مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آیفون 8 در سه مدل عرضه خواهد شد

[ad_1]

جدیدترین شایعه‌ی منتشرشده در مورد گوشی‌ آیفون ۸ اپل حاکی از آن است که این محصول در سه مدل تولید می‌شود و تغییرات بسیار بزرگی از نظر طراحی خواهد داشت.

به گزارش صبحانه،آیفون ۸ احتمالا اواخر تابستان سال آینده معرفی می‌شود، بر این اساس هم‌اکنون شایعات بسیاری درباره‌ی این گوشی منتشر شده است که نمی‌توان از صحت آن‌ها تا زمان رونمایی رسمی از این گوشی مطمئن بود. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.
آیفون 8 در سه مدل عرضه خواهد شد
یکی از کاربران شبکه‌ی اجتماعی Weibo اعلام کرده است آیفون سال آینده‌ی اپل در سه مدل با شناسه‌های D20، D21 و D22 تولید خواهد شد. لازم به ذکر است که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به ترتیب با شماره‌ مدل‌های D10 و D20 شناخته می‌شوند. با توجه به همین موضوع، می‌توان گفت D20 و D21، دو مدل بروزرسانی شده نسبت به آیفون ۷ خواهند بود و با توجه به نام‌ این دو محصول، احتمالا این شناسه‌ها به ترتیب مربوط به آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس هستند.

اما نکته‌ی اصلی در این شایعه‌، مدل D22 است که گفته می‌شود مربوط به آیفون ۸ است. کد نام این گوشی فراری (Ferrari) است و احتمالا از نمایشگر خمیده AMOLED با طراحی جدید بهره می‌برد. اندازه‌ی نمایشگر این دستگاه ۵.۲ اینچی اعلام شده است.
مشخصات فنی داخلی

علاوه آنچه اشاره شد، کاربر شبکه‌ی اجتماعی Weibo اعلام کرده است برد اصلی آیفون ۸ به برد اصلی، برد میانی و یک کابل نرم به‌منظور اتصال دو بخش AP و AF تقسیم خواهد شد که هر کدام از این برد‌ها طراحی مستقل مخصوص به خود دارند و همین عامل باعث می‌شود ساختار داخلی آیفون ۸ شبیه به آی‌پد شود. ظاهرا اپل تصمیم گرفته است به‌منظور صرفه‌جویی در فضای اشغال‌شده توسط قطعات، از طراحی برد دولایه بهره ببرد و بدین ترتیب محصول نهایی احتمالا باریک‌تر تولید خواهد شد. این الگوی جدید باعث می‌شود نگه‌داری قطعات در کنار یکدیگر آسان‌تر شود. مکان پردازنده در آیفون ۸، در مقابل هارد‌دیسک در نظر گرفته شده است. به دلیل طراحی جدید برد اصلی، در گوشی یادشده محل سیم‌کارت نیز نسبت به نسل کنونی این محصول تغییر خواهد کرد.

اگر این شایعه صحت داشته باشد، آیفون ۸ حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. این موضوع را هم در نظر داشته باشید که طراحی گوشی‌های هوشمند آیفون در چند سال اخیر تغییر چشمگیری نداشته است و آیفون سال آینده در حالی معرفی خواهد شد که ۱۰ سال از زمان معرفی اولین مدل این دستگاه می‌گذرد.

