مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش تهیه پای اسپاگتی خوشمزه و عالی

[ad_1]

آموزش تهیه پای اسپاگتی خوشمزه و عالی

آموزش تهیه پای اسپاگتی خوشمزه و عالی 

پای اسپاگتی خوشمزه غذایی که از کشور ایتالیا نشات می گیرد و بسیار خوش طعم است. با هم این غذا را درست کنیم. پای اسپاگتی ایتالیایی پیشنهادی وسوسه کننده برای علاقمندان به غذاهای ایتالیایی است. در این مطلب طرز تهیه آن را به شما آموزش می دهیم.

 

مواد لازم برای تهیه پای اسپاگتی ایتالیایی:

۱۷۰ گرم اسپاگتی پخته شده ⠀
نصف فنجان پنیر پارمسان خرد شده
۲ عدد تخم مرغ بزرگ
۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون ⠀
نمک و فلفل

 

مواد لازم برای تهیه سس: ⠀

۲۲۰ گرم گوشت گاو بدون چربی ⠀
۲۲۰ گرم سوسیس
۱/۴ فنجان پیاز خرد شده ⠀
۲ یا ۳ حبه سیر خرد شده ⠀
۱ فنجان سس مارینارا ⠀
نمک و فلفل

 

بخش پایانی:

۱ فنجان موزارلا
جعفری تازه خرد شده
آموزش تهیه پای اسپاگتی خوشمزه و عالیطرز تهیه:

1-ابتدا اسپاگتی را پخته و در ظرفی ریخته و با روغن زیتون و پارمسان و ۲ عدد تخم مرغ زده شده مخلوط می‌کنیم و در ظرف مخصوص فر قرار می‌دهیم و مقداری پنیر موزارلا اضافه می‌کنیم.

 

2-در ادامه برای تهیه سس , تمامی مواد ذکر شده را در تابه به خوبی مخلوط کرده و تفت می‌دهیم و روی مواد می‌ریزیم و مجدد پنیر موزارلا را اضافه می کنیم.

 

3-در ادامه به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه در دمای ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد در فر قرار می‌دهیم . سپس با خرده‌های جعفری تزئین می‌کنیم.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا و …طرز تهیه لقمه های شکلاتی ، دسر میوه ای خوشمزه عکس دستور تهیه حلقه های پنیر و سیب زمینیآموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان …قهوه موکا طرز تهیه قهوه موکا نوشیدنی های عالی برای رفع عطش و تشنگی با نوشیدن آموزش آشپزی ،انواع مربا و ترشی،غذاهای رژیمی ، …کیک لامینگتون با روکش توت فرنگی ، یک دسر با مزه بی نظیر ژله انار و فالوده ، یک دسر فوق طرز تهیه پای سیب کیکی مدل قنادیطرز تهیه کـارپاچیو چغندر با سس مرکبات طرز تهیه بیسکویت کره و آموزش آشپزی سایت تفریحی و آموزش آشپزیطرز تهیه غذامرغطبخجوجه کبابپختنته چین مرغپخت کیکسالادانواع دسر طرز تهیه مرغ شکم پر کاملترین آموزشتصویر مراحلطرز تهیه اول از همه عدد پیاز متوسط خرد شدمون رو نمک و فلفل میزنیم و بهش آب لیموی آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانیآشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاستآشپزی طرز تهیه کیک مرغ پنیری خوشمزه اسکون مرغ عکس طرز تهیه دیپ پیتزای لقمه با سیر و آشپزی آموزش آشپزی و طرز تهیه انواع غذا در این مطلب، طرز تهیه چند رنگ خوراکی کاملاً طبیعی و سالم را آموزش داده‌ایم انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا و طرز طرز تهیه لقمه های شکلاتی ، دسر میوه ای خوشمزه عکس دستور تهیه حلقه های پنیر و سیب زمینی آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان سایت قهوه موکا طرز تهیه قهوه موکا نوشیدنی های عالی برای رفع عطش و تشنگی با نوشیدن این آموزش آشپزی ،انواع مربا و ترشی،غذاهای رژیمی ، نگهداری مواد کیک لامینگتون با روکش توت فرنگی ، یک دسر با مزه بی نظیر ژله انار و فالوده ، یک دسر فوق العاده طرز تهیه پای سیب کیکی مدل قنادی در واقع این دستور یک نوع کیک سیب هست که به طور مصطلح تو قنادی ها بعنوان پای سیب جا افتاده آموزش آشپزی سایت تفریحی و سرگرمی آموزش آشپزیطرز تهیه غذامرغطبخجوجه کبابپختنته چین مرغپخت کیکسالادانواع دسرقهوهکباب طرز تهیه مرغ شکم پر کاملترین آموزشتصویر مراحل طرز تهیه اول از همه عدد پیاز متوسط خرد شدمون رو نمک و فلفل میزنیم و بهش آب لیموی تازمون رو آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی آشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی آشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست آشپزی آموزش آشپزی و طرز تهیه انواع غذا در این مطلب، طرز تهیه چند رنگ خوراکی کاملاً طبیعی و سالم را آموزش داده‌ایم



