مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ده راهکار برای بار آوردن دختری با اعتماد به نفس

[ad_1]


اینجا کارهایی است که می‌توانید انجام دهید تا اعتماد به نفس دخترتان و انعطاف پذیری‌اش را برای سال‌های سختِ پیش رو، بسازید:

 

 ده راهکار برای بار آوردن دختری با اعتماد به نفس

ده راهکار برای بار آوردن دختری با اعتماد به نفس
۱. او را تشویق کنید ابراز وجود کند
به دخترتان یاد دهید تا نیازهایش را به بزرگترها ابراز کند و با همسالانش، فضای شخصی خود را داشته باشد. اگر بچه دیگری با او بد حرف زد، تشویقش کنید بگوید: شیوه‌ی حرف زدنت را دوست ندارم.

۲. برای تعریف و تمجید از دخترتان، خاص باشید
وقتی به دخترتان می‌گویید چقدر باهوش است، یعنی خیلی بیشتر از مثال‌های گسسته‌ای که به کار می‌برید و این کافی نیست. باید حرف بزنید، مثلا به او بگویید: حافظه خیلی خوبی داری، یا : هی دختر، تو بی‌نظیری تو این کار…

۳. تحسین شما باید با واقعیت سازگار باشد
یک بچه کلاس سوم می‌داند که نابغه موسیقی نیست یا بهترین هنرمند زمین نیست، اما اگر پیشرفتش را از ماهی به ماه بعد تحسین کند برایش خیلی قابل احترام است.

۴. کاری کنید بداند چرا برخی مواقع تنها می‌ماند
برای دخترتان توضیح دهید که اگر به هر جشن تولد دعوت نیست یا برای هر بازی نباید داخل شود، به معنی این نیست که توهینی به او شده. توضیح دهید که وقتی بچه دیگر می‌گوید: تو نمی‌تونی دوست من باشی، بیشتر مربوط به اخلاق اون بچه است تا مربوط به دختر شما.

۵. او را تشویق به رقابت کنید
برای تکالیف و کارهایش سریعا به او کمک نکنید، اگر کمک خواست از او بخواهید چند بار، چند دقیقه اول را خودش تلاش کند.

۶. تشویقش کنید تا اگر میخواهد ورزش کند
دختران گزینه‌های ورزشی بیشتری از قبل دارند اگر دوست دارد ژیمناستیک یا فوتبال بازی کند به او شانس دهید تا وارد بازی شود و بداند برای چه بازی تواناست برایش تصمیم نگیرید که کدام ورزش مناسب اوست- خودش این را می‌فهمد.

۷. درباره نقاط قوت و ضعفش فرضیه نسازید
چون‌که بچه شما دختر است بدین معنی نیست که باید با کاستی‌ها و نقص‌ها دست و پنجه نرم کند – یا باید آزمون‌های خواندن را به سختی طی کند بعلاوه بدین معنا نیست که نخواهد برود ماهیگیری یا برای لیگ کودکان تلاش نکند. خواسته‌هایش را دنبال کنید تا نقاط قوت او را تقویت کنید و روی ضعف‌هایش کار کنید تا بهبود یابد.

۸. تصویری از بدن سالم را الگوی او کنید
وقتی می‌پرسد که: من زیبام؟ با انرژی به او بگویید بله! وقتی ظاهرش را تحسین می‌کنید، فعالیت‌هایش را هم پررنگ کنید: امروز توی ژیمناستیک عالی بودی یا: روی صحنه چشمات برق می‌زد.

برای دختران بزرگتر هم خوب است بشنوند که مدل‌های مجلات شکل زنان و دختران واقعی نیستند و عکسهای‌شان با فتوشاپ دستکاری شده تا لاغرتر و بی نقصتر از واقعیت به نظر آیند.

۹. او را برای جنسیت گرایی اماده کنید
حتی امروزه برخی فکر می‌کنند دختران همان کارهای پسران را می‌توانند انجام دهند اگر دیدید دختران فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را تماشا می‌کند که دختر در پس زمینه است ولی پسر زندگی را حفظ میکند، خاطر نشان کنید و با او درباره چیزهای متفاوت در زندگی واقعی صحبت کنید.

۱۰. نقش‌های مثبت زن‌ها را خاطر نشان کنید
وقتی اخبار می‌بینید یا روزنامه می‌خوانید هر شانسی را استفاده کنید تا به دختران نشان دهید زنان- سناتورها و مربیان ورزشی و دکترها و ورزشکاران – می‌توانند هرکاری کنند.

