مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رونمایی فیسبوک از قابلیت پخش زنده صوتی

[ad_1]

وب سایت تک شات: پس از بروزرسانی عمده اپلیکیشن مسنجر در هفته گذشته و اضافه شدن قابلیت چت ویدیویی گروهی به این اپلیکیشن پیام رسان، یسبوک اکنون از اضافه شدن راهکاری ارتباطی جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار داده که Live Audio نام دارد. 

 

 فیسبوک از قابلیت پخش زنده صوتی رونمایی کرد

قابلیت جدید Live Audio که به پلتفرم های اندروید و iOS اضافه شده است به ناشران و رسانه های مختلف امکان می دهد تا متوای مورد نظر خود را تنها به صورت صوتی، زنده پخش کنند. این تجربه پخش زنده جدید در مواقعی به کار می رود که اتصال اینترنت ضعیف باشد اما برای آن دسته از رسانه هایی که می خواهند داستان مورد نظر خود را بدون ویدیو تعریف کنند نیز مفید است. استفاده ساده از کلمات برای برخی از تجربه های زنده کفایت می کند.

مردم اغلب دوست دارند زمان انجام دادن کارهای مختلف به موسیقی گوش کنند به همین دلیل کاربران اندرویدی می توانند حتی پس از خارج شدن از اپلیکیشن فیسبوک یا قفل کردن گوشی خود هم چنان به پخش زنده Live Audio گوش کنند. کاربران iOS نیز می توانند در زمان استفاده از سایر بخش های فیسبوک به Live Audio گوش کنند.

این قابلیت جدید به کاربران امکان می دهد تا در بخش News Feed به جستجوی محتوای صوتی زنده بپردازند و در زمان گوش دادن به محتوای مئرد علاقه خود درباره آن سوال بپرسند و در زمان واقعی نظر خود را در این باره منتشر کرده و آن را با دوستانشان به اشتراک بگذارند.

به گفته فیسبوک Live Audio با همکاری شرکای مختلفی مانند BBC Brasil و Harper Collins طی هفته های آتی تست خواهد شد. به این ترتیب در حال حاضر این قابلیت تنها به برخی کاربران محدود خواهد بود اما فیسبوک عنوان کرده که Live Audio از سال آینده در اختیار ناشران و کاربران بیشتری قرار خواهد گرفت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پخش زنده مراسم رونمایی از آیفون و آیفون پلاس از …پخشزندهمراسمرونماییازپخش زنده مراسم رونمایی از آیفون و آیفون پلاس ؛ رویداد را به صورت آنلاین در مک، و بررسی موبایلی ویژه از وبلاگبنام خدا با سلام خدمت شما کاربران گرامی و وفادار فروشگاه اینترنتی آل دیجیتال سرانجام جدیدترین فناوریهای روز جهانبا اینکه هنوز ضرر تشعشعات ساتع شده از اسمارت فون‌ها برای بدن و مغز ثابت نشده است و عصر ایران یکی از بزرگترین خوشبختی ها، خدمت بیشتر به مردم استنقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی اس …در واقع شرکت سامسونگ در آن زمان از دو گوشی گلکسی اس و گلکسی اس اج رونمایی به عمل آوردمعرفی بهترین پهپاد های پارسیشبسیاری از پهپاد های ساخته شده رو به چهار ملخه شدن پیش می روند که دلیل اصلی آن ثبات بهتر نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ؛ …همان گونه که از مشخصات نیز پیداست شارژر این گوشی از قدرت کافی برای شارژ سریع گوشی بهره خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریلیست ۱۹ نفره بازیکنان پرسپولیس مشخص شد روایتی متفاوت از سفر حج با ساخت خانه امن به موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ آموزش ریست کردن فایرفاکس محافظت از حریم خصوصی در اینستاگرام محافظت از حریم خصوصی امر مهمی است که در همه شبکه پخش زنده مراسم رونمایی از آیفون و آیفون پلاس از اینترنت پخشزندهمراسم پخش زنده مراسم رونمایی از آیفون و آیفون پلاس ؛ رویداد را به صورت آنلاین در مک، و ویندوز بررسی موبایلی ویژه از وبلاگ کمپانی اپل آپدیت را برای کامپیوترهای مک منتشر نمود دریافت این آپدیت از طریق جدیدترین فناوریهای روز جهان با اینکه هنوز ضرر تشعشعات ساتع شده از اسمارت فون‌ها برای بدن و مغز ثابت نشده است و عصر ایران یکی از بزرگترین خوشبختی ها، خدمت بیشتر به مردم است نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی اس سامسونگ تکنولوژی نیوز در واقع شرکت سامسونگ در آن زمان از دو گوشی گلکسی اس و گلکسی اس اج رونمایی به عمل آورد معرفی بهترین پهپاد های پارسیش متاسفانه اطلاعی از بازار داخلی ندارم ولی می تونید سرچ کنید با این حال می تونید از طریق واسطه نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ؛ میان‌رده مقرون به همان گونه که از مشخصات نیز پیداست شارژر این گوشی از قدرت کافی برای شارژ سریع گوشی بهره‌مند خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری خداوند بر اساس نیت شان افراد را جزا می دهد بهترین کارگردانی برای «گمیچی» «خوشبختی پس از من موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ دوگانه سوز آموزش ریست کردن فایرفاکس محافظت از حریم خصوصی در اینستاگرام محافظت از حریم خصوصی امر مهمی است که در همه شبکه‌ها باید é é é



