مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هدفنی با قابلیت دریافت فرمان صوتی

[ad_1]

وینچی (Vinci) در نگاه اول تفاوتی با دیگر هدفن‌ها ندارد. با این وجود این دستگاه که لقب هوشمندترین هدفن را با خود یدک می‌کشد، قابلیت‌های زیادی را به کاربر خود عرضه می‌کند.

وینچی به یک صفحه نمایشگر لمسی مجهز است که اطلاعات مختلفی را نمایش می‌دهد. اصلی‌ترین قابلیت وینچی، امکان دریافت فرمان صوتی از کاربر است.

کاربر به‌راحتی و فقط با صدای خود می‌تواند از آخرین وضعیت آب و هوا یا مسیر درست برای رسیدن به مقصد آگاه شده و حتی از وینچی بخواهد فهرست کارها یا خریدهای روزانه‌اش را به او بگوید.

از وینچی می‌توان طی ورزش استفاده کرد؛ الگوریتم وینچی می‌تواند سرعت حرکت و ریتم قلب کاربر را شناسایی کرده و موسیقی مناسب با آن ریتم را انتخاب و پخش کند.

وینچی دارای شارژ بی‌سیم و 32 گیگابایت حافظه است و بزودی با قیمت 199 دلار به بازار جهانی عرضه می‌شود

ضمیمه کلیک جام‌جم


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

هدفنی با قابلیت دریافت فرمان صوتی هدفنی با قابلیت دریافت فرمان صوتی é é é



لینک منبع :هدفنی با قابلیت دریافت فرمان صوتی

هدفنی با قابلیت دریافت فرمان صوتی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/click/.../هدفنی-با-قابلیت-دریافت-فرمان-صوتی‎Cached22 دسامبر 2016 ... اصلی‌ترین قابلیت وینچی، امکان دریافت فرمان صوتی از کاربر است. کاربر به‌راحتی و فقط با صدای خود می‌تواند از آخرین وضعیت آب و هوا یا مسیر ... هدفنی با قابلیت دریافت فرمان صوتی | موج خاموش mojoff.com/هدفنی-با-قابلیت-دریافت-فرمان-صوتی/‎Cached22 دسامبر 2016 ... هدفنی با قابلیت دریافت فرمان صوتی اصلی‌ترین قابلیت وینچی، امکان دریافت فرمان صوتی از کاربر است. کاربر به‌راحتی و فقط با صدای خود ... هدفنی با قابلیت دریافت فرمان صوتی - spinews spinews.ir/technology/75941-هدفنی-با-قابلیت-دریافت-فرمان-صوتی.html 22 دسامبر 2016 ... اصلی‌ترین قابلیت وینچی، امکان دریافت فرمان صوتی از کاربر است. کاربر به‌راحتی و فقط با. هدفنی با قابلیت دریافت فرمان صوتی - نگار آنلاین www.negaronline.com/.../هدفنی-با-قابلیت-دریافت-فرمان-صوتی‎Cachedاصلی‌ترین قابلیت وینچی، امکان دریافت فرمان صوتی از کاربر است. کاربر به‌راحتی و فقط با صدای خود می‌تواند از آخرین وضعیت آب و هوا یا مسیر درست برای رسیدن ... هدفنی با قابلیت دریافت فرمان صوتی - وسریا wesria.xyz/news/444178 هدفنی با قابلیت دریافت فرمان صوتی از وبلاگ مجله مطالب خواندنی دریافت و به همراه لینک مستقیم مطلب در سایت مرجع نمایش داده شده است. در صورت تمایل به خواندن متن ... فرمان صوتی - جام جم آنلاین 77.104.65.15/Click/Search/keyword/1?q=فرمان%20صوتی هدفنی با قابلیت دریافت فرمان صوتی. اصلی‌ترین قابلیت وینچی، امکان دریافت فرمان صوتی از کاربر است. کاربر به‌راحتی و فقط با صدای خود می‌تواند از آخرین ... با فرمان صوتی رایانه سرفیس استودیو را بیدار کنید - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../با-فرمان-صوتی-رایانه-سرفیس-استودیو-را-بیدار-کنید‎ برچسب‌ها : فرمان صوتی سرفیس استودیو یانه بیدار کلیک جام جم آنلاین با فرمان صوتی رایانه سرفیس استودیو را ... تصویر هدفنی با قابلیت دریافت فرمان صوتی ... هدفونی با قابلیت دریافت فرمان صوتی tozibae.ir/2016/12/هدفونی-با-قابلیت-دریافت-فرمان-صوتی/ اصلی‌ترین قابلیت وینچی، امکان دریافت فرمان صوتی از کاربر است. کاربر به‌راحتی و فقط با صدای خود می‌تواند از آخرین وضعیت آب و هوا یا مسیر درست برای رسیدن ... هدفنی با قابلیت دریافت فرمان صوتی - لیمو پاتوق limopatogh.ir/news/109684 وینچی (Vinci) در نگاه اول تفاوتی با دیگر هدفن‌ها ندارد. با این وجود این دستگاه که لقب هوشمندترین هدفن را با خود یدک می‌کشد، ق. استفاده از کنترل‌های صوتی – Sony بلندگوی هوشمند Bluetooth® مدل ... support.sonymobile.com/ir/bsp60/userguide/using-voice-controls/‎Cachedبرای اجرای برنامه Voice Control (کنترل صوتی) با استفاده از فرمان‌های گفتاری ... اگر فرمان صوتی شما شناسایی شود، عملکرد کنترل صوتی به کار می‌افتد و هر دو ... صدای بوق از بلندگوی BSP60 پخش می‌شود و نشان می‌دهد که برای دریافت فرمان‌های ...