مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

2 نوع کروستینی، یا تُست کوچک ایتالیایی

[ad_1]
ماهنامه سرآشپز: کروستینی در زبان ایتالیایی به معنی تست کوچک است که شامل یک ورقه نان تست یا گریل شده است. برای تهیه کروستینی اغلب نان چاپاتا به کار می رود و با روغن زیتون، نمک و فلفل مزه دار می شود.

کروستینی با سس پستو


مواد مورد نیاز:


  • ریحان سبز و بنفش: 200 گرم
  • گردو (خردشده): 100 گرم
  • پنیر سفت: 75 گرم
  • سیر (له شده): 4 حبه
  • نمک و فلفل قرمز: به میزان لازم
  • نان جو: 4 عدد
  • فلفل دلمه ای و روغن زیتون: به میزان لازم

2 نوع کروستینی، یا تُست کوچک ایتالیایی 

 

روش تهیه:


1- برای تهیه سس پستو؛ ریحان، گردو، پنیر، سیر، نمک و فلفل قرمز را در دستگاه غذاساز بریزید تا به صورت خمیر درآید. سپس روغن زیتون را به تدریج به آن اضافه و مخلوط کنید (مقدار آن باید تا حدی باشد که سطح مواد را بپوشاند).


2- سس آماده شده را درون ظرف درداری به مدت 30 دقیقه در بخچال قرار دهید تا مزه دار شود.


3- نان جو را برش دهید، مقداری روغن زیتون روی آن بمالید. سپس یک حلقه فلفل دلمه ای در وسط نان قرار داده و از سس داخل آن بریزید.

 



کروستینی با سس تاپناده

 
مواد مورد نیاز:


  • کنسرو ماهی تن: 1 قوطی
  • آب لیمو ترش: به میزان لازم
  • زیتون (بدون هسته): 2 پیمانه
  • سیر (له شده): 2 حبه
  • موسیر: 5 حبه
  • روغن زیتون: 5 ق س
  • فلفل دلمه ای (حلقه ای خردشده): به میزان لازم
  • نان جو: 2 عدد

2 نوع کروستینی، یا تُست کوچک ایتالیایی 

 

روش تهیه:


1- روغن زیتون و ماهی تن (از قبل روغن آن خارج و با استفاده از چنگالی خردشده) را به تدریج به مخلوط مواد افزوده و با استفاده از قاشقی مخلوط کنید. بعد آن را به مدت 60 دقیقه در یخچال قرار دهید.


2- برای تهیه سس تاپناده: آب لیموترش، زیتون، سیر و موسیر را داخل دستگاه غذاساز ریخته و مخلوط کنید تا به صورت خمیر درآید.


3- نان را برش دهید، سپس مقداری روغن زیتون و مخلوط مواد را روی آن بمالید. بعد مقداری فلفل دلمه ای در وسط آن قرار داده و مقداری سس روی آن ریخته و سرو کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع



لینک منبع :2 نوع کروستینی، یا تُست کوچک ایتالیایی

2 نوع کروستینی، یا تُست کوچک ایتالیایی - برترین ها www.bartarinha.ir/.../2-نوع-کروستینی-یا-تُست-کوچک-ایتالیایی‎Cached22 دسامبر 2016 ... کروستینی در زبان ایتالیایی به معنی تست کوچک است که شامل یک ورقه نان تست یا گریل شده است. برای تهیه کروستینی اغلب نان چاپاتا به کار ... Images for 2 نوع کروستینی، یا تُست کوچک ایتالیایی 2 نوع کروستینی، یا تُست کوچک ایتالیایی - line today https://today.line.me/.../f38a1aee64ed422937c389e0aabf12a68e9cd0348f76aeaa7eb6145a...‎Cached22 دسامبر 2016 ... ماهنامه سرآشپز: کروستینی در زبان ایتالیایی به معنی تست کوچک است که شامل یک ورقه نان تست یا گریل شده است. برای تهیه کروستینی اغلب نان ... 2 نوع کروستینی، یا تُست کوچک ایتالیایی - آشپزی - مجله خانواده دایان dayan.ir/2-نوع-کروستینی،-یا-تُست-کوچک-ایتالیایی/‎Cached24 دسامبر 2016 ... ماهنامه سرآشپز: کروستینی در زبان ایتالیایی به معنی تست کوچک است که شامل یک ورقه نان تست یا گریل شده است. برای تهیه کروستینی اغلب نان ... 2 نوع کروستینی، یا تُست کوچک ایتالیایی - کمونه | دمادم https://damadam.ir/.../2-نوع-کروستینی-یا-تُست-کوچک-ایتالیایی/6303388 کروستینی در زبان ایتالیایی به معنی تست کوچک است که شامل یک ورقه نان تست یا گریل شده است. برای تهیه کروستینی اغلب نان چاپاتا به کار می رود و با روغن ... میهن مگ - 2 نوع کروستینی، یا تُست کوچک ایتالیایی https://mihanmag.com/.../2_نوع_کروستینی،_یا_تُست_کوچک_ایتالیایی‎Cached22 دسامبر 2016 ... میهن مگ : ماهنامه سرآشپز: کروستینی در زبان ایتالیایی به معنی تست کوچک است که شامل یک ورقه نان تست یا گریل شده است. برای تهیه کروستینی ... هرلحظه، 2 نوع کروستینی، یا تُست کوچک ایتالیایی harlahze.com/اخبار.../2-نوع-کروستینی-یا-تُست-کوچک-ایتالیایی کروستینی در زبان ایتالیایی به معنی تست کوچک است که شامل یک ورقه نان تست یا گریل شده است برای تهیه کروستینی اغلب نان چاپاتا به کار می رود و با روغن ... 2 نوع کروستینی، یا تُست کوچک ایتالیایی - ساجده sajedeh.com/new.aspx?id=28471 22 دسامبر 2016 ... کروستینی در زبان ایتالیایی به معنی تست کوچک است که شامل یک ورقه نان تست یا گریل شده است. برای تهیه کروستینی اغلب نان چاپاتا به کار ... 2 نوع کروستینی، یا تُست کوچک ایتالیایی - خبرلند khabarland.com/news/15015/2-‎Cached23 دسامبر 2016 ... 2 نوع کروستینی، یا تُست کوچک ایتالیایی کروستینی در زبان ایتالیایی به معنی تست کوچک است که شامل یک ورقه نان تست یا گریل شده است. 2 نوع کروستینی، یا تُست کوچولو ایتالیایی (2 عکس) - سرزه www.serze.com/کروستینی-تُست-کوچولو-ایتالیایی-عکس-2575959/ 22 دسامبر 2016 ... 2 نوع کروستینی، یا تُست کوچک ایتالیایی کروستینی در زبان ایتالیایی به معنی تست کوچولو است که شامل یک ورقه نان تست یا گریل شده است.