منبع : زومیت


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اپل آیفون زومیتآیفون گوشی جدید اپل در دو نسخه‌ی و به همراه دوربین دوگانه، پردازنده‌ی اپل آیفون زومیتآیفون گوشی هوشمند ساخت اپل شامل آیفون ، آیفون اس، آیفون و آیفون‌ های قدیمی تر که به آیفون قیمت خرید و مشخصات آیفون ۷ اپلآیفون همچنان تولید خواهد شد به گفته تحلیلگر معتبر موسسه اپل فعلا برنامه ای آیفون آی اپل سنتر سال آینده اپل سه مدل آیفون روانه بازار خواهد کرد مدل سال بعد آیفون به احتمال زیاد به قیمت آیفون و آیفون پلاس در ایران قیمتآیفون۲۶ آذر ۹۵ ساعت ۱۲۱۶ نخستین بازی سوپر ماریو برای آیفون عرضه شد قارچ خور به آمداپل اپس سایت دانلود آیفون آیپد مک اخبار و آموزش …فروش اولین نسل آیفون در جعبه پلمپ با قیمت ۲۲ هزار دلار زندگی بسیاری زمانی که استیو الف قیمت آیفون و آیفون پلاس اعلام شددر کنار آیفون بعدی ما انتظار داریم اپل واچ نیز معرفی شود، گفته می شود آیفون با ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …پاداش های شیرین در غول های فناوری درباره شارژ اولیه گوشی موبایل و تبلت بیشتر بدانیم قیمت آیفون لاک و آنلاک در ایران و خارج از ایرانآیفونقیمت آیفون لاک و آنلاک در ایران و خارج از ایران قیمت آیفون در ابتدا به لاک و یا آیفون ۵ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادآیفون۵در نسل ششم آیفون از یک کانکتور ۸ پین به نام لایتنینگ استفاده شده‌است که به نسبت مدل همه اطلاعات در مورد آیفون آیفون گوشی جدید اپل در دو نسخه‌ی و به همراه دوربین دوگانه، پردازنده‌ی اپل آیفون زومیت جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ بازی برای آیفون و آیپد عرضه شد؛ پیش بینی فروش ۶۰ میلیون دلاری در آیفون آی اپل سنتر سال آینده اپل سه مدل آیفون روانه بازار خواهد کرد مدل سال بعد آیفون به احتمال زیاد به طور آیفون قیمت خرید و مشخصات آیفون ۷ اپل آیفون همچنان تولید خواهد شد به گفته تحلیلگر معتبر موسسه اپل فعلا برنامه ای برای قیمت آیفون و آیفون پلاس در ایران قیمتآیفون قیمت آیفون و آیفون پلاس در ایران چقدر خواهد بود ۰ ارسال شده توسط سهیل بالینی ۱۹ شهریور ۹۵ قیمت آیفون لاک و آنلاک در ایران و خارج از ایران آیفون قیمت آیفون لاک و آنلاک در ایران و خارج از ایران قیمت آیفون در ابتدا به لاک و یا آنلاک بودن اپل اپس سایت دانلود آیفون آیپد مک اخبار و آموزش اپل فروش اولین نسل آیفون در جعبه پلمپ با قیمت ۲۲ هزار دلار زندگی بسیاری زمانی که استیو جابز الف قیمت «آیفون » و «آیفون پلاس» اعلام شد در کنار آیفون بعدی ما انتظار داریم اپل واچ نیز معرفی شود، گفته می شود آیفون با تغییرات ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای موبایل آیفون ۵ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد آیفون۵ پردازنده مرکزی در چیپ ۶ به کار گرفته شده در آیفون ۵، دو هسته‌ای است که هسته‌های اصلی آن



