مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با دیدن این تصاویر حتما خواهید خندید

[ad_1]

این تصاویر نشان می دهد که عمل خندیدن فقط مختص به انسان نیست.

این تصاویر نشان می دهد که عمل خندیدن فقط مختص به انسان نیست.

جوان؛ از قدیم گفته اند خنده بر هر درد بی درمان دواست چرا که وقتی فردی می خندد حالش تغییر می کند و احساس بهتری به او دست می دهد. شاید برای ما پیش آمده و دیده باشیم و شاید هم تا بحال به این مسئله دقت نکرده ایم که حیوانات نیز قادر به خندیدن هستند. در اینجا تصاویری جالب از خندیدن حیوانات در موقعیت های گوناگون را برای شما جمع آوری کرده ایم که در ادامه می توانید آنها را مشاهده نمایید.

تصاویری جالب از خنده حیوانات که شاید تا بحال ندیده اید



[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نوشته های خواندنی روح‌اله یکشنبه ‏ ‏ سه نفر آمریکایی و سه نفر ایرانی با همدیگر برای شرکت در من جیرفت ایراناین مطالعه تایید می‌کند که مصرف روزانه آسپیرین از بروز سرطان روده و راست روده در داستانهای کوتاه و جذاب که آدم را به خود فرو می برد …مداد رنگی ها همه مداد رنگی ها مشغول کار بودند به جز مداد سفید هیچ کسی با او کار نمی کبود راهنگ بزرگترین شهرستان استان همدان در قاب …بخشدار گل‌تپه گفت در هفته دولت پروژه عمرانی با اعتباری بیش از میلیارد تومان در گل ترسناک ترین سایت ایرانی ترسو، ترسناک ترین …این داستان من نیست ولی واقعیت داره مواجه شدن با جن در یک راهروی تاریک من زیاد به داستانهای واقعی از رازبریتانی از نیومکزیکو داستان من از آنجایی شروع می شود که دبیرستانی بودم و راز تازه متن عربی دعای معراج همراه با ترجمه فارسی و شرح …متن عربی دعای معراج همراه با ترجمه فارسی و شرح در ادامه مطلب از رسول اکرم منقول است زیانهایی خود ارضایی خطرات جلق جوانی با جلق یا …یک با تجربه ای لعنت به این جق و دو صد لعنت بر این جلق که نابودم کرد و خندید بر هر آنچه خبرگزاری فارس من خوش تیپمبا شنیدن نام سوریه …شهید مدافع حرم امین کریمی چنبلو به روایت همسر من خوش تیپمبا شنیدن نام سوریه از دانلود مداحی زیبای سید رضا نریمانی در وصف …دانلودمداحیزیبایسیدحضرت اقا که ما جوونا راضی ایم روزی یک بار براش جون بدیم فرمود خاکریز ما با زمان ۸ سال من جیرفت ایران این مطالعه تایید می‌کند که مصرف روزانه آسپیرین از بروز سرطان روده و راست روده در افرادی که ماجراهای توقیف فیلم «۵۰ کیلو آلبالو» از زبان وزیر ارشاد این ماجراهای توقیف فیلم «۵۰ کیلو آلبالو» از زبان وزیر ارشاد این فیلم نباید اکران می‌شد نوشته های خواندنی روح‌اله یکشنبه ‏ ‏ سه نفر آمریکایی و سه نفر ایرانی با همدیگر برای شرکت در یک داستانهای واقعی از راز جادوگر دریا یه تجربه دیگه که امروز واسم پیش اومدمربوط به تمرین روز چهاردهمیک روز با نشاط چند کیلو امیدواری داستان کوتاه استاد دانشگاه با این سوال ها شاگردانش را به چالش ذهنی کشاند آیا خدا هر چیزی که وجود دارد را این گوشی را هرگز از بازار نخرید به روز رسانی این گوشی را هرگز از بازار نخرید به روز رسانی تیر ۱۴ام ۱۳۹۳ پیمان گل‌کار ۱۱۹ دیدگاه ها خبرگزاری فارس من خوش تیپمبا شنیدن نام سوریه از حال رفتم شهید مدافع حرم «امین کریمی چنبلو» به روایت همسر من خوش تیپمبا شنیدن نام سوریه از حال رفتم متن عربی دعای معراج همراه با ترجمه فارسی و شرح دانلود دعا متن عربی دعای معراج همراه با ترجمه فارسی و شرح در ادامه مطلب از رسول اکرم منقول است آن شبی زیانهایی خود ارضایی خطرات جلق جوانی با جلق یا همان خود یک با تجربه ای لعنت به این جق و دو صد لعنت بر این جلق که نابودم کرد و خندید بر هر آنچه که کرد ترسناک ترین سایت ایرانی ترسو، ترسناک ترین سایت ایرانی این داستان من نیست ولی واقعیت داره مواجه شدن با جن در یک راهروی تاریک من زیاد به داستان



