مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آی‌فون‌ ۸ از شارژر‌ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند

[ad_1]

شارژر بی‌سیم یکی از تکنولوژی‌هایی است که نبودش در آی‌فون‌های کمپانی اپل به شدت احساس می‌شود. به همین دلیل هم احتمال می‌رود که آی‌فون‌های جدید کمپانی اپل از این قابلیت پشتیبانی کنند.

این احتمال زمانی بیشتر رنگ واقعیت به خودش گرفت که خبرهایی از همکاری اپل با کمپانی Energous که یکی از سازندگان تکنولوژی شارژر بی‌سیم است، به گوش رسید.
همچنین مدارکی وجود دارد که نشان می‌دهد مدیر سابق تنظیم مقررات کمپانی اپل در حال کار کردن با شرکت Energous است. پیش‌تر از این‌ها هم اخباری مبنی بر به توافق رسیدن یکی از شرکای بخش ساخت کمپانی اپل برای افزودن قابلیت شارژر‌ بی‌سیم به طراحی خاص یک‌سری از محصولات شنیده شده بود.
با کنار هم گذاشتن تمامی این شایعات و خبرها می‌توان به این نتیجه رسید که آی‌فون‌های بعدی از شارژر‌های بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند. اما هنوز هم به طور حتم به این موضوع اطمینان نداریم و باید منتظر بمانیم.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

لوازم گالکسی نوت فروشگاه سی و سه پل…لوازم جانبی لوازم جانبی گالکسی نوت کیس محافظ برای کیس هایکپی سری طراحی قیمت لپ تاپ لیست خرید اینترنتی انواع نوت بوک …قیمت لپ تاپ خرید اینترنتی و فروش انواع نوت بوک قیمت لپ تاپ برای خرید لپ تاپ و مشاهده دانگل وایرلس چیست؟ مشهد شاپ قطعات …آیا هزینه آن مقرون بصرفه است؟ خیلی وقت ها کلا راه حل دیگری ندارید یا راه حل دیگر گران بررسی بزرگترین گوشی اچ تی سی …سطح روشنایی این صفحه تا ۴۸۷ سی دی بر متر مربع اندازه گیری شده که کمتر از با رقم ۵۳۸ استترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …بازگشت به گروه تلگرام که از آن خارج شدﻩاید غیرفعال کردن نمایش تصاویر واتس اپ در گالری ترفندهای ویندوزبه علت علاقه خیلی از افراد، تعدادی از دستورات پرکاربرد را به نمایش میگذارم قیمت لپ تاپ لیست خرید اینترنتی انواع نوت بوک فروشگاه آنلاین قیمت لپ تاپ خرید اینترنتی و فروش انواع نوت بوک قیمت لپ تاپ برای خرید لپ تاپ و مشاهده لیست بررسی بزرگترین گوشی اچ تی سی پارسیش بررسی بزرگترین گوشی ساخته شده توسط اچ تی سی است که دارای صفحه نمایش اینچی با کیفیت ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای موبایل ترفندهای ویندوز به علت علاقه خیلی از افراد، تعدادی از دستورات پرکاربرد را به نمایش میگذارم



لینک منبع :آی‌فون‌ ۸ از شارژر‌ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند

