جنسی هستند.

.

در ابتدای رابطه، در اواسط آن و بعد از گذشت سالیان سال از آن، مردها بیشتر از زن ها رابطه جنسی می خواهند. این مسئله فقط مختص افراد با گرایش جنسی عادی نیست، مردان همجنس باز هم خیلی بیشتر از زنان همجنس باز در کلیه مراحل رابطه رابطه جنسی می خواهند. مردها حتی تعداد بیشتری شریک جنسی طلب می کنند و علاقه بیشتری به رابطه جنسی های اتفاقی دارند. حتی در مواقعی که رابطه جنسی ممنوع است یا موقعیت آن وجود ندارد، مردها خیلی بیشتر از زنان دنبال رابطه جنسی هستند.

.

تقریباً دو سوم آقایون خودارضایی می کنند حتی بااینکه تقریباً نیمی از آنها درمورد آن احساس گناه می کنند. درعوض تقریباً ۴۰ درصد از خانم ها اقرار به خودارضایی می کنند و تکرر این خودارضایی ها هم بین خانم ها کمتر از آقایون است. فحشاء نیز نشاندهنده تمایل مردان به داشتن رابطه جنسی است نه برعکس آن.

.

۳- تمایل جنسی خانم ها بیشتر از آقایون تحت تاثیر عوامل اجتماعی و فرهنگی است.

.

گرایش خانم ها نسبت به آقایون در برابر رفتارهای جنسی مختلف با گذشت زمان بیشتر دستخوش تغییر می شود. خانم ها خیلی بیشتر از آقایون در تصمیمات خود درمورد رابطه جنسی تحت تاثیر همسالان خود هستند. خانم هایی که تحصیلات بالاتری دارند، فعالیت های جنسی متنوع تری را تجربه کرده اند. اما سطح تحصیلات در آقایون تفاوتی ایجاد نمی کند. خانم ها نسبت به آقایون تناقض بیشتری در اظهار ارزشهای خود درمورد رابطه جنسی قبل از ازدواج دارند.

.

اما چرا تمایل جنسی در خانم ها به نظر کمتر است و بیشتر تحت تاثیر قرار دارد؟ برخی می گویند این مسئله به قدرت بیشتر مردها در جامعه مربوط می شود، یا به انتظارات جنسی متفاوت تر مردها در مقایسه به خانم ها. مردها هرکاری می کنند تا رابطه جنسی داشته باشند تا بتوانند تمایلات دستگاه تناسلی خود را برآورده کنند. درمقابل، خانم ها درانتخاب شریک جنسی خود بسیار دقیق هستند چون این آنها هستند که در معرض باردار شدن قرار دارند و ممکن است مجبور شوند از یک بچه نگهداری کنند. کیفیت رابطه برای آنها بسیار مهمتر از مردان است چون آنها شریکی می خواهند که با آنها بماند و از فرزندشان نگهداری کند. حتی برایشان مهم است که با کسی باشند که وضعیت مالی قابل قبولی داشته باشد تا بتواند از فرزندشان حمایت بهتری بکند.

.

۴. خانم ها برای ارضای جنسی راهی کمتر مستقیم انتخاب می کنند.

.

خانم ها و آقایون راه های متفاوتی را برای رسیدن به میل جنسی خود می پیمایند. از خیلی از خانم ها میل آنها بیشتر از بین گوشهایشان شروع می شود تا پاهایشان. برای خانم ها حتماً باید یک موضوع و طرح اولیه وجود داشته باشد تا رمان عشقیشان نوشته شود. این اشتیاق است که سوخت تمایل آنها را تشکیل می دهد.

.

تمایل جنسی خانم ها خیلی بیشتر وابسته به موقعیت، درونی و احساسی است. اما درمقابل مردها نیازی به اینهمه خیالپردازی ندارند چون رابطه جنسی برایشان بسیار ساده تر و سرراست تر است.

.

این به آن معنا نیست که مردها به دنبال صمیمیت، عشق، و رابطه نزدیک نیستند. آنها فقط نقش رابطه جنسی را متفاوت تر می بینند. خانم ها می خواهند که اول حرف بزنند، نزدیک بشوند، و بعد رابطه جنسی داشته باشند اما برای آقایون رابطه جنسی همان رابطه و نزدیکی است. رابطه جنسی زبانی است که مردها برای ابراز احساسات خود استفاده می کنند. رابطه جنسی زبان صمیمیت مردهاست.

.

۵- ارگاسم و ارضای جنسی در خانم ها با آقایون متفاوت است.

.

تعیین میزان ارگاسم در خانمها درمقابل آقایون کار دشواری است اما درمورد مدت زمانی که می کشد مردها یا زن ها به ارگاسم برسند اطلاعات دارند. برای مردها به طور متوسط چها ردقیقه از زمان داخل شدن تا ارضاء طول می کشد اما این مدت برای خانم ها ۱۰ تا ۱۱ دقیقه است، البته اگر به ارگاسم برسند.

