مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کاهش ریسک ابتلا به دیابت با مصرف هفتگی شکلات

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، این مطالعه همچنین نشان می دهد که رابطه بین دفعات مصرف شکلات ممکن است ناشی از یک انتخاب فعال در بخشی از بیماران دیابتی باشد. به عنوان مثال، افراد مبتلا به دیابت ممکن است در تلاش برای کاهش مصرف شیرینی، تصمیم بگیرند که میزان مصرف شکلات خود را کم کنند.

مطالعه ۹۰۸ شرکت کننده غیردیابتی و ۴۵ فرد دیابتی نشان می دهد که خطر ابتلا به دیابت در افرادی که در هفته کمتر از یک بار شکلات خوردند، در مقایسه با کسانی که در هفته بیش از یک بار شکلات مصرف کرده اند، دو برابر است.

در پنج سال آینده، افرادی که هرگز یا به ندرت شکلات می خورند، در مقایسه با کسانی که در هفته بیش از یک بار شکلات می خورند، تقریبا دو برابر در معرض خطر ابتلا به دیابت قرار می گیرند.
صرف نظر از رابطه بین مصرف شکلات و خطر ابتلا به دیابت، با توجه به خواص درمانی شکلات، مصرف آن حداقل یک بار در هفته، برای کسانی که محدودیت های بهداشتی ویژه برای مصرف شکلات ندارند، بسیار مفید به نظر می رسد.

در تحقیق فوق، مقدار شکلات خورده شده اندازه گیری نشد. اما یافته های تعدادی از مطالعات نشان می دهد که مصرف متوسط ‌حدود ۲۵ گرم شکلات یک بار در هفته می تواند خواص درمانی مانند کاهش تصلب شریان و عملکرد شناختی بهتر را به همراه داشته باشد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دیابت سایت پزشکان بدون مرزشیوع بیماری دیابت روز به روز بیشتر می شود با توجه به افزایش امید به زندگی و افزایش سن سلامت سالمندان سایت پزشکان بدون مرزشیوع بیماری دیابت روز به روز بیشتر می شود با توجه به افزایش امید به زندگی و افزایش سن مواد غذایی مغذی برای اسپرم و تخمکدوستان با کمک هم مواد مغذی برا تقویت اسپرم و تخمک بگیم تا زود زود همگی مامان بشیمبارداری، زایمان، علائم بارداری، علائم زایمان کودکآشنایی با زایمان طبیعیبارداریعلایم بارداریمقاربتلباس باردرایتست باردارینشانه برنامه کامل برای چربی سوزی پایگاه تخصصی …برنامه‌ای که ارائه شده چندان ساده نیست اما وقتی با رژیم معرفی‌شده ترکیب شود می مشاوره نشان خرد رابطه جنسیمژده به عموم هموطنان عزیزی که مایل به ارتباط ساده و سالم با ما می‌باشند شما کاربرد شیر خشک در بدنسازی پایگاه تخصصی …کاربرد شیر خشک در بدنسازی شیر و شیر خشک از قدیم یکی از مواد غذایی پایه مصرفی بدنسازان مطالب مفید برای مامانای اسفند و فروزدین و …داروی اشتباه به کودک‌تان داده‌اید؟ با پزشک او تماس بگیرید چرا نمی‌توان از نقص بارداری با میکرواینجکشن ادامه صفحه داروی اشتباه به کودک‌تان داده‌اید؟ با پزشک او تماس بگیرید چرا نمی‌توان از نقص دکتر محمودرضا اثناعشریکوری در گوسفندان به دلیل بیماری های مختلف می تواند اتفاق بیفتد برخی از این دلایل دیابت سایت پزشکان بدون مرز شیوع بیماری دیابت روز به روز بیشتر می شود با توجه به افزایش امید به زندگی و افزایش سن نیز سلامت سالمندان سایت پزشکان بدون مرز شیوع بیماری دیابت روز به روز بیشتر می شود با توجه به افزایش امید به زندگی و افزایش سن نیز مواد غذایی مغذی برای اسپرم و تخمک دوستان با کمک هم مواد مغذی برا تقویت اسپرم و تخمک بگیم تا زود زود همگی مامان بشیم بارداری، زایمان، علائم بارداری، علائم زایمان کودک آشنایی با زایمان طبیعیبارداریعلایم بارداریمقاربتلباس باردرایتست باردارینشانه های مشاوره نشان خرد رابطه جنسی مژده به عموم هموطنان عزیزی که مایل به ارتباط ساده و سالم با ما می‌باشند شما بزرگواران می برنامه کامل برای چربی سوزی پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ برنامه‌ای که ارائه شده چندان ساده نیست اما وقتی با رژیم معرفی‌شده ترکیب شود می‌تواند کاربرد شیر خشک در بدنسازی پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ کاربرد شیر خشک در بدنسازی شیر و شیر خشک از قدیم یکی از مواد غذایی پایه مصرفی بدنسازان ایران مطالب مفید برای مامانای اسفند و فروزدین و صفحه داروی اشتباه به کودک‌تان داده‌اید؟ با پزشک او تماس بگیرید چرا نمی‌توان از نقص ایمنی بارداری با میکرواینجکشن ادامه صفحه داروی اشتباه به کودک‌تان داده‌اید؟ با پزشک او تماس بگیرید چرا نمی‌توان از نقص ایمنی دکتر محمودرضا اثناعشری کوری در گوسفندان به دلیل بیماری های مختلف می تواند اتفاق بیفتد برخی از این دلایل بیماری



