مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ازدواج انسان ها با ربات ها تا سال 2050

[ad_1]

وب سایت تک شات: همانطور که تا کنون و در تلاش های انجام شده توسط کمپانی های مختلف دیده ایم، طراحی و ساخت پلتفرم های دستیار صوتی که بتواند حرف ما را درک کرده و کاری که از آن می خواهیم را انجام دهد بسیار دشوار است. اما به نظر می رسد علیرغم تمام این مشکلات و کم و کاستی ها، دکتر دیوید لوی، متخصص حوزه هوش مصنوعی معتقد است که تا 30 سال آینده، احتمالا انسان ها با ربات ها واقعا ازدواج خواهند کرد!

 

 به عقیده یک متخصص هوش مصنوعی، احتمالا تا سال 2050 شاهد ازدواج انسان ها با ربات ها خواهیم بود

از لوی که در مراسمی در شهر لندن صحبت کرده نقل شده است که: «ما ناچاریم به ارتباط بین انسان و ربات ها در طی یک یا دو نسل آینده بیاندیشیم. با عادی شدن روابط عاطفی بین انسان و ربات ها، ما با امکان بسیار محتمل و واقعی ازدواج با ربات ها روبرو خواهیم شد.»

وی می افزاید: «وقتی ربات ها به اندازه کافی انسان – نما شوند، به اندازه کافی از نظر اجتماعی مقبولیت داشته باشند، تا جایی که بتوانند نقش همراه و یار را برای انسان ایفا کنند، چرا این ارتباط در صورت عدم مخالفت هر یک از طرفین، به ازدواج ختم نشود؟»

با توجه به اخباری که این روزها می شنویم و به این موضوع اشاره دارند که مشاغل انسانی (از مشاغل کارخانه ایگرفته تا حرفه هنرپیشگی که در فیلمی ژاپنی یک ربات نقش اصلی فیلم را به عهده داشت)، به تدریج به تصاحب ربات ها در می آیند، نطر دکتر لوی نمی تواند خیلی هم دور از ذهن باشد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

میگنا آشنایی با رشته مهندسی رباتیکبا عرض سلام و خسته نباشید من تو هر سایتی سوالی داشتم هیچ جوابی نگرفتم امیدوارم شما مثل اطلاعات عمومی،دانستنیها،معلومات عمومی،آیا می دانید چهارشنبه آذر آخرین ابر ماه امسال را ببینید با زرافه ها خداحافظی کنید آنها بزودی عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، …عکس ماشین،عکس ماشین های جدید،عکس ماشین بوگاتی،عکس ماشین پورشه،عکس ماشین لامبورگینی دانلود متن کامل مقالات در رشته های مختلف بصورت …دانلودمتنکاملمقالاتدانلود متن کامل مقالات در رشته های مختلف بصورت رایگان از دانشگاه فردوسی مشهدتحقیق مقاله مقالات رایگانتحقیق مقالهجستجو در مقالات دانشگاهی و کتب استادان دانشگاه فردوسی مشهد… کل کتابهای فعال میگنا آشنایی با رشته مهندسی رباتیک با عرض سلام و خسته نباشید من تو هر سایتی سوالی داشتم هیچ جوابی نگرفتم امیدوارم شما مثل همه اطلاعات عمومی،دانستنیها،معلومات عمومی،آیا می دانید مقالات مفید چهارشنبه آذر آخرین ابر ماه امسال را ببینید با زرافه ها خداحافظی کنید آنها بزودی منقرض می عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، تصویر ماشین های گران عکس ماشین،عکس ماشین های جدید،عکس ماشین بوگاتی،عکس ماشین پورشه،عکس ماشین لامبورگینی،عکس دانلود متن کامل مقالات در رشته های مختلف بصورت رایگان از دانلودمتنکامل دانلود متن کامل مقالات در رشته های مختلف بصورت رایگان از دانشگاه فردوسی مشهد تحقیق مقاله مقالات رایگان تحقیق مقاله جستجو در مقالات دانشگاهی و کتب استادان دانشگاه فردوسی مشهد کل کتابهای فعال



