مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شهاب‌‌باران بر فراز کوه چهار دخترعکسی که ناسا منتشر کرد

[ad_1]

شهاب‌‌باران بر فراز کوه چهار دختر/عکسی که ناسا منتشر کرد

دانش > نجوم - طی یکی دو شب گذشته زمین از گرد و غبار به جای مانده از یک سیارک گذر کرد و در نتیجه بارش شهابی جوزایی در اوج خود بود.

عکس بالا در چین گرفته شده و شهاب‌های بارش برساووشی را برفراز کوه چهار دختر نشان می‌دهد. خوشه‌ پرنور پروین سمت راست آسمان دیده می‌شود و سحابی‌های نشری متعدد قرمز رنگ در حالی که عموما در طول صفحه‌ی راه‌شیری قرار گرفته‌اند قطر عکس را طی کرده‌اند.

۵۴۵۴


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

شهاب‌‌باران بر فراز کوه چهار دخترعکسی که ناسا منتشر کرد شهاب‌‌باران بر فراز کوه چهار دخترعکسی که ناسا منتشر کرد



لینک منبع :شهاب‌‌باران بر فراز کوه چهار دخترعکسی که ناسا منتشر کرد

Images for شهاب‌‌باران بر فراز کوه چهار دختر/عکسی که ناسا منتشر کرد شهاب‌‌باران بر فراز کوه چهار دختر/عکسی که ناسا منتشر کرد - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/614857/science/astronomy‎Cached22 دسامبر 2016 ... شهاب‌‌باران بر فراز کوه چهار دختر/عکسی که ناسا منتشر کرد. دانش > نجوم - طی یکی دو شب گذشته زمین از گرد و غبار به جای مانده از یک سیارک گذر ... الف - شهاب‌‌باران بر فراز کوه چهار دختر/عکسی که ناسا منتشر کرد alef.ir/vdcgy39tqak9xu4.rpra.html?426791‎Cachedتوصیه به دیگران. کد مطلب: 426791. شهاب‌‌باران بر فراز کوه چهار دختر/عکسی که ناسا منتشر کرد. تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۰۰. طی یکی دو شب ... شهاب‌‌باران بر فراز کوه چهار دختر/عکسی که ناسا منتشر کرد - خرداد | دمادم https://damadam.ir/.../شهاب‌‌باران-بر-فراز-کوه-چهار-دختر-عکسی-که-ناسا-منتشر-کرد/6246363 عکس بالا در چین گرفته شده و شهاب های بارش برساووشی را برفراز کوه چهار دختر نشان می دهد. خوشه پرنور پروین سمت راست آسمان دیده می شود و سحابی های نشری متعدد ... شهاب‌‌باران بر فراز کوه چهار دختر/عکسی که ناسا منتشر کرد www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/21/1583513 21 دسامبر 2016 ... شهاب‌‌باران بر فراز کوه چهار دختر/عکسی که ناسا منتشر کرد. نجوم آماتوری,نجوم. طی یکی دو شب گذشته زمین از گرد و غبار به جای مانده از یک سیارک ... شهاب‌‌باران بر فراز کوه چهار دختر/عکسی که ناسا منتشر کرد - لاراوب laraweb.ir/news/details/6541‎Cached22 دسامبر 2016 ... شهاب‌‌باران بر فراز کوه چهار دختر/عکسی که ناسا منتشر کرد. عکس بالا در چین گرفته شده و شهاب‌های بارش برساووشی را برفراز کوه چهار دختر نشان ... شهاب‌‌باران بر فراز کوه چهار دختر/عکسی که ناسا منتشر کرد - صد خبر sadkhabar.ir/.../شهاب‌‌باران-بر-فراز-کوه-چهار-دخترعکسی-که-ناسا-منتشر-کرد 22 دسامبر 2016 ... به گزارش صد خبر ، عکس بالا در چین گرفته شده و شهاب‌های بارش برساووشی را برفراز کوه چهار دختر نشان می‌دهد. خوشه‌ پرنور پروین سمت راست آسمان ... شهاب‌‌باران بر فراز کوه چهار دختر/عکسی که ناسا منتشر کرد - kodoom ... news.kodoom.com/.../شهاب-باران-بر-فراز-کوه-چهار-دختر/.../6137923/‎Cachedشهاب‌‌باران بر فراز کوه چهار دختر/عکسی که ناسا منتشر کرد. طی یکی دو شب گذشته زمین از گرد و غبار به جای مانده از یک سیارک گذر کرد و در نتیجه بارش شهابی ... شهاب‌‌باران بر فراز کوه چهار دختر , عکسی که ناسا منتشر کرد www.niksalehi.com/.../شهاب‌‌باران-بر-فراز-کوه-چهار-دختر-عکس.html شهاب‌‌باران بر فراز کوه چهار دختر , عکسی که ناسا منتشر کرد. عکس بالا در چین گرفته شده و شهاب‌های بارش برساووشی را برفراز کوه چهار دختر نشان می‌دهد. شهاب‌‌باران بر فراز کوه چهار دختر/عکسی که ناسا منتشر کرد - خرداد نیوز khordadnews.ir/.../شهاب‌‌باران-بر-فراز-کوه-چهار-دخترعکسی-که-ناسا-منتشر-کرد 22 دسامبر 2016 ... عکس بالا در چین گرفته شده و شهاب‌های بارش برساووشی را برفراز کوه چهار دختر نشان می‌دهد. خوشه‌ پرنور پروین سمت راست آسمان دیده می‌شود و سحابی‌های ...