مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

درمان جدید برای سرطان پروستات

[ad_1]

با وجود پیشرفت روش‌ های درمانی، جراحی “وسیع” (radical) هنوز یکی از درمان‌های اصلی سرطان پروستات است.اما این روش درمانی عوارض جدی دارد و برای مثال در یک پنجم موارد مشکل کنترل مثانه و ادرار برای بیمار بروز می‌کند.از این رو در مراحل اولیه سرطان پروستات، درمان فعلی “زیر نظر گرفتن هشیارانه” بیمار است تا اگر تومور شروع به پیشروی به بافت‌های سالم کند بیمار تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

pic-106160-1482323969

اما روش جدید که اخیرا روی ۴۱۳ نفر آزمایش و نتایج آن در نشریه لنست منتشر شده است، عوارض جانبی کمتر و کوتاه‌مدت تری دارد و موثر هم هست به طوری که سرطانِ تقریبا نیمی (۴۹ درصد) از کسانی که این روش برایشان به کار گرفته شد دو سال بعد کاملا سرکوب شده بود.پروفسور مارک امبرتون از دانشگاه کالج لندن که این تحقیق را سرپرستی کرده معتقد است روش جدید “همه چیز را عوض می‌کند.”

در روش جدید دارو از باکتری‌ای ساخته می‌شود که در کف دریا و تقریبا در تاریکی مطلق زندگی می‌کند. این باکتری وقتی در معرض نور قرار می گیرد خاصیت سمی پیدا می‌کند.این دارو در رگ تزریق و وارد جریان خون می شود. جراحان هم رشته‌های فیبر نوری را وارد بدن بیمار کرده و با روشن کردن آن‌ها، دارو را فعال می‌کنند.روش جدید در ۴۷ بیمارستان در شهرهای مختلف اروپا به کار گرفته شد و فقط برای شش درصد این بیماران در نهایت جراحی پروستات لازم شد اما ۳۰ درصد کسانی که با روش جدید درمان نشده بودند مجبور شدند زیر تیغ جراحی بروند.

اما از همه مهمتر کم شدن شدت و مدت عوارض بود. این عوارض حدود سه ماه بیماران را آزار داد و تقریبا تمام آنها بعد از دو سال دیگر این عوارض را نداشتند.این روش درمانی فعلا در دسترس عموم نیست اما قرار است سال آینده استفاده از آن بررسی شود.سرطان پروستات توموری است که معمولا بسیار کند رشد می کند با این حال هنوز باعث مرگ مردان می‌شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پروستات چیست، درمان پروستات،همه چیز درباره پروستات …درمان پروستاتدرمان پروستاتیتدرمان پروستات با داروی گیاهیدرمان پروستات بزرگدرمان مرکز جامع سرطان صفحه اصلیدرمان جدید برای سرطان سینه در ایران ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ نتایج پژوهش های بزرگی پروستاتدلایل آن تا درمان ژورنال روناس تب بزرگ شدن خوش‌خیم پروستات • بزرگ شدن خوش‌خیم پروستات • به علت دفع مهندسان سرطان ایران، تلاشی جدی برای درمان قطعیمهندسان سرطان ایران، تلاشی جدی برای درمان قطعی سرطان اطلاعات رسانی مفید درباره تمام راه های درمان پروستات کدام است؟ پزشکان ایرانبهتر است بدانید بزرگی خوش خیم پروستات علت سرطان پروستات نمی‌باشد، ولی احتمال دارد تشخیص و درمان سرطان پروستاتکرایوتراپی در این روش پزشک از سرمای شدید برای درمان سرطان محدود به غده ی پروستات و از سرطان، مهندسان سرطان ایران، تلاشی جدی برای درمان قطعی سرطانمهندسان سرطان ایران، تلاشی جدی برای درمان قطعی سرطان اطلاعات رسانی مفید درباره تمام مرکز جامع سرطان مقالاتآنچه باید در مورد سرطان پروستات آنچه باید در مورد سرطان پروستات بدانید در مورد این مقالهسرطان پروستات پیشرفته چیست؟سرطان پروستات پیشرفته یعنی اینکه سرطان به خارج از کپسول پروستات انتشار یافته استعلائم و نشانه های سرطان پروستاتعلائم سرطان پروستات نشانه های سرطان پروستات سرطان پروستاتعلائم بزرگ شدن پروستات پروستات چیست، درمان پروستات،همه چیز درباره پروستات آکا درمان پروستات با داروی گیاهیدرمان پروستات بزرگدرمان پروستاتدرمان پروستاتیت مزمندرمان درمان جدید برای سرطان سینه در ایران درمان جدید برای سرطان سینه در ایران ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ نتایج پژوهش های دانشجوی مهندسان سرطان ایران، تلاشی جدی برای درمان قطعی مهندسان سرطان ایران، تلاشی جدی برای درمان قطعی سرطان اطلاعات رسانی مفید درباره تمام انواع راه های درمان پروستات کدام است؟ پزشکان ایران بهتر است بدانید بزرگی خوش خیم پروستات علت سرطان پروستات نمی‌باشد، ولی احتمال دارد بزرگی تشخیص و درمان سرطان پروستات کرایوتراپی در این روش پزشک از سرمای شدید برای درمان سرطان محدود به غده ی پروستات و از آن مهم سرطان، مهندسان سرطان ایران، تلاشی جدی برای درمان قطعی سرطان مهندسان سرطان ایران، تلاشی جدی برای درمان قطعی سرطان اطلاعات رسانی مفید درباره تمام انواع بزرگی پروستاتدلایل آن تا درمان ژورنال روناس تب مهندسی بزرگ شدن خوش‌خیم پروستات • بزرگ شدن خوش‌خیم پروستات • به علت دفع مکرر مرکز جامع سرطان مقالاتآنچه باید در مورد سرطان پروستات بدانید آنچه باید در مورد سرطان پروستات بدانید در مورد این مقاله سرطان پروستات پیشرفته چیست؟ سرطان پروستات پیشرفته یعنی اینکه سرطان به خارج از کپسول پروستات انتشار یافته است علائم هشدار دهنده سرطان پروستاتآزمایش چیست؟ گشتگ به نقل از یاشار حقی کمپین اطلاع رسانی پیشگری سرطان سرطان پروستات شایع ترین نوع درمان جدید برای ویتیلیگو



