مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فواید جالب غذا خوردن روی زمین

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین از تابناک، پشت میز غذا خوردن و یا سفره انداختن کدام بهتر است؟ این پرسش همواره در رابطه با آداب غذا خوردن مطرح می شود.

کارشناسان برای هر دو روش مزایا و مضراتی را برشمرده اند و درباره آن به تفصیل توضیح داده اند. در اغلب کشورهای مشرق زمین، خاورمیانه و قاره آفریقا مردم نشستن و غذا خوردن روی زمین را ترجیح می دهند.

نشستن روی زمین و غذا خوردن برای افرادی که منع پزشکی ندارند فواید جالب توجهی دارد که در این گزارش با آن ها آشنا خواهید شد.

درست نشستن و تقویت وضعیت خوب بدن

اگر همیشه روی زمین می نشینید و بدنتان انعطاف کافی دارد، به طوری که شانه هایتان اندکی به سمت عقب متمایل باشد و ستون فقرات کشیده و بدون قوزکردگی باشد، این بهترین حالت برای نشستن و غذا خوردن است که باعث تقویت وضعیت مناسب بدن خواهد شد.

کمک به هضم غذا

تمرکز خون در قسمت شکم در حالت نشستن باعث میشود تا عصاره های هضم غذا در معده با سرعت بیشتری تولید شوند و هضم غذا با سرعت بیشتری انجام شود.

احساس سیر شدن زودتر اتفاق می افتد

نشستن باعث نزدیکی بیشتر پاها به شکم میشود و در این حالت به طور طبیعی احساس سیری خواهید کرد.

مفاصل متحرک و سیال باقی می مانند

خم شدن زانوها، قوزک پا و ران ها در هنگام نشستن برای افراد سالم باعث روان شدن و نرمی مفاصل می شود و در نتیجه انتقال از حالت نشسته به ایستاده و یا بالعکس به راحتی صورت می گیرد.

ماهیچه ها فعال باقی می مانند

نشستن روی صندلی باعث می شود تا بیشتر وزن به یک قسمت از صندلی تکیه داده شود. و در این حالت بدن کمترین تحرک و فعالیت را دارد و شانه ها به سمت داخل منحنی شده و شکم حالت شل و رها به خود می گیرد. در این وضعیت، ستون فقرات خم شده و شخص پشت میز ناخودآگاه قوز می کند. اما در نشستن روی زمین عضلات شکم، ساق پا، کمر و ران فعال و اکتیو باقی می مانند.

جلوگیری از ابتلا به واریس

حالت نشستن روی صندلی ـ زمانی که ساق پا پایین تر از ران ها قرار می گیرد ـ نیروی جاذبه به صورت خودکار خون را به سمت پاها سوق می دهد و از آنجا که پا در حالت ساکن و بدون حرکت است، خون به سختی دوباره به سمت قلب بازمی گردد.

نقص در گردش جریان خون، باعث ایجاد لخته های خون به شکل رگه های نازک قرمز در قسمت های ماهیچه ای پا می شود که در حالت حاد از آن به عنوان واریس یاد میشود. نشستن در حالت غذا خوردن باعث می شود تا خون در منطقه شکم و بطن متمرکز شود و به قلب نزدیکتر باشد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چرا این قدر شیر خوردن توصیه می شود؟، خواص شیر، فواید …خواص شیرخواص دارویی شیرفواید شیرخاصیت شیرشیر در طب سنتیفواید درمانی شیرمضرات شیر روش کاربردی برای درست غذا خوردن و داشتن تغذیه … روش برای درست غذا خوردن بنا به گزارش آکاایران بیش از نیاز بدنتان غذا نخورید تا بیتوته پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، …بیتوته پورتال جامع شامل اخبار،سرگرمی،روانشناسی،زناشویی،فال و طالع بینی،دکوراسیون بهترین نوع ماهی برای مصرف و فواید آنبنابراین، این موارد توصیه می‌شوند نوع ماهی مصرفی‌تان و منبع تأمین آن را تنوع بدهیدبهترین زمان خوردن میوه چه زمانی است؟به یاد داشته باشید که میوه‌ها را بعد از خوردن غذا میل نکنید، کارشناسان تغذیه بر این سایت سرگرمی، تفریحی، جالب، خواندنی، عکس، اس ام …عکسفالاس ام اسعکس های خنده دارطنزفال حافظتاروتعکس های بازیگرانپزشکی و سلامتی قسمت سوخته غذا را نخورید غذایسوختهآسیب های غذا خوردن مقابل تلویزیون ایستاده غذا نخورید سالم ترین روغن برای سرخ کردن غذاطرز تمیز کردن و طبخ کله پاچه غذا های خوشمزه و اصیل …روی زمین محکمی نایلکس پهن کرده و با گرفتن گوشها و بلند کردن کله و فرود آوردن آن از سمت فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران چرا این قدر شیر خوردن توصیه می شود؟، خواص شیر، فواید شیر، شیر خواص شیرخواص دارویی شیرفواید شیرخاصیت شیرشیر در طب سنتیفواید درمانی شیرمضرات شیرفوائد روش کاربردی برای درست غذا خوردن و داشتن تغذیه ای صحیح روش درست غذا خوردن اگر در زمان غذا خوردن دست هایتان را شسته باشید فقط اولین شرط درست خوردن بیتوته پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد بیتوته پورتال جامع شامل اخبار،سرگرمی،روانشناسی،زناشویی،فال و طالع بینی،دکوراسیون،آشپزی بهترین نوع ماهی برای مصرف و فواید آن بنابراین، این موارد توصیه می‌شوند نوع ماهی مصرفی‌تان و منبع تأمین آن را تنوع بدهید بهترین زمان خوردن میوه چه زمانی است؟ به یاد داشته باشید که میوه‌ها را بعد از خوردن غذا میل نکنید، کارشناسان تغذیه بر این باورند قسمت سوخته غذا را نخورید غذایسوخته آسیب های غذا خوردن مقابل تلویزیون ایستاده غذا نخورید سالم ترین روغن برای سرخ کردن غذا طرز تمیز کردن و طبخ کله پاچه غذا های خوشمزه و اصیل ایرانی روی زمین محکمی نایلکس پهن کرده و با گرفتن گوشها و بلند کردن کله و فرود آوردن آن از سمت بینی فان وسرگرمی فان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران ایرانی غذا خوردن روی بدن برهنه دختران



