مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟

[ad_1]

اپلیکیشن Prisma که چند ماه پیش راهی شد به سرعت مورد توجه کاربران مختلفی قرار گرفت. نرم افزاری که به شکل شگفت‌انگیزی عکس‌ها را ویرایش می‌کرد و تصاویری بسیار هنری را به وجود می‌آورد.

به گزارش صبحانه،سازندگان این برنامه با استفاده از هوش مصنوعی جالبی که برای آن ساخته‌اند، می‌توانند تصاویر کاربران را به شکل جالب توجهی تغییر دهند. اپلیکیشن پریزما امروز به‌روزرسان جدیدی دریافت کرد که به واسطه‌ی آن قابلیت‌های جدیدی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟
از جمله مهمترین این تغییرات می‌توان به قابلیت اشتراک گذاری تصاویر در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد. اکنون کاربران می‌توانند در این برنامه برای خودشان یک حساب کاربری درست کنند و عکس‌های که خلق می‌کنند را با افراد دیگر به اشتراک بگذارند. در واقع این شبکه‌ی اجتماعی محلی را برای به اشتراک‌گذاری تصاویر در اختیار کاربران قرار داده تا همه بتوانند عکس‌های مختلفی را ببینید.
پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟
الان می‌توانید حساب کاربری خودتان در برنامه‌ی پریزما را درست کنید و چیزهای جالبی به وجود بیاورید. البته در به‌روزرسان جدید کیفیت تصاویر هم بیشتر شده و اکنون می‌توانید تصاویر با کیفیتی را در شبکه‌های اجتماعی خودتان قرار دهید.

منبع : مجله دیجی کالا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟ پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟



لینک منبع :پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟

پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../پریزما-به-رقیب-اینستاگرام-تبدیل-می‌شود‎Cached22 دسامبر 2016 ... پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟ اپلیکیشن Prisma که چند ماه پیش راهی شد به سرعت مورد توجه کاربران مختلفی قرار گرفت. نرم افزاری ... پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟ - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../prisma-با-قابلیت‌های-جدید-به‌روزرسانی-شد/‎Cached22 دسامبر 2016 ... اپلیکیشن Prisma که چند ماه پیش راهی شد به سرعت مورد توجه کاربران مختلفی قرار گرفت. نرم افزاری که به شکل شگفت‌انگیزی عکس‌ها را ویرایش ... پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟ www.24khabar.com/news/.../پریزما-به-رقیب-اینستاگرام-تبدیل-می‌شود/ 22 دسامبر 2016 ... پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟ مجید نوردوست: اپلیکیشن Prisma که چند ماه پیش راهی شد به سرعت مورد توجه کاربران مختلفی قرار ... آخرین خبر | پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟ akharinkhabar.ir/tech/.../پریزما-به-رقیب-اینستاگرام-تبدیل-می‌شود‎Cached22 دسامبر 2016 ... دیجی کالا/ اپلیکیشن Prisma که چند ماه پیش راهی شد به سرعت مورد توجه کاربران مختلفی قرار گرفت. نرم افزاری که به شکل شگفت‌انگیزی عکس‌ها ... پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟ – اسپی | ایرانگردی و ... esp24.ir/bs-windows-cameras-are-finally-getting-a-panorama-mode-because-its-2016/‎Cachedلورم ایپسوم یا طرح‌نما (به انگلیسی: Lorem ipsum) به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به ... میهن مگ - پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟ https://mihanmag.com/.../پریزما_به_رقیب_اینستاگرام_تبدیل_می_شود؟‎Cached23 دسامبر 2016 ... مجله اینترنتی omond (Kamooneh.com) : از مهم ترین تغییرات شامل توانایی برای به اشتراک گذاشتن عکس در شبکه های اجتماعی اشاره کرد. پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟ – قالب پابلیشر demo.sourcebaz.com/bs-windows-cameras-are-finally-getting-a-panorama-mode-because-its-2016/ لورم ایپسوم یا طرح‌نما (به انگلیسی: Lorem ipsum) به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به ... معرفی و دانلود بازی تخته نرد – اپس یار appsyar.ir/tag/معرفی-و-دانلود-بازی-تخته-نرد/?responsive=true 10 مه 2017 ... پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟ ویدئو ... آیا ال‌جی G6 به گوشی پرفروشی تبدیل می‌شود؟ دی ۶, ۱۳۹۵ 0 · بررسی ها ... اندروید – زیروبم zirobamonline.com/category/sar_maghale/bs-android/ لورم ایپسوم یا طرح‌نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. ... پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟ زیروبم چهره ... پریزما به رقیب اینستاگرام تبدیل می‌شود؟ - تماشای انلاین و دانلود ... www.rahekhob.ir/ch/پریزما_به_رقیب_اینستاگرام_تبدیل_می‌شود؟ دانلود آموزش حذف نویز سیگنال گیربکس بر اساس تبدیل موجک · دانلود با توافق هسته ای ایران رقیب روسیه درصادرات انرژی نفت شد · دانلود لوتوس ۳-Eleven رقیب جدید ...