مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آیا ورزش با معده خالی خوب است؟

[ad_1]

بامداد – جنیفر آنیستون قبلا گفته که اندام متناسبش را مدیون ورزش کردن با معده خالی می باشد اما آیا واقعا می خواهید انرژی تان در هنگام ورزش کردن ته بکشد؟ (انرژی کافی نداشته باشید؟)

va4-835

هرگز گرسنه یا با معده خالی به سراغ هیچ نوع تمرین ورزشی نروید‎

ما از هالی پرکینز، کارشناس قدرت و آمادگی، کارشناس قدرت زنان، سخنگو و نویسنده Lift to Get Lean خواستیم که نظرش را در این مورد بگوید.

هالی گفت: قانون شماره ۱ آن است که هرگز گرسنه یا با معده خالی به سراغ هیچ نوع تمرینی نروید.

خب، حدس می زنم پاسخ تان را گرفتید.

اما کمی صبر کنید.

مانند هرچیزی که به تناسب اندام تغذیه و بدنهای ما مربوط می شود، هرگز به این آسانی نیست…

در حالیکه برخی تحقیقات نشان می دهند که اینکار می تواند برای کالری سوزی، مفید باشد اما تحقیق جدیدی وجود دارد که نشان می دهد که اگر با شکم خالی ورزش کنید، می توانید تا ۲۰% توده عضلانی بیشتر نسبت به زمانی که با سوخت کافی تمرین می کردید، بسوزانید. از آنجا که عضله، اهمیت زیادی دارد، شما باید آن را به هر قیمتی حفظ کنید، بخصوص شما خانمها!

قبل از تمرین 

اما اگر بخواهید توده عضلانی تان را حفظ کنید، یک تمرین هوازی عالی داشته باشید و نگران سر و کله زدن با وزنه ها هم نباشید، باید چه کار کنید؟

هالی می گوید:ب هترین کار این است که ۲ تا ۳ ساعت قبل از هر تمرین، یک وعده غذایی بخورید یا ۶۰-۳۰ دقیقه قبل از تمرین از یک میان وعده ۲۰۰ کالری استفاده کنید. اگر به افزایش انرژی بیشتری نیاز دارید، او نوشیدن آب آلوئه ورای ارگانیک را توصیه می کند که نه تنها آبرسان است (که قبل از تمرین به آن نیاز دارید) بلکه همچنین حاوی قندهایی است که براحتی هضم می شوند و بدون ایجاد مشکل برای شما، انرژی تولید می کنند.

و پس از تمرین تان؟ 

اگر تمرین شما بسیار شدید است یا طولانی تر از ۶۰ دقیقه می باشد، هالی توصیه می کند که یک وعده غذایی کوچک بخورید که عمدتا از پروتئین آسان هضم و کربوهیدراتهای سریع الهضم تشکیل شده باشد. توصیه او: پودر پروتئین وی و میوه!

منبع: fitnessmagazine.ir

 

