مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پیام‌های امنیتی تلگرام فارسی شد +عکس

[ad_1]

نرم افزار ارتباطی تلگرام مدتی است پیام‌های امنیتی خود را به زبان فارسی هم ارسال می‌کند.

به گزارش صبحانه،طی سال‌های اخیر دولت تلاش‌های متعددی برای فعالیت شبکه‌های اجتماعی در ایران انجام داده و از اولین روزهای فعالیت خود تلاش کرده است فضایی مناسب جهت دسترسی مردم به این برنامه‌ها فراهم کند.
پیام‌های امنیتی تلگرام فارسی شد +عکس
در این میان اگر چه مخالفت‌های متعددی صورت گرفته و از سوی مراجع  مختلف در این خصوص سخت‌گیری‌هایی شده، اما بعد از فیلتر شدن شبکه اجتماعی وی چت در دولت قبل، فعالیت اکثر شبکه‌های اجتماعی موبایلی در ایران ادامه پیدا کرد.

وزیر ارتباطات طی این سالها بارها تاکید کرده که دولت مخالف آن است که دسترسی مردم به این نوع نرم افزارها به دلیل موضوعات اقتصادی قطع شود. البته محمود واعظی بر این نکته نیز تاکید بسیار داشته که رعایت موضوعات اخلاقی و ارزش‌های اسلامی خط قرمز فعالیت این شبکه‌ها به شمار رفته و بر این اساس اگر شبکه‌ای بخواهد فعالیت‌های خود در ایران را دنبال کند لازم است دقت نظر و همکاری‌های لازم در این خصوص را داشته باشد.

بر همین اساس طی ماه‌های گذشته از سوی دولت و وزارت ارتباطات مذاکرات متعددی با مدیران تلگرام صورت گرفته و قرار بر همکاری این شرکت با دولت شد.

حال با توجه به اهمیت مسئله امنیت فضای مجازی مدتی است شبکه پیام رسان تلگرام اقدامی جدید صورت داده و پیام‌های امنیتی خود را علاوه بر متن انگلیسی با ترجمه فارسی برای کاربران ارسال می‌کند.

بدین ترتیب به عنوان مثال اگر شما قصد داشته باشید تلگرام خود را بر روی لپ‌تاب، تبلت، رایانه یا دستگاه دیگری نصب کنید در ابتدا برای شما یک کد امنیتی ارسال می‌شود که این کد در گذشته با توضیحاتی به زبان انگلیسی ارسال می‌شد، اما به تازگی ترجمه فارسی این پیام هم ارسال می‌شود تا مشکلات کمتری در خصوص هک کاربران و سوء استفاده از حساب‌های آنها صورت گیرد.

پیام‌های امنیتی تلگرام فارسی شد +عکس
همچنین پس از نصب تلگرام بر روی دستگاه جدید پیام‌ امنیتی دیگری نیز از سوی برای کاربر ارسال می‌شود که اکنون این پیام هم فارسی‌سازی شده است.
پیام‌های امنیتی تلگرام فارسی شد +عکس
با توجه به سئوالات متعدد کاربران تلگرام در ایران این اقدام را می‌توان گامی مثبت در تامین امنیت بیشتر کاربران این شبکه به شمار آورد.

منبع : ایسنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

معرفی همه ربات‌های فارسی تلگرام – شاهوار دات نتابزارهای اینترنتپانوشت در این مطلب فقط به معرفی ربات‌های فارسی پرداختیم و از معرفی ربات‌های دانلود تلگرام فارسی برای کامپیوتر ویندوز دانلود تلگرام فارسی برای کامپیوتر ویندوز در این پست از وبسایت موب فور یو میتوانید آموزش ساخت استیکر برای تلگرامآموزش ساخت استیکر برای تلگرام تلگرام نرم افزار ارتباطی جدیدی است که به خوبی توانست آموزش غیر فعال کردن دانلود خودکار عکس و فیلم در تلگرامآموزش غیر فعال کردن دانلود خودکار عکس و فیلم در تلگرام یکی از ویژگی هایی که در نرم حذف اکانت تلگرام دیلیت …حذف اکانت تلگرام دیلیت اکانت تلگرام فارسیدانلود جدیدترین نسخه تلگرام …دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار تلگرام اندروید آموزش رفع مشکل اتصال تلگرام دانلود نسخه جدید تلگرام برای اندرویددانلود نسخه جدید مسنجر تلگرام برای اندروید با استفاده از برنامه تلگرام شما دانلود برنامه تلگرام اندروید همراه …دانلود برنامه تلگرام اندروید، دانلود رایگان اخرین نسخه اپلیکیشن محبوب تلگرام دانلود مسنجر پرطرفدار تلگرام … – جدیدترین و آخرین ورژن مسنجر تلگرام مخصوص آندروید همراه نسخه ویندوزافزایش ممبر کانال تلگرام ایرانی و واقعیافزایش ممبر کانال تلگرام ایرانی و خارجی خرید ممبر کانال تلگرام فروش ممبر تلگرام معرفی همه ربات‌های فارسی تلگرام – شاهوار دات نت ابزارهای اینترنت پانوشت در این مطلب فقط به معرفی ربات‌های فارسی پرداختیم و از معرفی ربات‌های انگلیسی دانلود تلگرام فارسی برای کامپیوتر ویندوز دانلود تلگرام فارسی برای کامپیوتر ویندوز در این پست از وبسایت موب فور یو میتوانید نسخه آموزش ساخت استیکر برای تلگرام آموزش ساخت استیکر برای تلگرام تلگرام نرم افزار ارتباطی جدیدی است که به خوبی توانست جای خود آموزش غیر فعال کردن دانلود خودکار عکس و فیلم در تلگرام آموزش غیر فعال کردن دانلود خودکار عکس و فیلم در تلگرام یکی از ویژگی هایی که در نرم افزار حذف اکانت تلگرام دیلیت اکانت تلگرام حذف اکانت تلگرام دیلیت اکانت تلگرام فارسی دانلود جدیدترین نسخه تلگرام اندروید فول دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار تلگرام اندروید آموزش رفع مشکل اتصال تلگرام آموزش دانلود نسخه جدید تلگرام برای اندروید دانلود نسخه جدید مسنجر تلگرام برای اندروید با استفاده از برنامه تلگرام شما دانلود برنامه تلگرام اندروید همراه نسخه دانلود برنامه تلگرام اندروید، دانلود رایگان اخرین نسخه اپلیکیشن محبوب تلگرام با لینک – تلگــرام یک مسنجر تلگــرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و بسیار عالی از کمپانی برای سیستم عامل افزایش ممبر کانال تلگرام ایرانی و واقعی افزایش ممبر کانال تلگرام ایرانی و خارجی خرید ممبر کانال تلگرام فروش ممبر تلگرام افزایش



