مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ضرورت توسعه فضا و تجهیزات ورزشی مدارس مراغه

[ad_1]

مراغه - ایرن ا- مدیر آموزش و پرورش مراغه با اشاره به نبود امکانات مناسب ورزشی مناسب در مدارس گفت : دانش آموزان این شهرستان با کمبود فضا و تجهیزات ورزشی مواجه هستند.

جلیل اسلامی روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش مراغه گفت: توسعه و تامین فضا و امکانات ورزشی و فرهنگی برای مدارس ، نیازمند همراهی مسئولان، همت و توجه خیران مدرسه ساز این شهرستان است.
وی ادامه داد: خیران نیک اندیش مدرسه ساز می توانند با تامین بخشی از امکانات مورد نیاز برای طرح ها و تجهیزات ورزشی نقش مهمی درافزایش سطح سلامت دانش آموزان ایفا کنند.
وی اضافه کرد: هم اکنون برای 43 هزار و 500 دانش آموز در مراغه تنها 9 سالن ورزشی آن هم با کمترین تجهیزات وجود دارد.
اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح های بازآموزی برای معلمان مراغه گفت: از ابتدای سال تاکنون چهار کارگاه علمی و آموزشی برای بیش از 200 نفر از معلمان این شهرستان برگزار شده است.
وی با بیان اینکه ایجاد مدارس پژوهش محور یکی از اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، افزود: توانمندسازی معلمان و دبیران با اجرای کارگاه های علمی و ایجاد انگیزش های لازم برای حرکت به سوی آموزش های پژوهش محور از اولویت های اساسی در مدارس این شهرستان است.
وی ادامه داد: برگزاری شش همایش متمرکز برای سه هزار نفر از اولیای دانش آموزان پایه اول ابتدایی برای آگاه سازی و تعامل بیشتر اولیا با مدارس از ابتدای سال تحصیلی جدید تاکنون برگزار شده است.
وی با اشاره به اجرای طرح های فرهنگی و اجتماعی در مدارس اضافه کرد: برای مقابله با آسیب های رو به رشد شبکه های مجازی و نیز پیشگیری از بروز ناهنجاری های رفتاری، کارگاه های ویژه آگاه سازی برای اولیای دانش آموزان توسط مربیان پرورشی در مدارس این شهرستان برگزار می شود.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه نیز در این جلسه با اشاره به لزوم توجه به پرورش و تربیت دینی در مدارس گفت: ایجاد فضای فرهنگی مبتنی بر آموزه های اسلامی از بروز آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان پیشگیری می کند.
جواد محمودی افزود: استفاده از ظرفیت بزرگ خیران مدرسه ساز این شهرستان در تامین فضاهای آموزشی و به ویژه اماکن ورزشی برای دانش آموزان توسط مسئولان ضروری است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراغه در این جلسه با تاکید بر لزوم توجه به فرهنگ و تربیت اسلامی در مدارس گفت: در راستای ارتقای سطح معرفتی و تقویت فرهنگ اسلامی و قرآنی، بیش از 35 نشست گفتمان تربیتی و اسلامی برای دانش آموزان این شهرستان اجرا شده است.
حجت الاسلام علی امیری افزود: آگاه سازی والدین نسبت به خطرات و آسیب های فرهنگی و اجتماعی شبکه های مجازی و اعتیاد نوجوانان به اینترنت نیازمند عزم عمومی و همراهی مسئولان و نهادها است.
وی ادامه داد: برگزاری گفتمان های تربیتی با محوریت فرهنگ اسلامی با حضور خانواده های دانش آموزان در مدارس ضروری بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.
معاون پرورش و تربیت بدنی آموزش و پرورش مراغه نیز در این جلسه گفت: با همکاری کارشناسان بهداشت دانشکده علوم پزشکی، سنجش بینایی و شنوایی و نیز سنجش سلامت دانش آموزان در راستای مراقبت از سلامتی این قشر آینده ساز در تمامی مدارس این شهرستان انجام شده است.
علی یزدانی افزود: طرح های وارنیش تراپی، آموزش خود مراقبتی، سفیران سلامت و مدارس مروج سلامت در راستای ارتقای سلامت دانش آموزان در تمامی مدارس شهری و روستایی این شهرستان اجرا می شود.
وی ادامه داد: اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور و مسابقات علمی و فرهنگی و ایجاد 112 پایگاه اوقات فراغت برای دانش آموزان برای تقویت روحیه همکاری و ایجاد فرهنگ اسلامی در بین دانش آموزان از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان انجام شده است.
وی اضافه کرد: حضور بیش از 30 هزار نفر از دانش آموزان مدارس این شهرستان در مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی و کسب 258 مقام استانی و پنج مقام برتر کشوری توسط این شرکت کنندگان، نشان دهنده مشارکت بالای دانش آموزان در برنامه ها و طرح های فرهنگی آموزش و پرورش است.
هم اکنون 43 هزار دانش آموز و سه هزار کادر فرهنگی در 500 مدرسه دولتی و غیر دولتی مراغه در حال تحصیل و تدریس هستند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3077/