.

این یک تفاوت دیگر بین دو جنسیت است: یعنی چند وقت یکبار در طول رابطه جنسی ارگاسم می شوند. درمیان مردان ۷۵% همیشه به ارگاسم می رسند و این میزان برای خانم ها ۲۶ درصد است.

.

۶- تمایل جنسی در خانم ها کمتر از آقایون تحت تاثیر دارو است.

.

ازآنجاکه تمایل جنسی آقایون درمقایسه با خانم ها مستقیم تر وابسته به بیولوژی است، جای تعجب نیست که کم بودن تمایل جنسی در آنها راحت تر با داروها درمان شود. مردها می توانند برای اکثر مشلات جنسی خود از دارو استفاده کنند و نتیجه بگیرند اما درمورد خانم ها استفاده از دارو برای بالا بردن میل جنسی چندان موثر نیست.

.

تستوسترون هورمونی است که در مردها و زن ها به میل جنسی مرتبط است. اما این هورمون درمردها با میل جنسی پایین سریعتر از زن ها عمل می کند. در میل جنسی یک عامل هورمونی وجود دارد که درموردها بسیار مهمتر از خانم هاست.

منبع:ناقلا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

هیجان جنسی در زن و مرد چیست و چه تفاوتی با هم دارد ایجاد هیجان جنسی در زن و مرد طبق پژوهش های و به ۴ بخش تقسیم میشود ۱ مرحله تحریکآموزش روابط صحیح زناشویی همه چیز در باره روابط …روابط جنسی در ازدواج و استحکام روابط خانواده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد مشکلات جنسی زنان چیستند و چگونه درمان می شوند؟مشکلات جنسی زنان چیستند و چگونه درمان می شوند؟ ناتوانی یا اختلال جنسی در زنان چند نوع تفاوت آقایان و خانم ها در استفاده از واژه‌هاتفاوت مردان و زنان در واژه ها پژوهش‌گران ۱۰ میلیون پست فیسبوک را مورد بررسی قرار نشانه خیانت در زنان نشانه خیانت در زنان نشانه خیانت در زنان واقعا در روابط زناشویی چیزی بنام یک انزال، انزال مردان، انزال زنان، زود انزالی، درمان زود انزال زودرسانزال زنانانزال در زنانانزالانزال چیستانزال مردانانزال خانم هاانزال سایت تخصصی بانوانتصاویر جذاب و دیدنی روز پوشیدن لباس و گریم جادوگری در جریان یک جشنواره در آلمان آمیزش جنسی در انسان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادآمیزشجنسیدرانسانآمیزش جنسی در انسان یا سکس و یا خفت‌وخیز معمولاً به ورود اندام تناسلی مرد در اندام فرق انزال با ارگاسم در خانم هاعلت دروغ گفتن زن و مرد زنان در رابطه جنسی چگونه باشند اهمیت واژه های شهوانی در رابطه چرا برخی زنها از سنین تا سالگی به خیانت و … روزی طلبان را در کسب روزی یکسان گردانید ۱ فراموش و به یاد آوری حقی٢ آسودگى هیجان جنسی در زن و مرد چیست و چه تفاوتی با هم دارد پزشکان ایجاد هیجان جنسی در زن و مرد طبق پژوهش های و به ۴ بخش تقسیم میشود ۱ مرحله تحریک آموزش روابط صحیح زناشویی همه چیز در باره روابط زناشویی، روابط روابط جنسی در ازدواج و استحکام روابط خانواده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد ، شاید مشکلات جنسی زنان چیستند و چگونه درمان می شوند؟ مشکلات جنسی زنان چیستند و چگونه درمان می شوند؟ ناتوانی یا اختلال جنسی در زنان چند نوع است؟ تفاوت آقایان و خانم ها در استفاده از واژه‌ها تفاوت مردان و زنان در واژه ها پژوهش‌گران ۱۰ میلیون پست فیسبوک را مورد بررسی قرار داده‌ و انزال، انزال مردان، انزال زنان، زود انزالی، درمان زود انزالی انزال،انزال مردان،انزال زنان،زود انزالی،درمان زود انزالی،روش جلوگیری از انزال زودرس نشانه خیانت در زنان نشانه خیانت در زنان نشانه خیانت در زنان واقعا در روابط زناشویی چیزی بنام یک رابطه کامل آمیزش جنسی در انسان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد آمیزشجنسیدر آمیزش جنسی در انسان یا سکس و یا خفت‌وخیز معمولاً به ورود اندام تناسلی مرد در اندام تناسلی سایت تخصصی بانوان تصاویر جذاب و دیدنی روز پوشیدن لباس و گریم جادوگری در جریان یک جشنواره در آلمان چرا برخی زنها از سنین تا سالگی به خیانت و شهوت رانی روی « روزی طلبان را در کسب روزی یکسان گردانید ۱ « فراموش» و «به یاد آوری» حقی٢ «آسودگى خاطر»۱ تفاوتی جالب بین جنین های دختر و پسر آیا می دانید جنین های دختر و پسر چه تفاوتی با هم دارند؟کدامیک مقاومترند؟کدامیک سریعتر رشد



