مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش تهیه ساندویچ کاناپ مرغ و بادام خوشمزه

[ad_1]

آموزش تهیه ساندویچ کاناپ مرغ و بادام خوشمزه

آموزش تهیه ساندویچ کاناپ مرغ و بادام خوشمزه 

برای جشن های تولد فرزندانتان می توانید از این ساندویچ ها درست کرده و به مهمانان بدهید تا پذیرایی عالی از ان ها کرده باشید. کاناپ به ساندویچ های روبازی گفته میشود که خیلی راحت و آسان آماده شده و انواع مختلفی دارد. این ساندویچ برای مهمانی ها، مخصوصا تولدها بسیار مناسب است.

 

مواد مورد نیاز:
سینه مرغ (پخته و ساطوری شده): 200 گرم
پیازچه (خردشده): یک دوم پیمانه
بادام (خرد و تست شده): یک دوم پیمانه
سس مایونز: 1 پیمانه
نمک و فلفل: به میزان لازم

 

مواد مورد نیاز نان تست:
آرد (الک شده): 12 ق س
شکر: 1 ق چ
پودر خمیر ترش: 1 ق چ
کره (به دمای محیط رسیده): 25 گرم
نمک: 1 ق چ
رب گوجه فرنگی: 2 ق س
پودر پاپریکا: یک دوم ق چ
مغز آفتابگردان: 4 ق س
آب ولرم: به میزان لازم

آموزش تهیه ساندویچ کاناپ مرغ و بادام خوشمزهروش پخت:

1- سینه مرغ (از قبل با 1 حبه سیر- رنده شده- یک دوم شاخه کرفس، 1 عدد پیاز- خردشده- مقداری نمک و فلفل داخل قابلمه ای به همراه مقداری آب پخته و ساطوری خردشده)، پیازچه، بادام خرد و تست شده، سس مایونز، نمک و فلفل را با هم مخلوط کرده و با در بسته به مدت 30 دقیقه در یخچال بگذاید تا مزه دار شود.

 

2- برای تهیه نان تست نارنجی؛ 10 قاشق سوپخوری آرد را درون کاسه ای بزرگ ریخته، سپس نمک را به آن افزوده و با هم مخلوط کنید. بعد وسط آرد را گود کنید.

 

3- رب گوجه فرنگی، شکر، پودر خمیر ترش، کره، پودر پاپریکا، مغز آفتابگردان و آب ولرم را به تدریج به آرد اضافه کرده و به وسیله دست مخلوط کنید تا خمیر جمع شود و حالت چسبندگی نداشته باشد (اگر خمیر چسبناک بود، بقیه آرد را به تدریج به آن افزوده و ورز دهید).

 

4- کاسه ای را با 1 قاشق سوپخوری روغن مایع چرب کرده، سپس خمیر را داخل آن قرار دهید و با دستمالی روی آن را بپوشانید. سپس در دمای محط قرار دهید تا حجم آن دو برابر شود.

 

5- خمیر آماده شده را روی سطح صاف و آردپاشی شده، قرار دهید. سپس کمی روز داده و داخل قالب لوف که از قبل با مقداری روغن مایع چرب شده، قرار دهید و به مدت 10 دقیقه بگذارید تا حجیم شود.

 

6- با اسپری مقداری آب روی خمیر بپاشید و مغز آفتابگردان بریزید. سپس در طبقه وسط فر از قبل با دمای 180 درجه سانتی گراد گرم شده حدود 30 دقیقه قرار دهید تا هر دو طرف نان برشته شود. سپس از فر خارج کرده و کمی که سرد شد، آن را اسلایس کنید.

 

7- مخلوط مرغ و بادام را روی نان قرار داده و چند ساقه پیازچه روی آن بگذارید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …طرز تهیه ته چین مرغخورشت کرفسجوجه کبابتزیین سالاد الویه آشپزیاشپزیتزیین سالاد طرز تهیه میلک شیک شکلاتی سادهنوشیدنی سرد و خوشمزه …طرز تهیه زرشک پلو با مرغ آرام پزساده و خوشمزه آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی آنلاین،آشپزی با طرز تهیه ته چین مرغخورشت کرفسجوجه کبابتزیین سالاد الویه آشپزیاشپزیتزیین سالادسالاد طرز تهیه میلک شیک شکلاتی سادهنوشیدنی سرد و خوشمزه برای تابستان طرز تهیه آیس میلک شکلاتیدسر فوق العاده خوشمزه و ساده تابستانی é é é