لینک منبع :درمان جدید برای سرطان پروستات

درمان جدید سرطان پروستات کشف شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/news/.../درمان-جدید-سرطان-پروستات-کشف-شد‎Cached25 ژانویه 2017 ... به گفته محققان یک درمان جدید برای سرطان پروستات در مراحل اولیه کشف شده است. ابراز رضایت از داروی جدید سرطان پروستات - مرکز اطلاعات فنی ایران tici.info/default.aspx?dir=Learn_mnn&file=8727.htm‎Cached Similarابراز رضایت از داروی جدید سرطان پروستات. محققان بریتانیایی از موفقیت اخیر در تهیه داروی سرطان پروستات به عنوان بزرگترین پبشرفت در این زمینه در هفتاد ... درمان جدید سرطان پروستات کشف شد - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../درمان-جدید-سرطان-پروستات-کشف-شد‎Cached25 ژانویه 2017 ... لیزر دارو را برای کشتن سرطان بدون آسیب رساندن به پروستات به حرکت ... به گفته محققان یک درمان جدید برای سرطان پروستات در مراحل اولیه کشف ... تولید داروی جدید با قابلیت بهبود 80 درصد از مبتلایان به سرطان ... www.hidoctor.ir/1784_تولید-داروی-جدید-با-قابلیت-بهبود-80-درصد.html/‎Cached Similarدانشمندان هم اکنون در حال مطالعه روی داروی جدیدی برای درمان نوع کشنده و بدخیم سرطان پروستات هستند که طی 70 سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است. دانشمندان خاطرنشان ... مبارزه با سرطان پروستات پیشرفته - روزنامه جام جم press.jamejamonline.ir/newspreview/1450837111195502043‎Cachedمطالعات اخیر نشان می‌دهد استفاده از یک داروی جدید هورمون درمانی در مردان مبتلا به سرطان پروستات پیشرفته ممکن است ضمن به تاخیر انداختن پیشرفت بیماری باعث ... داروی جدید برای درمان سرطان پروستات - سلامتی salamati.ir/2016/12/24/داروی-جدید-برای-درمان-سرطان-پروستات/‎Cached24 دسامبر 2016 ... ۳۰ بیمار با داروی “ام دی وی” سه هزار و صد، (MDV۳۱۰۰) درمان آزمایشی شدند، و روی ۱۳ نفر از آنها، بیش از ۵۰ درصد مواد شیمیایی سرطان کاهش یافت. ابداع روش جدید درمان بدون عارضه جنسی پروستات در نیم ساعت! - بیتوته www.beytoote.com/news/...news/method-treating-prostate-cancer-uncomplicated.html‎Cached Similarدرمان بدون عارضه جنسی درمان جنسی پروستات , جراحی پروستات , جراحی پروستات در کمترین زمان , درمان سرطان پروستات ,اخبار علمی , خبر پزشکی , اخبار جدید. روش درمانی جدید برای سرطان پروستات - افکار نیوز www.afkarnews.ir/.../578677-روش-درمانی-جدید-برای-سرطان-پروستات‎Cached21 دسامبر 2016 ... دارویی که از باکتری‌های اعماق دریا ساخته شده و نور لیزر آن را فعال می‌کند، روش تازه‌ای است که درمان سرطان پروستات را متحول خواهد کرد. در روش جدید دارو ... درمان طلائی سرطان پروستات رادیکال پروستاتکتومی | دکتر حسین کرمی https://drkarami.com/2215/درمان-سرطان-پروستات-2.html‎Cachedاگر سرطان پروستات در مرحله اولیه که داخل غده است و مقدار کمی از پروستات را درگیر کرده است و چسبندگی زیاد به اطراف نداشته باشد، درمان طلائی و قطعی آن جراحی ... کشف درمان جدید سرطان پروستات - الودکتر - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/148532670014289‎Cached25 ژانویه 2017 ... به گفته محققان یک درمان جدید برای سرطان پروستات در مراحل اولیه کشف شده است. کشف درمان جدید سرطان پروستات. طبق گزارش محققان، این درمان ...