نوشته آیا ورزش با معده خالی خوب است؟ اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نامِ من عشق است، آیا می شناسیدم؟نامِ من عشق است، آیا می شناسیدم؟ نسترن وثوقی ادبیات و هنر و فرهنگ استفاده از مطالب همه آنچه که نیاز است در مورد باد معده بدانید نسیــــــم آخرین خبرها بانوی رزمی کار دلفانی با نبرد جانانه ، دختر جوانی را از دست ارازل و اوباش بدنسازی بانوان ورزش چرا نمی توانم وزن کم کنم؟ کاهش وزن با آبمیوه کاهش وزن و مشکل شُل شدن پوست قدرتمند شدن آیا غذا خوردن بعد از ورزش باعث چاقی می شود …آیا غذا خوردن بعد از ورزش باعث چاقی می شود چرا که معمولا عملیات جذب صورت نمی‏گیرد و درمان نفخ و ترش کردن معده با طب سنتیوی افزود اگر علت سوزش از رطوبت معده باشد، بهتر است به عنوان غذا از گوشت‌های لطیف و رابطه غذا خوردن با استحمام در طب سنتیافرادی که لاغر هستند، با آب‌های گرم و معدنی استحمام کنند چرا که آب گرم معتدل مواد غذاهای خوب و بد برای زخم معده ای هاغذاهای که برای زخم معده خوب است آب کلم دارای مقادیر زیادی متیل متیونین و گلوتامین آیا مصرف مکمل های آمینواسید باعث افزایش حجم و وزن …آیا مصرف مکمل های آمینواسید باعث افزایش حجم و وزن میشود؟ مصرف آمینواسیدها منجر به رهایی از چاقی رژیم غذاییورزش و چاقیبی …برخی از عادتهای غذایی که بتصور شـما موجب کاهش وزن می گردند، در واقع ممکن است منجر به نوشته های خواندنی روح‌اله یکشنبه ‏ ‏ سه نفر آمریکایی و سه نفر ایرانی با همدیگر برای شرکت در نامِ من عشق است، آیا می شناسیدم؟ نامِ من عشق است، آیا می شناسیدم؟ نسترن وثوقی ادبیات و هنر و فرهنگ استفاده از مطالب بدون همه آنچه که نیاز است در مورد باد معده بدانید نسیــــــم دلفــان نسیـــم دلفــان – متاسفانه خیلی از مردم ما با وجود اینکه دچار چنین عارضه ای هستند اما در بدنسازی بانوان ورزش چرا نمی توانم وزن کم کنم؟ کاهش وزن با آبمیوه کاهش وزن و مشکل شُل شدن پوست قدرتمند شدن با ورزش آیا غذا خوردن بعد از ورزش باعث چاقی می شود نوشته های آیا غذا خوردن بعد از ورزش باعث چاقی می شود چرا که معمولا عملیات جذب صورت نمی‏گیرد و معده و درمان نفخ و ترش کردن معده با طب سنتی وی افزود اگر علت سوزش از رطوبت معده باشد، بهتر است به عنوان غذا از گوشت‌های لطیف و سریع رابطه غذا خوردن با استحمام در طب سنتی خوردن و آشامیدن در حمام و بلافاصله قبل یا بعد از استحمام، از دیدگاه طب سنتی ممنوع و مضر است غذاهای خوب و بد برای زخم معده ای ها غذاهای که برای زخم معده خوب است آب کلم دارای مقادیر زیادی متیل متیونین و گلوتامین است و آیا مصرف مکمل های آمینواسید باعث افزایش حجم و وزن میشود آیا مصرف مکمل های آمینواسید باعث افزایش حجم و وزن میشود؟ مصرف آمینواسیدها منجر به افزایش سایت فروش عطر و عطر فروشی یار ،مطالب جالب و عکس عطر فروشی محصولات شون آلمان زیبایی و مراقبت پوست و مو با قیمت رقابتی و با مُهر تضمین اصالت کالا ی رهایی از چاقی رژیم غذاییورزش و چاقیبی اشتهاییدرمان لاغری برخی از عادتهای غذایی که بتصور شـما موجب کاهش وزن می گردند، در واقع ممکن است منجر به افزایش اب گرم با معده خالی