لینک منبع :آیفون 8 در سه مدل عرضه خواهد شد

Images for آیفون 8 در سه مدل عرضه خواهد شد اپل آیفون 8 / iPhone 8 - زومیت https://www.zoomit.ir/tag/iphone-8/‎Cachedانتظار می‌رود ماه آینده، اپل از سه مدل مختلف از آیفون رونمایی کند که اکثر خبرگزاری‌ها، از ... آیفون 8 به همراه آیفون 7 اس، در سه رنگ و به‌صورت محدود عرضه می‌شود ... اعلام کرده است که گوشی ‌های امسال اپل یعنی آیفون ۸ و آیفون ۷ اس در ماه آینده عرضه خواهند شد. آیفون 8 در سه مدل عرضه خواهد شد - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/آیفون-8-در-سه-مدل-عرضه-خواهد-شد/6243348 آیفون 8 در سه مدل عرضه خواهد شد یکی از کاربران شبکه ی اجتماعی Weibo اعلام کرده است آیفون سال آینده ی اپل در سه مدل با شناسه های D20، D21 و D22 تولید خواهد شد. آیفون 8 در سه مدل عرضه خواهد شد - صبحانه آنلاین | Sobhanehonline.com sobhanehonline.com/fa/news/118043/آیفون-8-در-سه-مدل-عرضه-خواهد-شد 21 دسامبر 2016 ... جدیدترین شایعه‌ی منتشرشده در مورد گوشی‌ آیفون ۸ اپل حاکی از آن است که این محصول در سه مدل تولید می‌شود و تغییرات بسیار بزرگی از نظر طراحی ... سال 2017 گوشی آیفون 8 با سه مدل مختلف وارد بازار خواهد شد - هم رسان hamresan.net/سال-2017-گوشی-آیفون-8-با-سه-مدل-مختلف-وارد-با/‎Cached20 نوامبر 2016 ... البته شایعه‌های زیادی در زمان معرفی آیفون سال جدید وجود خواهد داشت که به احتمال زیاد گوشی‌های جدید در شهریور سال آینده به بازار عرضه خواهند شد. iPhone 8 - آیفون 8 | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/mag/tag/iphone-8/‎Cachedگوشی بعدی شرکت اپل احتمالا آیفون 8 خواهد بود. مشخصات ... حتی گفته شده که به همین دلیل آیفون ۷s و آیفون ۷s پلاس باریک‌تر از مدل‌های قبلی خواهند بود. دلیل آن هم ... آی‌فون ۸ در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد - آی‌تی‌رسان itresan.com/146614/آی‌فون-۸-در-سه-مدل...عرضه-خواهد-شد/.html‎Cached16 نوامبر 2016 ... بر اساس بررسی‌هایی که Ming-Chi Kuo انجام داده است، سال آینده کمپانی اپل سه مدل آی‌فون معرفی خواهد کرد. ... در گفته‌های Kuo حرفی از اندازه مدل سوم که نمایشگر OLED خواهد داشت، ... آیا آی‌فون 8 با رنگ گلبهی (Gold Blush) عرضه خواهد شد؟ آیفون 8 از اواخر امسال عرضه خواهد شد؛ رنگ سفید را فراموش کنید! - جی اس ام www.gsm.ir/.../آیفون-8-از-اواخر-امسال-عرضه-خواهد-شد؛-رنگ-سفید-را-فراموش-کنید!/‎Cached27 جولای 2017 ... آیفون 8 از اواخر امسال عرضه خواهد شد؛ رنگ سفید را فراموش کنید! ... همراه آیفون 7s و آیفون 7s Plus در ماه سپتامبر رونمایی خواهد کرد، عرضه این مدل احتمالاً تا ... زمان ممکن برای عرضه آیفون 8 به بازار، سه ماهه اول سال مالی 2018 اپل خواهد بود. آیفون 8 در سه مدل عرضه خواهد شد econews.com/fa/content/555438 5 ژانویه 2017 ... اقتصاد ایران: جدیدترین شایعه‌ی منتشرشده در مورد گوشی‌ آیفون ۸ اپل حاکی از آن است که این محصول در سه مدل تولید می‌شود و تغییرات بسیار بزرگی ... گوشی آیفون 2017 در سه مدل عرضه خواهد شد | گجت نیوز gadgetnews.ir/137302/گوشی-آیفون-2017-در-سه-مدل-عرضه-خواهد-شد/‎Cached24 نوامبر 2016 ... ... آیفون 2017 در سه مدل عرضه خواهد شد و فقط نام یکی از این مدل‌ها، آیفون 8 است. ... اپل آیفون 8 صفحه نمایشی 5.8 اینچی با پنل OLED خواهد داشت و ...