لینک منبع :فواید جالب غذا خوردن روی زمین

Images for فواید جالب غذا خوردن روی زمین فواید جالب غذا خوردن روی زمین! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5908092/فواید-جالب-غذا-خوردن-روی-زمین‎Cached22 دسامبر 2016 ... نشستن روی زمین و غذا خوردن برای افرادی که منع پزشکی ندارند فواید جالب توجهی دارد . گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان - پشت میز غذا خوردن و یا ... فواید جالب غذا خوردن روی زمین - نشریه اینترنتی نوجوانها https://www.nojavanha.com/category/?p=145533 در اغلب کشورهای مشرق زمین، خاورمیانه و قاره آفریقا مردم نشستن و غذا خوردن روی زمین را ترجیح می دهند. نشستن روی زمین و غذا خوردن برای افرادی که منع پزشکی ندارند ... غذا خوردن روی زمین فوایدی دارد - تبیان article.tebyan.net/345403/غذا-خوردن-روی-زمین-فوایدی-دارد‎Cached5 ژانویه 2017 ... نشستن روی زمین و غذا خوردن برای افرادی که منع پزشکی ندارند فواید جالب توجهی دارد . فرآوری : نیره ولدخانی - بخش سلامت تبیان. غذا خوردن روی زمین ... فواید جالب غذا خوردن روی زمین - تابناک باتو tabnakbato.ir/fa/news/58787/فواید-جالب-غذا-خوردن-روی-زمین 22 دسامبر 2016 ... فواید جالب غذا خوردن روی زمین اختصاصی «تابناک باتو»؛ کارشناسان برای هر دو روش مزایا و مضراتی را برشمرده اند و درباره آن به تفصیل توضیح داده ... فواید جالب غذا خوردن روی زمین! - روز پلاس roozplus.com/fa/news/19555/فواید-جالب-غذا-خوردن-روی-زمین‎Cached22 دسامبر 2016 ... در اغلب کشورهای مشرق زمین، خاورمیانه و قاره آفریقا مردم نشستن و غذا خوردن روی زمین را ترجیح می دهند. نشستن روی زمین و غذا خوردن برای افرادی که منع ... فواید جالب غذا خوردن روی زمین - سایت خبری تحلیلی تابناک|اخبار ... www.tabnak.ir/fa/news/650436/فواید-جالب-غذا-خوردن-روی-زمین‎Cached22 دسامبر 2016 ... فواید جالب غذا خوردن روی زمین. جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون ... فواید غذا خوردن دور سفره، نه بر روی میز! - Sputnik Iran https://ir.sputniknews.com/world/201705112486758/‎Cached11 مه 2017 ... همچنین این کار از فواید سلامت با پشتیبانی علمی برخوردار است. ... نشستن روی زمین در وضعیت چهار زانو و غذا خوردن برای دستگاه گوارش انسان خوب ... فواید جالب غذا خوردن روی زمین! af.shafaqna.com/FA/0124926‎Cachedنشستن روی زمین و غذا خوردن برای افرادی که منع پزشکی ندارند فواید جالب توجهی دارد که در این گزارش با آن ها آشنا خواهید شد. درست نشستن و تقویت وضعیت خوب بدن ... فواید جالب غذاخوردن روی زمین - ناطقان nateghan.ir/fa/news/61729/فواید-جالب-غذاخوردن-روی-زمین‎Cached8 ژانویه 2017 ... در اغلب کشورهای مشرق زمین، خاورمیانه و قاره آفریقا مردم نشستن و غذا خوردن روی زمین را ترجیح می دهند. نشستن روی زمین و غذا خوردن برای افرادی که منع ...