لینک منبع :با دیدن این تصاویر حتما خواهید خندید

با دیدن این تصاویر حتما خواهید خندید - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../با-دیدن-این-تصاویر-حتما-خواهید-خندید‎Cached22 دسامبر 2016 ... این تصاویر نشان می دهد که عمل خندیدن فقط مختص به انسان نیست. Images for با دیدن این تصاویر حتما خواهید خندید با دیدن این تصاویر حتما خواهید خندید - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/news/.../با-دیدن-این-تصاویر-حتما-خواهید-خندید 22 دسامبر 2016 ... این تصاویر نشان می دهد که عمل خندیدن فقط مختص به انسان نیست. با دیدن این تصاویر حتما خواهید خندید | کارگر آنلاین kargaronline.ir/fa/news-details/.../با-دیدن-این-تصاویر-حتما-خواهید-خندید/ 22 دسامبر 2016 ... این تصاویر نشان می دهد که عمل خندیدن فقط مختص به انسان نیست. با دیدن این تصاویر حتما خواهید خندید! - حیوانات - انجمن نودهشتیا forum.98ia.co/topic/6657-با-دیدن-این-تصاویر-حتما-خواهید-خندید/ خنده حیوانات این تصاویر نشان می دهد که عمل خندیدن فقط مختص به انسان نیست. از قدیم گفته اند خنده بر هر درد بی درمان دواست چرا که وقتی فردی می خندد حالش تغیی... با دیدن این عکس‌ها حتما خواهید خندید+ تصاویر - خطب شکن khatabshekan.ir/39270/با-دیدن-عکس‌ها-حتما-خواهید-خندید-ت 22 دسامبر 2016 ... این تصاویر نشان می دهد که عمل خندیدن فقط مختص به انسان نیست. با دیدن این تصاویر حتما خواهید خندید! - پرشین وی persianv.com/.../با-دیدن-این-تصاویر-حتما-خواهید-خندید.html‎Cached22 دسامبر 2016 ... خنده حیوانات این تصاویر نشان می دهد که عمل خندیدن فقط مختص به انسان نیست. از قدیم گفته ... با دیدن این تصاویر حتما خواهید خندید! شیک ترین و ... با دیدن این تصاویر حتما خواهید خندید - خبرلند khabarland.com/news/.../با-دیدن-این-تصاویر-حتما-خواهید-خندید‎Cached23 دسامبر 2016 ... با دیدن این تصاویر حتما خواهید خندید این تصاویر نشان می دهد که عمل خندیدن فقط مختص به انسان نیست. خبر ایرانی - با دیدن این تصاویر حتما خواهید خندید newsirani.com/news/64822/دیدن-این-تصاویر-حتما-خواهید-خندید 22 دسامبر 2016 ... این تصاویر نشان می دهد که عمل خندیدن فقط مختص به انسان نیست. پایگاه خبری تحلیلی عبارت:با دیدن این تصاویر حتما خواهید خندید www.ebaarat.ir/content/news/.../با-دیدن-این-تصاویر-حتما-خواهید-خندید- 22 دسامبر 2016 ... این تصاویر نشان می دهد که عمل خندیدن فقط مختص به انسان نیست.