لینک منبع :میل جنسی در زنان و مردان چه تفاوتی دارد؟

تفاوت میل به رابطه جنسی در زنان و مردان www.entekhab.ir/fa/.../تفاوت-میل-به-رابطه-جنسی-در-زنان-و-مردان‎Cachedمیل به رابطه جنسی در زنان و مردان وجود دارد، اما تفاوت هایی در میل به داشتن رابطه جنسی در زنان و مردان هم وجود دارد. در این مطلب در مورد این تفاوت ها صحبت می کنیم. میل جنسی در زنان و مردان چه تفاوت هایی دارد - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/14283_میل-جنسی-در-زنان-و-مردان-چه-تفاوت-هایی-د.html/‎Cached Similarساختار بدنی مردان با زنان تفاوت های زیادی دارد ، ساختار جنسی و همچنین رفتار های جنسی نیز از این قاعده مستثنی نیستند، مردان نسبت به زنان از از لحاظ جنسی میل. تفاوت های زن و مرد در رابطه جنسی - پارسی طب fa.parsiteb.com/تفاوت-های-زن-و-مرد-در-رابطه-جنسی/‎Cached Similarمیل جنسی مرد ۴۰ ساله را می توان با میل جنسی زن ۲۰ ساله مقایسه کرد که می تواند ... نظر جنسی زیاده طلب باشند، اما انگیزه های زن در این زمینه با انگیزه ی مرد تفاوت دارد. تفاوت میل به رابطه جنسی در زنان و مردان - بیتوته www.beytoote.com/wedlock/learn/desire5-women-men.html‎Cachedدر میل به داشتن رابطه جنسی در زنان و مردان تفاوت هایی وجود دارد . میل به رابطه جنسی در زنان و مردان وجود دارد، اما تفاوت هایی در میل به داشتن رابطه جنسی در زنان و مردان هم ... پنج تفاوت مهم زنان و مردان در رابطه جنسی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../پنج-تفاوت-مهم-زنان-و-مردان-در-رابطه-جنسی‎Cached7 ژوئن 2016 ... 1- تفاوت در میل جنسی مردان جنسی، زنان عاطفی نه این که همه مردان این طور باشند، اما در مردان این قابلیت وجود دارد که بدون این که با کسی رابطه عاطفی ... چرا با اینکه شهوت زن 9برابر مرد است ولی رابطه جنسی مشروعش فقط با ... www.pasokhgoo.ir/node/85592‎Cached Similar4 فوریه 2013 ... ادعای بیشتر بودن میل جنسی زنان بر مردان هم از نظر پزشکی مورد تایید ... زنان و مردان تفاوت آشکاری وجود دارد، به گونه ای که حتی در جوامع غربی که بیش ... مهمترین تفاوت جنسی بین زن و مرد - نیک صالحی www.niksalehi.com/public/146965.html‎Cached20 جولای 2011 ... دکتر محمد حسین اخوان تقوی اظهار داشت:««تفاوت های جنسی بین زن و مرد به طور طبیعی وجود دارد و این تفاوت ها اختلال نیست بلکه به صورت کاملا ... کامل دید زنان نیز چنین هستند یعنی خانم ها در میل جنسی و پاسخ دهی به تحریکات جنسی ... تفاوت میل جنسی زنان با مردان - مجله اینترنتی دلگرم www.delgarm.com/.../152435-تفاوت-های-زن-و-مرد-در-رابطه-جنسی‎Cached28 ژانویه 2017 ... تفاوت میل جنسی زنان با مردان:میل جنسی در زنان و مردان چه تفاوت هایی دارد با این بخش از دلگرم همراه باشید تا با تفاوت های زن و مرد در روابط جنسی آشنا ... تفاوت های زن و مرد در رابطه جنسی - پارسینه www.parsine.com/fa/news/62143/تفاوت-های-زن-و-مرد-در-رابطه-جنسی‎Similar2 ژوئن 2012 ... میل جنسی یک زن معمولی تدریجاً بیشتر شده و در سن 36 تا 38 به اوج خود ... عملکرد جنسی مرد در 19 سالگی را می توان با کارکرد جنسی زن 30 تا چهل ساله مقایسه کرد. ... پرخطر جنسی در نسل جوان کشور، افزایش سرطان دهانه رحم را در پی دارد. تفاوت اوج لذت جنسی در زنان و مردان - تنظیم خانواده www.tanzimekhanevadeh.com/.../1199-تفاوت-اوج-لذت-جنسی-در-زنان-و-مردان‎Cached Similarچه تفاوت هایی بین ارگاسم مردان و زنان وجود دارد؟ در مردان همراه با انزال ارگاسم اتفاق می افتد ولی در زنان هنگام ارگاسم انزالی وجود ندارد. مردان پس از تجربه انزال توانایی ...