لینک منبع :پیام‌های امنیتی تلگرام فارسی شد +عکس

پیام‌های امنیتی تلگرام فارسی شد (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../پیام‌های-امنیتی-تلگرام-فارسی-شد-عکس‎Cached22 دسامبر 2016 ... پس از نصب تلگرام بر روی دستگاه جدید پیام‌ امنیتی دیگری نیز از سوی برای کاربر ارسال می‌شود که اکنون این پیام هم فارسی‌سازی شده است. پیام‌های امنیتی تلگرام فارسی شد +عکس - افکار نیوز www.afkarnews.ir/.../578888-پیام-های-امنیتی-تلگرام-فارسی-شد-عکس‎Cached23 دسامبر 2016 ... نرم افزار ارتباطی تلگرام مدتی است پیام‌های امنیتی خود را به زبان فارسی هم ارسال می‌کند. پیام‌های امنیتی تلگرام فارسی شد +عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/.../پیام‌های-امنیتی-تلگرام-فارسی-شد-عکس‎Cached22 دسامبر 2016 ... نرم افزار ارتباطی تلگرام مدتی است پیام‌های امنیتی خود را به زبان فارسی هم ارسال می‌کند. پیام‌های امنیتی تلگرام فارسی شد +عکس | مجری برق www.mojribargh.ir/پیام‌های-امنیتی-تلگرام-فارسی-شد-عکس/‎Cached23 دسامبر 2016 ... نرم افزار ارتباطی تلگرام مدتی است پیام‌های امنیتی خود را به زبان فارسی هم ارسال می‌کند. منبع: اخبار اقتصادی مجری برق پیام‌های امنیتی تلگرام ... پیام‌های امنیتی تلگرام فارسی شد (+عکس) - مجله خبر روز |خبر آنلاین khabrroz.ir/پیام‌های-امنیتی-تلگرام-فارسی-شد-عکس/ مجله خبر روز |خبر آنلاین پایگاه خبر روز , فرهنگی, هنری , پزشکی , زیبایی و… سیاسی · ورزشی · اقتصادی · بین الملل · مذهبی · آشپزی · اخبار هنری · اخبار سینمای جهان ... پیام‌های امنیتی تلگرام فارسی شد ( عکس) - محبوب ها mahboobha.ir/tag/پیام‌های-امنیتی-تلگرام-فارسی-شد-(+عکس) 5 آوریل 2017 ... پیام‌های امنیتی تلگرام فارسی شد +عکس... نرم افزار ارتباطی تلگرام مدتی است پیام‌های امنیتی خود را به زبان فارسی هم ارسال می‌کند. 2017-01-03 ... پیام‌های امنیتی تلگرام فارسی شد (+عکس) - کالای ایرانی www.kalayirani.com/پیام‌های-امنیتی-تلگرام-فارسی-شد-عکس-2/‎Cachedآیا سوالی دارید؟ 09192918542 · 09129315258 · info@kalayirani.com · ثبت شغل · ورود · عضویت · پنل کاربری · خروج · ثبت مشاغل · خانه · ورزشی · استخر · سالن ... امنیت تلگرام - جلوگیری از هک تلگرام - افزایش امنیت تلگرام securityblog.ir/امنیت-تلگرام/‎Cachedامنیت تلگرام در پیامهای کد شده یا رمزگذاری شده یه صورت نامتقارن با سیستم های ... در برخی منابع این روش برای مخفی کردن عکس پروفایل نیز گفته شده که این روش ... فناوری - پیام‌های امنیتی تلگرام فارسی شد (+عکس) nashrkhabar.ir/538926/پیام‌های_امنیتی_تلگرام_فارسی_شد_عکس_1 پس از نصب تلگرام بر روی دستگاه جدید پیام‌ امنیتی دیگری نیز از سوی برای کاربر ارسال می‌شود که اکنون این پیام هم فارسی‌سازی شده است. پیام‌های امنیتی تلگرام فارسی سازی شدند | الف | خبروان khabarone.ir/news/5438306/پیام‌های-امنیتی-تلگرام-فارسی-سازی-شدند 21 دسامبر 2016 ... پیام‌های امنیتی تلگرام فارسی سازی شدند. کاربران ایرانی ... بهار, ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ ۱۰:۱۴. پیام‌های امنیتی تلگرام فارسی شد +عکس, افکار, ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ ۰۶:۰۰.