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …مجله هارپرز بازار بریتانیا و چند نشریه مد اینترنتی دیگر، هر هفته فهرستی از خوش پوش خبرگزاری انا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریحوزه و دانشگاه بال های اندیشه ورزی و تعالی انسان هاست‎ امیر قلعه نوییشک ندارم ویسی اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزه روش تحقیقتعریف افت تحصیلی افت از نظرلغوی به معنای کمبود،کمی و کاست و نقصان است ا فت تحصیلی برچسب‌ها برچسب‌ها و تگ‌های موضوعات و زمینه‌های کتاب‌های موجود در کتابناکدانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزیردیف عنوان دانشجو دانشکده گروه تاریخ دفاع ردیف عنوان دانشجو دانشکده گروه تاریخ دفاعکافه معماری پورتال تخصصی معماریبنابراین یک انسان با پوشش سبک و در حال استراحت با دمای ۲۳ درجه سانتیگراد در حالت تعادل استان شدن سبزوار ، نیشابور و تربت حیدریه با رمز …چنین است که امروز مشاهده می کنیم شهرهای بزرگی چون سبزوار ، تربت حیدریه و نیشابور و راهنما و اخبار دانشگاههای ایران برای دانشجویان و …راهنما و اخبار دانشگاههای ایران برای دانشجویان و متقاضیان ورود به دانشگاه راهنما و بازی و خلاقیت خلاقیت و بازی صفحه کارگروهی …هدف از راه اندازی صفحه بازی و کودک هدف از راه اندازی این صفحه ارائه مطالب و مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر خبرگزاری انا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری حوزه و دانشگاه بال های اندیشه ورزی و تعالی انسان هاست‎ امیر قلعه نوییشک ندارم ویسی بهتر از روش تحقیق روش نمونه گیری نمونه گیری خوشه ایبه این دلیل که تعداد دانش آموزان در مدارس تهران زیاد است و اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری دونوازی ویلن و پیانوی دو نوازنده آلمانی و فرانسوی در نیاوران خروج سامانه بارشی از کشور و برچسب‌ها برچسب‌ها و تگ‌های موضوعات و زمینه‌های کتاب‌های موجود در کتابناک کافه معماری پورتال تخصصی معماری ایجاد یک اتاق خواب راحت و رمانتیک به معنای کنار هم قرار دادن اجزا به صورتی است که هم شما و هم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی ردیف عنوان دانشجو دانشکده گروه تاریخ دفاع ردیف عنوان دانشجو دانشکده گروه تاریخ دفاع استان شدن سبزوار ، نیشابور و تربت حیدریه با رمز اتحاد مجله چنین است که امروز مشاهده می کنیم شهرهای بزرگی چون سبزوار ، تربت حیدریه و نیشابور و شهرها و راهنما و اخبار دانشگاههای ایران برای دانشجویان و متقاضیان راهنما و اخبار دانشگاههای ایران برای دانشجویان و متقاضیان ورود به دانشگاه راهنما و اخبار بازی و خلاقیت خلاقیت و بازی صفحه کارگروهی خلاقیت ، بازی و هدف از راه اندازی صفحه بازی و کودک هدف از راه اندازی این صفحه ارائه مطالب و تجربیات