کتاب‌هایی دارای شخصیت‌های زن قوی بخوانید، این راهی است تا بدون سخنرانی ایده را منتقل کنید، اگر نمیتوانید کتاب‌های اینگونه زیادی بیابید از کتابداری بپرسید – آنها معمولا لیستی از کتاب‌ها برای انتخاب دارند و پیشنهاد می‌دهند.

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کاردستی جوجه با لیوان یک بار مصرفسلام دوستای خوبم امروز یک کاردستی سبد جوجه با لیوان یک بار مصرف درست می کنیم خوب در درمان خانگی برای سرفه بچه ها درمان خانگی برای سرفه بچه ها هیچ چیز برای والدین ناراحت‌کننده‌تر از شنیدن صدای تکنیک ساده برای بالا بردن اعتماد به نفسسلام من دختر کم رویی هستم و اعتماد به نفسم فوق العاده پایینه مثال کوچیکش همین اسمم سرنوشت تکان دهنده دختری به نام ستاره جزییاتسرنوشت تکان دهنده دختری به نام ستاره سرنوشت تکان دهنده دختری به نام ستاره درس خوان راههای کمک به کودکی که در املاء دیکته ضعیف استبرای ترغیب فرزندتان به نوشتن و برای اینکه او نسبت به املا نوشتن علاقمند شود بهتر است سایر مطالب تربیت کودک بازی با همسالان موجب افزایش مهارت اجتماعی کودک می شود نقش والدین در کاهش لجاجت کودکرابطه جنسی در دوران نامزدی چگونه باشد؟ مجله گیزمیزآره همینطوره من با یکی ۳سال دوست بودم به قصد ازدواج، فقط هم دستاشو گرفتم با هم مشکل نگاهی به اندرونی شاهان قاجار و موقعیت سیاسی زنان …نگاهیبهسیاسیزنانحرمسرامریم رضایی عاملی، نویسنده کتاب سفر دانه به گل در سایت تاریخ ایرانی نوشت حضور زن در بررسی انواع خودکشی خبرگزاری پردیسخودکشی، عملی است که فرد برای پایان دادن زندگی خود بطور آگاهانه و خودخواسته انجام می زیانهایی خود ارضایی خطرات جلق جوانی با جلق یا …غالباً این سئوال را کرده اند که برای چه جلق زدن زیان دارد و فرق آن با جماع طبیعی چیست و کاردستی جوجه با لیوان یک بار مصرف سلام دوستای خوبم امروز یک کاردستی سبد جوجه با لیوان یک بار مصرف درست می کنیم خوب در این درمان خانگی برای سرفه بچه ها درمان خانگی برای سرفه بچه ها هیچ چیز برای والدین ناراحت‌کننده‌تر از شنیدن صدای سرفه بچه تکنیک ساده برای بالا بردن اعتماد به نفس سلام من دختر کم رویی هستم و اعتماد به نفسم فوق العاده پایینه مثال کوچیکش همین اسمم هستش که سرنوشت تکان دهنده دختری به نام ستاره جزییات سرنوشت تکان دهنده دختری به نام ستاره سرنوشت تکان دهنده دختری به نام ستاره درس خوان ترین راههای کمک به کودکی که در املاء دیکته ضعیف است برای ترغیب فرزندتان به نوشتن و برای اینکه او نسبت به املا نوشتن علاقمند شود بهتر است که از تربیت کودک کودک بازی با همسالان موجب افزایش مهارت اجتماعی کودک می شود نقش والدین در کاهش لجاجت کودک بررسی انواع خودکشی خبرگزاری پردیس با سلام مطلبی که نوشته بودید، گرچه کوتاه بود اما تقریبا جامع و کامل بود اما لازم دیدم به نگاهی به اندرونی شاهان قاجار و موقعیت سیاسی زنان حرمسرا بهسیاسیزنانحرمسرا قیمت مرغ و ماهی شب یلدای ۹۵ نگرانی جهان از تسلیحات مدرن داعش هشدار ایران به ترامپ و حامیان