لینک منبع :آیا ورزش با معده خالی خوب است؟

علم ورزش | آیا ورزش با شکم خالی و قبل از صبحانه باعث کاهش وزن می شود؟ www.elmevarzesh.com/will-i-lose-more-weight-if-i-go-running-on-an-empty-stomach/‎Cached21 ژوئن 2016 ... آیا ورزش کردن با شکم خالی قبل از صبحانه روش مناسبی برای کاهش وزن است؟ چگونه ورزش با معده خالی باعث کاهش وزن می شود و چه فواید یا عوارضی ... کی باید ورزش کرد و کی نه؟ - بیتوته www.beytoote.com/.../when-we-should-exercise-and-when-no.html‎Cached Similarاما وقتی دچار بیماری و استرس می‌شویم، آیا به ورزش کردن اهمیت می‌دهیم؟ ورزش کردن در هوای آزاد. * ورزش کردن با شکم پر خوب نیست، اما این را هم بدانید که ورزش سبک برای معده پر خوب است. ورزش ... اما اگر ورزش نمی‌کردید و قصد باردار شدن دارید، بهتر است پیاده روی آرام انجام دهید. ... ورزش کردن با شکم خالی، مدت زمان و شدت ورزش را کم می‌کند. ورزش کردن با شکم خالی مفید یا مضر است؟ - پارس ناز www.parsnaz.com/ورزش-کردن-با-شکم-خالی-مفید-یا-مضر-است.html‎Cachedهمه به شما توصیه می کنند که ورزش کنید اما در این میان افراد کمی به شما می گویند که چگونه ورزش کنید. آیا ورزش کردن با شکم خالی خوب است و به سوزاندن چربی کمک می ... کدام شرایط برای ورزش کردن بهتر است؟ شکم خالی یا بعد از غذا ... hamedanvarzesh.ir/.../کدام-شرایط-برای-ورزش-کردن-بهتر-است؟-شکم-خالی-یا-بعد-از-غذا؟‎Cachedیکی از مزایای مسلم ورزش با شکم خالی بهبود قابل توجه در حساسیت به انسولین است. وقتی غذا می خوریم، بدن انسولین آزاد می کند. آنگاه این هورمون کمک می کند قند از ... آیا ورزش کردن با معده خالی ،چربی بیشتری را هم می سوزاند؟ | مه شو mahsho.com/آیا-ورزش-کردن-با-معده-خالی-،چربی-بیشتری/‎Cached Similar6 سپتامبر 2014 ... بله ،ورزش با معده خالی ،چربی بیشتری می سوزاند،و این ادعا ناشی از این است که طی انجام تمرینات ورزشی، ... آیا تمرین با معده خالی ،خوب است یا بد؟ آیا ورزش با شکم خالی و قبل از صبحانه باعث کاهش وزن می شود؟ | | روزنامه ... www.iran.pezeshk.us/archives/81016‎Cachedچرا ورزش با شکم خالی و در صبح؟ تصور بر این است چون چند ساعت از آخرین وعده غذایی یعنی شام گذشته است، بدن غیر از چربی، منابع انرژی دیگری مانند گلیکوژن در ... ورزش با شکم خالی ممنوع | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/51314‎Cached Similarیک متخصص طب سنتی گفت: ورزش بازکننده منافذ بدن بوده و به خروج مواد زائد از طریق عرق کمک می‌کند؛ ورزش دفع کننده سموم بدن و افزاینده نشاط در بدن است، همچنین ... ورزش چه فرقی بین ورزش با شکم سیر و شکم گرسنه دارد varzesh98.ir/.../چه-فرقی-بین-ورزش-با-شکم-سیر-و-شکم-گرسنه-د.html‎Cached Similar22 جولای 2013 ... مصرف انرژی، ورزش با شکم خالی و لاغری، واضح و مبرهن است که نوع و مدت زمان انجام یک فعالیت جسمی ... آیا دویدن با شکم خالی به لاغر شدن کمک می‌کند؟ ورزش با معده خالی خوب است یا نه؟ - کلید زیبایی beautykey.ir/?p=7538‎Cachedجنیفر آنیستون قبلا گفته که اندام متناسبش را مدیون ورزش با معده خالی می باشد اما آیا واقعا می خواهید انرژی تان در هنگام ورزش کردن ته بکشد؟ (انرژی کافی نداشته ... جوانب مثبت و منفی ورزش کردن با معده خالی | ژیار آنلاین www.zhiaronline.com/.../pros-and-cons-of-exercising-on-an-empty-stomach.html‎Cached18 آگوست 2014 ... اما آیا ورزش کردن با معده خالی درست است یا نه؟ ... یک وعده غذایی بزرگ را ندارید، اما به اندازه کافی مواد غذایی ذخیره در بدن خوب برای سوخت و ساز دارید.