مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توقف مذاکرات لغو روادید روسیه و ترکیه

[ad_1]
تین‌نیوز| پس از ترور سفیر روسیه در آنکارا، این کشور تصمیم گرفت مذاکرات لغو نظام روادید برای اتباع ترکیه را به‌دلیل خطر گسترش تروریسم متوقف کند.

روزنامه ایزوستیا به نقل از یک مقام دیپلماتیک روسیه نوشت که دولت این کشور تا زمان فراهم‌شدن شرایط لازم و اتخاذ تدابیر امنیتی پیشگیرانه از سوی ترکیه، مذاکرات لغو نظام روادید برای شهروندان این کشور را متوقف می‌کند.

مقام روسی که نام وی اعلام نشده، افزوده است: «ترکیه باید اقدام‌های بیشتری را برای تامین امنیت افرادی که به این کشور سفر می‌کنند، انجام دهد.» وی همچنین خواستار آن شده تا آنکارا تضمین دهد، شهروندان ترکیه راهی روسیه مورد ارزیابی کامل، بازرسی و کنترل قرار گیرند.

این منبع روسی افزوده است: «سفیر فقید نیز نظام لغو روادید برای شهروندان ترکیه را در زمان کنونی مناسب نمی‌دانست و معتقد بود، هنوز تدابیر لازم و کافی از سوی آنکارا برای جلوگیری از نفوذ تروریست‌ها از ترکیه به سوریه اتخاذ نشده است.» مسکو پاییز سال گذشته نظام دوجانبه لغو روادید با ترکیه را بر سر بروز تنش به علت ساقط شدن یک بمب‌افکن روسی بر فراز سوریه از سوی جنگنده این کشور لغو کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

الف تنش دوباره ترکیه با اروپا و آمریکا آنکارا …با گذشت یک ماه از کودتای نافرجام در ترکیه، تبعات و پیامدهای آن هنوز ادامه داردویزای کشور برای ایرانیان محدود یا لغو شدمبارزی که غیرممکن برایش معنا نداشت روسیه و مالیات‌های غیرشفاف ترامپ مشکل با سعودی چهره ها و گفته ها اندیشه ها روانشناسی خودمانی غرب و ایران گنجینه حافظ حرفی برای گفتنتعلل وزارت خارجه برای درخواست لغو ویزا امکان بروز …تعللوزارتخارجهکانال خبری رجانیوز گزارش داد تعلل وزارت خارجه برای درخواست لغو ویزا از طرف عراقی خبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاز پرونده پر سر و صدایی که هنوز بسته نشده تا رتبه ایران در میان کشورهای مرفه جهانخبرگزاری تسنیم بین المللسرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری سرویس بین الملل را در خبرگزاری تسنیم دنبال کنیداخبار بین الملل،خبرهای سیاست خارجی،اخبار روز …دعوای روسیه و آمریکا بر سر حلب سامانتا پاور خطاب به روسیه شرم نمی کنید؟ چورکین چرا حزب الله تنها در موارد محدودی از عملیات استشهادی …سید حسن نصرالله اگر عملیات نتیجه‌بخش و اثرگذار نباشد، از نظر شرعی و دینی و اخلاقی اخبار،اخبار سیاسی،اخبار سیاسی ایران،سیاست …اخبار سیاسی آخرین اخبار سیاسیاخبار جدید اخبار ایرانسیاست خارجی اخبار سیاسی روز تنش دوباره ترکیه با اروپا و آمریکا آنکارا کشورهای اروپایی تنش دوباره ترکیه با اروپا و آمریکا آنکارا کشورهای اروپایی ما را تحقیر و تهدید می کنند ویزای کشور برای ایرانیان محدود یا لغو شد مبارزی که غیرممکن برایش معنا نداشت روسیه و مالیات‌های غیرشفاف ترامپ مشکل با سعودی، مشکل تعلل وزارت خارجه برای درخواست «لغو ویزا» امکان بروز حادثه به تعللوزارت کانال خبری رجانیوز گزارش داد تعلل وزارت خارجه برای درخواست لغو ویزا از طرف عراقی، شرایط خبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری از «پرونده پر سر و صدایی که هنوز بسته نشده» تا «رتبه ایران در میان کشورهای مرفه جهان» خبرگزاری تسنیم بین الملل سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری سرویس بین الملل را در خبرگزاری تسنیم دنبال کنید اخبار بین الملل،خبرهای سیاست خارجی،اخبار روز جهان،سیاست روز دعوای روسیه و آمریکا بر سر حلب سامانتا پاور خطاب به روسیه شرم نمی کنید؟ چورکین ادای مادر چرا حزب الله تنها در موارد محدودی از عملیات استشهادی استفاده سید حسن نصرالله «اگر عملیات نتیجه‌بخش و اثرگذار نباشد، از نظر شرعی و دینی و اخلاقی نمی اخبار،اخبار سیاسی،اخبار سیاسی ایران،سیاست خارجی،اخبار روز اخبار سیاسی آخرین اخبار سیاسیاخبار جدید اخبار ایرانسیاست خارجی اخبار سیاسی روز جدیدترین



