مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نوکیا از اپل شکایت کرد

[ad_1]

امروز شرکت نوکیا از اپل برای رعایت نکردن حق استفاده از یکسری پتنت‌ها و تکنولوژی‌های خودش در آمریکا و اروپا شکایت کرد.

به گزارش صبحانه،  البته این اولین‌باری نیست که نوکیا از اپل شکایت می‌کند؛ اما از آنجایی که تا مدتی دیگر دوباره وارد حوزه‌ی ساخت تلفن‌های همراه هوشمند می‌شود، می‌خواهد خسارت وارد شده به خودش را جبران کند.
 
نوکیا از اپل شکایت کرد
یکی از مسئولان نوکیا در این‌باره گفته:” تیم تحقیق و توسعه‌‌ی ما در چند سال گذشته تکنولوژی‌های پایه و بسیار مهمی درست کرده که آن‌ها در بسیاری از محصولات اپل هم استفاده شده است. از آنجایی که مذاکرات ما با اپل به نتیجه نرسید، تصمیم گرفتیم که این کار را از نظر حقوقی دنبال کنیم و به همین دلیل از آن‌ها شکایت کردیم. ما باید از حق خودمان دفاع کنیم.”

البته شرکت نوکیا به شکل دقیق اعلام نکرده که اپل کدام یک از پتنت‌های این شرکت را به شکل غیرقانونی استفاده کرده، اما گفته که تعداد آن‌ها به ۳۲ عدد می‌رسد. نوکیا گفته این پتنت‌ها مربوط به صفحه نمایش، رابط کاربری، نرم‌افزار، آنتن و تراشه‌های مختلف و سیستم پخش ویدیو می‌شود.

شرکت اپل هنوز درباره‌ی این موضوع از خودش واکنش نشان نداده است.

منبع : مجله دیجی کالا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آیفون قیمت خرید و مشخصات آیفون ۷ اپلبه نظر می‌رسد نوکیا خود را برای بازگشت به بازار گوشی‌های هوشمند آماده می‌کندبا داشتن محصولات اپل از چه چیزهایی محروم می‌شویم؟با داشتن محصولات اپل از چه چیزهایی محروم می‌شویم؟ایستنا گوشیسه شنبه، آذرماه ستاد مبارزه با قاچاق کالا اعلام کرد همه آیفون‌ها قاچاق نیستند مرجع موبایل ایرانتمام مطالب سایت مرجع موبایل ایران تحت قانون حقوق مولفین است استفاده از پول نیوز اگر نگاهی به زندگی خود داشته باشید، متوجه خواهید شد که هر روز با طیف وسیع و متنوعی از مجله گیزمیزمجله ای سرگرم کننده با موضوعات متنوع از سراسر اینترنتپارس کلیک سینمای برنامه نویساننویسندگی هر کسی شرایط ثبت نام به عنوان نویسنده در پارس کلیک را داراست اما همه قبول بهترین گوشی های هوشمند بازار با قیمت بین ۶۰۰ تا …یکی از پر طرفدارترین بخش بازار گوشی‌های هوشمند، میان رده یا میان قیمت‌های این دسته ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …بازگشت به گروه تلگرام که از آن خارج شدﻩاید غیرفعال کردن نمایش تصاویر واتس اپ در گالری‫اخبار تکنولوژی بهترین ها در زمین‬بهترین ها در زمین در قالب یکی دیگر از مقایسه های تصویری و همچنین راهنماهای خرید این آیفون قیمت خرید و مشخصات آیفون ۷ اپل آیفون قیمت گوشی اپل قیمت خرید ایفون اخبار و مشخصات گوشی آیفون مشخصات و ویدئوی با داشتن محصولات اپل از چه چیزهایی محروم می‌شویم؟ با داشتن محصولات اپل از چه چیزهایی محروم می‌شویم؟ ایستنا گوشی ستاد مبارزه با قاچاق کالا اعلام کرد همه آیفون‌ها قاچاق نیستند ۱۷ شرکت مجوز دارندگوشی آیفون ۵ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد آیفون۵ آیفون ۵ سازنده شرکت اپل شعار بزرگترین اتفاقی که از آیفون برای آیفون رخ داده سری آیفون مرجع موبایل ایران تمام مطالب سایت مرجع موبایل ایران تحت قانون حقوق مولفین است استفاده از محتویات این پارس کلیک سینمای برنامه نویسان نویسندگی هر کسی شرایط ثبت نام به عنوان نویسنده در پارس کلیک را داراست اما همه قبول نمی شوند پول نیوز اگر نگاهی به زندگی خود داشته باشید، متوجه خواهید شد که هر روز با طیف وسیع و متنوعی از رنگ ها مجله گیزمیز مجله ای سرگرم کننده با موضوعات متنوع از سراسر اینترنت بهترین گوشی های هوشمند بازار با قیمت بین ۶۰۰ تا ۱ میلیون و یکی از پر طرفدارترین بخش بازار گوشی‌های هوشمند، میان رده یا میان قیمت‌های این دسته از ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر بازگشت به گروه تلگرام که از آن خارج شدﻩاید غیرفعال کردن نمایش تصاویر واتس اپ در گالری دانلود از اپل استور دانلود بازی از اپل ایدی استفاده از اپل ای دی اموزش استفاده از اپل عکس های زیبا از اپل جک نحوه استفاده از اپل ایدی دریافت دیوار از اپل استور عکس از اپل تمیز



