مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ال‌جی از پروژکتور خانگی ProBeam رونمایی کرد

[ad_1]

معمولا تلویزیون‌های با صفحه نمایش بزرگ، بسیار گران بوده و فضای زیادی را اشغال می‌کنند. بنابراین اگر فضای کوچکی دارید و ‌می‌خواهید کمی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید، ناچارید قید تلویزیون‌های پر زرق و برق را بزنید. در این مواقع، یکی از انتخاب‌ها استفاده از پروژکتور‌ است، به این جهت که تولید تصاویر بزرگ با این دستگاه‌ها بسیار آسان بوده و می‌توان از هر سطح صافی مانند دیوار تمیز، به عنوان پرده نمایش استفاده کرد.

ال‌جی هم با آگاهی از بازار، بیکار نمانده و از محصول جدیدش موسوم به پروبیم (ProBeam) رونمایی کرده است. این پروژکتور جدید قرار است در نمایشگاه CES 2017 در سال آینده، با هدف بدست آوردن دل علاقه‌مندان سینمای خانگی، خود نمایی کند. مزیت این پروژکتور، استفاده از موتور لیزری پیشرفته است که قادر به تولید بار روشنایی معادل ۲۰۰۰ لومن خواهد بود.

lg-probeam1

همچنین این دستگاه، قادر به تولید تصاویر فول اچ‌دی بوده که بر اساس خواسته کاربر می‌تواند تصاویر با کیفیتی را ایجاد کند. از دیگر امکانات این پروژکتور می‌توان به سیستم همگام سازی صدا اشاره کرد، که آن را از طریق بلوتوث با بلندگوها هماهنگ می‌سازد. همچنین قابلیت “Wireless Mirroring” برای این دستگاه در نظر گرفته شده است، که می‌تواند با استفاده از تکنولوژی میراکست، هرگونه محتوایی را از روی دستگاه‌های دیجیتال بر روی پرده نمایش تصویر کند.

قسمت جذاب ماجرا این است که پروبیم با وزن ۲.۱ کیلوگرم، بسیار سبک است. این یعنی شما می‌توانید به راحتی پروژکتور را به خانه دوستان و آشنایان برده و از آن لذت ببرید. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و فروشگاه‌های عرضه دهنده این محصول، منتشر نشده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ال‌جی از پروژکتور خانگی رونمایی کرد ال‌جی از پروژکتور خانگی رونمایی کرد



لینک منبع :ال‌جی از پروژکتور خانگی ProBeam رونمایی کرد

ال‌جی از پروژکتور خانگی ProBeam رونمایی کرد - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../ال‌جی-از-پروژکتور-خانگی-probeam-رونمایی-کرد/.html‎Cachedال‌جی هم با آگاهی از بازار، بیکار نمانده و از محصول جدیدش موسوم به پروبیم (ProBeam) رونمایی کرده است. این پروژکتور جدید قرار است در نمایشگاه CES 2017 در سال ... پروژکتور خانگی ProBeam از شرکت ال‌جی معرفی شد - تکراتو techera.ir/2016/12/22/lg-probeam-home-cinema-projector-unveiled/‎Cached22 دسامبر 2016 ... شرکت کره‌ای ال‌جی از پروژکتور خانگی ProBeam رونمایی کرده است. ... از خانه یا محل کار شما را اشغال خواهد کرد به همین دلیل یک پروژکتور می‌تواند با ... ال جی از پروژکتور خانگی probeam رونمایی کرد - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../ال_جی_از_پروژکتور_خانگی_probeam_رونمایی_کرد‎Cachedدانلود ساخت پروژکتور خانگی. ال جی از پروژکتور خانگی probeam رونمایی کرد ... دانلود رونمایی از پروژکتور Ricoh X۲۲۴۰, S۲۲۴۰ در ۲۰۱۵ Infocomm · دانلود نگاه ... پروژکتور خانگی ProBeam از شرکت ال‌جی معرفی شد | Hendevaneh ... hendevaneh.com/پروژکتور-خانگی-probeam-از-شرکت-ال‌جی-معرفی-ش/ در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی به پروژکتور خانگی ProBeam بیندازیم. ... شما را اشغال خواهد کرد به همین دلیل یک پروژکتور می‌تواند با هزینه کمتری بهترین جایگزین باشد. ... شرکت کره‌ای ال‌جی از پروژکتور خانگی ProBeam رونمایی کرده است. ال‌جی پروژکتور سینمای خانگی ProBeam را معرفی کرد | فارنت farnet.ir/1395/09/.../lg-probeam-home-cinema-projector-unveiled/‎Cached20 دسامبر 2016 ... ال‌جی پروژکتور سینمای خانگی ProBeam را معرفی کرد ... عرضه این پروژکتور هنوز اطلاعاتی منتشر نشده و باید تا رونمایی رسمی آن در نمایشگاه CES ... ال جی از پروژکتور سینمای خانگی ProBeam رونمایی کرد | ایستگاه آی ... www.istgahit.net/1395/09/30/lg-probeam-home-cinema-projector/‎Cached20 دسامبر 2016 ... همانطور که می دانید تلویزیون های بزرگ قیمتی بسیار بالا دارند و فضای زیادی برای اینگونه محصولات نیاز است. در اینجا، ال جی راه حال جدیدی را برای ... ال‌جی از پروژکتور خانگی ProBeam رونمایی کرد - آی‌تی‌رسان | دمادم https://damadam.ir/.../ال‌جی-از-پروژکتور-خانگی-ProBeam-رونمایی-کرد/6258903 ال جی از پروژکتور خانگی ProBeam رونمایی کرد. معمولا تلویزیون های با صفحه نمایش بزرگ، بسیار گران بوده و فضای زیادی را اشغال می کنند. بنابراین اگر فضای ... آخرین اخبار پروبیم - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/پروبیم پروژکتور ProBeam ال جی با وجود داشتن بدنه ای باریک، دارای قدرت پخش زیاد و شدت روشنایی ۲ هزار لومن بوده و برای علاقه مندان سینمای خانگی طراحی شده است. ال جی از ... ال‌جی از پروژکتور خانگی ProBeam رونمایی کرد | آموزش مجازی | مدرک ... iranelearn.com/.../ال‌جی-از-پروژکتور-خانگی-probeam-رونمایی-کرد‎Cachedال‌جی از پروژکتور خانگی ProBeam رونمایی کرد، مدرک معتبر ال‌جی از پروژکتور خانگی ProBeam رونمایی کرد,آموزش مجازی ایرانیان مرکز آموزش مجازی و مدرک معتبر و ... قیمت پروژکتور خانگی - تکراتو techrato.com/tag/قیمت-پروژکتور-خانگی/‎Cachedشرکت کره‌ای ال‌جی از پروژکتور خانگی ProBeam رونمایی کرده است. ... را اشغال خواهد کرد به همین دلیل یک پروژکتور می‌تواند با هزینه کمتری بهترین جایگزین باشد.