لینک منبع :رونمایی فیسبوک از قابلیت پخش زنده صوتی

رونمایی فیسبوک از قابلیت پخش زنده صوتی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../رونمایی-فیسبوک-از-قابلیت-پخش-زنده-صوتی 22 دسامبر 2016 ... پس از بروزرسانی عمده اپلیکیشن مسنجر در هفته گذشته و اضافه شدن قابلیت چت ویدیویی گروهی به این اپلیکیشن پیام رسان، یسبوک اکنون از ... فیسبوک از قابلیت پخش زنده صوتی رونمایی کرد - انجمن پی سی وب https://forum.p30web.org/thread6566.html فیسبوک از قابلیت پخش زنده صوتی رونمایی کرد پس از بروزرسانی عمده اپلیکیشن مسنجر در هفته گذشته و اضافه شدن قابلیت چت ویدیویی گروهی ... پخش زنده صوتی فیس بوک به نام "Live Audio" معرفی شد - گجت نیوز gadgetnews.ir/142682/پخش-زنده-صوتی-فیس-بوک-live-audio/‎Cached21 دسامبر 2016 ... در حال حاضر قابلیت پخش زنده صوتی فیس بوک در دسترس شرکای تجاری این کمپانی آمریکایی نظیر BBC World Service، LBC، Harper Collins و ... رونمایی فیسبوک از قابلیت پخش زنده صوتی - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../رونمایی-فیسبوک-از-قابلیت-پخش-زنده-صوتی/ رونمایی فیسبوک از قابلیت پخش زنده صوتی. پس از بروزرسانی عمده اپلیکیشن مسنجر در هفته گذشته و اضافه شدن قابلیت چت ویدیویی گروهی به این اپلیکیشن ... رونمایی فیس‌ بوک از قابلیت پخش زنده صوتی | نقدستان www.naghdestan.com/رونمایی-فیس‌-بوک-از-قابلیت-پخش-زنده-صوتی/NCI-23227‎Cached21 دسامبر 2016 ... فیس‌بوک به‌طور رسمی از قابلیت جدیدی به نام Live Audio برای پخش زنده محتویات صوتی رونمایی کرد. فیسبوک از قابلیت پخش زنده صوتی رونمایی کرد | دورنگر | اخبار ... doornegar.com/فیسبوک-از-قابلیت-پخش-زنده-صوتی-رونمایی/‎Cached22 دسامبر 2016 ... پس از بروزرسانی عمده اپلیکیشن مسنجر در هفته گذشته و اضافه شدن قابلیت چت ویدیویی گروهی به این اپلیکیشن پیام رسان، یسبوک اکنون از ... رونمایی فیسبوک از قابلیت پخش زنده صوتی - مفیدستان mofidestan.ir/رونمایی-فیسبوک-از-قابلیت-پخش-زنده-صوتی/‎Cached23 دسامبر 2016 ... فیسبوک از قابلیت پخش زنده صوتی رونمایی کرد. قابلیت جدید Live Audio که به پلتفرم های اندروید و iOS اضافه شده است به ناشران و رسانه های ... رونمایی فیسبوک از ویژگی پخش زنده صوتی - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/.../رونمایی-فیسبوک-قابلیت-پخش-زنده-صوتی.html 23 دسامبر 2016 ... تک شات | فیسبوک از قابلیت پخش زنده صوتی رونمایی کرد https://www.techshot.ir /technology/724/103752 فیسبوک از قابلیت پخش زنده صوتی ... برچسب ها - فیسبوک https://sadkhabar.ir/fa/tag/1/فیسبوک کنم فیسبوک را نیز از گذشته داشتم ولی فعالیت چندانی... کد خبر: ۳۳۶۱۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۰۸. رونمایی فیسبوک از قابلیت پخش زنده صوتی. پرده برداری فیسبوک از توانایی انتشار زنده صوتی - سرزه www.serze.com/پرده-برداری-فیسبوک-توانایی-انتشار-2580920/‎Cached22 دسامبر 2016 ... رونمایی فیسبوک از قابلیت پخش زنده صوتی بعد از بروزرسانی اصلی اپلیکیشن مسنجر در هفته پیش و افزوده شدن توانایی چت کلیپی گروهی به ...