لینک منبع :آموزش تهیه پای اسپاگتی خوشمزه و عالی

Images for آموزش تهیه پای اسپاگتی خوشمزه و عالی آموزش تهیه پای اسپاگتی خوشمزه و عالی - پارس ناز www.parsnaz.com/آموزش-تهیه-پای-اسپاگتی-خوشمزه-عالی.html آموزش تهیه پای اسپاگتی خوشمزه و عالی پای اسپاگتی خوشمزه غذایی که از کشور ایتالیا نشات می گیرد و بسیار خوش طعم است با هم این غذا را درست کنیم. روش تهیه پای اسپاگتی خوشمزه - سایت سرگرمی و سبک زندگی جوانی ها ... www.javaniha.com/روش-تهیه-پای-اسپاگتی-خوشمزه/‎Cachedسس گوجه فرنگی، سه چهارم پنیر موزارلا و ریکوتا را به مخلوط اضافه کرده و هم ... روش تهیه پای اسپاگتی خوشمزه ، را برای شما عزیزان و کاربران محترم جوانی ها قرار داده ایم ... پای اسپاگتی با سس مخصوص ، یک غذای ایتالیایی خوشمزه و آسان persianv.com/.../پای-اسپاگتی-با-سس-مخصوص-،-یک-غذای-ایتالی.html‎Cached21 دسامبر 2016 ... پای اسپاگتی با سس مخصوص ، یک غذای ایتالیایی خوشمزه و آسان ... آشنایی با روش تهیه پای اسپاگتی · طرز تهیه پای چوپان ، برای مهمانی ها و میزهای تولد مناسب است · طرز تهیه پای مرغ و سبزیجات ، این غذا برای فصل پاییز عالی است. طرز تهیه پای اسپاگتی خوشمزه - بیتوته www.beytoote.com/.../preparation-western-spaghetti-foot-delicious.html‎Cached Similarطرز تهیه پای اسپاگتی پای اسپاگتی پخت اسپاگتی پخت انواع اسپاگتی در قابلمه آب جوش اسپاگتی را به مدت ۸ دقیقه بپزید. هویج را به مخلوط اضافه کرده و ۳- ۲ ... آموزش پخت پای اسپاگتی همراه با هویج و پنیر موزرلا - روزنه آنلاین rozanehonline.com/آموزش-پخت-پای-اسپاگتی-همراه-با-هویج-و-پن/‎Cached5 جولای 2017 ... در زیر آموزش پخت پای اسپاگتی را برای شما قرار داده ایم در این پای بسیار خوشمزه از هویج و پنیر ... زیادی استفاده گردیده است امیدوارم که این پای بسیار خوشمزه را تهیه کنید و از آن لذت ببرید. ... درست کردن پای ماهی یک پیش غذای عالی. طرز تهیه پای اسپاگتی خوشمزه - پارست www.parset.com/C11690_طرز_تهیه_پای_اسپاگتی_خوشمزه.html‎Cachedطرز تهیه پای اسپاگتی خوشمزه. ... در قابلمه آب جوش اسپاگتی را به مدت ۸ دقیقه بپزید. ... کوکوی ذرت و ماهی یه مدل کوکوی متفاوت هست که طعمش به نظرم عالی شده بود . آموزش تهیه اسپاگتی پای خوشمزه و عالی | سوسوگروپ soosoogroup.ir/آموزش-تهیه-اسپاگتی-پای-خوشمزه-و-عالی/‎Cached16 دسامبر 2016 ... آموزش تهیه اسپاگتی پای خوشمزه و عالی. اسپاگتی پای طعم خوبی دارد و برای ناهار عالی بهترین انتخاب است. این غذا محبوب کودکان نیز هست. پاستای ... کیک اسپاگتی | طرز تهیه کیک اسپاگتی با اسفناج و پنیر - نمناک namnak.com/کیک-اسپاگتی-با-اسفناج-پنیر.p21718‎Cachedطرز تهیه کیک اسپاگتی ، کیک اسپاگتی با اسفناج و پنیر. کیک اسپاگتی با اسفناج و پنیر یک پیشنهاد عالی و خوشمزه برای اینکه یک غذای متفاوت تهیه کنید و ... طرز تهیه توپک زیتون پنیری عکس - لیمو پاتوق limopatogh.ir/search/?...طرز%20تهیه%20توپک%20زیتون%20پنیری%20عکس... آکاایران: به گزارش آکاایران: در این مطلب کیک روغن زیتون را به شما آموزش داده ایم، .... آموزش تهیه پای اسپاگتی خوشمزه و عالی پای اسپاگتی خوشمزه غذایی که از کشور ...