مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آیا ال‌جی G6 به گوشی پرفروشی تبدیل می‌شود؟

[ad_1]

به احتمال زیاد ال‌جی امسال هم قصد دارد برای شرکت‌‌های فعال در حوزه‌ی موبایل از جمله سامسونگ با عرضه‌ی گوشی جدید چالش ایجاد کند. کاری که با G5 و ساختار ماژولار آن انجام داد؛ اما گلکسی S7 آن‌قدر خوب بود که ال‌جی نتوانست حرف زیادی برای گفتن داشته باشد. حالا LG امسال می‌خواهد روند سال گذشته را با عرضه‌‌ی G6 بهبود ببخشد.

به گزارش صبحانه، ال‌جی به احتمال زیاد گوشی G6 را در MWC 2017 معرفی خواهد کرد. محصولی که رقیب احتمالی گلکسی S8 سامسونگ و گوشی HTC 11 شرکت HTC خواهد بود. شایعات می‌گویند که این محصول ضد آب خواهد بود و ساختار ماژولار مدل قبلی را هم ندارد. حتی گفته شده که این تلفن همراه هوشمند به شارژ بی‌سیم هم مجهز شده و باتری آن غیر قابل تعویض است.
آیا ال‌جی G6 به گوشی پرفروشی تبدیل می‌شود؟
حالا سازمان بین المللی «کردیت سوئیس» (Credit Suisse) به این موضوع اشاره کرده که  شرکت ال‌جی نزدیک به ۵ میلیون دستگاه از LG G6 خواهد فروخت. این دستگاه به سیستم پرداخت موبایلی LG Pay هم مجهز شده می‌تواند نظر افراد مختلفی را به سمت خودش جلب کند. ال‌جی همیشه سعی کرده گوشی‌های خوبی راهی بازار کند؛ اما نتوانسته نظر مخاطب‌ها را به سمت خودش جلب کند.

منبع : دیجی کالا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آیا ال‌جی به گوشی پرفروشی تبدیل می‌شود؟ آیا ال‌جی به گوشی پرفروشی تبدیل می‌شود؟



لینک منبع :آیا ال‌جی G6 به گوشی پرفروشی تبدیل می‌شود؟

آیا ال‌جی G6 به گوشی پرفروشی تبدیل می‌شود؟ - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../آیا-ال‌جی-g6-گوشی-پرفروشی-است/‎Cached21 دسامبر 2016 ... به احتمال زیاد ال‌جی با ال‌جی G6 امسال هم قصد دارد برای شرکت‌‌های فعال در حوزه‌ی موبایل از جمله سامسونگ با عرضه‌ی گوشی جدید چالش ایجاد کند. آیا ال‌جی G6 به گوشی پرفروشی تبدیل می‌شود؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../آیا-ال‌جی-g6-به-گوشی-پرفروشی-تبدیل-می‌شود 22 دسامبر 2016 ... ال‌جی به احتمال زیاد گوشی G6 را در MWC 2017 معرفی خواهد کرد. محصولی که رقیب احتمالی گلکسی S8 سامسونگ و گوشی HTC 11 شرکت HTC خواهد ... آیا ال‌جی G6 به گوشی پرفروشی تبدیل می‌شود؟ - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/.../آیا-ال‌جی-g6-به-گوشی-پرفروشی-تبدیل-می‌شود 22 دسامبر 2016 ... به احتمال زیاد ال‌جی امسال هم قصد دارد برای شرکت‌‌های فعال در حوزه‌ی موبایل از جمله سامسونگ با عرضه‌ی گوشی جدید چالش ایجاد کند. کاری که با G5 و ... آیا ال‌جی G6 به گوشی پرفروشی تبدیل می‌شود؟ - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../آیا-ال‌جی-G6-به-گوشی-پرفروشی-تبدیل-می‌شود/ آیا ال‌جی G6 به گوشی پرفروشی تبدیل می‌شود؟ مجید نوردوست: به احتمال زیاد ال‌جی امسال هم قصد دارد برای شرکت‌‌های فعال در حوزه‌ی موبایل از جمله سامسونگ با عرضه‌ی ... آیا ال‌جی G6 به گوشی پرفروشی تبدیل می‌شود؟ - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../آیا-ال‌جی-G6-به-گوشی-پرفروشی-تبدیل-می‌شود/6284566 آیا ال جی G6 به گوشی پرفروشی تبدیل می شود؟ حالا سازمان بین المللی «کردیت سوئیس» (Credit Suisse) به این موضوع اشاره کرده که شرکت ال جی نزدیک به ۵ میلیون ... آیا ال‌جی G6 به گوشی پرفروشی تبدیل می‌شود؟ – دورنگر | اخبار فناوری doornegar.com/1395/10/آیا-ال‌جی-g6-به-گوشی-پرفروشی-تبدیل-می‌ش/ 21 دسامبر 2016 ... ال‌جی به احتمال زیاد گوشی G6 را در MWC 2017 معرفی خواهد کرد. محصولی که رقیب احتمالی گلکسی S8 سامسونگ و گوشی HTC 11 شرکت HTC خواهد ... آیا ال‌جی G6 به گوشی پرفروشی تبدیل می‌شود؟ - spinews spinews.ir/.../75811-آیا-ال-جی-g6-به-گوشی-پرفروشی-تبدیل.html‎Cachedدیجی‌کالا مگ - منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری. آیا ال‌جی G6 به گوشی پرفروشی تبدیل می‌شود؟ - بازار خبر www.news-bazar.com/.../--آیا-ال-جی-G6-به-گوشی-پرفروشی-تبدیل-می-شود-- 22 دسامبر 2016 ... ال‌جی به احتمال زیاد گوشی G6 را در MWC 2017 معرفی خواهد کرد. محصولی که رقیب احتمالی گلکسی S8 سامسونگ و گوشی HTC 11 شرکت HTC خواهد ... آیا ال‌جی G6 به گوشی پرفروشی تبدیل می‌شود؟ - غربیلک gharbilac.com/bs-galaxy-note-bomb-review/ 26 دسامبر 2016 ... معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه ... ال جی جی 6 معرفی شد؛ بدنه‌ ضد آب و پردازنده اسنپدراگون 821 - زومیت www.zoomit.ir/2017/2/25/152934/lg-g6-revealed-mwc-2017/‎Cached26 فوریه 2017 ... شرکت ال‌جی پرچم‌دار ال‌ جی جی 6 خود را با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱، حافظه‌ی ... مشخصات / گوشی, LG G6 ... باعث می‌شود تا با وجود بزرگ‌ بودن نمایشگر، در دست گرفتن گوشی ... ال‌جی با هدف بهبود کیفیت صدای خروجی جی ۶، این گوشی را به مبدل .... شرایط فروش و قیمت پژو 508 اعلام شد؛ بروزرسانی: اعلام زمان پیش فروش ...