لینک منبع :ده راهکار برای بار آوردن دختری با اعتماد به نفس

ده راهکار برای بار آوردن دختری با اعتماد به نفس - سایت نی نی کده www.ninikadeh.ir/preschooler/1686‎Cached Similarده راهکار برای بار آوردن دختری با اعتماد به نفس. دختر با اعتماد به نفس. دختران معمولا زندگی را با انرژی زیاد آغاز میکنند، زود به حرف می‌آیند، اجتماعی هستند و شاگرد اول ... ده راهکار برای بار آوردن دختری با اعتماد به نفس - بیتوته www.beytoote.com/baby/tuition/confidence3-children.html‎Cachedبرای تقویت اعتماد به نفس دختران، آنها را تشویق به رقابت سالم کنید. دختران معمولا زندگی را با انرژی زیاد آغاز میکنند، زود به حرف می‌آیند، اجتماعی هستند و شاگرد اول ... - ده راهکار برای بار آوردن دختری با اعتماد به نفس banounews.ir/News/.../ده-راهکار-برای-بار-آوردن-دختری-با-اعتماد-به-نفس 14 دسامبر 2015 ... fiogf49gjkf0d برای تقویت اعتماد به نفس دختران، آنها را تشویق به رقابت سالم کنید دختران معمولا زندگی را با انرژی… ده راهکار برای بار آوردن دختری با اعتماد به نفس news0.ir/.../%20ده%20راهکار%20برای%20بار%20آوردن%20دختری%20با%20اع...‎Cachedده راهکار برای بار آوردن دختری با اعتماد به نفس -آکاwww.akairan.com/koodak/ tarbiat1/news201771716453732273.htmlتقویت اعتماد به نفس تقویت اعتماد به نفس ... خبرگزاری آریا - ده راهکار برای بار آوردن دختری با اعتماد به نفس www.aryanews.com/.../ده-راهکار-برای-بار-آوردن-دختری-با-اعتماد-به-نفس ده راهکار برای بار آوردن دختری با اعتماد به نفس 1- او را تشویق کنید ابراز وجود کند به دخترتان یاد دهید تا نیازهایش را به بزرگترها ابراز کند و با همسالانش، فضای ... ده راهکار برای بار آوردن دختری با اعتماد به نفس - تابناک | دمادم https://damadam.ir/.../ده-راهکار-برای-بار-آوردن-دختری-با-اعتماد-به-نفس/6271893 ده راهکار برای بار آوردن دختری با اعتماد به نفس. وقتی به دخترتان می گویید چقدر باهوش است، یعنی خیلی بیشتر از مثال های گسسته ای که به کار می برید و این کافی ... ده راهکار برای بار آوردن دختری با اعتماد به نفس | | linkchee.com/IGBA4AAAAAAIA‎Cached31 دسامبر 2016 ... ده راهکار برای بار آوردن دختری با اعتماد به نفس. تقویت اعتماد به نفس دختران. برای تقویت اعتماد به نفس دختران، آنها را تشویق به رقابت سالم ... ده راهکار برای بار آوردن دختری با اعتماد به نفس - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/iran-culture/ده-راهکار-برای-بار-آوردن-دختری/.../6122341/ 13 دسامبر 2016 ... به دخترتان یاد دهید تا نیازهایش را به بزرگترها ابراز کند و با همسالانش، فضای شخصی خود را داشته باشد. اگر بچه دیگری با او بد حرف زد، تشویقش ... ده راهکار برای بار آوردن دختری با اعتماد به نفس - فانوس | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/42402294 ده راهکار برای بار آوردن دختری با اعتماد به نفس. سرویس دانستنی ها - دختران معمولا زندگی را با انرژی زیاد آغاز میکنند، زود به حرف می آیند، اجتماعی هستند و شاگرد اول ... ده راه ساده برای تقویت اعتماد به نفس در کودک - برترین ها www.bartarinha.ir/.../ده-راه-ساده-برای-تقویت-اعتماد-به-نفس-در-کودک‎Cached13 آگوست 2017 ... در اینجا ده استراتژی ساده که به شما در تقویت اعتماد به نفس کودکتان کمک ... با او ارتباط چشمی برقرار کنید تا معلوم باشد که واقعا دارید به چیزی که می‌گوید گوش می‌دهید. ... پریدن وسط کار او و گفتن این که «خودم می‌کنم» او را وابسته بار می‌آورد و اعتماد به نفس ِ او را کم می‌کند. .... آزار دختر جوان توسط جوان افغان در فضای سبز.