لینک منبع :ازدواج انسان ها با ربات ها تا سال 2050

ازدواج انسان ها با ربات ها تا سال 2050 - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../ازدواج-انسان-ها-با-ربات-ها-تا-سال-2050‎Cached22 دسامبر 2016 ... ازدواج انسان ها با ربات ها تا سال 2050. از لوی که در مراسمی در شهر لندن صحبت کرده نقل شده است که: «ما ناچاریم به ارتباط بین انسان و ربات ها در طی یک ... امکان ازدواج انسان ها با ربات ها تا سال 2050 - موسسه افق آینده پژوهی ... www.iran-futures.org/امکان-ازدواج-انسان-ها-با-ربات-ها-تا-سال-2050/‎Cached24 دسامبر 2016 ... از لوی که در مراسمی در شهر لندن صحبت کرده نقل شده است که: «ما ناچاریم به ارتباط بین انسان و ربات ها در طی یک یا دو نسل آینده بیاندیشیم. با عادی ... Images for ازدواج انسان ها با ربات ها تا سال 2050 تا سال 2050 ربات ها با انسان ها ازدواج می کنند - دیجی رو digiro.ir/ai-expert-thinks-humans-could-be-marrying-robots-by-2050/ 22 دسامبر 2016 ... دستیارهای صوتی در حال گسترش هستند و بزودی بیشتر دستگاه‌های‌هوشمند به این قابلیت مجهز خواهند شد. با این حال دکتر دیوید لوی (David Levy) از ... ازدواج انسان ها با ربات ها تا سال 2050 - پول نیوز | دمادم https://damadam.ir/news/ازدواج-انسان-ها-با-ربات-ها-تا-سال-2050/6282597 ازدواج انسان ها با ربات ها تا سال 2050 پول نیوز - از لوی که در مراسمی در شهر لندن صحبت کرده نقل شده است که: «ما ناچاریم به ارتباط بین انسان و ربات ها در طی یک یا دو ... تا سال 2050 ربات ها با انسان ها ازدواج می کنند | ستاره setare.com/fa/.../تا-سال-2050-ربات-ها-با-انسان-ها-ازدواج-می-کنند‎Cached22 دسامبر 2016 ... دکتر دیوید لوی (David Levy) از متخصصان هوش‌مصنوعی معتقد است که تا 30 سال آینده، ربات‌ها با انسان‌ها ازدواج خواهند کرد. وی طی یک سخنرانی در لندن ... ازدواج انسان ها با ربات ها تا سال 2050 - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/100312/ازدواج-انسان-ها-با-ربات-ها-تا-سال-2050/ ازدواج انسان ها با ربات ها تا سال 2050. همانطور که تا کنون و در تلاش های انجام شده توسط کمپانی های مختلف دیده ایم، طراحی و ساخت پلتفرم های دستیار صوتی که بتواند ... ازدواج انسان ها با ربات ها تا سال 2050 - روز پلاس - شهرخبر www.shahrekhabar.com/analysis/148243428056356‎Cached22 دسامبر 2016 ... ازدواج انسان ها با ربات ها تا سال 2050. همانطور که تا کنون و در تلاش های انجام شده توسط کمپانی های مختلف دیده ایم، طراحی و ساخت پلتفرم های دستیار ... آخرین خبر | ازدواج انسان ها با ربات ها تا سال 2050 - AKHARINKHABAR.ir akharinkhabar.ir/science/3167640/ازدواج-انسان-ها-با-ربات-ها-تا-سال-2050 برترین ها/ همانطور که تا کنون و در تلاش های انجام شده توسط کمپانی های مختلف دیده ایم، طراحی و ساخت پلتفرم های دستیار صوتی که بتواند حرف ما را درک کرده و کاری که ... تا سال 2050 ربات ها با انسان ها ازدواج می کنند - ستاره | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30138083 22 دسامبر 2016 ... تا سال 2050 ربات ها با انسان ها ازدواج می کنند. دستیارهای صوتی در حال گسترش هستند و بزودی بیشتر دستگاه های هوشمند به این قابلیت مجهز خواهند ...