لینک منبع :کاهش ریسک ابتلا به دیابت با مصرف هفتگی شکلات

کاهش ریسک ابتلا به دیابت با مصرف هفتگی شکلات - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../کاهش-ریسک-ابتلا-به-دیابت-با-مصرف-هفتگی-شکلات‎Cached22 دسامبر 2016 ... تحقیقات جدید تایید می کند افرادی که حداقل یک بار در هفته شکلات می خورند، شیوع دیابت در آنها کمتر است و کمتر در معرض خطر ابتلا به دیابت تا ... الف - کاهش ریسک ابتلا به دیابت با مصرف هفتگی شکلات alef.ir/vdcj8mexhuqe8hz.fsfu.html?426929‎Cached22 دسامبر 2016 ... تحقیقات جدید تایید می کند افرادی که حداقل یک بار در هفته شکلات می خورند، شیوع دیابت در آنها کمتر است و کمتر در معرض خطر ابتلا به دیابت تا ... هفتگی مصرف چه مقدار شکلات ریسک ابتلا به دیابت را کاهش میدهد www.titreshahr.ir/.../هفتگی-مصرف-چه-مقدار-شکلات-ریسک-ابتلا-به-دیابت-را-کاهش-میدهد 12 مه 2017 ... هفتگی مصرف چه مقدار شکلات ریسک ابتلا به دیابت را کاهش میدهد ... صرف نظر از رابطه بین مصرف شکلات و خطر ابتلا به دیابت، با توجه به خواص ... هفتگی مصرف چه مقدار شکلات ریسک ابتلا به دیابت را کاهش میدهد ... khabarfarsi.com/u/37168405 27 آوریل 2017 ... هفتگی مصرف چه مقدار شکلات ریسک ابتلا به دیابت را کاهش میدهد ... خطر ابتلا به آلزایمر و فراموشی با مصرف بیش از حد قند و شکر/ علائم ابتلاء به ... کاهش ریسک ابتلا به دیابت با مصرف هفتگی شکلات - خبرگزاری مهر www.shahrekhabar.com/medical/148238100089220 22 دسامبر 2016 ... تحقیقات جدید تایید می کند افرادی که حداقل یک بار در هفته شکلات می خورند، شیوع دیابت در آنها کمتر است و کمتر در معرض خطر ابتلا به دیابت تا ... کاهش ریسک ابتلا به دیابت با مصرف هفتگی شکلات | اخبار بسیج و ... basijpress.ir/fa/.../کاهش-ریسک-ابتلا-به-دیابت-با-مصرف-هفتگی-شکلات/ 22 دسامبر 2016 ... تحقیقات جدید تایید می کند افرادی که حداقل یک بار در هفته شکلات می خورند، شیوع دیابت در آنها کمتر است و کمتر در معرض خطر ابتلا به دیابت تا ... کاهش ریسک ابتلا به دیابت با مصرف هفتگی شکلات - سایت خبری ... salamdena.ir/news/.../کاهش-ریسک-ابتلا-دیابت-با-مصرف-هفتگی-ش/‎Cachedتحقیقات جدید تایید می کند افرادی که حداقل یک بار در هفته شکلات می خورند، شیوع دیابت در آنها کمتر است و کمتر در معرض خطر ابتلا به دیابت تا چهار یا پنج سال ... کاهش ریسک ابتلا به دیابت با مصرف هفتگی شکلات darunama.com/.../کاهش-ریسک-ابتلا-به-دیابت-با-مصرف-هفتگی-شکلات‎Cachedتحقیقات جدید تایید می کند افرادی که حداقل یک بار در هفته شکلات می خورند، شیوع دیابت در آنها کمتر است و کمتر در معرض خطر ابتلا به دیابت تا چهار یا پنج سال ... کاهش ریسک ابتلا به دیابت با مصرف هفتگی شکلات - مجله مطالب ... www.iranmg.blogsky.com/1396/02/13/post-11974/ به گزارش جام جم آنلاین از مهر، این مطالعه همچنین نشان می دهد که رابطه بین دفعات مصرف شکلات ممکن است ناشی از یک انتخاب فعال در بخشی از بیماران دیابتی باشد. میهن مگ - کاهش ریسک ابتلا به دیابت با مصرف هفتگی شکلات https://mihanmag.com/.../کاهش_ریسک_ابتلا_به_دیابت_با_مصرف_هفتگی_شکلات 15 مه 2017 ... برای کاهش خطر ابتلا به دیابت با مصرف هفتگی شکلات یک مطالعه جدید تایید می کند افرادی که حداقل یک بار در هفته شکلات خوردن و غیره.