لینک منبع :آموزش تهیه ساندویچ کاناپ مرغ و بادام خوشمزه

Images for آموزش تهیه ساندویچ کاناپ مرغ و بادام خوشمزه آموزش تهیه ساندویچ کاناپ مرغ و بادام خوشمزه - پارس ناز www.parsnaz.com/آموزش-تهیه-ساندویچ-کاناپ-مرغ-بادام-خو.html‎Cachedآموزش تهیه ساندویچ کاناپ مرغ و بادام خوشمزه ،ساندویچ برای مهمانی،آموزش درست کردن ساندویچ،ساندویچ مفید برای کودکان،طرز تهیه ساندویچ مرغ خوشمزه. آموزش تهیه ساندویچ کاناپ مرغ و بادام خوشمزه - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../آموزش_تهیه_ساندویچ_کاناپ_مرغ_و_بادام_خوشمزه‎Cachedدانلود تهیه ساندویچ مرغ خوشمزه با سس کاری یک غذای بینظیر (فیلم) ... آموزش تهیه ساندویچ کاناپ مرغ و بادام خوشمزه. دانلود کاناپ مغز کرفس و بادام ( کیلیپ ). کاناپ مرغ و سبزیجات - طرز تهیه کباب کوبیده عالی با نکات و فوت و ... https://parnianmedia.com/page/products/.../کاناپ-مرغ-و-سبزیجات/‎Cachedکاناپ مرغ و سبزیجات یک پیش غذا و میان وعده عالی. ... کاناپ به ساندویچ های لقمه ای روباز گفته می شود. برای تهیه کاناپ قاعده خاصی ... برای تهیه کاناپ مرغ و سبزیجات به مواد زیر نیازمندیم : ... فلفل دلمه ای خرد شده 2 قاشق غذاخوری, پاپریکا و پرک بادام تست شده به دلخواه ... طرز تهیه سالاد الویه بهترین و خوشمزه ترین دستور با تصاویر. آموزش تهیه ساندویچ کاناپ مرغ و بادام خوشمزه - وسریا wesria.xyz/news/444751 آموزش تهیه ساندویچ کاناپ مرغ و بادام خوشمزه از وبلاگ مجله مطالب خواندنی دریافت و به همراه لینک مستقیم مطلب در سایت مرجع نمایش داده شده است. در صورت تمایل به خواندن ... طرز تهیه ی ساندویچ مرغ و بادام - سوران www.sooran.com/fa/recipes/a960741/‎Cachedطرز تهیه نان ظریف کوچک را به هر شکل که میل داریم قالب میزنیم یا میبریم و روی نان کمی کره میمالیم و مقداری از مایه اردور مرغ و بادام ( در زیر نحوه درست کردن آن آمده ) ... پیش غذا | کاناپه | بروشتا | بورانی | ایران کوک https://irancook.ir/appetizer/‎Cachedانواع پیش غذا,پیش غذای خارجی,پیش غذای ایرانی,پیش غذای جدید,پیش غذای مخصوص مهمانی, پیش غذای خوشمزه, پیش غذای ساده,تهیه پیش غذا,کاناپه ... آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی آنلاین،آشپزی با مرغ ... www.beytoote.com/cookery/ghazaha/‎Cached Similarطرز تهیه ته چین مرغ,خورشت کرفس,جوجه کباب,تزیین سالاد الویه آشپزی,اشپزی, تزیین سالاد,سالاد ماکارونی,طرز تهیه لازانیا,سالاد سزار,طرز تهیه قهوه کباب ... طرز تهیه ساندویچ گوشت گوساله + نکاتی برای پختن گوشت گوساله ... طرز تهیه تاس کباب متفاوت و خوشمزه ... طرز تهیه شکلات کره بادام زمینی جو ..... طرز تهیه کاناپ تن ماهی ... طرز تهیه کاناپ مرغ و بادام با پاپریکا | ساندویچی مناسب جشن های تولد ... tnews.ir/نیک-صالحی/c45a76696910.html 20 دسامبر 2016 ... طرز تهیه کاناپ مرغ و بادام با پاپریکا کاناپ به ساندویچ های روبازی گفته ... طرز تهیه پیتزای مرغ با سس تریاکی یک غذای خوشمزه و شیک +عکس ... آموزش تهیه ساندویچ کاناپ مرغ و بادام خوشمزه www.rahekhob.ir/ch/آموزش_تهیه_ساندویچ_کاناپ_مرغ_و_بادام_خوشمزه آموزش تهیه ساندویچ کاناپ مرغ و بادام خوشمزه ... دانلود کاناپ مرغ یا ساندویج رو باز ( کیلیپ ) · دانلود مرغ و خروس نژاد مینیاتوری یا سبرایت نقره ای (airbal.ir) · دانلود مرغ ...