آی‌فون‌ ۸ از شارژر‌ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../آی‌فون‌-8-از-شارژر‌-بی‌سیم-پشتیبانی-م.html‎Cachedشارژر بی‌سیم یکی از تکنولوژی‌هایی است که نبودش در آی‌فون‌های کمپانی اپل به شدت احساس می‌شود. به همین دلیل هم احتمال می‌رود که آی‌فون‌های جدید کمپانی اپل از. آیفون 8 با شارژر بی سیم جداگانه و بدون آداپتور تبدیل جک هدفون ... www.zoomit.ir/.../apples-iphone-8-separate-wireless-charging-ditch-adapter/‎Cached14 فوریه 2017 ... آیفون ۸ اپل که بنا بر شنیده‌ها از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند، از این شارژر و همین‌طور آداپتور جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در بسته‌بندی بی‌بهره خواهد ... آیفون 8 از فناوری شارژ بی سیم بهره خواهد برد - زومیت www.zoomit.ir/2017/2/10/.../iphone-8-wireless-charging-2017/‎Cached10 فوریه 2017 ... آیفون ۸ اپل از فناوری شارژ بی سیم بهره خواهد برد. ... معرفی گوشی جدیدی دارد، در شایعات می‌خوانیم که آن محصول از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. ... خواهد داشت که از آن در مقابل حرارت بیش از حد ناشی از شارژ بی‌سیم محافظت می‌کند. آیفون 8 به شارژ بی‌ سیم مجهز می‌شود؛ احتمال بازگشت جک هدفون - زومیت https://www.zoomit.ir/.../iphone-8-wireless-charging-headphone-jack/‎Cached3 مه 2017 ... طبق یادداشت جی پی مورگان در CNBC، نسل بعدی آیفون اپل که با نام آیفون 8 یا آیفون ادیشن شناخته می‌شود، مجهز به فناوری شارژ بی‌سیم خواهد بود. اجزای شارژ بی سیم آیفون 8 اپل توسط Lite On ساخته می‌شود - زومیت www.zoomit.ir/2017/1/19/.../apple-iphone-8-wireless-charging/‎Cached20 ژانویه 2017 ... این کمپانی وظیفه دارد اجزای مورد نیاز برای قابلیت شارژ بی‌سیم آیفون 8 را تأمین کند. Lite-On درواقع یک کمپانی به قدمت ۴۲ سال است که در زمینه ... شارژ وایرلس آیفون ۸ شما را شگفت زده می‌کند! - کلیک | نبض فناوری و ... click.ir/1396/05/27/iphone-8-wireless-charger/‎Cachedبه‌سختی می‌توان از عکس‌های منتشرشده را تجزیه‌وتحلیل کرد، عکس‌ها به طول کلی ساختار قوی سخت‌افزار آیفون ۸ و پشتیبانی این گوشی هوشمند از شارژ وایرلس را نشان ... شارژ بی سیم آیفون ۸ همراه اجزای آن در Lite On ساخته می‌شود - شارژینیتی charginity.com/شارژ-بی‌سیم-آیفون-8.html‎Cachedاجزای شارژ بی سیم آیفون ۸ اپل توسط Lite On ساخته می‌شود. مدتی است ... محصول جدید اپل با نام آیفون ۸، پیش‌بینی می‌شود که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نماید. اما طبق ... شارژر بی‌سیم آیفون 8 جداگانه به‌فروش می‌رسد - جی اس ام www.gsm.ir/news/.../شارژر-بی‌سیم-آیفون-8-جداگانه-به‌فروش-می‌رسد/‎Cached12 فوریه 2017 ... این روزها در رسانه‌های خبری، صبحت‌های زیادی پیرامون پشتیبانی آیفون 8 از فناوری شارژ بی‌سیم نقل می‌شود. اما بر اساس اعلام بلاگ ژاپنی ... آیفون 8 قطعا با شارژ بی‌سیم راهی بازار می‌شود - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../آیفون-8-قطعا-با-شارژ-بی‌سیم-راهی-بازار-م/‎Cached12 فوریه 2017 ... امروز «مینگ-چی کو» (Ming-Chi Kou) به این موضوع اشاره کرد که یکی از ویژگی‌های مهم آیفون بعدی پشتیبانی از شارژ بی‌سیم است. شایعات می‌گویند ... آیفون‌ ۸ از شارژر‌ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند - کمونه | دمادم https://damadam.ir/.../آیفون‌-۸-از-شارژر‌-بی‌سیم-پشتیبانی-می‌کند/6259928 شارژر بی‌سیم یکی از تکنولوژی‌هایی است که نبودش در آی‌فون‌های کمپانی اپل به شدت احساس می‌شود. به همین دلیل هم احتمال می‌رود که آی‌فون‌های جدید کمپانی ...