لینک منبع :ضرورت توسعه فضا و تجهیزات ورزشی مدارس مراغه

ایرنا - ضرورت توسعه فضا و تجهیزات ورزشی مدارس مراغه www.irna.ir/fa/News/82356806/ 22 دسامبر 2016 ... به گزارش ایرنا، جلیل اسلامی روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش مراغه گفت: توسعه و تامین فضا و امکانات ورزشی و فرهنگی برای مدارس ... ضرورت توسعه فضا و تجهیزات ورزشی مدارس مراغه | سایت خبری ... newss.maraghe.net/?p=5939‎Cached23 دسامبر 2016 ... مدیر آموزش و پرورش مراغه با اشاره به نبود امکانات مناسب ورزشی مناسب در مدارس گفت : دانش آموزان این شهرستان با کمبود فضا و تجهیزات ورزشی مواجه ... ضرورت توسعه فضا و تجهیزات ورزشی مدارس مراغه - ایرنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30120989 22 دسامبر 2016 ... ضرورت توسعه فضا و تجهیزات ورزشی مدارس مراغه. مراغه - ایرن ا- مدیر آموزش و پرورش مراغه با اشاره به نبود امکانات مناسب ورزشی مناسب در مدارس گفت ... ضرورت توسعه فضا و تجهیزات ورزشی مدارس مراغه - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../ضرورت_توسعه_فضا_و_تجهیزات_ورزشی_مدارس_مراغه‎Cachedدانلود برندینگ تجهیزات پزشکی · دانلود آموزش کار با تست قند خون - سلامتیک · دانلود شب و صبح پیست کاناپولوی مراغه · دانلود ضرورت و اهمیت راهیان نور (فیلم). ضرورت توسعه فضا و تجهیزات ورزشی مدارس مراغه - وسریا wesria.xyz/news/444157 ضرورت توسعه فضا و تجهیزات ورزشی مدارس مراغه از وبلاگ مجله مطالب خواندنی دریافت و به همراه لینک مستقیم مطلب در سایت مرجع نمایش داده شده است. در صورت تمایل به ... ایرنا - خبرهای مهم استان www7.irna.com/eazarbaijan/fa/NewsPage.aspx?zone=19... مراغه - ایرنا - رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی ارتقاء سطح علمی و گسترش و توسعه عدالت آموزشی را از اهداف ... ضرورت توسعه فضا و تجهیزات ورزشی مدارس مراغه. خبرگزاری جمهوری اسلامی - انتخاب درست نمایندگان مجلس در توسعه ... 217.25.54.55/fa/News/81980283/ 26 فوریه 2016 ... انتخاب درست نمایندگان مجلس در توسعه تبریز دخالت مستقیم دارد. تبریز- ایرنا - شهردار تبریز ... ضرورت توسعه فضا و تجهیزات ورزشی مدارس مراغه ... تمام مدارس کشور فردا دایر است | مدیر کل تعاون و پشتیبانی - قطره www.ghatreh.com/news/nn25396057/تمام-مدارس-کشور-فردا-دایر-است 3 آوریل 2015 ... ویدئو های ورزشی ... شاخص های پنهان توسعه در آموزش و پرورش شکل می گیرد/ اعتدال آغازی است برای ... ضرورت توسعه فضا و تجهیزات ورزشی مدارس مراغه ... ضرورت توسعه فضا و تجهیزات ورزشی مدارس مراغه - ببینک https://www.bebinak.com/.../ضرورت_توسعه_فضا_و_تجهیزات_ورزشی_مدارس_مراغه ضرورت توسعه فضا و تجهیزات ورزشی مدارس مراغه | معرفی به طور گسترده ای مورد استفاده در ولتاژ پایین تجهیزات اندازه گیری الکتریکی مانند مولتی متر، متر گیره، ... بایگانی‌ها دسته‌بندی نشده - مراغه نیوز - وبیلیون maraghehcitynews.webilion.ir/بایگانی/category/دسته‌بندی-نشده دامپزشکی مراغه: معدوم سازی ۵۸۰ کیلوگرم بال مرغ منجمد غیرقابل مصرف انسانی · دی ۱۰, ۱۳۹۵ .... ضرورت توسعه فضا و تجهیزات ورزشی مدارس مراغه · دی ۹, ۱۳۹۵ ...