لینک منبع :توقف مذاکرات لغو روادید روسیه و ترکیه

توقف مذاکرات لغو روادید روسیه و ترکیه - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1083993 22 دسامبر 2016 ... پس از ترور سفیر روسیه در آنکارا، این کشور تصمیم گرفت مذاکرات لغو نظام روادید برای اتباع ترکیه را به دلیل خطر گسترش تروریسم متوقف کند. توقف مذاکرات لغو روادید روسیه و ترکیه - تی نیوز tnews.ir/news/c84276491393.html 22 دسامبر 2016 ... پس از ترور آندره گنادیوویچ کارلوف سفیر روسیه در آنکارا، این کشور تصمیم گرفت مذاکرات لغو نظام روادید برای اتباع ترکیه را به دلیل خطر ... مسکو مذاکرات لغو روادید با ترکیه را متوقف کرد - خبرگزاری دانشجو snn.ir/fa/news/.../مسکو-مذاکرات-لغو-روادید-با-ترکیه-را-متوقف-کرد‎Cached21 دسامبر 2016 ... پس از ترور آندره گنادیوویچ کارلوف سفیر روسیه در آنکارا، این کشور تصمیم گرفت مذاکرات لغو نظام روادید برای اتباع ترکیه را به دلیل خطر ... اولین پیامد ترور سفیر روسیه در روابط ترکیه - IranPressNews www.iranpressnews.com/source/203400.htm‎Cached21 دسامبر 2016 ... اولین پیامد ترور سفیر روسیه در روابط ترکیه. یک روزنامه روسی در شماره امروز خود، خبر از توقف مذاکرات در خصوص لغو روادید بین روسیه و ترکیه داد. احتمال لغو ویزا میان ایران و روسیه | سیاست | DW | 16.01.2016 www.dw.com/fa-ir/احتمال-لغو-ویزا-میان...و-روسیه/a-18983742‎Cached Similar16 ژانویه 2016 ... پس از تیره شدن مناسبات مسکو و آنکارا سفر گردشگران روس به ترکیه توقف یافته است. ایران برای جذب این گردشگران حاضر شده دریافت ویزا را یک ... ازبکستان نظام روادید برای شهروندان ترکیه را لغو می کند - onvansho onvansho.ir/.../ازبکستان-نظام-روادید-برای-شهروندان-ترکیه-را-لغو-می-کند.html توقف مذاکرات لغو روادید روسیهترکیه. لغو نظام روادید برای کشور را متوقف می‌کند برای شهروندان ترکیه را . اولین پس لرزه در روابط روسیه با ترکیه خبر خودرو اخبار ... اولین پیامد ترور سفیر روسیه در روابط مسکو و آنکارا - نامه نیوز namehnews.ir/fa/news/377239 21 دسامبر 2016 ... یک روزنامه روسی در شماره امروز خود، خبر از توقف مذاکرات در خصوص لغو روادید بین روسیه و ترکیه داد. نتایج برای مذاکرات صلح سوریه - Pars Today parstoday.com/fa/search--مذاکرات+صلح+سوریه?page=9 پیگیری حقوقی، غرامت و دیه زائران ایرانی در رأس مذاکرات ایران و عربستان است. دی ۲۵, ۱۳۹۵. نماینده ولی فقیه در ... مسکو از توقف مذاکرات میان روسیه و آمریکا خبر داد. دی ۰۲, ۱۳۹۵. سخنگوی ... روسیه مذاکرات لغو روادید با ترکیه را متوقف کرد. دی ۰۱, ۱۳۹۵. دانلود جدید ترین ها - انتقاد شدید خالق جناب خان از رامبد جوان و برنامه خندوانه simorghshahr-blog.newsqm.com/ در پی ترور سفیر روسیه مذاکرات لغو نظام روادید برای اتباع ترکیه لغو شد روسیه , ترکیه ,روادید ... توقف مذاکرات لغو روادید روسیه و ترکیه / توقف مذاکرات لغو . PressTV-«مذاکرات الحاق ترکیه به اتحادیۀ اروپا متوقف شود» www.presstv.ir/.../Turkey-accession-talks-must-be-frozen-immediately--MEPs 23 نوامبر 2016 ... «مذاکرات الحاق ترکیه به اتحادیۀ اروپا فوراً متوقف شود» ... در ترکیه اعلام کرده‌اند، خواستار توقف فوری مذاکرات برای عضویت این کشور در اتحادیۀ اروپا شدند. ... رئیس‌جمهور ترکیه و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه را به تضعیف ... از 35 فصل اختلافات خود برای لغو روادید و تسریع فرایند عضویت را حل‌وفصل کنند.