لینک منبع :نوکیا از اپل شکایت کرد

نوکیا از اپل شکایت کرد - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/512758/نوکیا-از-اپل-شکایت-کرد‎Cached22 دسامبر 2016 ... نوکیا در بیانیه‌ای در خصوص این شکایت اظهار کرد: "اپل از سال 2011 که تعدادی از فناوری های انحصاری نوکیا را با عقد قراردادی در محصولاتش به کار ... نوکیا از اپل شکایت کرد - دیجی کالا https://www.digikala.com/mag/مقاله-article/نوکیا-اپل-شکایت/ 22 دسامبر 2016 ... امروز شرکت نوکیا از اپل برای رعایت نکردن حق استفاده از پتنت‌های خودش در آمریکا و اروپا شکایت کرد. این اولین‌بار نیست که نوکیا از اپل شکایت ... نوکیا از اپل شکایت می‌کند - رادیو فردا https://www.radiofarda.com/a/f35...apple_tech/28200964.html‎Cached28 دسامبر 2016 ... نوکیا اعلام کرده به دلیل «دزدیده شدن بسیاری از اختراعاتش» توسط اپل از این شرکت شکایت خواهد کرد. به گزارش رویترز نوکیا اعلام کرده است که ... نوکیا از اپل به خاطر نقض حقوق اختراع خود شکایت کرد - دیجیاتو digiato.com/.../نوکیا-از-اپل-به-خاطر-نقض-حقوق-اختراع-خود/‎Cached22 دسامبر 2016 ... شرکت فنلاندی نوکیا روز گذشته اعلام داشت که از کمپانی بزرگ آمریکایی اپل، به خاطر استفاده غیر قانونی از حق اختراع هایش، در آمریکا و آلمان ... نوکیا از اپل به دلیل نقض پتنت شکایت کرد - زومیت www.zoomit.ir/2016/12/23/.../nokia-sues-apple-patent-infringement/‎Cached24 دسامبر 2016 ... نوکیا از اپل به دلیل نقض استفاده از 32 پتنت این شرکت‌ که پس از تملک شرکت‌هایی مانند نوکیا-زیمنس و آلکاتل-لوسنت بدست آمده، شکایت کرد. نوکیا از اپل به دلیل نقض قوانین ثبت اختراع شکایت کرد - پیشگامان pishgaman.net/شکایت-نوکیا-از-اپل/‎Cached26 دسامبر 2016 ... به تازگی، نوکیا اعلام کرد که در آلمان و آمریکا، از اپل به دلیل نقض قوانین ثبت اختراع شکایت کرده است. مطابق این دادخواست، در سال ۲۰۱۱ اپل مجوز ... نوکیا از اپل به دلیل نقض پتنت های متعدد شکایت کرد - سخت افزار www.sakhtafzarmag.com/.../نوکیا-از-اپل-نقض-پتنت-شکایت-کرد‎Cached Rating: 4.3 - 3 votes 22 دسامبر 2016 ... نوکیا از اپل به دلیل نقض پتنت های متعدد شکایت کرد. جدال بر سر پتنت های ثبت شده و استفاده های غیر مجاز از آن توسط دیگر کمپانی ها موضوع تازه ... نوکیا از اپل به دلیل نقض پتنت شکایت کرد - line today https://today.line.me/.../a1e5be6c25cc4347dbbe82f30cd00a5332070c4141846481c65ff88...‎Cached24 دسامبر 2016 ... سال ۲۰۰۹، شرکت فنلاندی نوکیا مدعی شد که اپل، به دلیل نقض استفاده از ۱۰ پتنت این شرکت تخلف کرده است. البته این موضوع به تولید اولین ... نوکیا به دلیل نقض حق ثبت اختراع از اپل شکایت کرد! | شبکه www.shabakeh-mag.com/news/world/6100‎Cached26 دسامبر 2016 ... به نظر می‌رسد که درگیری جدی میان اپل و نوکیا به وقوع پیوسته است. نوکیا در شکایتی اپل را متهم به استفاده بدون اجازه از اختراع‌ یا پتنت‌های وی ... نوکیا از اپل شکایت کرد | مجله دنیای مجازی https://viwo.ir/?p=24382 24 دسامبر 2016 ... امروز شرکت نوکیا از اپل برای رعایت نکردن حق استفاده از یکسری پتنت‌ها و تکنولوژی‌های خودش در آمریکا و اروپا شکایت کرد. البته این اولین‌باری ...